Auteur Topic: Wat doen jullie in deze Molloze periode?  (gelezen 30375 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Gepost op: 25-07-2019, 21:59:58 »
Midden november... dan begint het molseizoen. De kandidaten worden tegen die tijd bekend gemaakt, gevolgd door de leader een maand later en in de weken daarna stroomt de informatie voor het nieuwe seizoen mondjesmaat binnen. Op de eerste zaterdag van januari starten we weer met genieten. 10 weken lang. Dan de fandag, en daaropvolgend kunnen we nog genieten van het Belgische De Mol-seizoen. Wat een luxe. Als dat dan af is gelopen, is de nieuwe opnameperiode weer begonnen en kunnen we dus naar kandidaten speuren.

...Tot ongeveer deze tijd. Het grote speuren is afgelopen. Het enige wat ons nog rest is wachten tot november. Hoe kom jij de WIDM-loze periode door? Kijk jij seizoenen terug op dit moment? Zo ja, welke? Speel jij zelf nog eens WIDM met het bordspel? Of in het echt? Natuurlijk nog leuker. Deel hier je WIDM-achtige activiteiten die je verricht in de WIDM-loze tijd!

--

Ikzelf ben nu seizoen 17 terug aan het kijken. Ben nog van plan om jublieumseizoen 10 terug te kijken, en seizoen 6 omdat die lang geleden is en ik er niet meer veel van kan herinneren eerlijk gezegd.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Reactie #1 Gepost op: 11-10-2019, 17:39:07 »
Ik heb de afgelopen vier jaar De Mol niet gekeken. Dus ik ben deze maand aan het binge-watchen (wat een goede serie!! Zeker kijken als je dat nog niet hebt gedaan, zitten mijn nieuwe favoriete molseizoenen tussen!) Jammer dat dan 2/4 mollen vol in beeld op de site staan als je wilt gaan kijken, daar moeten we wat op vinden  :P ;D

En ik kijk vriendliefjes terug, ook een top hobby ^_^


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Reactie #2 Gepost op: 11-10-2019, 18:18:12 »
Doordat we nu twee seizoenen per jaar hebben om van te genieten heb ik niet het idee dat ik perse iets met widm hoef te doen in de paar molloze maanden die overblijven. Ik speel ook wel eens widm in het echt, maar niet perse precies in deze tijd. Hoewel ik mij nu bedenk dat ik dit jaar wel bezig ben gebleven met wie is de mol door een het bedenken van opdrachten voor een online wie is de mol spel ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Reactie #3 Gepost op: 11-10-2019, 20:26:37 »
Ik heb in de molloze periode vaak het WIDM bordspel gespeeld en er is nu ook een nieuwe WIDM bordspel uit die ik nog ga spelen die heet Wie is de Mol de code-opdracht erg ingewikkeld maar het lijkt me wel leuk!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Reactie #4 Gepost op: 14-10-2019, 09:20:30 »
Ik heb in de molloze periode vaak het WIDM bordspel gespeeld en er is nu ook een nieuwe WIDM bordspel uit die ik nog ga spelen die heet Wie is de Mol de code-opdracht erg ingewikkeld maar het lijkt me wel leuk!

https://www.bol.com/nl/p/wie-is-de-mol-de-code-opdracht/9200000116076485/

Gelijk besteld! Moet je natuurlijk hebben als WIDM- en bordspellenfanaat. :)
« Laatst bewerkt op: 14-10-2019, 15:18:57 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Reactie #5 Gepost op: 14-10-2019, 14:04:27 »
Wauw nog nooit van gehoord. Wat raar dat er voor deze nooit reclame is gemaakt. Wat leuk ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Reactie #6 Gepost op: 14-10-2019, 16:41:18 »
Inderdaad. Wat tof ::bravo:: Ben heel benieuwd hoe deze nieuwe versie in elkaar zit, hoor graag de recensies :D ::joehoe::
...óf niet!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Reactie #7 Gepost op: 14-10-2019, 17:33:02 »
Inderdaad. Wat tof ::bravo:: Ben heel benieuwd hoe deze nieuwe versie in elkaar zit, hoor graag de recensies :D ::joehoe::
Ik heb het nieuwe WIDM bordspel nog niet gespeeld maar de uitleg is erg ingewikkeld je moet die denk ik wel vijf keer lezen om te begrijpen. Wel een pluspunt is dat je hem waarschijnlijk onbeperkt kunt spelen dus je kan dit nooit uitspelen en de kaarten raken niet op!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Wat doen jullie in deze Molloze periode?
« Reactie #8 Gepost op: 16-10-2019, 20:23:08 »
Ik mol.