Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 48429 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2019, 10:52:41 »
In ieder geval duidelijk dat Niels en Rick Paul (ook) Merel verdenken. We hoorden alleen van Robèrt bij de test dat ie Merel verdacht maar inmiddels is het lijstje dus minstens: Robèrt, Niels, Rick Paul, Sarah (die het top vond Merel in de gaten te kunnen houden bij de 3D-puzzel) en Jamie (die zijn bondgenoot met argusogen bekijkt).

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #61 Gepost op: 21-01-2019, 13:21:11 »
Ik krijg een sterk molgevoel bij dit gesprek  ::rofl::

Maarja dit zijn ook de enige twee die ik momenteel nog als potentiële mollen zie.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #62 Gepost op: 21-01-2019, 13:32:00 »
Ik vond een uitspraak in de biecht van Niels verdacht. Hij is niet een mol van mij, maar hij heeft wel telkens dit soort subtiele uitspraken.

"...Maar ik zet hem nog even op het juiste spoor. Wat mij betreft."

Betreft het juiste spoor Niels? Dus als je het juiste spoor volgt, kom je dan bij Niels uit?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #63 Gepost op: 21-01-2019, 18:46:37 »
Hahha deze post laat zien dat de kandidaten net zo denken als wij hier nu. Merel, tja verdacht maar haalt veel geld binnen. Jamie, ja streep m niet af. Evelien, haalt geen geld binnen maar ja ik weet het niet hoor. Hilarisch gesprek  ::rofl::

Ik vind deze gasten nu nog verdachter na dit gesprek, had Niels al heel hoog staan, en rp als derde. Dit zijn juist van die biechten en uitspraken die later terug kunnen komen bij het onthullen van de mol.... ik zet mijn vergrootglas aan  ::vergroot::
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #64 Gepost op: 21-01-2019, 18:55:35 »
Even een repost, maar er is ondertussen natuurlijk ook een youtube filmpje gekomen (die komen altijd een tikkeltje later heb ik de indruk):



Makkelijker om te kijken dan met facebook video. ;)

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #65 Gepost op: 27-01-2019, 11:15:12 »
De gestolen joker van Evelien:
https://youtu.be/LQC5cpFLJhE

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #66 Gepost op: 27-01-2019, 11:20:26 »
De switch gebeurde dus voor de executie van Nikkie waardoor de executie van Evelien niet meer zo rechtstreeks door Niels gebeurt.

En blijkbaar ging het complot verder dan Niels en Rick Paul, maar is dus ook Sarah op de hoogte.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #67 Gepost op: 27-01-2019, 11:22:18 »
Dus gewoon in de bus ::oink::

Maar Sarah heeft hem geholpen. En heeft het over I owe you ofwel je staat bij mij in het krijt. Ben benieuwd of Sarah bij nieuwe jokers die Niels verdiend er eentje opeist.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #68 Gepost op: 27-01-2019, 11:25:01 »
Maakt dan Sarah ook meteen minder verdacht... Ik hoop toch dat de Mol, zelfs indirect, niet aan zo'n actie meewerkt

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #69 Gepost op: 27-01-2019, 11:30:05 »
Hoe wist Niels toen al dat de joker ongeldig zou worden verklaard?

Het is aannemelijk, maar hij brengt het als zekerheid. (Ik verdenk hem niet.)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #70 Gepost op: 27-01-2019, 11:34:35 »
Hoe wist Niels toen al dat de joker ongeldig zou worden verklaard?

Het is aannemelijk, maar hij brengt het als zekerheid. (Ik verdenk hem niet.)

Het is de kandidaten verteld na de Wachtkamer-opdracht.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #71 Gepost op: 27-01-2019, 11:43:35 »
Het is de kandidaten verteld na de Wachtkamer-opdracht.
Oh, oké. Bedankt.

Maar hoe wist hij dan zo zeker dat het ontdekt zou worden?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #72 Gepost op: 27-01-2019, 11:43:55 »
Wow, wat een geweldig extra materiaal! Sarah is misschien nog wel valser dan Niels hier. Heerlijk gemene actie wel. >:D ::rofl::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #73 Gepost op: 27-01-2019, 11:45:48 »
Maakt dan Sarah ook meteen minder verdacht... Ik hoop toch dat de Mol, zelfs indirect, niet aan zo'n actie meewerkt
Ik zou het juist geweldig vinden als de mol hier aan meedoet.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #74 Gepost op: 27-01-2019, 12:21:37 »

Maar hoe wist hij dan zo zeker dat het ontdekt zou worden?

Al dit soort acties worden toch gefilmd? Of in ieder geval opgenomen in een biecht (zoals nu bij Niels). Bovendien was al bekend dat Niels zelf geen intacte joker meer had, omdat hij die had open gemaakt. Dus 1 van de 2 was sowieso onbruikbaar en dat zal gecheckt zijn, ook zonder beelden of biecht.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #75 Gepost op: 27-01-2019, 12:34:58 »
Ik zou het juist geweldig vinden als de mol hier aan meedoet.

Idem. De mol mag wat actie veroorzaken. Uitsluiten dat Niels of Sarah nu niet de mol is, zou ik zeker niet doen.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #76 Gepost op: 27-01-2019, 15:05:39 »
Vind het toch een beetje knullig van Evelien dat ze zich op zo'n manier heeft laten bestelen. Die tas houd je toch bij je ten alle tijden als je joker daarin zit?
Als ik haar was geweest, had ik die joker gewoon de hele tijd in m'n BH gehouden en was ik ermee gaan douchen/slapen zelfs.  ::rofl:: Maar goed, vind het wel echt sneu voor haar dat ze er dan nu uit is. Wel een mooie actie van Niels en Sarah! Maakt het spel toch interessanter, ondanks dat het lullig is voor Evelien (tja, had ze er maar beter op moeten letten).

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #77 Gepost op: 27-01-2019, 16:47:29 »
Idem. De mol mag wat actie veroorzaken. Uitsluiten dat Niels of Sarah nu niet de mol is, zou ik zeker niet doen.

Ik denk niet dat de mol snel het initiatief zou nemen bij dit soort streken. Volgen is wat anders. Wat mij betreft veel meer niet-mol-punten voor Niels dan voor Sarah.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #78 Gepost op: 27-01-2019, 16:51:18 »
De switch gebeurde dus voor de executie van Nikkie waardoor de executie van Evelien niet meer zo rechtstreeks door Niels gebeurt.

En blijkbaar ging het complot verder dan Niels en Rick Paul, maar is dus ook Sarah op de hoogte.

Twee terechte opmerkingen, Hulpmol. Dat de switch al plaatsvond vóór de executie van Nikkie is essentiële informatie. Hij heeft hem dus niet gestolen en pats boem Evelien was eruit, daar zaten minstens 3 tussen. Dat verklaart ook dat Rick Paul er in de tussentijd van heeft gehoord (van Niels zelf?).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #79 Gepost op: 27-01-2019, 17:01:51 »
Ik denk niet dat de mol snel het initiatief zou nemen bij dit soort streken. Volgen is wat anders. Wat mij betreft veel meer niet-mol-punten voor Niels dan voor Sarah.

Dat is waar. De kans is natuurlijk klein dat de mol zoiets doet, maar het kan. Volgen is veel meer waarschijnlijk. Dat kan altijd interessant zijn om te kijken hoe ver je mogelijke mol bijvoorbeeld gaat.