Auteur Topic: [WIDM] Grappige Momenten  (gelezen 23151 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #140 Gepost op: 25-10-2020, 11:35:36 »
Hoe Rik tijdens de slotaflevering lekker ontspannen en een beetje uit zijn rol van strenge presentator af en toe hard in lachen uitbarstte. ;D

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #141 Gepost op: 25-10-2020, 11:46:33 »
Ja, dit. Met Zarayda en Kees als meest duidelijke. Dat moment vond ik niet grappig maar eerder pijnlijk.


Nou, de manier waarop dat was gegaan met Ellie (in het spel) was inderdaad pijnlijk. En ook wel raar dat Jeroen dan begint over dat hij het zo goed met haar kon vinden. Waarop ze terecht opmerkt: dan werk je me eruit?

Wat ik sterk vond en ook wel grappig (maar misschien is ‘grappig’ niet het juiste woord) was de manier waarop ze Jeroen daarmee confronteerde: de mol in het beklaagdenbankje. Ze draaide echt even de duimschroeven aan bij Jeroen en daar had ze natuurlijk volkomen gelijk in.  ::ok:: Dat bedoel ik ermee. Niet dat het grappig was, wat Jeroen in het spel deed.

***

Ander grappig moment: Rik die zegt dat hij zelf een envelop voorbij is gelopen en daarna de vraag: hoe zijn jullie nou voorbij dit x2(?) punt gelopen?  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-10-2020, 11:51:21 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #142 Gepost op: 25-10-2020, 12:12:05 »
Ander grappig moment: Rik die zegt dat hij zelf een envelop voorbij is gelopen en daarna de vraag: hoe zijn jullie nou voorbij dit x2(?) punt gelopen?  ;D

Ja, mooi moment was dat  ;D Beetje net als met Patrick. Kwinkslag naar hun eigen seizoen  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #143 Gepost op: 25-10-2020, 12:45:38 »
Ja, mooi moment was dat  ;D Beetje net als met Patrick. Kwinkslag naar hun eigen seizoen  ::ok::

Ja, daar houd ik erg van!  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #144 Gepost op: 25-10-2020, 20:26:57 »
Dit grappige moment (nou ja, verhaal) komt uit de extra beelden die niet zijn uitgezonden bij de ontknoping.

De opdracht was: schrijf namen op, en zoek daarbij mensen die zo heten, die kunnen dan aanschuiven bij het diner.  Jeroen noemt enkele weinig voorkomende namen,  gaat met Ron en Tina naar een stil gedeelte, en tot zijn verbazing rijdt er een man langs met zo'n zeldzame naam.

Jeroen zegt: ''ehhhh, vergeet dat diner maar, dat was een grapje''. Michelangelo rijdt weg.

Ron staat erbij, en vraagt: wat vertelde die man nou?


Jeroen: ''Hij zal er vanavond om 19.00 uur bij zijn bij het diner''.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #145 Gepost op: 25-10-2020, 21:30:03 »
En vervolgens zat ie er ook. :P

Zie dit bericht.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2020, 21:32:25 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #146 Gepost op: 25-10-2020, 21:34:58 »
Het gaat dan ook om de combinatie: tegen Michelangelo zegt Jeroen dat hij niet hoeft te komen, terwijl hij tegen Tina en Ron glashard erover loopt te liegen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #147 Gepost op: 25-10-2020, 21:36:11 »
Snap ik wel, maar vervolgens wordt ook de Mol "gemold". Nog eens grappig. ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #148 Gepost op: 26-10-2020, 08:47:35 »
Tijdje terug alweer, maar hij blijft leuk ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM] Grappige Momenten
« Reactie #149 Gepost op: 26-10-2020, 12:13:23 »
Vanmorgen op de radio, in Jan-Willem Start op, dat Jan-Willem samen met Jeroen presenteert. Luisteraars kunnen plaatjes aanvragen en daar zat een leuk thema in. Jeroen kreeg er op een grappige manier van langs:

Hij moest er zelf ook erg om lachen. ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison