Poll

Sinds welk seizoen volg jij WIDM?

Seizoen 1 (1999-2000, Australië)
Seizoen 2 (2001, Schotland)
Seizoen 3 (2002, Portugal)
Seizoen 4 (2003, Canada)
Seizoen 5 (2005, Australië/Indonesië)
Seizoen 6 (2006, Argentinië)
Seizoen 7 (2007, Thailand)
Seizoen 8 (2008, Mexico)
Seizoen 9 (2009, Noord-Ierland/Jordanië)
Seizoen 10 (2010, Japan)
Seizoen 11 (2011, El Salvador/Nicaragua)
Seizoen 12 (2012, IJsland/Spanje)
Seizoen 13 (2013, Zuid-Afrika)
Seizoen 14 (2014, Hongkong/Filipijnen)
Seizoen 15 (2015, Sri Lanka)
Seizoen 16 (2016, Dominicaanse Republiek)
Seizoen 17 (2017, Verenigde Staten)
Seizoen 18 (2018, Georgië)
Seizoen 19 (2019, Colombia)
Ik ben per ongeluk op deze site beland.

Auteur Topic: Hoe lang ben jij al een Molloot?  (gelezen 10915 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #20 Gepost op: 28-01-2019, 21:43:08 »
En leuke uitspraken, ja "Dan maar zonder mol", was dat niet Kerstin? Zoveel mooie figuren.

Nee, dat was Cor toch, in seizoen 2? Of was Cor degene die zei "Nu heb ik pas écht een hekel aan de Mol!"

In ieder geval was ik er ook vanaf het eerste seizoen bij. Al meer dan twintig jaar het enige tv-programma waar ik voor thuis blijf.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #21 Gepost op: 28-01-2019, 21:44:00 »
Alle seizoenen die ooit gemaakt zijn in België en Nederland zijn gratis ergens te vinden.
Weet iemand waar ik dit kan vinden? Lijkt me erg leuk om de oudere seizoenen ook eens zien.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #22 Gepost op: 28-01-2019, 21:47:15 »
Weet iemand waar ik dit kan vinden? Lijkt me erg leuk om de oudere seizoenen ook eens zien.

Youtube en het uitgebreide archief op de officiële site hebben al een hoop seizoenen.

Je kan ze ook downloaden via de site van Brtdm

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #23 Gepost op: 28-01-2019, 21:49:00 »
Ik heb ook de indruk dat je eerste live seizoen altijd net dat tikkeltje meer indruk maakt.

Ik lees hier vaak dat 2014 voor de meesten hier geen wauw-seizoen was, maar ik vind dat nog steeds een geweldig seizoen. ;D
Dat zal er wel mee te maken hebben, ja. Maar de V.S. is mijn favoriete vakantieland en ik vind Imanuelle Grives en Sanne Wallis de Vries erg leuke wijven, dus ik was al bevooroordeeld.

De laatste twee seizoenen begonnen minder met respectievelijk Ron en Jean-Marc, en Evi en Nikkie. Allemaal niet op een normale manier naar huis gegaan. Ik vond het helemaal niet erg dat Ron en Jean-Marc als eerste afvielen, trouwens, maar de manier waarop... tja.

Vooral dat van Nikkie was zuur, ook al hebben ze het buiten de reguliere uitzendingen gehouden. Dat van Evi vooral jammer. Dat zet bij mij misschien te veel de toon.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #24 Gepost op: 28-01-2019, 21:50:19 »
Youtube en het uitgebreide archief op de officiële site hebben al een hoop seizoenen.

Je kan ze ook downloaden via de site van Brtdm
Super, dankjewel!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #25 Gepost op: 28-01-2019, 21:50:23 »
In mijn jonge jaren veel stukken van afleveringen gezien en ook een deel van het seizoen in Mexico. Ik vond het een geweldig programma, maar toch wat uit het oog verloren.

Toevallig enkele jaren later aflevering 3 van het seizoen 2014 gezien toen er niets beter op tv was. Sindsdien actief beginnen volgen. Na twee weken zat ik al op het widm.nl forum en na vier jaar actief mee te lezen ook officieel hier.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #26 Gepost op: 28-01-2019, 21:51:41 »
Vanaf seizoen 9 écht braaf elke aflevering gevolgd, ik wist daarvoor wel van het bestaan af maar was nog geen trouwe volger. Natuurlijk wel alles terug gekeken!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #27 Gepost op: 28-01-2019, 21:54:40 »
Ik heb seizoen 2 en 3 in België gezien en ik was zwaar teleurgesteld toen er geen 4de serie gemaakt werd.

Fast forward naar september 2012 toen ik per toeval in het PC-lokaal van mijn school was toen ik 3u geen les had en als bezigheid op youtube zat. Ik vond aflevering 1 van seizoen 3 en die bekeek ik.

Ik was direct verslingerd en zocht wat info op. Helaas vond ik alles van seizoen 1-12. Toch bekeek ik alles en genoot van elke aflevering.

Seizoen 13 was dus de eerste die ik zag zonder iets te weten.
klaar voor de strijd

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #28 Gepost op: 28-01-2019, 22:12:15 »
aCor degene die zei "Nu heb ik pas écht een hekel aan de Mol!"

In ieder geval was ik er ook vanaf het eerste seizoen bij. Al meer dan twintig jaar het enige tv-programma waar ik voor thuis blijf.
Wat grappig want ik moest ook aan Cor denken! Ik zag hem al zo voor me. Maar wist even niet meer die legendarische quote. Maar die was dus over hekel ja hahahaha
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #29 Gepost op: 28-01-2019, 22:15:28 »
"Nou heb ik echt iets tegen de Mol. Nu wordt het persoonlijk." ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #30 Gepost op: 28-01-2019, 22:19:40 »
Nee, dat was Cor toch, in seizoen 2? Of was Cor degene die zei "Nu heb ik pas écht een hekel aan de Mol!"



De eerste van Karen, de tweede is inderdaad van Cor.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #31 Gepost op: 28-01-2019, 22:20:28 »
Ik was soort van een molloot in mijn eentje de eerste paar jaar, in mijn vriendenkring. Totdat ik bij toeval op deze site belandde in het jaar van Japan. Hilarisch om mee te lezen..... heb alles gezien, en ook de buitenlandse versies her en der zoals Australië.

Voel me wel heel oud als ik dat zo zeg  ::fluit:: Ben echt helemaal verliefd geworden op dit spel, en kijk zo uit om elk jaar weer met iedereen hier te speuren en te molloten ;)

Wat mij nog bijstaat is die aflevering bij DWDD in 2010, ik geloof met jou Heinz? Heerlijk hoe we (sowieso jij) de mol daar toen ontmaskerd hebben. Of de ‘Wie is de Mol’ vodcast met Joeri, hilarisch en ADHD. Het voelt al bijna als sentiment.... de taarten van G-root, de tijd van voor moltalk, de site van Heinz, de simpele hints onder water met mollogo, FTM toen het nog werkte, het hilarische begin van WIDM
in de beginjaren etc. Zo kan ik nog heel lang doorgaan...

  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 28-01-2019, 22:24:36 door Juuls247 »
Meer L

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #32 Gepost op: 28-01-2019, 22:24:10 »
Jep, was ik bij DWDD. Ook al weer negen jaar geleden binnenkort. En dat was de eerste keer dat het woord "molloot" op tv uitgesproken werd. ;D

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #33 Gepost op: 28-01-2019, 22:26:11 »
Jep, was ik bij DWDD. Ook al weer negen jaar geleden binnenkort. En dat was de eerste keer dat het woord "molloot" op tv uitgesproken werd. ;D
Ja inderdaad, legendarisch! Staat het al in de Van Dale eigenlijk?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  ::tandpastasmiley::
Meer L

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #34 Gepost op: 28-01-2019, 22:28:45 »
Lang genoeg, om in een levensfase te zijn, dat je het molloot-zijn eigenlijk niet meer in het openbaar toe te durft te geven... (seizoen 4, Canada)  ::trots::  ::zwaai::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #35 Gepost op: 28-01-2019, 22:29:18 »
Als de term Molloot zou hebben bestaan in 2003, dan ben ik vanaf dat seizoen ''molloot''. Voor die tijd keek ik het onregelmatig, maar de gemiste afleveringen heb ik later wel ingehaald/ingelopen.


Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #36 Gepost op: 28-01-2019, 22:32:18 »
Lang genoeg, om in een levensfase te zijn, dat je het molloot-zijn eigenlijk niet meer in het openbaar toe te durft te geven... 
Dit precies  ::rofl::

Ik word al sinds jaar en dag uitgelachen (met een knipoog), echte vrienden weten dat ik een ras molloot ben. Met schema’s en al. Niemand hoeft mij op donderdagavond zaterdagavond te storen...
Meer L

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #37 Gepost op: 28-01-2019, 22:35:10 »
En nu we toch wat meer uitweiden dan strikt de topicvraag: het woord "molloot" dook voor het eerst op in een tekening van Vriendlief in 2007.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #38 Gepost op: 28-01-2019, 22:38:00 »
Lang genoeg, om in een levensfase te zijn, dat je het molloot-zijn eigenlijk niet meer in het openbaar toe te durft te geven... (seizoen 4, Canada)  ::trots::  ::zwaai::
.
Vroeger was 'molfanaat' zijn nog echt een bijzonder ding, nu is iedereen 'molloot'.

Maar goed, ik ben er dan ook al sinds seizoen 2 bij. Bedenk net dat WIDM nu de helft van mijn leven beslaat  ;D
Tell me what your telescope says

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe lang ben jij al een Molloot?
« Reactie #39 Gepost op: 28-01-2019, 22:41:02 »
Ik leef mee met de persoon die hier per ongeluk beland is. Mogelijk iemand die bezig is aan een spreekbeurt over mollen en dan komt hij dit forum tegen. ;D