Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Beeldig  (gelezen 16431 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Beeldig
« Reactie #80 Gepost op: 5-02-2020, 20:50:19 »
Johan: Mil geeft te veel details.
Mil en Claes beschrijven de objecten. De slakkenhuizen gaan fout. Claes: onder 3 rondjes en trappetje naar boven en de uitgerolde daar loopt een naad doorheen (horizontale naald op de kaart). Buddy: zie je er vier beneden en drie boven en niks uigerold. Johan: die rechtse is uitgerold. (in beeld verticale naad)
Mil: de tweede van onder aan de rechterkant loopt daar een naad doorheen? Johan: dan nemen we hem maar mee, hopelijk. Mil uit zichzelf : meld de rollen af bij team "dames".
Mil had meteen kunnen melden aan Buddy dat 4 onder en 3 boven fout is, maar dat doet ze niet. Ze springt in op Johan (nadat hij zei die rechtse is uitgerold) met die aan de rechterkant loopt daar een naad door heen. Ze noemt de dingen die Claes al zei (naad en uitgerold), het lijkt een soort herhaling van wat Claes zei, maar dan net effe anders. Wat ze zegt klopt wel met de foto. Team jongens besluiten de verkeerde slakken mee te nemen, mede onder tijdsdruk.
Er is hier wel gemold, overduidelijk.
En die 500 euro daar staat toch mol op? Of staat er Mil?


« Laatst bewerkt op: 5-02-2020, 21:08:44 door foxhunter »

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Beeldig
« Reactie #81 Gepost op: 6-02-2020, 06:26:48 »
Mil: de tweede van onder aan de rechterkant loopt daar een naad doorheen? Johan: dan nemen we hem maar mee, hopelijk.
...
Wat ze zegt klopt wel met de foto.
...
En die 500 euro daar staat toch mol op? Of staat er Mil?
Goed bezig weer, foxhunter! ::ok::

Maar dat ze zegt wel klopt, vind ik niet. Wat mij betreft, lijkt haar beschrijving veel meer op het beeld van de -250 dan op de foto. Ik heb bij het -250 beeld "de tweede van onder aan de rechterkant, met een naad er doorheen" gemarkeerd. Perfecte beschrijving!
Op de foto zou het dan om het kleinere alleenstaande slakje rechts gaan, maar daar loopt voor zover ik kan zien geen naad doorheen. ::vergroot::
Zelfs als zou dat wel het geval zijn, dan is het natuurlijk wel toevallig dat deze beschrijving ook van toepassing is op dat -250 beeld. Mil heel mols hier, inderdaad.

En op het geldbiljet: er staat MOL. Maar met een vraagteken door de O. Vul zelf maar in. :)

Deze opdracht had ik in eerste instantie niet eens zo meegewogen, maar stut mijn Mil-verdenking nu nog verder.

EDIT: Claes en Johan toch ook wel verdacht hier.
Claes: "Wat ook belangrijk is, bij het rolletje dat uitgerold is, daar loopt een naad bijna door het midden heen".
Buddy: "Ik wil weten, zie je er vier beneden en drie boven. En ik hoor iets over uitgerold, ik  zie niks uitgerold".
Johan: "Die is uitgerold, die rechtse, die is een beetje… Ik snap wat ze bedoelen".

Met name de beschrijving van Claes vind ik heel opvallend. (Maar dat kan met een voorzetje zijn van Mil).
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 07:33:05 door Newbie2 »

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Beeldig
« Reactie #82 Gepost op: 6-02-2020, 08:45:26 »
Voor de mil-verdenkers; ze wappert ook nog even met dat mol-briefje in haar gezicht. Levert een mooi beeld op in aflevering tien. Categorie Merel met jengablokje ;)

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Beeldig
« Reactie #83 Gepost op: 6-02-2020, 09:20:34 »
Miljuschka in Japan, vorig jaar presenteerde zij dit op de zender 24Kitchen.


Kijk eens goed op het biljet van het molgeld € 500

Boven de Mol ,rechts in de onderhoek , staat daarboven een vlag van een land.  :)



Online Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Beeldig
« Reactie #84 Gepost op: 6-02-2020, 12:49:30 »
Voor de mil-verdenkers; ze wappert ook nog even met dat mol-briefje in haar gezicht. Levert een mooi beeld op in aflevering tien. Categorie Merel met jengablokje ;)
En Rik maakte een aarzelende beweging toen hij de enveloppen aan Claes gaf. 'Oeps, geef ik nou wel de juiste enveloppen aan Mil?'. ::tandpastasmiley::

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Beeldig
« Reactie #85 Gepost op: 6-02-2020, 13:59:04 »
En Rik maakte een aarzelende beweging toen hij de enveloppen aan Claes gaf. 'Oeps, geef ik nou wel de juiste enveloppen aan Mil?'. ::tandpastasmiley::

Ja dat was inderdaad een hele vreemde 'move' van Rik

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 2: Beeldig
« Reactie #86 Gepost op: 11-03-2020, 15:20:23 »