Auteur Topic: [Kandidaat] Ellie Lust  (gelezen 26912 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #160 Gepost op: 22-09-2020, 20:19:49 »
WIDMVI zou ook nog kunnen slaan op Peggy Vrijens die in Wie Is De Mol seizoen 6 zat  ;)
Dat denk ik niet, want Ellie heeft die vraag bedacht, dus het kan alleen op haarzelf slaan.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #161 Gepost op: 23-09-2020, 14:43:57 »
Zoals velen hebben opgemerkt roept de openingsscene van aflevering 1 veel associaties op met de achtervolgingsscenes in autootjes in de film The Italian Job. Ook de muziek van deze film is gebruikt. Blip heeft in het onderwerp Muziek als weetje opgemerkt dat de hoofdpersoon in een rode auto rijdt. Dat las ik zojuist pas in een alweer twee weken oud bericht.

Dat lijkt me een sterke hint richting Ellie Lust.
 

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #162 Gepost op: 23-09-2020, 15:28:34 »
Klopt, maar elke aflevering tot nu toe een regenboog te zien geweest.
Die kan ik niet aan Peggy rijmen maar is wel een logische verklaring voor Ellie. ;-)
En dan zeggen ze in de laatste aflevering, de regenbogen zijn een hint naar Ellie, want Ellie is lesbisch? Ik kan me niet voorstellen dat ze een hint naar geaardheid gebruiken.



Ik vind de hint van youtuber Siem wel goed.

Een aflevering heet Besluit. Het woord "besluit" is een isogram, een woord enkel bestaande uit letters die max 1 keer voorkomen. Met die letters kun je Ellie Lust B maken. B is het teken voor mol.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #163 Gepost op: 23-09-2020, 16:40:06 »
Zoals velen hebben opgemerkt roept de openingsscene van aflevering 1 veel associaties op met de achtervolgingsscenes in autootjes in de film The Italian Job. Ook de muziek van deze film is gebruikt. Blip heeft in het onderwerp Muziek als weetje opgemerkt dat de hoofdpersoon in een rode auto rijdt. Dat las ik zojuist pas in een alweer twee weken oud bericht.

Dat lijkt me een sterke hint richting Ellie Lust.
Witte auto die verwijst naar Tygo?

Offline Molfan9

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #164 Gepost op: 23-09-2020, 18:41:48 »
En dan zeggen ze in de laatste aflevering, de regenbogen zijn een hint naar Ellie, want Ellie is lesbisch? Ik kan me niet voorstellen dat ze een hint naar geaardheid gebruiken.

Maar is het dan toeval dat in elke aflevering een regenboog te zien is?


Ik vind de hint van youtuber Siem wel goed.

Een aflevering heet Besluit. Het woord "besluit" is een isogram, een woord enkel bestaande uit letters die max 1 keer voorkomen. Met die letters kun je Ellie Lust B maken. B is het teken voor mol.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #165 Gepost op: 23-09-2020, 20:29:25 »
de regenbogen zijn een hint
"Alle kleuren van de regenboog" was een liedje van K3? Nikkie zong een liedje van K3 ("Wie heb ik aan de lijn? Hallo, hallo?").

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #166 Gepost op: 24-09-2020, 18:16:56 »

Het kan zeker toeval zijn, gezien de weersomstandigheden daar en dat het een mooi beeld is. Is in het verleden ook vaak gebleken met dingen die vaak in beeld kwamen. Of we moeten het anders interpreteren.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #167 Gepost op: 24-09-2020, 18:38:15 »
"Alle kleuren van de regenboog" was een liedje van K3? Nikkie zong een liedje van K3 ("Wie heb ik aan de lijn? Hallo, hallo?").
Eh, past dit dan niet beter in het topic over Nikkie?

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #168 Gepost op: 25-09-2020, 13:47:35 »
De maagd Ellie Lust (sterrenbeeld maagd).

Elders in het leader topic is gevonden dat er een associatie is met het schilderij van de aanbidding van de heilige (maagd) Maria.

Tot mijn eigen verbazing, terugkijkend naar de testbiechten van aflevering 1, zie ik een camerashot met Maria vol in beeld, terwijl precies op hetzelfde moment (en ook precies) "Ellie Lust" wordt gezegd door Patrick.

Als dat geen hint is?

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #169 Gepost op: 25-09-2020, 17:25:30 »
Ik luisterde toevallig een oude podcast van Micha Blok (Liefdeslessen) waarin Ellie samen met Rik vd Westelaken wordt geïnterviewd. Rik geeft daar aan dat zijn coming out voelde als wedergeboorte. Ze zaten daar samen ivm hun werk voor de Pride.
Wedergeboorte, regenbogen, pride, Ellie.

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/liefdeslessen/id1444297931?i=1000445582689


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #170 Gepost op: 25-09-2020, 20:10:08 »
En dan zeggen ze in de laatste aflevering, de regenbogen zijn een hint naar Ellie, want Ellie is lesbisch?

Ik ontdekte dit dus zal ook maar ff toelichten waarom ik vind dat t naar Ellie wijst. Niet om haar seksuele geaardheid natuurlijk want dan kan het naar meerdere mensen wijzen.

👇🏻
Zij is 1 van de ambassadeurs van de Pride Amsterdam. 🌈🌈🌈

En 3 afleveringen achter elkaar vind ik te toevallig .. maar goed .. ik zit ook best al vast in mn Ellietunnel
« Laatst bewerkt op: 26-09-2020, 00:17:27 door FS »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #171 Gepost op: 26-09-2020, 00:16:30 »
Toch denk ik niet dat dit aanwijzingen zullen blijken te zijn. Is teveel gericht op de persoonlijke levenssfeer naar mijn smaak.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #172 Gepost op: 26-09-2020, 12:37:11 »
Rik, Ellie, Nikkie, Jeroen, Patrick, (vergeet ik iemand?) vertegenwoordigen allemaal die persoonlijke renaissance

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #173 Gepost op: 26-09-2020, 12:42:09 »
Daarom juist

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #174 Gepost op: 26-09-2020, 13:41:04 »
Er is er maar 1 die ambassadeur is van de pride Amsterdam van deze groep 🌈  en is daar dus als enige als professie mee bezig

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #175 Gepost op: 26-09-2020, 21:30:43 »
Oef .. das ff bijkomen  :o

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #176 Gepost op: 26-09-2020, 21:31:27 »
Helaas Ellie  :(

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #177 Gepost op: 26-09-2020, 21:31:56 »
Noooo zo jammer..

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #178 Gepost op: 26-09-2020, 21:33:10 »
Shock eliminatie wow!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #179 Gepost op: 26-09-2020, 21:33:29 »
Niet genoeg gespreid? Neuh, te lang gedaan over het invullen van de test want het ging op tijd ditmaal.

Wel jammer dat Ellie eriit ligt. Nooit verdacht als mol maar ze was wel een van mijn favorieten :\'(
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan