Auteur Topic: Slotaflevering 9 maart  (gelezen 119379 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #60 Gepost op: 9-03-2019, 21:34:41 »
Het zal ongetwijfeld de bedoeling geweest zijn om die 50 euro binnen te brengen, maar ze had de wegopbreking gemist.

Waarom dan toch liggen treuzelen? Had ze dan echt geen voorkennis om hier snel zelf de weg te vinden?

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #61 Gepost op: 9-03-2019, 21:35:00 »
De molacties hadden ook op Sarah en Niels kunnen slaan. Zij deden het nog zonder voorkennis. Teleurstellend tot nog toe en te makkelijk.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #62 Gepost op: 9-03-2019, 21:38:19 »
Algemene gevoel: Merel heeft het heel goed gedaan met de kaarten die ze van de productie gedeeld kreeg. Alleen kreeg ze een erg slechte hand toegespeeld.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #63 Gepost op: 9-03-2019, 21:39:20 »
Opdracht roulette... ten val brengen..?

Hoe kunnen ze die nou niet bespreken?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #64 Gepost op: 9-03-2019, 21:39:36 »
Opdracht roulette... ten val brengen..?

Hoe kunnen ze die nou niet bespreken?

Omdat het haar meer schaadt dan goed doet.

Offline Micah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #65 Gepost op: 9-03-2019, 21:40:15 »
Kan niet wachten om te zien hoe ze de actie met het stokje bij de jokeropdracht gaan verklaren

Laat maar, waarom verwachtte ik überhaupt dat dit ter sprake zou komen
Als je de vrijstelling pakt gooien wij je in de rivier!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #66 Gepost op: 9-03-2019, 21:40:23 »
Omdat het haar meer schaadt dan goed doet.

Misschien wel ja

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #67 Gepost op: 9-03-2019, 21:40:28 »
Algemene gevoel: Merel heeft het heel goed gedaan met de kaarten die ze van de productie gedeeld kreeg. Alleen kreeg ze een erg slechte hand toegespeeld.

Ja dit. De joker met vrijstelling en rode schermen zijn ook helemaal niet genoemd. En zoveel meer niet. Erg teleurstellend.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #68 Gepost op: 9-03-2019, 21:42:45 »
Die aflevering 10 blijft jaarlijks een pijnpunt. Of we nu met een topseizoen zitten als 2018 of een minder seizoen als 2019.

Terug naar het format pre-2015 voor mij of doe een live viewing van aflevering 9 waar de Mol bekend gemaakt wordt. Maar die aflevering 10 moet terug meer op de acties gericht worden.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #69 Gepost op: 9-03-2019, 21:43:23 »
Algemene gevoel: Merel heeft het heel goed gedaan met de kaarten die ze van de productie gedeeld kreeg. Alleen kreeg ze een erg slechte hand toegespeeld.

Mooie samenvatting.  ::ok::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #70 Gepost op: 9-03-2019, 21:43:53 »
Die aflevering 10 blijft jaarlijks een pijnpunt. Of we nu met een topseizoen zitten als 2018 of een minder seizoen als 2019.

Terug naar het format pre-2015 voor mij of doe een live viewing van aflevering 9 waar de Mol bekend gemaakt wordt. Maar die aflevering 10 moet terug meer op de acties gericht worden.

Maar konden ze dit jaar meer acties tonen? Ik heb het gevoel dat het dit ook wel was niet? Anders ga je echt niet zolang bij die Jengablokjes stilstaan.


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #71 Gepost op: 9-03-2019, 21:45:23 »
Maar konden ze dit jaar meer acties tonen? Ik heb het gevoel dat het dit ook wel was niet? Anders ga je echt niet zolang bij die Jengablokjes stilstaan.

Het gaat me zelfs niet om de acties.

Ik wil weten waarom de Mol bij roulette geen geld uit de pot neemt. Lekker gratuit -€1000 laten liggen. Wat gebeurde er bij die stokjes? Waarom geeft ze Niels daar een finalevrijstelling?
Ik wil gewoon informatie hebben en dan bedoel ik niet wat haar zussen denken, maar gewoon verklaringen voor bepaalde beslissingen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #72 Gepost op: 9-03-2019, 21:45:58 »
Ik heb mee zitten schrijven (op Twitter, dat verklaart de #) Dit is behandeld tijdens de uitzending:
1. Veel kisten omhoog, want dan vrijstellingen.
2. oei dat duimpje tijdens het juichen na executie 1 #gaaf
3.  twee honden en lepeltje lepeltje (verwarring zaaien dus)
4. geld jatten bij de lasers
5.  ze laat aan iedereen houtje met #mol zien bij Jenga
6. leest verkeerde zinnen voor op het balkon
7. koffiepedia verkeerde antwoorden invullen
8. autolingo, zo kort mogelijke woorden maken
9. hoogste bedrag bij tuk tuk verwisseld met lagere bedragen
10. bananen oranje lintjes verwijderen en trossen wegslepen
11. strand verkeerde bedragen  weggegooid
« Laatst bewerkt op: 9-03-2019, 21:48:42 door Lukie4, Reden: aangepast dankzij Hulpmol »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #73 Gepost op: 9-03-2019, 21:47:14 »
Je bent lepeltje-lepeltje vergeten bij 2.1, Lukie.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #74 Gepost op: 9-03-2019, 21:47:58 »
Zegt ze nou dat de groep zo leuk was en dat ze daarom meer geld heeft verdiend? Kijk ik nu naar “All You need is love?”. Enigszins in de war  ???

Offline Micah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #75 Gepost op: 9-03-2019, 21:48:07 »
Die aflevering 10 blijft jaarlijks een pijnpunt. Of we nu met een topseizoen zitten als 2018 of een minder seizoen als 2019.

Terug naar het format pre-2015 voor mij of doe een live viewing van aflevering 9 waar de Mol bekend gemaakt wordt. Maar die aflevering 10 moet terug meer op de acties gericht worden.

Eens. Ik heb echt geen geduld meer voor een half uur sensationeel gepraat over social media en schreeuwerige verdenkingen op live tv. Het interesseert me echt niks wat 10 willekeurige mensen op dat plein daar denken. Die tijd kan allemaal veel beter besteed worden.

(Ben een beetje bitter, sorry!)
Als je de vrijstelling pakt gooien wij je in de rivier!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #76 Gepost op: 9-03-2019, 21:49:24 »
Het gaat me zelfs niet om de acties.

Ik wil weten waarom de Mol bij roulette geen geld uit de pot neemt. Lekker gratuit -€1000 laten liggen. Wat gebeurde er bij die stokjes? Waarom geeft ze Niels daar een finalevrijstelling?
Ik wil gewoon informatie hebben en dan bedoel ik niet wat haar zussen denken, maar gewoon verklaringen voor bepaalde beslissingen.

Waarschijnlijk moest ze echt 2 mensen laten afvallen (ofwel van haarzelf omdat ze dacht dat dat later in het spel meer geld uit de pot zou houden, ofwel van de productie)

En bij die stokjes? Niels zat nog niet op haar, en in de finale iemand hebben die niet op je zit is toch ook wel fijn voor de mol
Wit is ook een kleur!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #77 Gepost op: 9-03-2019, 21:50:31 »
Waarschijnlijk moest ze echt 2 mensen laten afvallen (ofwel van haarzelf omdat ze dacht dat dat later in het spel meer geld uit de pot zou houden, ofwel van de productie)

En bij die stokjes? Niels zat nog niet op haar, en in de finale iemand hebben die niet op je zit is toch ook wel fijn voor de mol

Allemaal goed, maar behandel dat dan ook. Nu zijn er nog te veel open vragen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #78 Gepost op: 9-03-2019, 21:50:51 »
Maar konden ze dit jaar meer acties tonen? Ik heb het gevoel dat het dit ook wel was niet? Anders ga je echt niet zolang bij die Jengablokjes stilstaan.

Mwah is wat te voorbarig. Ze heeft bijvoorbeeld ook houten schijven in het water gegooid bij de finaleopdracht (staat op de officiele site bij verborgen aanwijzingen).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Slotaflevering 9 maart
« Reactie #79 Gepost op: 9-03-2019, 21:51:13 »
Waarschijnlijk moest ze ......

Dit is precies het probleem. Nu blijven we in de waarschijnlijk dit en dat  :-\\