Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 58383 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #180 Gepost op: 11-10-2020, 23:40:29 »
In dat geval kan Jeroen nog op tijd naar huis. Na de eerste opdracht, toch?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #181 Gepost op: 11-10-2020, 23:48:09 »
In dat geval kan Jeroen nog op tijd naar huis. Na de eerste opdracht, toch?

Ja  ::rofl::.

Offline Miem

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #182 Gepost op: 12-10-2020, 10:53:36 »
Goed, ik ben wat dieper gaan graven naar aanleiding van de tweets van Jeroen.

De tweet waarin Jeroen zegt: 'ik ben alweer terug' gaat over het radioprogramma license 2 chill, dat iedere zondagochtend tussen 4.00 en 6.00 gepresenteerd wordt door Jeroen op radio 2.

Ook op 17 november 2019, het is gewoon terug te luisteren op de website van de NPO. En ja hoor, binnen een paar minuten hoor je de onmiskenbare stem van Jeroen.
Dus Jeroen is op 17 november gewoon weer op de radio.
Nu is er alleen een klein addertje onder het gras.
De show van zondag 10 november, je raadt het al, daar hoor je Jeroen ook!

Iedereen is dus op het verkeerde been gezet en de radioprogramma's moeten van tevoren opgenomen zijn.
Heel slim gedaan van Jeroen!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #183 Gepost op: 12-10-2020, 11:41:43 »
Ja, die programma's zijn gewoon van tevoren opgenomen. Maar het ziet er nu toch naar uit dat we volgende week alleen de opdracht met de bakjes krijgen en de test er meteen achteraan (kleding is hetzelfde) + bij de andere 2 opdrachten zien we de kandidaten niet dus dit moeten de 2 finale opdrachten zijn.
Dus waarschijnlijk 16 november de bakjes + de test, dan kan Jeroen alsnog afvallen en 's avonds weer thuis zijn

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #184 Gepost op: 12-10-2020, 13:03:27 »
Of gewoon een tweet van Jeroen om te verklaren waarom hij wel te horen is op de radio, terwijl hij aan heeft gegeven op vakantie te zijn. Zou in dat stadium (niemand wist nog van de mol 2020) raar zijn dat je zegt op vakantie te zijn en toch hoorbaar bent op de radio.

De huidige discussie heeft weinig meer met een spoiler te maken overigens.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #185 Gepost op: 12-10-2020, 14:13:17 »
Nou ja het is het besluit van spoilers:
addertje onder het gras.
De show van zondag 10 november, je raadt het al, daar hoor je Jeroen ook!

Iedereen is dus op het verkeerde been gezet en de radioprogramma's moeten van tevoren opgenomen zijn.
Heel slim gedaan van Jeroen!
Over Jeroen blijkt het een nepspoiler te zijn. Ja hij is weer terug, maar alleen met een vooropgenomen uitzending. Wie is de mol is 2 januari ook weer terug. Maar alles is nu al opgenomen materiaal. Jeroen speelt er lekker mee, hij heeft er lol in ons molloten in dit topic gek te maken. Vergeet niet, deze kandidaten zijn ook echt die hard fans van het programma, hij maakt er zelf extra programma's rond omheen samen met Jan Willem.

Dan Nikkie, dat was geen nepspoiler maar een echte. We weten dus dat zij de finale heeft gehaald. Tygo en Jeroen zullen haar wel vergezellen in die tonnenopdracht. Ik vind dit wel erg jammer. Hoe kan Rick nu zoiets doen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #186 Gepost op: 12-10-2020, 15:15:46 »
Nou ja het is het besluit van spoilers:Over Jeroen blijkt het een nepspoiler te zijn. Ja hij is weer terug, maar alleen met een vooropgenomen uitzending. Wie is de mol is 2 januari ook weer terug. Maar alles is nu al opgenomen materiaal. Jeroen speelt er lekker mee, hij heeft er lol in ons molloten in dit topic gek te maken. Vergeet niet, deze kandidaten zijn ook echt die hard fans van het programma, hij maakt er zelf extra programma's rond omheen samen met Jan Willem.

Dan Nikkie, dat was geen nepspoiler maar een echte. We weten dus dat zij de finale heeft gehaald. Tygo en Jeroen zullen haar wel vergezellen in die tonnenopdracht. Ik vind dit wel erg jammer. Hoe kan Rick nu zoiets doen?

Voor zover ik uit de vooruitblik kon opmaken, is de tonnenopdracht geen finale. Deze lijkt pas in de ontknopingsaflevering te komen?! Ze zou dus nog net voor de finale af kunnen vallen!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #187 Gepost op: 12-10-2020, 15:23:37 »
Hierboven zeggen een aantal molloten hoe het waarschijnlijk gaat. De bakjes, dan test en executie. Dan finaleopdracht de tonnen en de eindtest. Wie dan de mol is van de 3? Dan zien we volgende week, aflevering 8.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #188 Gepost op: 12-10-2020, 23:34:42 »
Je kan in de app gewoon tot kwart over 9 je punten inzetten dus een snelle executie lijkt me onwaarschijnlijk, soms zie je wel dat ze dit eerder stopzetten als er een eerdere executie is of als er vrijstellingen te verdienen zijn.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #189 Gepost op: 12-10-2020, 23:37:38 »
Dat zal later nog wel aangepast worden denk ik. Want als de executie pas aan het einde van de aflevering zit, heb je helemaal geen finale meer. Aflevering 8 is namelijk al de laatste met de ontknoping + molacties. Dus de test moet haast wel eerder in de aflevering zitten.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #190 Gepost op: 13-10-2020, 00:15:23 »
Tja, is het ook maar niet gewoon een aanname dat afl. 8 verloopt volgens het klassieke patroon? Uitzending van 80-90 minuten... Niet te veel gedoe met herhalingen enzo, wel nog één finale opdracht. Live-gebeuren valt weg. Deel van de gezelligheid naar online. Wat mij betreft prima te doen.

Qua kleding kan ik niet helemaal 100% volgen met volgorde opdrachten. Nu enkel bakjes en dan weer executie gaat heel veel van mij vergen na de vorige aflevering om te accepteren. Nikkie en Tygo moeten echt aan het werk gezet worden met groepsdynamiek. Zou het dan ook veel logischer vinden als er minstens nog een opdracht bij zit.

Het laantje van Nikkie en Rick lijkt wel bij de tonnen ja, maar er zijn misschien meer van dat soort? In de buurt van de bakjes of een volgend hotel? Misschien een wissel vanwege regen/zweet? Toegegeven, het lijkt allemaal erg op elkaar :P

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #191 Gepost op: 13-10-2020, 00:21:53 »
Dat is zeker waar, maar het is wel opvallend dat we zowel bij de tonnen als de trein geen kandidaten in beeld zien, alleen Rik. Vermoedelijk zijn dit de 2 finale-opdrachten en mogen we daarom de kandidaten niet zien (omdat we dan meteen weten wie er afvalt).
Die tonnen zouden eventueel nog voor de executie kunnen, maar die trein lijkt me toch wel echt de laatste opdracht.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #192 Gepost op: 14-10-2020, 13:21:57 »
Volgens de promo voor aflevering 7 lijkt de volgorde bakjes - excecutie - tonnen - mijn, dus die geloof ik ook best. Jeroen kan dus nog steeds afvallen  ::joehoe::. Nikkie is waarschijnlijk finalist dan.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #193 Gepost op: 14-10-2020, 13:45:31 »
Blijft wat ruimte voor interpretatie en ik hoop nog steeds heel erg van niet. Vraag me vooral af wat de vragen in de test dan gaan zijn. Als het bakjes/spiegels en meteen executie is, en die is zo individueel als de beelden tot nu toe suggereren, wat voor vragen kunnen daar dan bij gemaakt worden? Is er dan wel tijd om informatie uit te wisselen, en hoeveel vragen zijn er überhaupt mogelijk? Gaat het dan toch meer teruggrijpen op afl. 6 en lopen Tygo en Nikkie dan tegen een informatieachterstand aan? Veel vragen over diner en ontbijt ervoor? Of heel veel van die vragen à la 'heeft de mol een duikbrevet?'. Terugblikken op het seizoen in de vragen is meer iets voor de échte finaletest. Moet haast wel atypisch worden. Kan zo snel even geen vergelijkbare situatie uit vorige seizoenen bedenken met twee executies zeer op elkaar, dus met misschien één opdracht er tussen.


Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #194 Gepost op: 14-10-2020, 13:52:56 »
Blijft wat ruimte voor interpretatie en ik hoop nog steeds heel erg van niet. Vraag me vooral af wat de vragen in de test dan gaan zijn. Als het bakjes/spiegels en meteen executie is, en die is zo individueel als de beelden tot nu toe suggereren, wat voor vragen kunnen daar dan bij gemaakt worden? Is er dan wel tijd om informatie uit te wisselen, en hoeveel vragen zijn er überhaupt mogelijk? Gaat het dan toch meer teruggrijpen op afl. 6 en lopen Tygo en Nikkie dan tegen een informatieachterstand aan? Veel vragen over diner en ontbijt ervoor? Of heel veel van die vragen à la 'heeft de mol een duikbrevet?'. Terugblikken op het seizoen in de vragen is meer iets voor de échte finaletest. Moet haast wel atypisch worden. Kan zo snel even geen vergelijkbare situatie uit vorige seizoenen bedenken met twee executies zeer op elkaar, dus met misschien één opdracht er tussen.

2014 ;) Aan het einde van aflevering 8 viel Jan Willem af, toen in aflevering 9 de opdracht dat de kandidaten langs verschillende eilandjes moesten varen om enveloppen op te halen. Meteen daarna zat de laatste test waar Tygo afviel.
En in 2015 ook. Toen viel Martine af in afl 8, vervolgens in afl 9 die opdracht waar kandidaten jokers konden pakken, en daarna de test waar Chris afviel.
Als dat nu weer het geval is, zullen de vragen deels over de opdracht gaan, deels over de rest van de aflevering (groepsfoto/waar zat de mol bij het ontbijt etc.), deels persoonlijke informatie en misschien nog iets over de vorige executie (als hoeveelste kreeg de mol zijn scherm te zien, wie zat er links van de mol etc.)
« Laatst bewerkt op: 14-10-2020, 13:55:59 door Rinusoide »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #195 Gepost op: 14-10-2020, 14:32:26 »
Oké, dan is het wederom gewoon persoonlijke teleurstelling :P Misschien valt het mee en is de opdracht anders dan het nu lijkt. Neem aan dat we wel mogen aannemen dat een groene vrijstelling nu absoluut out of the picture is.  ::)

In de app kan je in ieder geval nog steeds tot ca. 21:15 blijven inzetten. Is ook een spoiler - soort van - als ze het ineens aanpassen.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #196 Gepost op: 14-10-2020, 15:50:26 »
De aflevering Spiegelbeeld in kaart gebracht. Wie was waar en vooral waar waren de lastig te vinden spiegels. Geen bewijs natuurlijk maar wijst toch erg op Peggy.

Vooral spiegel 7 was erg goed verstopt en zeer ongeloofwaardig gevonden, maar dat was de route van Tygo & Patrick sowieso.
« Laatst bewerkt op: 14-10-2020, 16:05:20 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #197 Gepost op: 14-10-2020, 16:27:02 »
Even alle feiten op een rij met o.a de kleding én waarom Nikkie dus een finalist is:


Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #198 Gepost op: 14-10-2020, 16:36:05 »
Volgens de promo voor aflevering 7 lijkt de volgorde bakjes - excecutie - tonnen - mijn, dus die geloof ik ook best. Jeroen kan dus nog steeds afvallen  ::joehoe::. Nikkie is waarschijnlijk finalist dan.

De volgorde zoals die getoond wordt is tonnen-mijn-bakjes/spiegels.Dat lijkt me ook een logische volgorde en de laatste opdracht die refereert aan de openingsaflevering vind ik een waardige afsluiter evenals de locatie de Abbey of San Galgano.

Overigens moeten ze voor de locaties weer terug  naar het vaste land. Zowel de abdij als de San Silvestro mijn liggen op het vaste land in de omgeving van Siena.

De veerboot zal op 15 november 's avonds niet meer zijn gegaan. Zei Jeroen niet dat ze  vanwege het weer de laatste veer van die dag hadden?
Vliegen is vanaf Elba maar beperkt mogelijk en gaat via.Pisa, Florence of Milaan.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #199 Gepost op: 14-10-2020, 16:42:43 »
De volgorde zoals die getoond wordt is tonnen-mijn-bakjes/spiegels.Dat lijkt me ook een logische volgorde en de laatste opdracht die refereert aan de openingsaflevering vind ik een waardige afsluiter evenals de locatie de Abbey of San Galgano.

zucht

De preview waar ik het over heb staat hier. Waar toch héél duidelijk de volgorde bakjes - excecutie - tonnen - mijn word aangehouden. Er is letterlijk zoveel bewijs dat de tonnen & mijn opdracht de finale opdrachten zijn. We zijn op een punt aangekomen waar ik alleen hier mijn informatie deel voor degenen die het dan maar willen geloven, want de Jeroen verdenkers blijven maar aanhouden dat niks anders klopt want stel je toch voor dat Jeroen niet de mol is. Hoe moeten we dan verder met de wereld??

én ik wil nog maals even hier naar refereren:

Even alle feiten op een rij met o.a de kleding én waarom Nikkie dus een finalist is:


« Laatst bewerkt op: 14-10-2020, 16:45:20 door Sanmol »