Auteur Topic: WIDM Seizoen 2021  (gelezen 248417 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1300 Gepost op: 2-01-2021, 11:02:46 »
Aah top. Die zullen het wel weten  ::ok::
...óf niet!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1301 Gepost op: 2-01-2021, 16:41:53 »
Er was op NPO1 nog een nieuwe kleine promo te zien [..]

Is hier een plek waar alle promo's verzameld worden? Zoniet, is dit misschien een idee dat iemand kan oppakken?


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1302 Gepost op: 2-01-2021, 19:55:02 »
De mol van 2021 is nummer 4 ...
[...]

toch nog even voortborduren op deze, voordat aflevering 1 is begonnen, ik vond het een grappig idee van die lijnen trekken langs de kandidaten in de cirkel van de onthulling.

Als je de lijnen vanaf Splinter (1) via Charlotte (2) etc. trekt, ontstaat er op het moment dat de lijnen opeens niet meer kruisend naar de overkant gaan een 'M'  die uitkomt bij... nr (4) Renée  ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1303 Gepost op: 2-01-2021, 23:47:34 »
Op Instagram heeft Remco heel netjes de datums weggewerkt wanneer hij heen en terug heeft geloven, maar is vergeten de datum in het molboekje weg te laten. 15 september was dus de eerste excecutie  ::vergroot::. Reken daar ongeveer 2 dagen van af en ze zullen ongeveer 12/13 september zijn weggegaan. We weten uit interviews dat ze 3 weken zijn weggeweest en 5 oktober kwam het filmpje van Rik online toen ze allemaal alweer in Nederland waren.

Dus ik denk dat de opnames van 12 sep -  2 okt zijn geweest.

Edit: Remco bevestigd zelf dat hij maar 3 dagen in het spel heeft gezeten op Instagram. Opnames waren dus sowieso begonnen op 12 september.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2021, 23:51:22 door Sanmol »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1304 Gepost op: 3-01-2021, 00:14:18 »
Ik denk dat de opnames 13 september zijn begonnen. Remco heeft op 1 september op Instagram een  speellijst geplaatst. Hij speelt op 10, 11 en 12 september. Een poster hier heeft de metadata van de officiële foto's geplaatst de persfoto's zijn op 13 september gemaakt en de eerste groepsfoto ( eerste opdracht) op 14 september. Als ik naar de kleding van de kandidaten kijk zijn na het ontbijt de opnames voor de leader gemaakt. Dat was op de volgende dag (15 september) de dag van moltainbike en de executie.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1305 Gepost op: 3-01-2021, 10:19:48 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1306 Gepost op: 3-01-2021, 15:50:27 »
Hahaha ja fijn! ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1307 Gepost op: 7-01-2021, 12:26:47 »
Zijn er meer die eigenlijk vinden dat de namen van de deelnemers van dit seizoen wel meer in beeld mogen. Met name bij bichten.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1308 Gepost op: 7-01-2021, 18:30:14 »
Zijn er meer die eigenlijk vinden dat de namen van de deelnemers van dit seizoen wel meer in beeld mogen. Met name bij bichten.

Mwoah, je leert ze vanzelf. Ik ken ook nauwelijks iemand dit seizoen, maar dat is bij de Vlaamse versie met anonimi ook het geval, en rond aflevering drie à vier heb ik Max' geheugentrainer niet meer nodig. We zijn nog maar nauwelijks begonnen.
Woosie down?

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1309 Gepost op: 7-01-2021, 20:32:57 »
Bij 20 kandidaten, misschien. Maar tien valt nog te overzien  ;)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1310 Gepost op: 7-02-2021, 00:25:59 »
Zijn er eigenlijk nog leden van mening dat dit seizoen te snel op het vorige volgt (en daarom lichtelijk WIDM-moe zijn en het daarom minder intensief volgen dan normaal)? Of is dat gevoel bij diegenen inmiddels volledig weggeëbd en voelt het weer als vanouds?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1311 Gepost op: 7-02-2021, 00:35:19 »
Nee hoor, wat mij betreft mogen er nog vele jaren afleveringen gemaakt worden.
De Renaissance aflevering was een smakelijk tussendoortje.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1312 Gepost op: 7-02-2021, 10:09:06 »
Ik vermaak me ook nog prima! Laat het programma nog maar heel veel jaren bestaan!
(en WIDM-moe? Waarom kijken hier dan zoveel leden strakjes ook weer België en alle andere series die ze kunnen vinden?)
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1313 Gepost op: 7-02-2021, 10:14:11 »
Zijn er eigenlijk nog leden van mening dat dit seizoen te snel op het vorige volgt (en daarom lichtelijk WIDM-moe zijn en het daarom minder intensief volgen dan normaal)? Of is dat gevoel bij diegenen inmiddels volledig weggeëbd en voelt het weer als vanouds?
Totaal niet, vind het al lang fijn dat dit seizoen er is. Geeft nog een extra gespreksonderwerp met vrienden die je nu niet mag zien. In het begin was ik er bang voor dat mensen mol-moe zouden zijn, maar valt mee. En ik vind het een ontzettend leuk seizoen tot nu toe! (op een paar kanttekeningen na die ik heb). Maar de spellen zijn leuk, wat meer gelaagd, de groep is fanatiek en de locaties ook prachtig.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1314 Gepost op: 7-02-2021, 21:45:47 »
Wie zijn er eigenlijk mee gegaan naar aanleiding van de prijsvraag dit jaar?

Sommige diehard mol fans zijn verdacht stil op het forum 🙃
Meer L

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1315 Gepost op: 7-02-2021, 22:50:44 »
Wie bedoel je? Namen graag juuls  ;)

Vanwege Covid19 denk ik, laat maar komen die molseizoenen! Heb er eindelijk goed de tijd voor  ::tandpastasmiley::


En nog even terugkomend op het screenshot -met mijn 'M'- van de voorstelcirkel in de Westergasfabriek, grappig nu om te zien dat precies de helft weg is, die tegenover de blijvers staan.. (In het midden van die bijvers Marije)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1316 Gepost op: 15-02-2021, 10:18:49 »
Sinds ik mij heb voorgenomen mij niet meer te ergeren aan alle zaken waar ik de laatste jaren kritiek op had heb ik het plezier weer helemaal terug:

- Verknipte, onduidelijke opdrachten getoond in een onjuiste chronologische volgorde? Prima gewoon lekker kijken en verder niet veel aandacht aan schenken.
- Veel jokers en (zwarte)vrijstellingen? Dat is nu eenmaal zo, lekker laten gaan.
- Een veiling waar bij heel veel verdiend geld weer uit de pot verdwijnt? Trek de pot maar helemaal leeg wat mij betreft.
- Al die biechten waar verteld wordt wat we al weten of zelf ook kunnen zien? Maak er een bingo van. Je hebt zo een kaart gemaakt en redelijk snel vol! "Prachtige omgeving, blablabla.. en toen zagen we Rik staan", "Het is natuurlijk wel wie is de mol?", "Kennis is macht", "Niets is wat het lijkt" etc.

Kortom, ik neem het allemaal wat minder serieus, erger mij niet meer en vermaak mij uitstekend met de aflevering kijken op zaterdag, soms nog gevolgd door moltalk en af en toe wat extra beelden. Pas als ik zelf een mol of hoofdverdachte heb gekozen, meestal zo halverwege, ga ik weer eens op het forum neuzen om te kijken of mijn beeld erg afwijkt van de fanatieke speurder. Zo heb ik nu de laatste paar seizoenen gedaan en dat bevalt mij uitstekend! ::ok::

Ik moet wel zeggen dat ik mij enorm verbaas over het feit dat Splinter hier met zo'n grote marge de hoofdverdachte is. Ik hou het sinds aflevering 1 al bij Charlotte of anders heel misschien nog Renée. Ik plaats in het Splinter topic nog even mijn 3 grootste bezwaren tegen hem, misschien kan iemand mij nog overtuigen. Gegeven mijn 'nieuwe" manier van kijken tegenwoordig, heb ik wellicht heel wat gemist ;)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2021, 10:41:04 door Theoreticus »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1317 Gepost op: 20-02-2021, 21:31:44 »
Ha Haa  ;D de spoileropdracht zit in de finale-aflevering !!  ::tandpastasmiley::  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1318 Gepost op: 20-02-2021, 21:40:47 »
Ja, dat vind ik ook wel een goeie bak. ::rofl::

Zouden ze halsoverkop vertrokken zijn van die locatie omdat de finalisten gespot dreigden te worden?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1319 Gepost op: 20-02-2021, 21:42:14 »
Nou, wat een geluk dat daar de kandidaten niet gespot zijn! Hadden we het mooi vanaf het begin geweten  ::oink::