Auteur Topic: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough  (gelezen 7311 keer)

Offline Revolution93

  • Forumlid
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #40 Gepost op: 3-11-2020, 10:49:18 »
Waarom mag hij nu niet zeggen wie anders zou afgevallen zijn als Ellie iets sneller haar test had gemaakt?
Ik snap de mysterie daarrond niet zo goed  :-X

Ik vond dit ook raar hoor. Met jochem vertelden ze in de finale nog trots dat hij er 4x uit had kunnen liggen (maar dat hij bleef ivm een vrijstelling, jokers en/of tijd). Dus ze hebben er wel eens uitspraken over gedaan. En achteraf is er toch helemaal geen schade voor het spel?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #41 Gepost op: 3-11-2020, 12:28:19 »
Nee, lijkt sinds een paar jaren veranderd te zijn dat ze dit niet meer willen vertellen.

Ik zou het zelf het tofste vinden als ze bij de reünie zo'n overzichtje geven van wie er op wie is uitgegaan, wie er vanaf welke aflevering goed zat op de mol en inderdaad wie er in dit soort gevallen afgevallen zou zijn. Die eerste twee punten moeten we nu vaak bij elkaar puzzelen via verschillende interviews/kanalen en de laatste weten we helemaal niet meer. Voor mij zou het juist de cirkel rond maken als ze dit zouden doen ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #42 Gepost op: 4-11-2020, 12:15:28 »
Denk dat ze niet te veel willen weggeven van de 'magie' en ik hoef ook niet het hele geraamte te zien. Maar als je er specifiek in stopt dat iemand er op basis van tijd is uitgegaan, dan is het toch juist leuk om later bekend te maken wie door het oog van de naald ging? Zeker als dit een finalist is? Nu lijkt het alsof ze iets te verbergen hebben. Als een mol super verdacht is gedurende het hele seizoen, zijn dit soort details niet zo leuk natuurlijk voor het programma, maar dat was nu helemaal niet het geval.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #43 Gepost op: 7-11-2020, 09:52:58 »
Ik denk dat ze liever niet willen dat wij al te veel uit de afvallers (en hun verdenkingen) kunnen afleiden. Daarom willen ze het mysterie van hoe verdenkingen zich vertalen in een afvaller meer in stand houden, al denk ik dat dit specifieke punt niet veel zou uitmaken en ze vaak genoeg dit principe breken als het ze voor het verhaal beter uitkomt (zoals met Jochem, maar ook door überhaupt te onthullen dat Ellie op tijd is afgevallen).

We weten dat Jeroen en vrijwel zeker Nikkie niet op tijd van Ellie hebben gewonnen. Dus dan zijn de opties Patrick, Peggy, Ron, Tygo. In de aflevering zat Jeroen bij Peggy bij het schilderen, dus misschien hadden Peggy-verdenkers Patrick en Tygo een streepje voor. We weten niet of Ron / Peggy nog gespreid hebben die aflevering. Ron zat wel op Nikkie, een andere schilder (maar op de verkeerde locatie). Peggy zat op Ron, die met Jeroen op het plein stond bij follow the money. Allemaal kunnen ze dus per ongeluk vragen goed gehad hebben. Lastig te zeggen, al weten we wel dat Tygo de test vaak heel snel maakt.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #44 Gepost op: 7-11-2020, 15:53:29 »
Geweldige dank moderators dat jullie dit weer voor elkaar hebben gekregen  ::bravo::   ::bravo::
Zo'n chat is toch een soort kers op de forumtaart  ::kado::

Goed dat het vragen(v)uurtje terug te lezen is in een log. Ik was helaas verhinderd om er live bij te zijn of een vraag te kunnen insturen en dan is het fijn om terug te kunnen lezen  ::ok::

Als ik terug lees valt me een paar dingen op die misschien bij een volgende keer anders kunnen. Het lezen van het log gaat ongeveer 30x sneller dan real-time en dan zie je dat er niet zo heel veel vragen te stellen waren. Kan er misschien 75/90 minuten van gemaakt worden? Dan kunnen toch meer vragen beantwoord worden.
Ook net als vorig jaar, kwamen een paar forumers meerdere keren aan de beurt, terwijl er meer forumers een (unieke nog niet eerder gestelde) vraag hadden die niet an de beurt kwamen.

Nogmaals super dat het hier is georganiseerd, en als ik de opmerkingen van Rick McC lees, is het respect best wederzijds  ::tandpastasmiley::