Auteur Topic: [Kandidaat] Horace Cohen  (gelezen 29059 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #160 Gepost op: 22-09-2020, 14:30:58 »
Is de koffertjes opdracht niet in Florence   ::rofl::

Dat ze hem door middel van de koffers vrij krijgen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #161 Gepost op: 22-09-2020, 16:06:32 »
Wellicht maar ik vermoed dat hem vrij krijgen een formaliteit is (dat is waarschijnlijk al gedaan met Ron en Patrick, of iets later met de penningmeester erbij).

Horace zal dan in een centrale rol fungeren. Hij reist niet mee.

De rest zal in Florence ook van elkaar afgezonderd zijn, dus we hebben 4 'groepjes'. Een van 1, dan een van 3 en 2 van 2.

Uiteindelijk komt het hele spul weer bijelkaar natuurlijk maar misschien pas in aflevering 5 met 6 kandidaten over.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #162 Gepost op: 22-09-2020, 16:08:56 »
Patrick koopt Horace terug voor >1500 euro en maakt zo zijn eerdere geldinbreng weer goed? :P

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #163 Gepost op: 22-09-2020, 16:18:10 »
Patrick koopt Horace terug voor >1500 euro en maakt zo zijn eerdere geldinbreng weer goed? :P
Uit eigen zak? (Vrij naar Angela.)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #164 Gepost op: 27-09-2020, 00:00:58 »
Ik snap nog steeds niet waarom die executie zo vreemd in beeld werd gebracht. Ik denk dat het wel duidelijk is dat Horace niet terugkomt als kandidaat (alleen al ivm de punten in de app), maar waarom dan eerst Ron en Patrick lopend in beeld voor we dat rode scherm zien? Omdat de rest van de executie ook al bijzonder was met het gelijk vertrekken en in meerdere busjes stappen wekte het voor mij de indruk dat het niet écht een rood scherm was, of dat er daarna nog iets was gebeurd wat niet is getoond (terugkopen of iets dergelijks).
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #165 Gepost op: 27-09-2020, 00:12:58 »
Vermoedelijk omdat ze het op deze manier spannender vonden op tv, anders hadden we eerst het rode scherm van Horace gezien en vervolgens als mosterd na de maaltijd Ron en Patrick die bij Ellie in de auto stappen. Nu beleefden we als kijker het afvallen van Horace a.h.w. vanuit het oogpunt van Ellie, die er niet bij was. Zo zie ik het.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #166 Gepost op: 27-09-2020, 00:16:37 »
Hmm, dat is wel begrijpelijk ja. Toch vind ik het wel een bijzondere keuze, het voelde alsof we iets niet te zien kregen ofzo, of dat de focus niet echt lag op zijn exit en alleen op de andere kandidaten.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #167 Gepost op: 27-09-2020, 23:16:22 »
De hele aflevering heb ik zitten wachten op de reden dat Horace z’n executie zo in beeld is gebracht. Jammer genoeg kwam die reden niet. In feite voelde het als een opgeklopte cliffhanger die nergens toe leidde, jammer dat Horace even fatsoenlijk afscheid heeft gekregen!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Horace Cohen
« Reactie #168 Gepost op: 28-09-2020, 18:14:13 »
De hele aflevering heb ik zitten wachten op de reden dat Horace z’n executie zo in beeld is gebracht. Jammer genoeg kwam die reden niet. In feite voelde het als een opgeklopte cliffhanger die nergens toe leidde, jammer dat Horace even fatsoenlijk afscheid heeft gekregen!

Ik dacht die komt terug op dat plein, als hij dat koffertje weet te bemachtigen, dan mag hij dat geld houden, afscheid nemen en naar huis  ::rofl::