Poll

Wat is jouw favoriete reguliere Nederlandse WIDM seizoen?

Seizoen 1 - Australië
Seizoen 2 - Schotland
Seizoen 3 - Portugal
Seizoen 4 - Canada
Seizoen 5 - Australië en Indonesië
Seizoen 6 - Argentinië
Seizoen 7 - Thailand
Seizoen 8 - Mexico
Seizoen 9 - Noord-Ierland en Jordanië
Seizoen 10 - Japan
Seizoen 11 - El Salvador en Nicaragua
Seizoen 12 - IJsland en Spanje
Seizoen 13 - Zuid-Afrika
Seizoen 14 - Hongkong en Filipijnen
Seizoen 15 - Sri Lanka
Seizoen 16 - Dominicaanse Republiek
Seizoen 17 - Verenigde Staten
Seizoen 18 - Georgië
Seizoen 19 - Colombia

Auteur Topic: Favoriete seizoen WIDM Nederland?  (gelezen 63911 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2019, 18:23:30 »
De favoriete opdracht uit mijn favoriete seizoen natuurlijk: de koffertjes wisselopdracht uit seizoen 5 ::jaja::.

kijk mij eens ontopic blijven hahahaha

Jaaa die was echt geniaal. Vooral ook met “hulpmol” Isabelle die een tikje harder neerkwam dan de bedoeling was ::rofl::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #21 Gepost op: 16-10-2019, 20:33:20 »
Ik vind het jammer dat de aflevering met het lasergame-spel van seizoen 2005 niet terug te zien is. De overige afleveringen wel.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2019, 21:51:59 »
Ik vind het jammer dat de aflevering met het lasergame-spel van seizoen 2005 niet terug te zien is. De overige afleveringen wel.

https://www.npostart.nl/widm-seizoen-5-aflevering-8/04-03-2005/PRIDFIX2011_00411

Is gewoon te vinden :D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #23 Gepost op: 24-10-2019, 16:25:28 »
Even om in te komen in het nieuwe seizoen mijn lijstje ( updated version)


By far het beste seizoen ooit gemaakt volgens mij is seizoen 11.
Mensen die mij kennen weten al dat ik dat seizoen bij uitstek het beste vind.
volgens Rick de regisseur is dat ook het beste jaar, kwam ik pas later achter overigens haha.
Voor de mensen die niet of minder bekend zijn met dat seizoen zal ik even uitleggen wat er zo goed aan was.
Wie is de Mol draait natuurlijk om het mysterie, het land, de kandidaten, en vooral de Mol. Maar ook niet volledig onbelangrijk zijn de opdrachten.

Natuurlijk bestaat er persoonlijke smaak maar iemand die naar seizoen 11 kijkt en mij zegt dat de opdrachten slecht waren dat jaar neem ik niet serieus.
Qua opdrachten denk ik oprecht dat dit het jaar was alles samen kwam.
Alle opdrachten dat jaar zaten goed in elkaar, er was een mooie balans van spectaculaire opdrachten en rustige opdrachten die juist weer een diepere laag hadden.
Noem mij in het afgelopen seizoen (2019) een opdracht op waarin het ging over verdachten? Het zijn gewoon 'spelletjes' tegenwoordig.

In 2011 had je bijvoorbeeld de Bus opdracht waarin kandidaten kleur moesten bekennen (soort van) door te willen winnen of juist niet afgaande op de keuze van hun hoofdverdachte.
Je had een opdracht in een kerkje waarin kandidaten elkaars molboekjes konden veroveren, maar daarvoor moesten ze zichzelf wel deels prijs geven.
Je had een opdracht in de bomen waar de kandidaten moesten kleur bekennen.

Tegenwoordig zijn veel van de fans hier ook groot fan van de opzet van de Belgische versie.
Hierin speelt het team mooi met normale opdrachten en opdrachten waaruit de kandidaten ook daadwerkelijk wijs worden over elkaar en elkaars verdachten.

2011 was een jaar waarin genoeg van dat soort opdrachten zaten. Verder werden de opdrachten afgewisseld met spectaculaire opdrachten zoals het ravijn, de vulkaan, het lasergamen
De locatie El Salvador was prachtig en daarna kwamen ze in Nigaracua, waar de natuur echt bizar prachtig was.
Pieter Jan was inmiddels in zijn laatste presentatie jaar en dat maakte hem daardoor extra goed op de een of andere manier. Hij had een bepaalde rust over zich heen, hij was extreem mysterieus, op momenten extreem afstandelijk en op momenten een aardige spelleider. Precies zoals het hoort. Hij had 3 jaar ervaring opgedaan en je zag dat hij steeds meer groeide in die rol. Nog steeds zonde dat hij er toen mee gestopt is, maar ach.

De kandidaten hadden ook kleur. een extreem fanatieke groep, met kandidaten als Art, Anna, Karin, Pepijn, en Horace en mysterieuze mensen zoals Jan, Myrianna en Hanna.
Soundos moest even inkomen maar was dé verassing wanneer ze het zelfs tot in de finale schopte en uiteindelijk bleek al eerder op de juiste mol te zitten dan haar finale concurrent.

De opdracht in de bomen, inclusief de test die daarbij hoorde was geniaal en nog nooit gezien in de geschiedenis van de Mol. Nu hebben zelfs de Belgen het nagedaan, en als die iets nadoen, weet je dat het goed is.

De executie test muziek was veel spannender dan de jaren ervoor (al verschillen hier de meningen over, já ik vond de oude testmuziek ook goed maar de nieuwe muziek gaf meer spanning tijdens het zien van de schermen)

De Mol is eigenlijk het enigste waar ik semi teleurgesteld over was. Hij was zeker niet slecht, maar ook zeker geen top3.
Afijn, dit blijft voor mij HET topseizoen en hierna is er eigenlijk nooit meer een seizoen in de buurt gekomen maar als ik er 2 moet noemen, zijn dat uiteraard 2013 en 2018.
In deze 2 jaren zaten fanatieke mensen en werd het spel hard gespeeld, iets wat ik persoonlijk vind, bij Wie is de Mol hoort.
2013 en 2018 waren ook goed maar konden in mijn ogen alsnog niet tippen aan het totale seizoen 11.

2019 was een dieptepunt, om daar even op verder te gaan.
Ik hoop dat Rick meeleest en zich mede hierdoor realiseert dat het echt anders kan.
De makers, inclusief Rick, zijn de creme de la creme maar het is tijd voor betere opdrachten, fanatiekere kandidaten.

Já, de drone beelden zijn elk jaar fantastisch. Ja, er kijken meer mensen dan ooit (maar onderschat word dat hier vooral veel kinderen bijzitten die niet eens kijken voor de diepte van het programma maar gewoon om bn'ers in een vreemd land te zien spelletjes spelen)

De officiele top 10 bestaat voor mij uit

1. S11 ( the best of everything)
2. S6 (second best of everything)
3. S3 ( nostalgie gemixt met leuke kandidaten/mol & opdrachten)
4. S18 ( eindelijk weer een jaar hard spel na 4/5 jaar saaie seizoenen)
5. S13 ( goede mol, prachtig land, fanatieke kandidaten)
6. S8 ( goede mol, leuke kandidaten)
7. S14 ( mooie landencombi, een paar extreem leuke kandidaten)
8. S7 ( goede mol in mijn ogen, leuke wendingen)
9. S10 ( mooiste land, maar minder leuke groep/mol)
10. S9 (toffe openingstwist, prachtige landen combi, maar saaie opdrachten)



Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #24 Gepost op: 24-10-2019, 21:03:18 »
Helemaal met je eens  ::jaja::

Als ik seizoen 11 terug kijk krijg ik gewoon kippenvel. De groep, muziek, landen, opdrachten: alles was perfect. En de eerste aflevering met de bus-twist en de mandjes-opdracht waren helemaal top.

Hoop echt dat de makers weer eens zo'n soort seizoen zullen maken.  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #25 Gepost op: 24-10-2019, 21:52:07 »
Ik heb nog steeds het idee dat Rick een en ander achter de hand heeft voor seizoen 20, en daarom seizoen 19 minder was. Wie weet. Ik hoop het in ieder geval wel.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #26 Gepost op: 24-10-2019, 23:12:41 »
Ik heb nog steeds het idee dat Rick een en ander achter de hand heeft voor seizoen 20, en daarom seizoen 19 minder was. Wie weet. Ik hoop het in ieder geval wel.

Als we hem mogen geloven word seizoen 20 een vrij "normaal" jaar met natuurlijk wel een beetje extra aandacht maar ook niet teveel omdat de dip bij s21 dan weer te groot zou zijn. Ik zou dus geen mega openings twists of grote dingen verwachten.
Maar ik heb geen idee hoor, ik hoop vooral dat de inhoud en opdrachten weer terug zijn.

Ik weet niet of ik dit al gemeld heb maar ik heb uit HEEL betrouwbare bronnen vernomen    dat Anton dit jaar terug is gekomen om te helpen met de opdrachten. Ik weet niet of hij mee is gegaan op reis maar naar wat ik begreep heeft hij in ieder geval meegedacht met de opdrachten. De opdrachten (pre 2015 toen hij er nog was) waren duidelijk beter dus laten we het hopen  ;D ;D ;D ;D ;D

(Dit hebben jullie niet van mij)  :-X

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #27 Gepost op: 24-10-2019, 23:20:50 »
Ik ben dan misschien een uitzondering van het hele groepje hier maar ik ben het grotendeels eens met wat er gezegd wordt.

Seizoen 11, 13 en 18 behoren eigenlijk vrijwel "objectief" tot de beste seizoenen.
Seizoen 3 en 8 heb ik veel later pas terug kunnen kijken. Dus ik heb daar wel bewondering voor, maar niet de nostalgie noch echte emotie mee.

Mijn persoonlijke favorieten zijn 10, 14 en 15.

Seizoen 10 was voor mij heel tof, omdat ik in die periode, (nu nog steeds, maar minder overdreven :P)
helemaal into de videospellen was. Dus om dan Japan te zien was gewoon F*king vet. Ik was toen ook wat jonger dus was ook wat minder overdreven met het spel bezig. Ik had niks door van verborgen hints, potentiële molacties en dergelijken. Daarom vond ik het ook een Hé? moment dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
de mol was. Dit is ook een van de redenen waarom ik dit programma nu bijna religieus volg xD.

Seizoen 14 had in mijn ogen de leukste groepjes van mensen, die super onverwachts tot stand zijn gekomen. Daarnaast vond ik
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ook een prima mol. Deze had het vrij makkelijk aangezien een groot deel van de opdrachten best wel pittig waren, aangezien de groep het meer als een schooluitje zag. Ook vond ik het mooi dat in dit seizoen een kandidaat helemaal zwart gemaakt werd, en er uiteindelijk een massale tunnel instortte, terwijl een groot deel van de mensen hier al goed zaten ;)
Oh ja en de locatie was echt cool, zo anders om te beginnen in een Urban jungle in plaats van een vervanmijnbed-land.

Seizoen 15.
Ik snap dit niet iedereen dit seizoen hoog heeft staan, dit heeft grotendeels te maken met de ietwat domme groep die dit jaar meedeed. wel vond ik het hilarisch om te zien hoe de mol als een dirigent over de groep zat te spreken. Alles wat ze wilde deed zij. Ik denk dat er zelden een mol is geweest die zo onafgebroken heeft kunnen mollen. En de acties die ze hadden laten zien waren eigenlijk grotendeels op eigen houtje. Ik bedoel ja tuurlijk is het individueel makkelijk mollen, maar probeer maar eens ongemerkt een elektrisiteitskastje dat in de muur zit open te maken, terwijl de rest van de kandidaten op nog geen 100 meter(misschien overdreven) zitten te vragen of ze zo'n envelop hebben gezien.
Het land was wederom prachtig en vond het ook heel goed om te zien dat ze grotendeels het volk erbij probeerde te betrekken. (Iets wat ik toch wel een beetje gemist heb in latere seizoenen.) En dan niet te vergeten dat dit seizoen een legendarische uitspraak heeft: "Look at this face, remember this face!"

Eervolle vermelding is seizoen 6,
Dit seizoen heeft bij mij lang ook hoog gestaan(ondanks dat ik het terug heb moeten kijken).
Het was de introductie van de jokers en leverde meteen geweldige verwarrende tv op, Peggy vreet nog steeds haar schoenen op. Ja sommige molacties zijn niet logisch en veruit raar. Maar dat paste precies in het karakter dat de mol van zichzelf had gemaakt. Daarover gesproken was tijdens het terugkijken van het seizoen voor mij eigenlijk vanaf vrij vroeg wel duidelijk wie de mol was, maar dit nam niet weg van het kijkplezier. Ik zat me kapot te lachen van hoe ze het niet konden zien. En dan Frederique. Ja ondanks dat het toen meer dan 6-7 jaar geleden was, heb ik toch ook een traantje moeten laten.

Ter verduidelijking, ik heb tijdens het eerste keer terugkijken van de seizoenen nooit geweten wie de mollen waren. Dit waren dus voor mij ook schokkende onthullingen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #28 Gepost op: 25-10-2019, 00:00:18 »
Leuke lijst!

Ik snap totaal wat je zegt.
Sommige seizoenen hebben voor mensen een persoonlijk gevoel, ofwel nostalgie of wel het is het eerste jaar dat je fanatiek keek.

Om even in te haken op de 3 seizoenen die je in het bijzonder noemt.

10. Japan is eigenlijk wel naar mijn mening het mooiste land wat er tot nu toe ooit voorbij is gekomen. Dit land was HET perfecte decor voor dit spel. De locaties die ze hebben aangedaan zijn ook stuk voor stuk top.
Ik vind de mysterieuze sfeer die in dit seizoen aanwezig was ook heel goed, het leek zelfs (misschien is dit ook wel zo) dat er een soort van effect overheen was gedaan om het nog meer 'donkerder' te maken. Vond ik tof, gaf die echte japan sfeer goed weer.

De groep had echt potentie, maar de opdrachten waren gewoon niet zo denderend.
Er zaten echt een paar hele interessante opdrachten in, naar mijn mening alsnog veel beter dan een seizoen 19 maar op de een of andere manier kwam het niet zo over door die opdrachten.
Zet daarnaast dat een Loretta vroeg afviel, een Manuel ziek naar huis ging en je Hind had die er niet bijzonder van leek te genieten (Sanne overigens ook niet in het begin), dan is het gewoon een beetje gemiste kans.

De Mol was op zich prima, maar deed dingen te obvious en was echt veels te vroeg hoofdverdachte van zowat iedereen (op Arjen na), en ik denk dat veel fans hier de Mol een van de belangrijkste dingen vinden en dat daarom seizoen 10 zo laag staat.


S14. Hier begrijp ik ook precies wat je zegt, het was tof om ze in Azie te zien beginnen maar dan in een urban jungle in plaats van typisch Aziatische landschappen. De groep had wederom veel potentie, fanatiekelingen zaten er tussen. Ik vond Hongkong heel tof maar ik vond de Filipijnen echt tegen vallen, mede door de Robinson aflevering.
De Mol was ook wederom prima maar toch heeft dit seizoen mede door het tweede gedeelte minder indruk gemaakt.


S15. De groep was denk ik niet dom, maar gewoon niet zo serieus met het spel bezig. Het grote aantal jokers en vrijstellingen waren echt een grap. Het land was echt prachtig, maar 2 jaar Azie na elkaar was misschien wat snel. Ik denk dat het meer charme had gehad een paar jaar later. Sri Lanka is echt mooi en ze hebben denk ik qua locaties alles uit het land gehaald maar de opdrachten vielen tegen. Wat iemand hiervoor ook al heeft gezegd, in de eerste paar afleveringen had je maar 2 opdrachten. Gemiste kans.


Ik vind vooral dat je nadat Anton weg is gegaan dat je een groot verschil ziet in hoe de opdrachten bedacht worden.
Vanaf 2015 heb je 3 jaar gehad (2015,16 en 17) met relatief veel slechte opdrachten.
In 2018 hadden we een uitzonderingsjaar en 2019 was weer slecht qua opdrachten.

Eigenlijk als je pre 2014 kijkt, heb ik eigenlijk maar weinig jaren waarvan ik kan zeggen dat de opdrachten grotendeels mwa waren.. Tuurlijk heb je hier en daar een simpele opdracht of iets waarvan je denkt : had beter gekund.

Ik vind opdrachten veel toevoegen aan hoe ik Wie is de Mol ervaar. Soms zit ik naar de belgische Mol te kijken en zit ik gewoon met mijn mond open hoe tof de opdrachten zijn en de verschillende lagen in zowat elke opdracht. Dan boeit het me echt niet of het Georgina Verbaan of Ellie Lust is of Mientje of Pietje uit een dorpje midden uit de middle of nowhere..


Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #29 Gepost op: 25-10-2019, 09:32:28 »
Ik weet niet of ik dit al gemeld heb maar ik heb uit HEEL betrouwbare bronnen vernomen    dat Anton dit jaar terug is gekomen om te helpen met de opdrachten. Ik weet niet of hij mee is gegaan op reis maar naar wat ik begreep heeft hij in ieder geval meegedacht met de opdrachten. De opdrachten (pre 2015 toen hij er nog was) waren duidelijk beter dus laten we het hopen  ;D ;D ;D ;D ;D

(Dit hebben jullie niet van mij)  :-X

Top!! ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #30 Gepost op: 25-10-2019, 10:19:55 »
Ik zou het wel leuk (en tegelijkertijd best slim) vinden als ze een soort wedstrijd opzetten waarbij fans potentiële opdrachten kunnen insturen. Dat de beste een prijs wint en de opdracht gebruikt wordt in de serie. Tegelijkertijd kunnen ze veel inspiratie halen uit de inzendingen en hebben ze een leuk interactief iets voor fans ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #31 Gepost op: 25-10-2019, 10:46:34 »
Ik zou het wel leuk (en tegelijkertijd best slim) vinden als ze een soort wedstrijd opzetten waarbij fans potentiële opdrachten kunnen insturen. Dat de beste een prijs wint en de opdracht gebruikt wordt in de serie. Tegelijkertijd kunnen ze veel inspiratie halen uit de inzendingen en hebben ze een leuk interactief iets voor fans ::jaja::.

Sowieso snap ik niet dat er in de tijd van social media en internet niet meer gebruik wordt gemaakt van dit soort initiatieven  ::oink::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #32 Gepost op: 25-10-2019, 11:05:53 »
Absoluut! ::jaja:: Denk dat je met een prijs als bijvoorbeeld een leuk widm-pakket (incl. Molboekje, Moltalk-tickets of zelfs tickets voor de widm-dag) veel mensen enthousiast opdrachten laat insturen!

Ze hebben trouwens toch voor dit seizoen een Molgeld-wedstrijd gehouden? Iemand daar nog iets van gehoord? ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #33 Gepost op: 25-10-2019, 12:34:05 »
Er is op dit moment volgens mij iemand die het molgeld heeft ontworpen (waarschijnlijk dus). Deze mag er helemaal niks over zeggen of dit ontwerp delen op sociale media volgens mij.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #34 Gepost op: 25-10-2019, 14:52:49 »
By far het beste seizoen ooit gemaakt volgens mij is seizoen 11.


Ik dacht eerst 'seizoen 11' hoe dan? Dit seizoen zou ik niet zo snel noemen als favoriet, maar na jouw uitleg realiseer ik me dat dat vooral komt door diepe teleurstelling in de mol. Ik vond die mol gewoon niet leuk. Hij heeft mij het hele seizoen niet weten te boeien, ook vond ik de manier waarop hij zijn maatje Art voortrok teleurstellend. Maar na je uitleg heb ik wél weer warme herinneringen aan de rest van dit seizoen. Inderdaad briljante opdrachten, een groep die het leuk heeft met elkaar maar wél het spel speelt, een super sfeer en bijzondere locatie. Ik heb me stuk gelachen om die voorstelling op dat plein, briljant!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #35 Gepost op: 25-10-2019, 16:56:54 »
Soms zit ik naar de belgische Mol te kijken en zit ik gewoon met mijn mond open hoe tof de opdrachten zijn en de verschillende lagen in zowat elke opdracht. Dan boeit het me echt niet of het Georgina Verbaan of Ellie Lust is of Mientje of Pietje uit een dorpje midden uit de middle of nowhere..

Exact! Huur dan gewoon een paar Vlamingen in, zou ik zeggen. Dan krijgt 'Wie is de Mol' in Nederland weer het niveau dat het verdient.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #36 Gepost op: 18-11-2019, 18:16:19 »
Waarschijnlijk door mijn leeftijd ;D ;maar mijn favoriete seizoen is nr 3 met George als mol. ::rofl::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #37 Gepost op: 18-11-2019, 18:17:50 »
Niks leeftijd, je bent een kenner! ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #38 Gepost op: 19-11-2019, 17:08:51 »
Waarschijnlijk door mijn leeftijd ;D ;maar mijn favoriete seizoen is nr 3 met George als mol. ::rofl::

Ja Portugal, was samen met Argentinië en Zuid-Afrika een van de beste seizoenen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #39 Gepost op: 22-11-2019, 13:53:18 »
En toch blijft 2007 in mijn herinneringen mijn favoriete seizoen. (op een halve millimeter  gevolgd door 2008)
Dit was dan ook mijn eerste seizoen dat ik live écht goed gevolgd heb. Ik vond het in ieder geval de leukste kandidatengroep, juist omdat niet iedereen altijd evengoed overweg kon met elkaar.  En omdat het het enige seizoen is waar mijn hoofdverdachte een rood scherm kreeg. Maar Karel was ook weer op zijn best.  En Thailand was natuurlijk ook niet mis.

Het enige tegenvallende is dat Inge niet mijn favoriete mol was en het was ook wat jammer dat ik al wist wie er ging winnen.

Dennis is mijn favoriete mol en Japan mijn favoriete land. (de jaren voor 2005 niet meegerekend, omdat ik die heb moeten terug bekijken en dat maakt voor het gevoel toch wel wat uit)


Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?