Auteur Topic: [Kandidaat] Ellie Lust  (gelezen 26288 keer)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #40 Gepost op: 5-09-2020, 21:42:32 »
De spiegelquote van Ellie was: "Misschien zie ik in je ogen wel wie je bent". Typisch bij een opdracht die draait om spiegels, want daarin kijk je jezelf toch in de ogen?

Bovendien gaf Ellie in haar biecht aan dat ze 'al wist' dat de vrijstelling weggepakt zou zijn. Voorkennis?


Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #41 Gepost op: 5-09-2020, 22:06:11 »
Ellie wat een leugenaar daar bij rtl boulevard toen haha.

Als zei de mol is kunnen we ook al de politie niet meer vertrouwen ::rofl::

Het is wel dat ik haar heel raar vind spelen heel stil en niet fanatieke als doorzoeken ellie ::vergroot::
chipsverslaafde <3

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #42 Gepost op: 5-09-2020, 22:32:18 »
Op het enige geld briefje dat in beeld was zagen we Tim Hofman volgens mij. En hij zat in het seizoen van Ellie  ::vergroot::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #43 Gepost op: 5-09-2020, 22:33:08 »
Ik denk dat er nog andere geldbriefjes zijn met de overige winnaars op  ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #44 Gepost op: 5-09-2020, 23:27:08 »
Ellie ::love::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #45 Gepost op: 6-09-2020, 11:25:03 »
She's back  ::bravo::

Ik kreeg al gelijk weer strenge Ellie vibes toen ze in het dorpje arriveerde: "Deze groep is hier al een uur en heeft nog maar twee spiegels gevonden!"
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #46 Gepost op: 6-09-2020, 11:37:21 »
Ik vind Ellie ook een aanwinst voor het programma. Zou wel een stunt zijn als ze de Mol is.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #47 Gepost op: 6-09-2020, 12:37:28 »
Ellie loopt een andere kant langs de bakjes terug. Spiegelbeeld?!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #48 Gepost op: 6-09-2020, 12:51:12 »
Dit heb ik net ook in het Leader topic geplaatst

Het viel mij op dat Ellie als enige achterom kijkt in de leader. De rest komt allemaal het beeld in rijden/lopen of kijkt vooruit/de camera in.

Ellie draait haar hoofd om, alsof ze terugkijkt. Leek me toepasselijk bij een Renaissance seizoen, waarin oud kandidaten mee doen.

Daarnaast heet de aflevering ook Renaissance. En bij de eerste opdracht staat op het kaartje: rijd vooruit, maar blik terug.

Ellie loopt een andere kant langs de bakjes terug. Spiegelbeeld?!

Oe ja, viel me ook op.

Plus: volgens mij zie je bij deze opdracht alleen Ellie tijdens het eerste shot bij Rik onderaan de trap op haar RUG.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2020, 12:58:18 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #49 Gepost op: 6-09-2020, 13:25:37 »
Ze zegt dat ze zeker weet dat ze in de finale komt. Als mol? Velen zullen haar als winnaar zien als ze zover komt, mooie stunt als ze dan de mol blijkt te zijn.
Tussen kandidaten die een tweede kans krijgen, moet je als mol een bikkelharde zijn. Zij kan dat.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2020, 13:27:14 door Run »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #50 Gepost op: 6-09-2020, 13:54:34 »
Na aflevering 1 is Ellie wel een molkandidaat. Peggy had gelijk dat Ellie een logische keuze zou zijn.
Ik vind haar niet op zoek naar de mol, maar wel duidelijk zeer op haar hoede. De spiegelspreuk met "zie ik direct in je ogen". Dat is een mol voor de spiegel.
Patrick heeft Ellie al in het vizier. Enige wat tegen Ellie spreekt is dat het allemaal een beetje te opvallend is.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2020, 14:49:47 door foxhunter »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #51 Gepost op: 6-09-2020, 13:59:30 »
Misschien komt haar tweelingzus nog wel voorbij dit seizoen  ::nieuwsgierig::
...óf niet!

Offline truuskes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #52 Gepost op: 6-09-2020, 14:05:56 »
Ik denk dat er nog andere geldbriefjes zijn met de overige winnaars op  ::jaja::
Ik heb dit toen straks in het topic van aflevering 1 gezet; Ellie staat ook op dit biljet. Wellicht staan alle kandidaten op een biljet, behalve de mol. Dus de biljetten even in de gaten houden. Het biljet van 1000 euro heb ik niet kunnen zien.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #53 Gepost op: 6-09-2020, 14:18:59 »
De spiegelquote van Ellie was: "Misschien zie ik in je ogen wel wie je bent". Typisch bij een opdracht die draait om spiegels, want daarin kijk je jezelf toch in de ogen?

Als die spiegel geplaatst wordt, buigt Ellie naar voren om de tekst goed te lezen blijkbaar, maar ze herkent het niet als haar eigen tekst want ze zegt niets. Dat is raar.
Ze vond samen met Horace de meeste spiegels. Leuk voor de opdracht dat alle spiegels binnen de tijd gevonden worden en je wordt wellicht minder verdacht als je er zoveel vindt.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2020, 14:26:22 door Run »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #54 Gepost op: 6-09-2020, 14:40:53 »
Op de website staan nu introductievideo's voor alle kandidaten :) Dit is die voor Ellie:

Ze vertelt onder andere dat ze zich de vorige keer te veel gefocust heeft op het geld - en dat nu anders gaat aanpakken ::vergroot::
...óf niet!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #55 Gepost op: 6-09-2020, 16:36:42 »
In de podcast vertelt Tina dat ze een bondje had gesloten met Ellie. Daarvan is niets te zien in de aflevering. Tina kan weinig ingezet hebben op Ellie, en moet er als eerste uit.  ::vergroot::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #56 Gepost op: 6-09-2020, 17:15:10 »
Ik weet het niet.... Voor mijn gevoel is Ellie er later nog bijgekomen en fungeert als publiekstrekker, overigens evenals Nikkie.
Het is voor deze twee dubbel moeilijk om de MOL te zijn, denk ik. Dat moet je wel kunnen waarmaken onder grote druk. Kan Ellie wel waarschijnlijk, maar of het een goede zet zou zijn betwijfel ik. Zie Ellie wel als mogelijke winnaar, zij heeft het voordeel van haar politieloopbaan en is getraind om leugenaars te ontmaskeren.
We gaan het zien!


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #57 Gepost op: 6-09-2020, 17:20:43 »
Op het enige geld briefje dat in beeld was zagen we Tim Hofman volgens mij. En hij zat in het seizoen van Ellie  ::vergroot::

Ellie op het briefje van €250 :

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #58 Gepost op: 6-09-2020, 17:29:31 »
Wat me ook nog opviel was dat Ellie dezelfde kleur lila aanhad als mol Thomas Cammaert. Die jas had ze verder in de aflevering niet aan volgens mij.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #59 Gepost op: 6-09-2020, 17:30:53 »
In de podcast vertelt Tina dat ze een bondje had gesloten met Ellie. Daarvan is niets te zien in de aflevering. Tina kan weinig ingezet hebben op Ellie, en moet er als eerste uit.  ::vergroot::

Zou kunnen, maar in de podcast zegt Tina er ook bij dat ze Ellie ook niet per se vertrouwde.