Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 48528 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #80 Gepost op: 27-01-2019, 18:56:35 »
Waarom zegt iedereen dat RP dit vantevoren wist? Biecht kan toch zijn van nadat het allemaal uitgekomen was?

RP heeft er denk ik sowieso niets mee te maken, hij kan het gehoord hebben via zijn bondje met Niels maar goed, had er in elk geval niks mee uit te staan (zoals Sarah wel).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #81 Gepost op: 28-01-2019, 11:39:57 »
Het blijkt dus ook dat de joker al in Niels zijn bezit was tijdens de executie op de gebouwen. Waarom heeft hij die dan pas de aflevering erna ingezet?

Offline Harko

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #82 Gepost op: 28-01-2019, 11:45:34 »
Stel Evelien had de ongeldige joker tijdens de executie van aflevering 3 al ingezet. Het kwam goed uit dat ze die pas afgelopen executie heeft ingezet..

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #83 Gepost op: 28-01-2019, 12:01:18 »
Stel Evelien had de ongeldige joker tijdens de executie van aflevering 3 al ingezet. Het kwam goed uit dat ze die pas afgelopen executie heeft ingezet..

De kans was 33% dat ze bij de eerste executie haar 2 goede jokers inzette. Dus ze had ook net wat pech dat dat ook effectief het geval was.

Offline Vlindertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #84 Gepost op: 28-01-2019, 17:55:41 »
Het blijkt dus ook dat de joker al in Niels zijn bezit was tijdens de executie op de gebouwen. Waarom heeft hij die dan pas de aflevering erna ingezet?

Vanmorgen was er een telefonisch interview met Niels bij Q music. De diefstal vond plaats na de executie van Nikkie, want hij zei dat Evelien op dat moment nog maar 1 joker had. In het extra beeldmateriaal hebben ze dus waarschijnlijk gewoon wat willekeurige beelden gebruikt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #85 Gepost op: 28-01-2019, 18:30:34 »
Vanmorgen was er een telefonisch interview met Niels bij Q music. De diefstal vond plaats na de executie van Nikkie, want hij zei dat Evelien op dat moment nog maar 1 joker had. In het extra beeldmateriaal hebben ze dus waarschijnlijk gewoon wat willekeurige beelden gebruikt.

Dus ook in het extra beeldmateriaal wordt de chronologie van feiten niet gerespecteerd. ::ohno::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #86 Gepost op: 28-01-2019, 20:04:48 »
Vanmorgen was er een telefonisch interview met Niels bij Q music. De diefstal vond plaats na de executie van Nikkie, want hij zei dat Evelien op dat moment nog maar 1 joker had. In het extra beeldmateriaal hebben ze dus waarschijnlijk gewoon wat willekeurige beelden gebruikt.
Wat misleidend! We kunnen zelfs de montage van dit soort beelden niet vertrouwen dus.  :P

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #87 Gepost op: 29-01-2019, 10:25:28 »
In afwachting van een youtubeversie hier nog wat extra beeldmateriaal van facebook

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #88 Gepost op: 29-01-2019, 13:26:23 »
Er staat een nieuw filmpje op over de kamer indeling
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/kamerindeling-2/
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #89 Gepost op: 29-01-2019, 13:32:36 »
Er staat een nieuw filmpje op over de kamer indeling
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/kamerindeling-2/

Dan moet ik de Youtubeversie niet meer posten in ieder geval. ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #90 Gepost op: 29-01-2019, 13:33:47 »
Er staat een nieuw filmpje op over de kamer indeling
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/kamerindeling-2/

Ik heb hier toch de indruk dat Jamie Merel niet verdenkt. Als Merel de mol is zou hij niet al te lang mogen overleven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #91 Gepost op: 29-01-2019, 15:03:57 »
Merel zegt hier dus dat ze Jamie verdenkt* en Jamie zegt dat ze Merel niet verdenkt. Merel wil bij Jamie op de kamer blijven "tot ze hem niet meer verdenkt" want dan zijn ze concurrenten. Jamie bedoelt iets anders: ze worden concurrenten als ze samen in de finale met de Mol komen. Begrijpen ze elkaar hier niet of begrijp ik het verkeerd? Merel maakt weer een vage indruk.

*Dat bedoelt ze vast niet want ze hebben een bondje, maar dit zegt ze wel.

Merel zegt ook niet wijzer te worden van een kamerruil. Ik vraag me af wat ze als kandidaat aan het bondje met Jamie heeft wat op zijn initiatief was. Ik kan me voorstellen dat Merel het als Mol wel fijn vindt om op een kamer te zitten met iemand die haar vertrouwt.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2019, 15:12:54 door Heinz »

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #92 Gepost op: 29-01-2019, 15:19:00 »
Het blijkt dus ook dat de joker al in Niels zijn bezit was tijdens de executie op de gebouwen. Waarom heeft hij die dan pas de aflevering erna ingezet?



Waarom denk je dat?
Juist uit het interview bij Q enzo kwam naar voren dat hij het juist beetje rot vond dat ze net de executie daarna naar huis moest. Hij zei dat hij dat natuurlijk niet had kunnen bedenken. Dus volgens mij heeft hij de joker pas gejat na de executie met de flatgebouwen.

Ow edit. Vanwege de beelden in het filmpje waarop je Nikki ziet.
Ja die beelden horen er niet bij denk ik. Anders hadden we wel gezien dat ie echt de joker verwisselde als ze daar toen gefilmd hadden. Ze filmen niet constant tijdens het reizen denk ik dus hebben gemonteerd met beelden die ze toevallig al hadden.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2019, 15:24:42 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #93 Gepost op: 29-01-2019, 18:10:08 »
Begrijp niet waarom er gedaan word alsof de montage niet klopt. Het is Wie is de Mol. er word zoveel gemonteerd in een andere volgorde dan dat het daadwerkelijk is opgenomen. Aan het filmpje in de bus kon je al zien dat dit niet het daadwerkelijke beeldmateriaal was van de joker steelactie. Het zou namelijk ook niet kunnen. Ofja, wel kunnen maar theoretisch gezien té toevallig zijn want dit zou betekenen dat Niels de joker al had in kunnen zetten bij test 3 + dat Evelien toevallig de kapotte joker niet heeft ingezet bij test 3. We zien haar 2 jokers inzetten bij deze test. Wel apart trouwens dat kandidaten niet op de hoogte worden gesteld van een bewust vertrek van iemand. De 3 jokers van Evelien had ze dus kunnen bewaren, net als de vrijstelling van Merel. Ze gingen allemaal toch door aangezien Nikkie bewust de test t slechts heeft gemaakt.....

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #94 Gepost op: 29-01-2019, 19:51:15 »
Er staat een nieuw filmpje op over de kamer indeling
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/kamerindeling-2/

Er was hier op het forum ooit een periode geweest met de befaamde "Gelijke-Kansen-Theorie". Dit hield in dat de mol probeert om elk kandidaat evenveel kansen te geven om hem aan het werk te zien middels steeds met anderen een subgroepje te vormen.
Tegenwoordig zijn de opdrachten minder geschikt om deze theorie toe te passen. Vandaar dat we hem nooit meer tegenkomen.

Nu dit filmpje over de kamerwisselingen kijkende, waarom zou de mol steeds bij één persoon op één kamer blijven? Deze persoon krijgt daardoor wel extra veel informatie over de mol. Zou het niet eerlijker zijn dat de mol af en toe een ander kamergenoot krijgt?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #95 Gepost op: 29-01-2019, 20:00:41 »
Het zou wel eerlijker zijn maar het lijkt me heel vervelend voor de Mol. Die blijft liever lekker bij iemand zitten die hem niet verdenkt.

Iemand die begrijpt wat Merel bedoelt met: "Tot op het moment dat ik jou niet meer verdenk want dan ben jij mijn concurrent"? Een verspreking? Van een kandidaat die Jamie wel verdenkt maar doet alsof ze hem vertrouwt? Van de Mol die de gedachtegang van Jamie niet volgt? Iets anders?
« Laatst bewerkt op: 29-01-2019, 20:06:33 door Heinz »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #96 Gepost op: 29-01-2019, 20:09:40 »
Ik maak eruit op dat ze bij Jamie op de kamer wil blijven juist omdat ze hem verdenkt. Ze hoopt zo extra informatie te kunnen krijgen. Pas als ze Jamie niet meer verdenkt, zou Jamie net als haar een kandidaat zijn en dus concurrent. Misschien is ze bang dat hij dan in haar spullen gaat neuzen voor info.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #97 Gepost op: 29-01-2019, 20:15:19 »
Ja, dat zal het toch zijn inderdaad, want ze noemt Jamie ook als verdachte bij de test. Geen verspreking dus. Maar wel weer iets merkwaardigs rondom Merel dat haar Mol (of degene die ze het sterkst verdenkt want met iemand anders op de kamer gaan levert haar geen informatie op zegt ze) haar zomaar is komen aanwaaien. Want het was Jamie die met haar een bondje wilde.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #98 Gepost op: 29-01-2019, 20:21:43 »
Misschien klikt het gewoon enorm goed.

---
Ja, dat zal het toch zijn inderdaad, want ze noemt Jamie ook als verdachte bij de test. Geen verspreking dus. Maar wel weer iets merkwaardigs rondom Merel dat haar Mol (of degene die ze het sterkst verdenkt want met iemand anders op de kamer gaan levert haar geen informatie op zegt ze) haar zomaar is komen aanwaaien. Want het was Jamie die met haar een bondje wilde.

Zeker en dat zou dan ook bijba moeten betekenen dat ze al vrij lang alleen op hem zit of iig niet noemswaardig op andere om er een kamer mee te willen delen.
Blijft vreemd maargoed ze is dan ook mijn hoofdmol.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2019, 18:06:02 door Lukie4 »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #99 Gepost op: 29-01-2019, 21:01:51 »
Het blijft een bizar gesprek ik mijn ogen. Ze praten langs elkaar heen.

Merel wil pas ruilen van kamergenoot als ze Jamie niet meer verdenkt.

Jamie zegt daarentegen precies t tegenovergestelde.

Vervolgens is de deal dat ze zolang ze met elkaar spelen en niet tegen elkaar, het zo blijft  ???