Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 48069 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Extra beeldmateriaal
« Gepost op: 7-01-2019, 15:54:06 »
Een topic voor al het officiële AVROTROS extra beeldmateriaal. Ik zal in deze post een overzicht bijhouden.

Aflevering 1:
- Kamerindeling
- Eerste indruk van elkaar

Aflevering 2:
- Afvaller 1: Evi
- Volledige video uit "Wachtkamer?"
- Bondje tussen Sarah en Niels

Aflevering 3:
- Wie is er door naar aflevering 4?
- Van proefbondje naar bondje pro

Aflevering 4:
- De joker van Evelien stelen
- Kamerindeling deel 2
« Laatst bewerkt op: 29-01-2019, 16:57:17 door Molloot200 »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2019, 18:28:43 »
Jaaa, Molmail ::bravo::
...óf niet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2019, 18:52:45 »
Molmail is helaas niet meer :\'(
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #3 Gepost op: 8-01-2019, 08:42:36 »
Een nieuwe dag en nieuw extra beeldmateriaal:


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #4 Gepost op: 8-01-2019, 11:46:25 »
Heerlijk dit soort filmpjes! ::bravo::

Het valt me nu op dat Robèrt een beetje samenzweerderig biecht. Alsof ie er extra goed op let dat niemand anders mag horen wat hij zegt. Zoals een Mol zou biechten dus. (Jep, tunnelvisie. ;))

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #5 Gepost op: 8-01-2019, 13:02:50 »
Haha, nee joh, als je Heel Holland Bakt kijkt, dan weet je dat hij altijd zo praat  ;D

Wel een leuk filmpje!
...maar soms even niet :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2019, 13:27:45 »
Haha, nee joh, als je Heel Holland Bakt kijkt, dan weet je dat hij altijd zo praat  ;D

Wel een leuk filmpje!
Hij praat echt anders hier. Veel meer sneaky

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2019, 13:30:58 »
Hij praat echt anders hier. Veel meer sneaky

O, OK  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2019, 08:30:46 »
Het is niet echt extra beeldmateriaal, maar ik vond geen betere bestemming:

De promo voor aflevering 2 (facebook video)
De promo voor aflevering 2 (Instagram video)
« Laatst bewerkt op: 9-01-2019, 11:26:54 door Hulpmol »

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #9 Gepost op: 9-01-2019, 12:36:43 »
Geen dagboek van de mol :(
#teamamaimiljaarde

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2019, 14:55:28 »
Geen dagboek van de mol :(
Ik vind het ook jammer omdat ze beweerden dat de Mol die zelf schreef. Gedeeltelijk, dacht ik. Anderen dachten eerder aan een verveelde stagiar. :P

Er was vorig seizoen trouwens een dagboek dat later verscheen dan gebruikelijk. Misschien dat er toen nog een (sterke) hint uit moest en wilden ze die extra kans op een misser nu niet meer ....of is de Mol in sommige opdrachten / executies zo obvious dat elke hint in tekstvorm er een teveel is.  ;)


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2019, 15:25:40 »
Geen dagboek van de mol :(
Houden zo. Leid alleen maar af. De makers kunnen hier op het laatste moment van alles inzetten om ons op een dwaalspoor te zetten. Voor het geval ze eerder een te duidelijke hint hebben gegeven. #KLAASCFMOL.
Mijn gevoel is dat ze dit jaar geen (duidelijke) hints meer willen geven en dan is er ook geen behoefte meer aan een dagboek van de Mol. Terug naar de basis.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #12 Gepost op: 9-01-2019, 15:42:26 »
Houden zo. Leid alleen maar af. De makers kunnen hier op het laatste moment van alles inzetten om ons op een dwaalspoor te zetten. Voor het geval ze eerder een te duidelijke hint hebben gegeven. #KLAASCFMOL.
Mijn gevoel is dat ze dit jaar geen (duidelijke) hints meer willen geven en dan is er ook geen behoefte meer aan een dagboek van de Mol. Terug naar de basis.

Maar het dagboek is de basis! Al vanaf de eerste seizoenen (kan me herinneren dat Heinz de oude dagboeken op zijn site had staan) waren er dagboeken. Ja, ik vond ze ook niet altijd even geloofwaardig, maar ze waren wel altijd een mooi extraatje voor mij als fan. Ik hoop dat er nog dagboeken gaan komen!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2019, 18:09:09 »
Dagboeken van de afvallers komen er vast wel weer denk ik. En daarvan weten we ook dat ze echt zijn. Dat er geminderd wordt met hints (in dagboeken, twitter, muzikale aanwijzingen) vind ik eigenlijk ook wel prima, al was het zeker ook leuk om er mee bezig te zijn. Maar het geeft aan dat de makers niet meer per se elk jaar "meer" willen. Misschien komt het ooit wel weer zo ver dat er van de live finale afgestapt wordt en we weer een mooie ontknoping in het land zelf krijgen. (Met onbekende Nederlanders. ::rofl::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #14 Gepost op: 9-01-2019, 21:34:56 »
In een grijs verleden was er ook een dagboek van Angela.


Afvallersdagboek zal er wel komen, maar uiteraard kan dat er nog niet zijn. Om voor de hand liggende redenen....:)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #15 Gepost op: 10-01-2019, 01:12:36 »
(Met onbekende Nederlanders. ::rofl::)

terug naar de basis...
Ik hoop het zo!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #16 Gepost op: 10-01-2019, 02:15:36 »
Dagboeken van de afvallers komen er vast wel weer denk ik. En daarvan weten we ook dat ze echt zijn. Dat er geminderd wordt met hints (in dagboeken, twitter, muzikale aanwijzingen) vind ik eigenlijk ook wel prima, al was het zeker ook leuk om er mee bezig te zijn. Maar het geeft aan dat de makers niet meer per se elk jaar "meer" willen. Misschien komt het ooit wel weer zo ver dat er van de live finale afgestapt wordt en we weer een mooie ontknoping in het land zelf krijgen. (Met onbekende Nederlanders. ::rofl::)

Laten we hopen dat de finale dit jaar iig gewoon op locatie is gefilmd en dat vorig jaar wat dat betreft een uitzondering was.
Van de live finale in het vondelpark zullen we toch niet meer afkomen maar als we nu elk jaar een live finale MET live ontknoping krijgen (ook voor de kandidaten zelf) ga ik echt klagen. En goed klagen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #17 Gepost op: 13-01-2019, 12:31:11 »
We starten deze week met extra beeldmateriaal over de afvaller:


Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #18 Gepost op: 13-01-2019, 12:56:10 »
Je gaat toch bijna denken dat wanneer iedereen zo op evi zat (wat natuurlijk discutabel is), dat de mol zich wellicht veel in de groep van evi bevond of dezelfde antwoordmogelijkheden als evi had. Natuurlijk kan het zijn dat evi en minder gespreid heeft, en dus ook heel traag was. Maar er is ook een kans dat de mol in de slipstream van evi zat tijdens de opdrachten waardoor andere kandidaten afgelopen 2 afleveringen beter scoorden.
Meer L

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #19 Gepost op: 13-01-2019, 12:57:41 »
Hebben jullie dat ook? Ik hoor de individuele reactie van de kandidaten niet, behalve Niels
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"