Auteur Topic: [Theorie] Hints in de Leader  (gelezen 193019 keer)

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #840 Gepost op: 9-03-2019, 22:06:47 »
Mee oneens, je kon wel degelijk delen van Merel haar gezicht eruit halen, maar het was gewoon niemand opgevallen dat er twee gezichten op zouden staan.

Huh?? Geen idee waar jij puzzelstukjes hebt gezien in de leaders waar delen van Merel op staan. Ik heb ze nergens gezien en volgens mij niemand anders hier ook. Ik dacht al lang aan twee gezichten en had dat hier zelfs gepost, maar dan moeten we natuurlijk wel een stukje van de puzzel daarvan te zien krijgen. Zo is er geen lol aan sorry. Dit is als een kruiswoordpuzzel met te weinig vakjes  :\'( . Suf dit.

Ik vind echt serieus: als je het als productie/regisseur niet meer aandurft om hints te verstoppen, skip dan het hele hints verhaal. Of stop er hints in die zo sterk en lastig te ontcijferen zijn dat we er minimaal 9 afleveringen zoet mee zijn. Maar dit is echt anti climax.  :\'(
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 22:09:00 door chocomol »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #841 Gepost op: 9-03-2019, 22:08:55 »
Huh?? Geen idee waar jij puzzelstukjes hebt gezien in de leaders waar delen van Merel op staan. Ik heb ze nergens gezien en volgens mij niemand anders hier ook. Ik dacht al lang aan twee gezichten en had dat hier zelfs gepost, maar dan moeten we natuurlijk wel een stukje van de puzzel daarvan te zien krijgen. Zo is er geen lol aan sorry. Dit is als een kruiswoordpuzzel met te weinig vakjes  :\'( . Suf dit

Ik zal morgen wel even een foto uploaden, want het viel mij namelijk wel op dat er een ander paar ogen tussen zaten.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #842 Gepost op: 9-03-2019, 22:09:12 »

Had ik toch goed gezien dat er een stuk was dat zo goed als een gespiegelde versie van de "linker boven wenkbrauw"-stuk was. Niet dat we er iets aan hadden gehad.
Ik ben van mening dat ze iets té voorzichtig hebben gedaan. Ik zou er persoonlijk niet zo 'n moeite mee hebben om aflevering 8+ een hint geven waar je bijna niet omheen kan. Maar goed...

Rick was zo bang voor een herhaling van het KLAAS-debacle dat ie een gigantische puzzel heeft gemaakt waarvan we het deel met de Mol erop pas in aflevering 10 te zien kregen. ::rofl::
;D

Probleem daarbij was dat ze een bestaande (op internet vindbare) foto van Klaas hadden gebruikt (en de stukken mooi van boven gefotografeerd op twitter plaatsten). Al weet ik niet welk stuk met Merel erop ze hadden kunnen laten zien, zonder er merel in te herkennen.

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #843 Gepost op: 9-03-2019, 22:10:28 »
Eigenlijk staan er 3 gezichten op de puzzel. Links van Merel staat hetzelfde gezicht als rechts maar dan ondersteboven. Volgens mij was het stukje van dat gezicht met de mond, in merels haren, ook gevonden. Er is ook wel geopperd door iemand dat er 2 gezichten op zouden staan. Evengoed veel te weinig stukjes om Merel er uit te kunnen halen. Erg teleurstellend deze ‘hint’.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #844 Gepost op: 9-03-2019, 22:10:47 »
Ik zal morgen wel even een foto uploaden, want het viel mij namelijk wel op dat er een ander paar ogen tussen zaten.

Aha, OK. In dat geval neem ik mijn woorden terug. ;)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #845 Gepost op: 9-03-2019, 22:11:59 »
Wat een mooie Mural in dat Meer!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #846 Gepost op: 9-03-2019, 22:15:15 »
Ja haha... de Meer L hint was toch duidelijk :o. Had hem al steeds in mijn profiel ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #847 Gepost op: 9-03-2019, 22:17:37 »
Op de kop zijn is er rechts nog een gedeelte van het gezicht van chota's graffity .



Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #848 Gepost op: 9-03-2019, 22:20:21 »
Ja haha... de Meer L hint was toch duidelijk :o. Had hem al steeds in mijn profiel ::love::

'Meer L' was geen hint.  ::)

Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #849 Gepost op: 9-03-2019, 22:35:41 »
Op de kop zijn is er rechts nog een gedeelte van het gezicht van chota's graffity .
Dacht dat het een slang was  ::rofl::

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #850 Gepost op: 9-03-2019, 22:49:22 »

heeeeey  als ik de ./. als steep/streep schrijf en dan ga puzzelen kom ik bij de morse uit op

S I R E W T K T O L M

WESTRIK MOLT ?????    IS DIT HEM DAN ?  ::oink::

Ik stel voor dat jij volgend jaar de hints bedenkt voor Wie is de mol!! Vond dit toch echt wel een mastervondst! Zeker gezien je deze nog 15 min voor de uitzending begon had 'gevonden'! Volgend jaar jij voor de hints creaties in het spel! Hebben we volgend jaar ook echt iets te puzzelen!  :D Topbijdrage!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 22:57:02 door chocomol »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #851 Gepost op: 9-03-2019, 22:53:13 »
+1. 

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #852 Gepost op: 9-03-2019, 22:59:42 »
Ik stel voor dat jij volgend jaar de hints bedenkt voor Wie is de mol!! Vond dit toch echt wel een mastervondst! Zeker gezien je deze nog 15 min voor de uitzending begon had 'gevonden'! Volgend jaar jij voor de hints creaties in het spel! Hebben we volgend jaar ook echt iets te puzzelen!  :D Topbijdrage!  ::ok::

Helemaal mee eens, top gedaan!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #853 Gepost op: 9-03-2019, 23:27:00 »
Wel mega afknapper / goeie revanche van RickMcC. "Leaderhint". Wil nog wel even goed gaan terugkijken of we Merel uit de stukken konden halen, of we het dubbele portret op een fragment te zien hebben gekregen. Ik snap het heel goed, na Klaascfmol etc., maar inderdaad, doe het als ontknoping maar zeg er niet bij dat er een leaderhint is, want het was een leader dwaalspoor.

Ook grappig dat ze niet zijn teruggekomen op de muurschildering in Wijk13, ook niet naar de tekening/LP rechts ervan met evt. aanwijzingen, had dat wel gehoopt eigenlijk...

Rick McC, vanaf seizoen 20, waar jullie over een paar maanden mee aan de slag gaan: nul hints meer geven; scheelt ons!

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #854 Gepost op: 9-03-2019, 23:27:42 »
haha dank je .chocomol .....zo komisch dat het toevallig zo er uit kwam. Dacht ik eindelijk ook eens een hint te hebben gevonden. die ook nog in mijn merel tunnel paste  ::rofl::

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #855 Gepost op: 9-03-2019, 23:37:07 »
Dit was voor mij wel de minste hint van de finale. Ik had hier enorm veel van verwacht. Maar we hadden hier een gezicht wat idd meer op sarah leek dan Merel. Ik bleef op Merel vanwege de Meer L. Maar had nooit verwacht dat er nog een totaal ander gezicht van Merel bij zou komen in de finale en dat dat dan de hint was die we hadden kunnen vinden.
Jammer dat er niets anders in zat wat wel vindbaar was geweest. Naar mijn gevoel hadden we te weinig info om maar een beetje tot Merel haar gezicht te kunnen komen.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #856 Gepost op: 10-03-2019, 01:03:10 »
Rick, jij jokkebrok. Dat de oplossing 'Mol is IV' was, was allang gevonden.
Jammer wel dat we niks met de puzzel konden tot de ontknoping. Ik heb dan toch liever dat ze in aflevering 9 al een klein deel weggeven, zodat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om te zien wat het is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.