Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 56482 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #240 Gepost op: 18-10-2020, 13:36:40 »
Kennelijk is het woord 'geniaal' aan ernstige inflatie onderhevig.
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #241 Gepost op: 18-10-2020, 14:03:10 »
Want een heel begaafd regisseur mag geen fouten maken? Misschien moeten de geniale molfans onder ons gewoon wat minder hard op zoek gaan naar die fouten/spoilers. ;)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #242 Gepost op: 18-10-2020, 16:14:22 »
Ik denk ook dat t een moment van onoplettendheid was toen hij Nikkie een hart onder de riem wilde steken.

Foto lijkt in eerste blik ook niets te verklappen (al moet hij normaal gesproken beter weten idd).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #243 Gepost op: 18-10-2020, 16:46:53 »

Foto lijkt in eerste blik ook niets te verklappen (al moet hij normaal gesproken beter weten idd).
Zou kunnen dat Rick was vergeten of er niet bij had stilgestaan dat die achtergrond in het Molboekje zou komen.

Of mss is Rick meer risico-zoekend dan de mollen die ie voor ons uitkiest. Dat kan ook  :P

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #244 Gepost op: 18-10-2020, 17:02:01 »
Het was heel begrijpelijk dat iemand (nou ja niet zomaar iemand) Nikkie een hart onder de riem wilde steken in die tijd. HEt was jammer voor ons dat dat een finalist verklapte, toen dit seizoen onderweg was. Soit.

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #245 Gepost op: 18-10-2020, 17:37:37 »
Dat had hij ook met een andere foto kunnen doen....bijvoorbeeld een foto van haar  toen ze voor de eerste keer mee deed.

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #246 Gepost op: 18-10-2020, 18:39:13 »
Kennelijk is het woord 'geniaal' aan ernstige inflatie onderhevig.

Superlatieven kunnen beter achterwege blijven, inderdaad.

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #247 Gepost op: 18-10-2020, 19:46:11 »
Het was heel begrijpelijk dat iemand (nou ja niet zomaar iemand) Nikkie een hart onder de riem wilde steken in die tijd. HEt was jammer voor ons dat dat een finalist verklapte, toen dit seizoen onderweg was. Soit.

Of hij is van mening dat het steunen van Nikkie die door een moeilijke periode gaat belangrijker is dan het spelletje, en nu ik daarover nadenk kan dat zelfs het hele punt zijn van uitgerekend deze foto. En daar kan ik het moeilijk mee oneens zijn.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #248 Gepost op: 18-10-2020, 23:34:44 »
Of hij is van mening dat het steunen van Nikkie die door een moeilijke periode gaat belangrijker is dan het spelletje, en nu ik daarover nadenk kan dat zelfs het hele punt zijn van uitgerekend deze foto. En daar kan ik het moeilijk mee oneens zijn.
Het steunen van iemand, dat is gewoon goed, daar zal niemand iets op kunnen afdingen. De manier waarop vind ik niet goed. Hij heeft een verantwoordelijkheid als programmamaker - van een programma dat miljoenen mensen kijken! - en daar weegt dit niet tegenop. Je kunt ook op een andere manier je steun betuigen.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #249 Gepost op: 18-10-2020, 23:43:09 »
Inderdaad: opties genoeg. Merel gebruikte volgens mij een foto van een vlinder

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #250 Gepost op: 19-10-2020, 00:40:23 »
Het steunen van iemand, dat is gewoon goed, daar zal niemand iets op kunnen afdingen. De manier waarop vind ik niet goed. Hij heeft een verantwoordelijkheid als programmamaker - van een programma dat miljoenen mensen kijken! - en daar weegt dit niet tegenop. Je kunt ook op een andere manier je steun betuigen.

Zeer juist. Er zijn overigens verscheidene (oud-)kandidaten die op enig moment 'door een heel moeilijke periode gingen', en hún riemen bleven verstoken van het hart van McCollough. Bij dit soort zeer publieke gestes ligt de verdenking van zelffelicitatie bovendien levensgroot op de loer. Hij was gewoon iets te gretig om op deze bandwagon te springen, en is daarmee de bron geworden van een door de productie doorgaans zo verfoeide megaspoiler. Niet onvergeeflijk, wel behoorlijk dom.
Woosie down?

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #251 Gepost op: 19-10-2020, 11:00:15 »
Even los van de diepere zieleroerselen achter het plaatsen van de foto: zou het kunnen dat alle kandidaten in de periode voor uitzending van het seizoen hints hebben gegeven dat ze in dit seizoen zaten? We hebben Ron met zijn insta-video's met Pinocchio, de foto van Nikkie... ok, daar houdt het op...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #252 Gepost op: 19-10-2020, 11:08:25 »
We dwalen ook wel erg af nu. Dat de foto met Nikkie een spoiler was is inmiddels wel duidelijk denk ik.

Kom je toch nog een andere spoiler tegen? Dan is dit het topic om die hier te melden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #253 Gepost op: 24-10-2020, 10:07:39 »
Het was het dit seizoen wederom duidelijk waard om uit de spoiler topic te glijven. Bedankt om niets prijs te geven.

Offline mollfan

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #254 Gepost op: 24-10-2020, 11:34:18 »
Het AD heeft een interview gehouden met de mol en lijkt hierin te verraden wie het is:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het artikel is ook online geplaatst, maar daar hebben ze dit deel eruit gehaald. Dit is waarschijnlijk omdat ze zich realiseerden de mol te hebben verraden.


Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #255 Gepost op: 24-10-2020, 12:31:48 »
Het lukt me niet om de link in de spoiler tags te openen. Maar wat ik begreep uit het online artikel is dat het ging om een schriftelijke vragenlijst. Dus als hij dan bij het antwoord zet 'Je trapt dus niet in onze strikvraag', dan is dat pure interpretatie van de interviewer. Geen spoiler, gelukkig!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #256 Gepost op: 24-10-2020, 14:35:10 »
Is de flashfoto (Jeroen, op 17-18 seconden) die in de podcast van Annemieke zat van een paar weken terug (de podcast na de aflevering met de koffertjes-opdracht), eigenlijk aan bod geweest?

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #257 Gepost op: 24-10-2020, 15:03:19 »
Een foto in een podcast?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #258 Gepost op: 24-10-2020, 16:55:55 »
Ja, een foto in een podcast.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #259 Gepost op: 24-10-2020, 18:44:41 »
Het is mij niet duidelijk waarom de foto van Rick en Nikkie wordt uitgelegd als steunbetuiging. Zouden er niet meerdere foto's zijn gemaakt met andere kandidaten die (toevallig) niet openbaar zijn geworden?