Auteur Topic: Molduel: Merel vs Sarah  (gelezen 50946 keer)

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #40 Gepost op: 24-02-2019, 08:48:41 »
0-0

Het klopt gewoon niet, bij allebei niet. Ze hebben allebei dingen gedaan die gewoon niet logisch zijn voor een mol. Om Niels te citeren: 'Waarom zou je dat doen?'
Allebei doen ze overdreven. Maar Niels is niet de mol, dus het is toch een van de dames, ook al klopt het niet.
Dit.
Dat dan weer wel

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #41 Gepost op: 24-02-2019, 08:56:56 »
Allebei doen ze overdreven. Maar Niels is niet de mol, dus het is toch een van de dames, ook al klopt het niet.

Noem twee dingen die Sarah heeft gedaan die een mol nooit zou doen. Kom nu niet af met de wachtkamer waar ze 250 euro verdient en wordt meegesleurd door Jamie of met puzzelopdracht.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #42 Gepost op: 24-02-2019, 09:52:37 »
Noem twee dingen die Sarah heeft gedaan die een mol nooit zou doen. Kom nu niet af met de wachtkamer waar ze 250 euro verdient en wordt meegesleurd door Jamie of met puzzelopdracht.

Het enige wat ik zo kan bedenken is het abseilen, maar ik denk dat het voor zowel Merel als Sarah een te groot risico was om hier te mollen.

Dan is er nog de wals opdracht met Sinan. De titel van de opdracht ''Een steentje bijdragen'' slaat dan wel weer op Sarah, die als enige geld verdient (waarbij toevallig niks is ingezet).

De titel ''Op treden'' van de puzzelopdracht slaat trouwens ook op Sarah, die als enige letterlijk op de treden van een trap staat.

Al met al heeft Sarah bij mij nog steeds een paar streepjes voor. Zij speelt namelijk wel geld uit de pot op het moment dat het kan (tuktuk en roulette, samen goed voor -€1150), terwijl Merel vooral geld verdient en kansen laat liggen om geld uit de pot te spelen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #43 Gepost op: 24-02-2019, 10:11:06 »
1.1: -
Vrijstellingen omhoog halen heeft de mol baat bij, een kist laten vallen met potentieel een vrijstelling niet. Maar wijfelend stemmen zoals Merel is dan weer molser dan zoals Sarah direct stemmen voor de vrijstellingen.

1.2: -
Iedereen slaagt erin.

1.3: -
Merel oppert of iemand niet achter Evi aan moet (en geeft de aanzet voor de molactie) maar Sarah voert hem uit.

2.1: Merel
Sarah corrigeert zowel Evi als Merel, Merel is zichtbaar geïrriteerd dat ze wordt tegengewerkt in haar actieve molactie?

2.2: -
Beide dames blijven langer weg dan de rest. Dus beide hebben de optie om off camera met Rick te spreken, geld te verduisteren.

2.3: Merel
Brengt een nieuw spelelement in, de vrijstelling in een joker. Maar als het afgesproken spel is tussen productie en mol vind ik het minder.

3.1: -
Beide zijn gericht op het volkrijgen van dr waslijnen.

3.2: Merel
Hihi kijk ik ben de mol *jenga blokje op hoofd doet

3.3: -
Beide organiseren de boel zo dat 30min haalbaar bleek.

4.1: -
Beide door groepsdruk weinig effectief in mollen

4.2: Sarah
Merel doet een gekke lastminute move. Rp kon weten dat Sarah en Niels verkeerd stonden en waarom zou je als mol ala Merel je zo in de picture spelen?

4.3: -
Doen beide genoeg om fouten te forceren.

5.1: -
Beide dragen bij aan het vinden van foto's.

5.2: -
Beide staan op de molpositie bij uitstek.

5.3: -
Beide laten de opdracht slagen terwijl ze prima ala Jaime 'volgens mij was het echt...' een verkeerde volgorde konden opperen.

6.1: Merel
Merel is betrokken bij meer l(:P)astige opdrachten, Sarah zet zich buitenspel door Sinan te assisteren.

6.2: Sarah
Merel pakt de hoogste enveloppes en komt binnen de eerste keer onnodig. De tweede keer heeft ze Jaime als bliksemafleider.

6.3: -
Ging niet om geld uit de pot.

7.1: -
Opdracht slaagt onnodig door Merel die met 1,5min op de klok goed gooit en daarvoor nog liet zien niet te kunnen gooien ???

7.2: Sarah
Sarah pakt -1000 op een pot van 8000 nogal significant. Merel weer als productiemedewerkster die ze uit de brand helpt met de 'spannendste executie ooit' /einde citaat Jaime  ::) nee gewoon nee.

7.3: -
Beide dames doen bar weinig, lopen weg van hun station.

4x Merel, 3x Sarah. Dus tja Merel zal wel de warrige mol zijn maar ik heb liever de Sarah molacties.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #44 Gepost op: 24-02-2019, 10:18:55 »
1.1: S
1.2: /
1.3: S

2.1: M
2.2: S
2.3: M

3.1: /
3.2: S
3.3: /

4.1: S
4.2: S
4.3: M

5.1: /
5.2: S
5.3: /

6.1: M
6.2: S
6.3: /

7.1: /
7.2: S
7.3: /

9 voor Sarah en 4 voor Merel

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #45 Gepost op: 24-02-2019, 10:39:33 »
Bij de bananenopdracht is elke positie een molpositie. Sarah loopt net als Merel ook overal en nergens tussen die trossen. Niemand blijft bij z'n eigen station. Bij het oranje station zou Sarah nog geldkokers kunnen weghalen op het moment dat ze daar alleen wordt gelaten. Dat ze die kans niet gehad heeft, betekent niet dat dat niet haar redenatie geweest kan zijn als mol. Ik weet ook niet zeker of ze echt niet alleen is geweest op dat station, ivm montage enzo.

Daarnaast oppert ze eerst tegen Jamie en Niels ''Doe eerst de gele maar'' en vervolgens tegen Merel ''Meer, laten we eerst de groene doen'', waardoor oranje achterblijven. Dat ze geen invloed heeft op welke trossen wel of niet binnen komen is dus niet waar.

Ik vind het een beetje raar om Sarah af te schijven op basis van deze opdracht, terwijl ze hier ook verdachte dingen heeft gedaan, net als Merel. Ik vind Merel niet per definitie verdachter dan Sarah, allebei even mols wat mij betreft.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #46 Gepost op: 24-02-2019, 10:45:25 »

Ik vind het een beetje raar om Sarah af te schijven op basis van deze opdracht, terwijl ze hier ook verdachte dingen heeft gedaan, net als Merel. Ik vind Merel niet per definitie verdachter dan Sarah, allebei even mols wat mij betreft.

Ik vind het ook heel vreemd dat mensen hier haardoor hier afschrijven. Ze is inderdaad effectief medeverantwoordelijk voor de twee trossen die achterblijven. Ze had haar treintje kunnen volhangen om het pad wat te blokkeren, maar dat had een marginaal tijdsverlies opgeleverd.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #47 Gepost op: 24-02-2019, 10:49:31 »
Bij de bananenopdracht is elke positie een molpositie. Sarah loopt net als Merel ook overal en nergens tussen die trossen. Niemand blijft bij z'n eigen station. Bij het oranje station zou Sarah nog geldkokers kunnen weghalen op het moment dat ze daar alleen wordt gelaten. Dat ze die kans niet gehad heeft, betekent niet dat dat niet haar redenatie geweest kan zijn als mol. Ik weet ook niet zeker of ze echt niet alleen is geweest op dat station, ivm montage enzo.

Daarnaast oppert ze eerst tegen Jamie en Niels ''Doe eerst de gele maar'' en vervolgens tegen Merel ''Meer, laten we eerst de groene doen'', waardoor oranje achterblijven. Dat ze geen invloed heeft op welke trossen wel of niet binnen komen is dus niet waar.

Ik vind het een beetje raar om Sarah af te schijven op basis van deze opdracht, terwijl ze hier ook verdachte dingen heeft gedaan, net als Merel. Ik vind Merel niet per definitie verdachter dan Sarah, allebei even mols wat mij betreft.

Als ze alleen had willen zijn met die oranje trossen had ze toch gewoon kunnen zeggen: 'Merel, neem jij die groene trossen maar mee?' Dan was ze alleen geweest met de oranje trossen van Rick Paul en met die 2 van Sinan die op de grond lagen. Ze had niet met Merel mee hoeven gaan.

Ze heeft inderdaad gezegd dat Jamie en Niels eerst de gele doen moeten, maar uiteindelijk is het Jamie's idee om die trossen los te maken (anders hadden Jamie en Niels deze waarschijnlijk zelf binnengebracht) en uiteindelijk zijn die trossen waarschijnlijk alsnog binnengehaald door Niels en Rick Paul (aangezien dat de enige 2 oranje trossen zijn die we in beeld hebben gezien bovenop de 5 van Rick Paul die we zagen en er zijn er 7 binnengebracht van de 12 in totaal). Dus uiteindelijk heeft ze niet kunnen tegenhouden dat die trossen werden binnengehaald en heeft ze dus geen invloed gehad op het slagen of falen van de opdracht. Bovendien had ze ook hier Merel weg kunnen sturen naar haar groene station zodat zij met de oranje trossen kon kloten (of ze kon verstoppen zelfs misschien), als zij de mol zou zijn...

En hoe verklaar je dan dat er toevallig 5 oranje trossen niet zijn binnengebracht als Sarah de mol is, terwijl het gele station verder is voor het groene en blauwe station dan het oranje station volgens de kaart hierboven? Dat zou dus vrij raar en heel toevallig zijn, dus dat er iemand gemold heeft die bij een van deze stations stond is de meest logische conclusie. En we weten dat Sinans trossen zijn meegegeven aan Niels en Jamie uit de beelden.

Er is echt maar 1 logische conclusie die je kunt trekken uit deze beelden... Sarah heeft veel kansen gehad om te mollen, maar heeft deze niet aangegrepen. Ze leek zich er niet van bewust te zijn dat het alleen belangrijk was dat de oranje trossen binnenkwamen. Oftewel.. ze is niet de mol.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #48 Gepost op: 24-02-2019, 10:59:18 »


Er is echt maar 1 logische conclusie die je kunt trekken uit deze beelden... Sarah heeft veel kansen gehad om te mollen, maar heeft deze niet aangegrepen. Ze leek zich er niet van bewust te zijn dat het alleen belangrijk was dat de oranje trossen binnenkwamen. Oftewel.. ze is niet de mol.

En Niels de naar het einde toe nog even wat oranje bananen wil binnenbrengen vind je dan doodnormaal?

Je kan Sarah naar mijn mening echt niet afschrijven op basis van deze opdracht. Niels is bijvoorbeeld een van de hoofdverantwoordelijke dat er bij stapelgek geen 2000 uit de pot ging en Merel haalt doodleuk 250 binnen bij de tuk tuks. Als je de bananenopdracht dan toch even als heel onverdacht voor Sarah beschouwt (wat ik niet vind), vind je bij iedereen wel heel onmolse dingen.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #49 Gepost op: 24-02-2019, 11:14:27 »
En Niels de naar het einde toe nog even wat oranje bananen wil binnenbrengen vind je dan doodnormaal?

Je kan Sarah naar mijn mening echt niet afschrijven op basis van deze opdracht. Niels is bijvoorbeeld een van de hoofdverantwoordelijke dat er bij stapelgek geen 2000 uit de pot ging en Merel haalt doodleuk 250 binnen bij de tuk tuks. Als je de bananenopdracht dan toch even als heel onverdacht voor Sarah beschouwt (wat ik niet vind), vind je bij iedereen wel heel onmolse dingen.

Eens. Er kunnen 100 dingen met die trossen gebeurd zijn. Misschien hingen ze al ergens, maar was de tijd op. En volgens mij waren Jamie en Niels ook bij het station van Merel om trossen op te halen. Als Sarah of Merel ergens alleen zijn geweest met oranje trossen laten ze dat toch niet zien. Het is en blijft speculeren.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #50 Gepost op: 24-02-2019, 11:19:34 »
Eens. Er kunnen 100 dingen met die trossen gebeurd zijn. Misschien hingen ze al ergens, maar was de tijd op. En volgens mij waren Jamie en Niels ook bij het station van Merel om trossen op te halen. Als Sarah of Merel ergens alleen zijn geweest met oranje trossen laten ze dat toch niet zien. Het is en blijft speculeren.

Dat klopt, maar ze namen alleen de gele en blauwe trossen mee die Merel had opgehangen.

Tja, ik heb nog wel meer argumentatie die voor Merel en tegen Sarah pleit, maar ik denk dat het weinig zin gaat hebben om mezelf te blijven herhalen. Alleen de ontknoping zal sommige mensen ervan kunnen overtuigen dat Merel toch echt de mol is voor mijn gevoel.  :P Voor mij staat het al zwart op wit.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #51 Gepost op: 24-02-2019, 11:32:30 »
Dat klopt, maar ze namen alleen de gele en blauwe trossen mee die Merel had opgehangen.

Tja, ik heb nog wel meer argumentatie die voor Merel en tegen Sarah pleit, maar ik denk dat het weinig zin gaat hebben om mezelf te blijven herhalen. Alleen de ontknoping zal sommige mensen ervan kunnen overtuigen dat Merel toch echt de mol is voor mijn gevoel.  :P Voor mij staat het al zwart op wit.

Ik ben niet per se een anti merel verdenker hoor, het zou me niet verbazen als ze de mol blijkt te zijn, maar ik kan het nu gewoon niet plaatsen voor mezelf.

Een verklaring voor het feit dat Merel ruimschoots bovenaan staat bij FTM en steeds kansen laat liggen om geld uit de pot te spelen zou ik nog wel willen horen. Bij de tuktuks kan je makkelijk verkeerd rijden en roulette is een buitenkansje om 1000 euro uit de pot te spelen. Ook bij de boten haalt ze 250 binnen. Als mol weet je de code en kan je die snel invullen bij de 150, toch? (ahem, Sarah). Jamie en Sinan waren aan het pushen om het snel te doen, terwijl Merel juist rustig aan wil doen en dit zegt tegen Jamie en Sinan. Ze zegt zelfs nog tegen RP dat ze de tijd hebben als hij de code invoert. Ik heb reacties gezien van mensen die dit op een of andere manier een geweldige molactie zouden vinden, ik zie alleen niet hoe.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #52 Gepost op: 24-02-2019, 12:01:39 »
Ik ben niet per se een anti merel verdenker hoor, het zou me niet verbazen als ze de mol blijkt te zijn, maar ik kan het nu gewoon niet plaatsen voor mezelf.

Een verklaring voor het feit dat Merel ruimschoots bovenaan staat bij FTM en steeds kansen laat liggen om geld uit de pot te spelen zou ik nog wel willen horen. Bij de tuktuks kan je makkelijk verkeerd rijden en roulette is een buitenkansje om 1000 euro uit de pot te spelen. Ook bij de boten haalt ze 250 binnen. Als mol weet je de code en kan je die snel invullen bij de 150, toch? (ahem, Sarah). Jamie en Sinan waren aan het pushen om het snel te doen, terwijl Merel juist rustig aan wil doen en dit zegt tegen Jamie en Sinan. Ze zegt zelfs nog tegen RP dat ze de tijd hebben als hij de code invoert. Ik heb reacties gezien van mensen die dit op een of andere manier een geweldige molactie zouden vinden, ik zie alleen niet hoe.

Merel zat in het laatste bootje en werd dus als laatste bevrijd. Logisch dan dat zij dan 100 euro meer binnenhaalt dan de rest, aangezien haar tablet dus als laatste werd stilgezet.

Ik denk dat deze opdracht gewoon heel anders verliep dan de productie voor ogen had. Merel wilde denk ik te laat aankomen zodat er mingeld verdiend zou worden, maar toen zij zag dat dat geen mogelijkheid meer was heeft ze de schade geprobeerd te beperken door snel uit de kooi te gaan.

Tja, wat de roulette betreft, Merel is daar waarschijnlijk gewoon het poppetje van de productie geweest. Die 2 rode schermen moesten er gaan komen. Bovendien ben je verdachter als je -1000 pakt dan als je voor een wat meer neutrale keuze gaat. Alle keuzes die geen invloed hebben op de pot zijn hier neutrale keuzes. Laat de kandidaten dan maar lekker de pot leeghalen, dat minstens een iemand -1000 ging pakken en dat niemand voor het geld zou gaan viel te voorspellen.

Bij de tuktukopdracht waren er nog maar 9 seconden over toen ze aankwam, dus haar molactie kan hier mislukt zijn (tja, jammer, maar niet onwaarschijnlijk aangezien Rik al van ver te zien was blijkbaar en er al 2 kandidaten bij hem waren toen zij aankwam). Je zag haar hier verder wel naar die enveloppen graaien terwijl de overige kandidaten eerst rustig een plattegrond pakten.

Verder pakte Sarah onnodig 250 euro bij die wachtkameropdracht (terwijl ze hier echt niet toe gedwongen werd door Jamie, zoals sommigen wel beweren), verdiende ze 250 euro bij de walsopdracht waarbij Sinan het bijna zelf verpest maar zij hem tegenhoudt, doet ze de abseilopdracht echt heel goed ondanks dat je haar aan het begin ziet worstelen en laat ze 1500 euro bij de blokkenpuzzelopdracht in de pot komen die zij er ook uit had kunnen proberen te houden. Ik vind de momenten waarop Sarah geld verdiende lastiger te verklaren vanuit het oogpunt dat zij de mol is bekeken dan de momenten waarop Merel geld verdiende.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2019, 12:03:24 door Saskiaax95 »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #53 Gepost op: 24-02-2019, 12:23:26 »
Dat klopt, maar ze namen alleen de gele en blauwe trossen mee die Merel had opgehangen.

Tja, ik heb nog wel meer argumentatie die voor Merel en tegen Sarah pleit, maar ik denk dat het weinig zin gaat hebben om mezelf te blijven herhalen. Alleen de ontknoping zal sommige mensen ervan kunnen overtuigen dat Merel toch echt de mol is voor mijn gevoel.  :P Voor mij staat het al zwart op wit.
Maar jij ziet wel echt álles wat Merel doet als mols en álles wat Sarah doet als onmols.
Merel ziet dat er anderen fouten staan bij de balkonopdracht en gaat dan op het laatste moment ook fout staan. Vervolgens weet ze niet hoe ze moet reageren als ze daar op aangesproken wordt. Een actie waarmee ze zichzelf heel verdacht maakt, iets wat een mol niet zou willen. En toch doet ze het.
Als ze de mol is, lijkt ze niet op haar gemak in haar rol en doet daarom zulke onlogische dingen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #54 Gepost op: 24-02-2019, 12:32:48 »
Maar jij ziet wel echt álles wat Merel doet als mols en álles wat Sarah doet als onmols.
Merel ziet dat er anderen fouten staan bij de balkonopdracht en gaat dan op het laatste moment ook fout staan. Vervolgens weet ze niet hoe ze moet reageren als ze daar op aangesproken wordt. Een actie waarmee ze zichzelf heel verdacht maakt, iets wat een mol niet zou willen. En toch doet ze het.
Als ze de mol is, lijkt ze niet op haar gemak in haar rol en doet daarom zulke onlogische dingen.

Eerst verdacht ik juist Sarah heel erg en was ik een anti-Merelverdenker, dus als je hiermee wilt zeggen dat ik bevooroordeeld ben... nee, zeker niet, ik ben gewoon 180 graaien omgedraaid omdat ik op een gegeven moment inzag dat de enige logische conclusie was dat Merel wel de mol moest zijn.

Ik ben het ermee eens dat dat een hele rare en onmolse actie van haar is, dat was ook een van mijn belangrijkste tegenargumenten voor haar mol zijn, maar die actie sluit haar mol zijn niet uit en ze is het toch.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #55 Gepost op: 24-02-2019, 12:34:04 »
Saskia het sluit haar mol zijn absoluut niet uit, maar voor mij genoeg reden om op dit moment nog altijd van een echt duel te durven spreken. Ik denk dat er weinigen 100% overtuigd zijn van of Merel of Sarah?

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #56 Gepost op: 24-02-2019, 12:35:37 »
Saskia het sluit haar mol zijn absoluut niet uit, maar voor mij genoeg reden om op dit moment nog altijd van een echt duel te durven spreken. Ik denk dat er weinigen 100% overtuigd zijn van of Merel of Sarah?

Ja, ik uit natuurlijk ook alleen mijn mening, als mensen verder willen discussiëren hierover, ga vooral jullie gang hoor.  :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #57 Gepost op: 24-02-2019, 12:37:03 »
Ik denk dat er weinigen 100% overtuigd zijn van of Merel of Sarah?

Ik ben 100% overtuigd  ::jaja::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #58 Gepost op: 24-02-2019, 17:31:57 »
Ik heb net de aflevering teruggekeken en wat is Merel gedeprimeerd en nerveus.o.a. bij het openen van de joker van Niels en bij de executie. De hele serie al voelt ze zich regelmatig ongemakkelijk.
Dit in tegenstelling tot Sarah, Sarah was gewoon relaxed deze hele aflevering, troost Merel een paar keer: "Komt goed hoor meisje". Precies zoals Merel zegt, Sarah ontpopt zich van rups tot vlinder.

Het viel me nu ook op bij de terugblik van vorige week, bij het rode scherm van Rick Paul dat Merel haar handen voor haar mond slaat en mompelt: "Dat kan niet". Er wordt meteen geschakeld naar een biecht waarin ze dit herhaalt en zegt nu dichtbij de mol te zijn. Merel verdenkt nu Sarah en Sarah weet dat.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #59 Gepost op: 24-02-2019, 17:43:22 »
Citaat
Als je altijd achterop loopt, heb je gewoon het beste overzicht, zie je wie expres steken laten vallen of zich verdacht gedragen. Dan kun je steeds op het juiste moment toeslaan. Mijn tactiek werkte, dat merkte ik, want ik ging steeds een ronde verder. Ik heb het spel heel erg risicovol gespeeld.
In het begin van het spel heb ik heel veel geluk gehad, want de eerste twee uitzendingen zat ik vol op Evelien. Daarna zette ik in op de kandidaat die de Mol moet zijn, die de Mol wás, want ik ging steeds een ronde verder. En dan weet je dat je goed zit. Ik hield ook geen molboekje meer bij, het was eigenlijk heel overzichtelijk, ik hoefde maar één iemand in de gaten te houden. Mijn Mol had dat op een gegeven moment ook door, want in de laatste ronde werd ik getrakteerd op desinformatie.

Uit het dagboek van de afvaller kun je halen dat Sinan waarschijnlijk al sinds aflevering 3 vol op Merel heeft ingezet bij de test (hij zat immers op haar bij de vorige test en noemde haar ook als 'nieuwe verdachte' bij de test in aflevering 4 nadat hij zei dat hij Evelien een beetje had losgelaten... bij test 3 noemde hij geen verdachte, dus wie weet hoort wat je hier hoorde eigenlijk bij wat hij bij de test in aflevering 3 zei)... en hij ging steeds door.

Het lijkt me dan heel erg onwaarschijnlijk dat Sarah alsnog de mol is als de rest spreidt en dus de kans groter is dat zij vragen per ongeluk op Sarah invullen. Dan heeft hij dus 5 executies overleefd op deze manier zonder jokers/vrijstellingen als Merel niet de mol is.

Het feit dat bij de testbiechten ook enorm verbloemd is dat Sinan al wekenlang alles op Merel inzet zegt ook weer genoeg.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2019, 17:45:36 door Saskiaax95 »