Auteur Topic: [Kandidaat] Ellie Lust  (gelezen 26287 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #120 Gepost op: 15-09-2020, 21:49:31 »
Om de stoel te introduceren in het spel en tegelijkertijd zekerheid houden dat er een rood scherm verschijnt?

Dat is een mogelijkheid... Maar het lijkt mij ook opvallend, je ligt (denk ik) dan meteen onder een vergrootglas bij de anderen. Lijkt mij hoor.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #121 Gepost op: 15-09-2020, 21:52:41 »
Op die stoel naast Rik gaan zitten en zo een vrijstelling nemen valt inderdaad op. De mol gaat zich niet nodeloos in de kijker zetten.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #122 Gepost op: 15-09-2020, 22:47:04 »
Op die stoel naast Rik gaan zitten en zo een vrijstelling nemen valt inderdaad op. De mol gaat zich niet nodeloos in de kijker zetten.

Ach, Merel moest ook persé een joker met ingebouwde vrijstelling openslaan om te laten zien dat zulke jokers echt bestonden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #123 Gepost op: 15-09-2020, 22:55:05 »
Inderdaad raar als het hierbij blijft. Maar misschien zien we de stoel nog terug en zou het daarmee logischer worden dat de Mol er nu op heeft gezeten. (Geen idee in welk scenario. :P)

Misschien dat de stoelzitter een gesprek met de mol wint, en Ellie het wel leuk vond dat zij als mol iig met iemand zou praten, en niet met zichzelf zoals George :P

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #124 Gepost op: 15-09-2020, 22:58:32 »
Dat Ellie bij de gouden stenen oppert dat er boven goud nog platinum zit vind ik een van de meest verdachte dingen deze opdracht.

Dat vond ik ook een sterke mollenstreek
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #125 Gepost op: 16-09-2020, 00:33:01 »
Bij de opdracht "meeslepen" is Ellie duidelijk helemaal in het spel. Oprecht gespannen toekijkend en meelevend. Niet geacteerd.
Dat zij gedwongen was om op de stoel naast Rik te gaan zitten was, goed te merken, een verrassing voor haar.
Voor mij om o.a. deze redenen niet de MOL.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #126 Gepost op: 16-09-2020, 09:12:46 »
Ik vind Ellie juist wel verdacht, omdat ze vrij prominent in beeld komt en veel dingen goed doet, maar ook wel dingen fout. Ze heeft bovendien het vertrouwen van de groep.

Offline ReMolution

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #127 Gepost op: 16-09-2020, 21:25:33 »
Ik zal eerlijk zijn en gelijk zeggen dat ik niet alle 7 pagina's hier heb doorgelezen (Dus het kan zijn dat dit al eerder gezegd is), maar het viel mij op dat in de leader Ellie de enige is die vanuit haar rug gefilmd is en zich omdraait naar de camera. Daarnaast zit ze in de auto en zou er eventueel dus ook de achteruitkijkspiegel zichtbaar zijn?

Nogmaals excuses als dit al besproken is!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #128 Gepost op: 20-09-2020, 01:09:04 »
Wat ik ook erg verdacht vind:

Ellie vertelt Patrick in hun bondjesgesprek over de verduisterde briefjes geld van Jeroen ..(dit maakt Jeroen eventueel verdacht bij Patrick)

Maar als Patrick de reden vraagt aan Ellie waarom Jeroen de briefjes verduisterd had doet Ellie net alsof ze dat niet weet. De echte reden had Jeroen weer minder verdacht gemaakt bij Patrick. (Namelijk dat hij dat deed om verdacht te worden bij Tygo)

Ellie maakt Jeroen dus verdacht naar Patrick toe. Best mols om te doen

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #129 Gepost op: 20-09-2020, 01:18:32 »
Ellie krijgt de sloten maar niet los, ze schiet geen pijl raak, maar maar 2 meter ver. zo klunzig zal ze toch niet zijn?

Ook is ze supereerlijk tegen Jeroen en Patrick over de bondjes en het gescheurde geld. Zo lijkt zij betrouwbaar, geen mol. Maar ze helpt er wel mee om Jeroen verdacht te maken bij Patrick en gooit nog wat olie op het vuur door Jeroen tegen de groep te verdedigen: divide and conquer. Goede moltactiek.

Ook wil ze graag penningmeester zijn.

En wat heeft ze verder tot nu toe goed gedaan? Heel snel eruit met laser game, geld vergokt met de namen, steeds geen stenen mee willen nemen. Ze draagt bar weinig bij.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #130 Gepost op: 20-09-2020, 08:36:04 »
Ellie is nog steeds mijn mol. Ze doet op het eerste gezicht heel veel goed, maar eigenlijk niet. Ze is ook met Patrick en Jeroen heel verdacht.

Offline Molfan9

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #131 Gepost op: 20-09-2020, 09:05:59 »
Ellie stelde aan Jeroen op de brug de vraag:
Wat is de modehoofdstad van Italië?
Als je van die woorden de eerste letter neemt krijg je: WIDMVI?
Ellie is als zesde (VI) te zien in de leader.

Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #132 Gepost op: 20-09-2020, 09:42:44 »
Wat grappig. Ik vond die vraag al zo opvallend

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #133 Gepost op: 20-09-2020, 09:58:08 »
Mooie hint en allemaal goede redenenen zijn er genoemd om Ellie als Mol te blijven zien.

En toch knaagt het. Ze was wel heel erg veel in beeld en ze werd ook best veel als verdachte genoemd, helemaal nog benadrukt door Tygo in de regen met Ron.

En die stoel was dus toch iets eenmaligs (waarschijnlijk) en waarom zou je er dan als Mol op gaan zitten?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #134 Gepost op: 20-09-2020, 09:59:59 »
Als de anderen verstandig zijn spelen ze haar er zo snel mogelijk uit. Ze heeft ze bijna allemaal in haar zak.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #135 Gepost op: 20-09-2020, 10:02:12 »
Haar eruit spelen? Het is geen Expeditie Robinson.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #136 Gepost op: 20-09-2020, 10:04:04 »
Wat Heinz zegt. Het knaagt. Ze lijkt echter het spel volledig in de hand te hebben, stuurt alles en iedereen, maar draagt niets bij aan de pot.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #137 Gepost op: 20-09-2020, 10:28:38 »
Ik zie Ellie wel als winnares, zij speelt het gehaaid. Maar de mol is zij niet, zij staat teveel op posities waar je weinig of niet kunt mollen, nu in de opdracht met de luiken waar de mol zeer waarschijnlijk in het dorp is.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #138 Gepost op: 20-09-2020, 12:57:02 »
Haar eruit spelen? Het is geen Expeditie Robinson.

Joh, dat had ik na twintig seizoenen nog niet door.  ;D

Maar je kunt haar zeker met zijn allen cruciale informatie onthouden...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ellie Lust
« Reactie #139 Gepost op: 20-09-2020, 13:01:23 »
Daar ben ik niet zo zeker van. Het wordt wel steeds meer gedaan alsof bondjes en zo super belangrijk zijn maar volgens mij valt dat wel mee.