Auteur Topic: [Theorie] Hints in de Leader  (gelezen 193089 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #80 Gepost op: 2-02-2019, 22:28:56 »
Het L-vormige puzzelstukje is nu nog beter in beeld. Hieronder een screenshot van de uitzending op .nl. In een HD versie zal het nog helderder zijn.
Door het shot dat even ervoor te zien is, is het 100% dat dit het 'Laguna de Navio Quebrado' is.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #81 Gepost op: 2-02-2019, 22:29:22 »
Vind het gek/niet logisch dat ie bij RP er al de hele tijd staat, bij evelien nog niets veranderd is en bij evi er pas een aflevering later bij kwam  ???
Eens, lijkt mij dus geen afvallershint.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #82 Gepost op: 2-02-2019, 22:36:10 »
Vind het gek/niet logisch dat ie bij RP er al de hele tijd staat, bij evelien nog niets veranderd is en bij evi er pas een aflevering later bij kwam  ???

Ik vind het niet gek. Het is gewoon geen afvallershint. Dat is nu gewoon zo klaar als een klontje.

Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #83 Gepost op: 2-02-2019, 22:37:47 »
Ik vind het niet gek. Het is gewoon geen afvallershint. Dat is nu gewoon zo klaar als een klontje.

Ja, nja ALS het een afvallershint zou zijn.  :P

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #84 Gepost op: 2-02-2019, 22:38:11 »
Door het shot dat even ervoor te zien is, is het 100% dat dit het 'Laguna de Navio Quebrado' is.

Dan zal het Flamingo Beach zijn, een flamingoreservaat.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #85 Gepost op: 3-02-2019, 00:47:24 »
Groepsfoto met als einde onderstaande foto: Let op passerende dame met witte blouse, blauwe broek en blauwe tas links, rechts van (als) Sarah opvallend haar handen van voren naar achteren beweegt... @02.36


@07.55 loopt deze dame langs Sarah (en RP) tijdens opdracht..
Wat dat ook mogen zeggen, opvallend wel m.i.

*maar aan deze dame wordt niets gevraagd*
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 00:57:37 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #86 Gepost op: 3-02-2019, 01:01:05 »
Groepsfoto met als einde onderstaande foto: Let op passerende dame met witte blouse, blauwe broek en blauwe tas links, rechts van (als) Sarah opvallend haar handen van voren naar achteren beweegt... @02.36


@07.55 loopt deze dame langs Sarah (en RP) tijdens opdracht..
Wat dat ook mogen zeggen, opvallend wel m.i.

*maar aan deze dame wordt niets gevraagd*

Wow, na al die jaren heb jij eindelijk de tweelingzus van Ellie Lust gevonden  ::bravo::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #87 Gepost op: 3-02-2019, 09:14:58 »
Nee, het veranderen van de leader is zeker geen simpele afvallershint.
Nog maar even doorpuzzelen!


Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #88 Gepost op: 3-02-2019, 10:31:59 »
Het valt mij op dat Niels zowel in afl 4 als in afl5 de eerste is die biecht over de afvaller.

Weet iemand of dat in afl 1..2 en 3 ook was?
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline TimvanW

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #89 Gepost op: 3-02-2019, 12:38:39 »
Ik heb de eerste 5 leaders even naast elkaar gezet en daarna nog een keer de verschillen. We krijgen deze week niet echt meer informatie omdat het stuk dat we al hadden nogmaals in beeld komt.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #90 Gepost op: 3-02-2019, 12:46:33 »
Mooi werk Tim. Overigens: waar komt de kennis vandaan dat die nieuwe stukjes leader uit een opdracht komen? Kan het niet zijn dat dit aan het eind van het seizoen weg gaat geven wie de Mol is? Ik zie nl. nog geen slepend kandidaat in beeld.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #91 Gepost op: 3-02-2019, 12:49:04 »
Als we hier echt iets met die puzzelstukjes moeten doen, mag ik toch hopen dat we na 5 van de 9 afleveringen al iets zinvol kunnen doen? Het voelt alsof we telkens maar dat zelfde L-vormige stukje krijgen als informatie.
Ik hoop echt dat er iets ingenieuzer achter zit dan meer-L.

Offline TimvanW

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #92 Gepost op: 3-02-2019, 13:17:57 »
Het L-vormige puzzelstukje is nu nog beter in beeld. Hieronder een screenshot van de uitzending op .nl. In een HD versie zal het nog helderder zijn.
Door het shot dat even ervoor te zien is, is het 100% dat dit het 'Laguna de Navio Quebrado' is.

Het puzzelstuk dat we al eerder hebben gezien maar nu in HD


Mooi werk Tim. Overigens: waar komt de kennis vandaan dat die nieuwe stukjes leader uit een opdracht komen? Kan het niet zijn dat dit aan het eind van het seizoen weg gaat geven wie de Mol is? Ik zie nl. nog geen slepend kandidaat in beeld.

Het hoeft idd geen opdracht te zijn. We zien in een ander shot wel cameraploegen in het water staan maar die kunnen ook de slepende mannen filmen.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 13:22:50 door TimvanW »

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #93 Gepost op: 3-02-2019, 13:22:55 »
Veranderde het stukje in de afleveringen hiervoor telkens voor of NA een afvaller?
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #94 Gepost op: 3-02-2019, 13:27:35 »
Veranderde het stukje in de afleveringen hiervoor telkens voor of NA een afvaller?
Dat verschilt. Bovendien klopt het voor geen meter aangezien Evelien wordt overgeslagen. Dus je kan er zien wat je erin wilt zien, maar het is in ieder geval geen afvallershint zoals het nu geconcludeerd wordt.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #95 Gepost op: 3-02-2019, 14:15:31 »
Heeft iemand al geprobeerd om de stukjes film achter elkaar te zetten om te zien of dat voor een logische video zorgt?

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #96 Gepost op: 3-02-2019, 14:18:45 »
Als we hier echt iets met die puzzelstukjes moeten doen, mag ik toch hopen dat we na 5 van de 9 afleveringen al iets zinvol kunnen doen? Het voelt alsof we telkens maar dat zelfde L-vormige stukje krijgen als informatie.
Ik hoop echt dat er iets ingenieuzer achter zit dan meer-L.
Ik weet het niet... Ik gok er nog steeds op dat uiteindelijk de beeltenis van de mol zichtbaar gaat worden en dan wil je dat niet al in aflevering 5 hebben. En overigens zou het mij dan weer niet verbazen als we de Mol op deze manier vereeuwigd zien ergens op een muur in Comuna 13... Dus ergens zal er op Internet best afbeelding te vinden zijn waar die 'L' een stukje uit is: 'Hoe u het thuis al die tijd al had kunnen weten' ;-)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #97 Gepost op: 3-02-2019, 14:26:32 »
Het L-vormige puzzelstukje is nu nog beter in beeld. Hieronder een screenshot van de uitzending op .nl. In een HD versie zal het nog helderder zijn.
Door het shot dat even ervoor te zien is, is het 100% dat dit het 'Laguna de Navio Quebrado' is.

Ben ik de enige die dus geen gezicht in hier ziet, maar misschien een sterrenbeeld?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #98 Gepost op: 3-02-2019, 15:06:10 »
Ik weet het niet... Ik gok er nog steeds op dat uiteindelijk de beeltenis van de mol zichtbaar gaat worden en dan wil je dat niet al in aflevering 5 hebben. En overigens zou het mij dan weer niet verbazen als we de Mol op deze manier vereeuwigd zien ergens op een muur in Comuna 13... Dus ergens zal er op Internet best afbeelding te vinden zijn waar die 'L' een stukje uit is: 'Hoe u het thuis al die tijd al had kunnen weten' ;-)

Ik mag toch hopen dat de puzzel uit meer dan 2 stukjes bestaat. Nu slagen ze iedere week op diezelfde nagel en dan vraag ik me echt af wat we er nu mee kunnen.

Het is in ieder geval geen hint naar de kandidaat die volgt op het veranderde stukje.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Theorie] Hints in de Leader
« Reactie #99 Gepost op: 3-02-2019, 15:51:23 »
Ik weet het niet... Ik gok er nog steeds op dat uiteindelijk de beeltenis van de mol zichtbaar gaat worden en dan wil je dat niet al in aflevering 5 hebben. En overigens zou het mij dan weer niet verbazen als we de Mol op deze manier vereeuwigd zien ergens op een muur in Comuna 13... Dus ergens zal er op Internet best afbeelding te vinden zijn waar die 'L' een stukje uit is: 'Hoe u het thuis al die tijd al had kunnen weten' ;-)

We weten toch al dat het een schilderij is van een Colombiaanse schilder. Staat ook op zijn instagram.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy