Auteur Topic: WIDM Seizoen 2021  (gelezen 247962 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #400 Gepost op: 12-10-2020, 02:51:51 »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #401 Gepost op: 12-10-2020, 02:57:08 »
Hij heeft het zelf ook gezien, Op insta heeft hij het gelezen dus denk niet dat hij meedoet
chipsverslaafde <3

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #402 Gepost op: 12-10-2020, 08:48:19 »
Jett werd als zekerheid gepresenteerd: https://www.nporadio2.nl/janwillemstartop/nieuws/29173/jett-rebel-in-nieuwe-seizoen-wie-is-de-mol

Blegh, een jaartje geen Wie is de Mol voor mij dan. Mocht dit waar zijn, duimen van niet.

Offline Sophiee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #403 Gepost op: 12-10-2020, 12:00:15 »
Pure nieuwsgierigheid maar wat is er mis met Jett Rebel? Ik ken hem niet.

Ik kende alleen zijn liedjes, maar hij is dus 3 jaar sober na afgekickt te zijn en waarschuwt nu anderen. Hij is vegetarisch en boeddhist. Klinkt als een leuk persoon?  :P
Lurker sinds 2007

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #404 Gepost op: 13-10-2020, 09:30:54 »
Pure nieuwsgierigheid maar wat is er mis met Jett Rebel? Ik ken hem niet.

Ik kende alleen zijn liedjes, maar hij is dus 3 jaar sober na afgekickt te zijn en waarschuwt nu anderen. Hij is vegetarisch en boeddhist. Klinkt als een leuk persoon?  :P

WIDM is geen spotje voor SIRE.
Woosie down?

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #405 Gepost op: 13-10-2020, 12:57:34 »
Pure nieuwsgierigheid maar wat is er mis met Jett Rebel? Ik ken hem niet.

Ik kende alleen zijn liedjes, maar hij is dus 3 jaar sober na afgekickt te zijn en waarschuwt nu anderen. Hij is vegetarisch en boeddhist. Klinkt als een leuk persoon?  :P
Ik ken iemand die hem vroeger kende. Hij lijkt me idd leuk. Zeg ik erbij dat ik me niet snel erger (behalve aan Merel Westrik ::hypocriet:: )

Vroeger was Jett helemaal niet zichzelf in de media en bij optredens, volgens die persoon. Vond zichzelf niet interessant genoeg, dus kekke kleren, make-up en sierraden volgden. Dat androgyne alter-ego van hem switchte ie aan als de camera's gingen draaien. Misschien dat Jett later wel meer zichzelf was ...of dat ie de persoon werd die hij wilde zijn ...soort van. Fake it until you make it, of zo.

Pijnpuntje bij mij is dat ie widm te veel zou kunnen gebruiken om weer meer bekend te worden. Dat ie dan z'n gedrag in het spel daarop aanpast, maar dat hoeft natuurlijk niet. 

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #406 Gepost op: 14-10-2020, 12:26:11 »
Ik zou sowieso niet widm missen omdat je één kandidaat niet leuk vind ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #407 Gepost op: 14-10-2020, 12:57:16 »
...niet leuk denkt te vinden.

Het is me wel vaker overkomen dat ik een kandidaat tijdens WIDM toch leuker vond dan ik vooraf gedacht had (en ja, omgekeerd gebeurt dat ook).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #408 Gepost op: 14-10-2020, 21:51:34 »
Inderdaad, je weet nooit hoe iemand in WIDM is, misschien laat diegene dat wel weer hele leuke kanten zien :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #409 Gepost op: 15-10-2020, 00:31:52 »
En Jelte is stiekem best leuk hoor  ::love::

WidM haalt toch vaak stiekem nieuwe en leuke kanten van mensen naar boven die je normaal niet zo ziet op tv/radio/where ever.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline sillosio

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #410 Gepost op: 15-10-2020, 08:55:10 »
Rick McCullough plaatst de laatste tijd allemaal kleine verhaaltjes over de crewleden van WIDM op zijn instagram. Als een soort 'ode' aan WIDM en zijn collega's.. Zou seizoen 21 de laatste zijn die hij produceert?  ???

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #411 Gepost op: 15-10-2020, 10:15:42 »
Rick McCullough plaatst de laatste tijd allemaal kleine verhaaltjes over de crewleden van WIDM op zijn instagram. Als een soort 'ode' aan WIDM en zijn collega's.. Zou seizoen 21 de laatste zijn die hij produceert?  ???
Rick is de regisseur en niet de producer. Maar dat terzijde. Het is het jubileumjaar van WIDM en dit is de jubileum-editie. Ik zie zijn posts in die lijn: eindelijk mensen tonen die achter de schermen het programma zo maken zoals het is. Ik vind het leuk om die mensen te leren kennen en vooral ook dat Rick ze laat meedelen in het enthousiasme.

Offline sillosio

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #412 Gepost op: 15-10-2020, 16:16:58 »
Rick is de regisseur en niet de producer. Maar dat terzijde.

Excuus, die termen haal ik nog wel eens door elkaar.

Ik vind het leuk om die mensen te leren kennen en vooral ook dat Rick ze laat meedelen in het enthousiasme.

Dat ook zeker! En ik vind ook zeker dat deze mensen die zichtbaarheid en aandacht verdienen, en leuk om de verhalen te lezen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #413 Gepost op: 16-10-2020, 18:25:57 »
Opnames waren van 8 september tot 8 oktober.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #414 Gepost op: 16-10-2020, 18:28:39 »
Woow oké, een volle maand?  :o

Is dat normaal niet ietsjes korter? Huidige seizoen is 2-3 weken, maar is dan ook korter dan normaal. Of is dit een grofweg en kunnen er nog wat daagjes vanaf gepeuzeld worden? Of kleine quarantaine erbij? :P

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #415 Gepost op: 16-10-2020, 18:37:04 »
Woow oké, een volle maand?  :o

Is dat normaal niet ietsjes korter? Huidige seizoen is 2-3 weken, maar is dan ook korter dan normaal. Of is dit een grofweg en kunnen er nog wat daagjes vanaf gepeuzeld worden? Of kleine quarantaine erbij? :P

Normaal gezien doen ze er zo'n 25 dagen over, maar ik kan begrijpen dat door covid-19 het allemaal wat langer duurde. De productie wou vast wat ruimte over houden in verband met opdrachten die dan last minute niet door zouden kunnen gaan. Het huidige seizoen was wat korter doordat we minder opdrachten hadden.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #416 Gepost op: 17-10-2020, 00:19:37 »
Normaal gezien doen ze er zo'n 25 dagen over, maar ik kan begrijpen dat door covid-19 het allemaal wat langer duurde. De productie wou vast wat ruimte over houden in verband met opdrachten die dan last minute niet door zouden kunnen gaan. Het huidige seizoen was wat korter doordat we minder opdrachten hadden.

Waar haal je de data vandaan? Normaal zijn er 18 of 19 filmdagen, exclusief 1 of 2 rustdagen die tussen het spel door buiten de camera’s om plaatsvinden. Daarbij komen nog de reisdagen (heen en weer). 25 dagen lijkt me wat veel, of heeft iemand dit ooit ergens verteld?

Het lastige is dat de BN-ers zelf ook niet zo veel meemaken in deze covid tijd, waardoor veel redelijk weinig posten. Overigens hebben ze waarschijnlijk makkelijk kunnen doorposten tijdens de opnametijd, want ze zijn dichtbij gebleven.

Charlotte Nijs en Medina Schuurman hebben allebei een stilte van minstens 3 weken op Instagram.


Naam die ook werd genoemd: Jutta Leerdam. Is sinds kort gevolgd door Rick op Insta. Maar, ik denk dat Rick wel enorm voorzichtig is met dit soort dingen.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2020, 00:22:54 door JP1999 »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #417 Gepost op: 17-10-2020, 01:28:10 »
Jutta Leerdam was in deze periode gewoon op het ijs te vinden, dus die kunnen we schrappen. En anders was het wel zeer onwaarschijnlijk omdat ze nu vol in opbouw zou moeten zijn voor komend seizoen. Nog actieve topsporters hebben de beperking dat ze niet zomaar even 3-4 weken weg kunnen en mogelijk bepaalde activiteiten niet doen als die te risicovol zijn.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #418 Gepost op: 17-10-2020, 09:31:43 »
Sylvia Geersen reageert net onder de foto van Rick  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #419 Gepost op: 17-10-2020, 09:56:32 »
Sylvia Geersen reageert net onder de foto van Rick  ::bravo::
Sylvia deed in 2013 al eens mee aan de WIDM-kloon 'Sabotage' op Net 5, dus dat zou een rare keuze zijn.
...óf niet!