Auteur Topic: [De Mol] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 94940 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #500 Gepost op: 24-10-2020, 09:39:08 »
Voor iedereen die nog steeds niet gelooft dat Jeroen een charlatan kan zijn: uit het archief  ::rofl::

https://www.ad.nl/show/radio-2-dj-zoog-jarenlang-horoscopen-teletekst-uit-duim~a5029d13/
...óf niet!

Offline SummerLength

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #501 Gepost op: 24-10-2020, 10:05:44 »
Voor iedereen die nog steeds niet gelooft dat Jeroen een charlatan kan zijn: uit het archief  ::rofl::

https://www.ad.nl/show/radio-2-dj-zoog-jarenlang-horoscopen-teletekst-uit-duim~a5029d13/

Maar heb jij dan bewijs dat hij het uit zijn duim zoog en niet gewoon daadwerkelijk een gave heeft? Hij zegt dat nu wel zelf achteraf maar dat bevestigd toch niets? Wel lekker klikbeet weer.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #502 Gepost op: 24-10-2020, 10:13:33 »
Maar heb jij dan bewijs dat hij het uit zijn duim zoog en niet gewoon daadwerkelijk een gave heeft? Hij zegt dat nu wel zelf achteraf maar dat bevestigd toch niets? Wel lekker klikbeet weer.
Ik geloof eerder dat Jeroen prima dingen uit z'n duim kan zuigen dan dat hij ineens een zesde zintuig heeft ::)
...óf niet!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #503 Gepost op: 24-10-2020, 11:13:52 »
“Het was bijvoorbeeld nooit 'u wordt overreden door een vrachtwagen', maar altijd 'trek iets warms aan' of 'neem een bloemetje mee'. Ik denk dan ook niet dat ik levens heb verwoest'', lacht Jeroen.

Vandaar die dikke truien natuurlijk in WIDM.  ::)

Hm, om dit dit vol te houden moet je behoorlijk creatief zijn. Telkens weer. Prima eigenschap voor een mol!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #504 Gepost op: 24-10-2020, 19:00:01 »
Ik heb het einde van aflevering 7 nog eens bekeken als ze voor Rik staan. Rik komt met voorbeelden m.b.t. Nikkie hoe mols ze bezig is geweest. Je ziet Jeroen triomfantelijk naar links naar Nikkie kijken. M.a.w. hoe blij hij is dat hij goed zat. Als Rik tegen Jeroen zegt "je bent niet de winnaar" dan zie je het gezicht van Jeroen vertrekken naar teleurstelling en draait zijn hoofd teleurgesteld naar beneden naar rechts. Tygo slaat gelijk zijn handen voor het gezicht van blijdschap en dat hij nu mogelijk de winnaar is. Ik kan niet anders dan concluderen dat Nikkie de mol is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #505 Gepost op: 24-10-2020, 19:26:33 »
Jeroen speelt dat, net zoals Rob bij de ontknoping met de schermen (executie) in de kerk deed.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #506 Gepost op: 24-10-2020, 20:44:41 »
 ::joehoe::

Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #507 Gepost op: 24-10-2020, 20:57:09 »
Zooo wat een risico!!
En Nikki zo scherp!  ::jaja::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #508 Gepost op: 24-10-2020, 21:06:30 »
Wow hij is gewoon gezien  ::oink::

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #509 Gepost op: 24-10-2020, 21:45:34 »
Memorabel seizoen, niet zo'n memorabele Mol. Denk dat als hij gewoon kandidaat was geweest en ik over een paar jaar moest opnoemen wie er in dit seizoen meededen, ik hem al was vergeten. Hoewel ik zeker wel heb genoten van deze laatste aflevering en sommige, meer gedurfde en ongeplande, acties hartstikke leuk vond om te zien.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #510 Gepost op: 24-10-2020, 21:47:10 »
Ik vind dat hij het steengoed gedaan heeft. Weinig verdacht en een aantal zeer gedurfde en effectieve acties gedaan!  ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #511 Gepost op: 24-10-2020, 21:49:44 »
Ik vond hem vooral erg nerveus bijv. In het Poppi kasteel
Maar hoe kwam jij er nou zo bestemd bij dat het pakken van de enveloppen voor het verdelen van de auto's een 2e take was, dat het over moest? Ik zag dat helemaal niet zo maar jij had er een theorie over? Jeroen zegt net dat hij daar bijzonder nerveus was. Blijkbaar was het weldegelijk van belang dat hij daar een goede envelop zou pakken, dus het was EN 1e take EN niet zo dat het vervolgens achteraf nog wel ff bepaald zou worden. Hij mocht blijkbaar dus echt niet die verste envelop pakken die Nikkie dan uiteindelijk had.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #512 Gepost op: 24-10-2020, 21:53:54 »
Jeroen zou wel eens een verdomd goede mol kunnen zijn.
Deze aflevering extra op Jeroen gelet en hij was niet 'verdomd goed' maar zeer opzichtig aan het mollen. En toch denk ik dat hij het is.

Vanaf dit moment was het voor mij overduidelijk dat Jeroen de mol is, maarja leuk om eens op de juiste mol te zitten. Tot dit moment wist hij wel goed verborgen te blijven voor tv-kijkers.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #513 Gepost op: 24-10-2020, 21:54:44 »
Su-perknap toneelgespeeld.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #514 Gepost op: 24-10-2020, 21:57:28 »
Super leuk. Een brutale mol dit jaar.  ::bravo::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #515 Gepost op: 24-10-2020, 21:58:16 »
Prima mol inderdaad en de enige die drie keer mee gedaan heeft nadat over 5 jaar een jubileum  seizoen wordt gespeeld met alleen maar oud mollen :-).
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #516 Gepost op: 24-10-2020, 22:13:12 »
Maar hoe kwam jij er nou zo bestemd bij dat het pakken van de enveloppen voor het verdelen van de auto's een 2e take was, dat het over moest? Ik zag dat helemaal niet zo maar jij had er een theorie over? Jeroen zegt net dat hij daar bijzonder nerveus was. Blijkbaar was het weldegelijk van belang dat hij daar een goede envelop zou pakken, dus het was EN 1e take EN niet zo dat het vervolgens achteraf nog wel ff bepaald zou worden. Hij mocht blijkbaar dus echt niet die verste envelop pakken die Nikkie dan uiteindelijk had.

Dat het een 2e take is kun je zien aan de knip na binnenkomst en het dragen van het  tasje van Nikkie ( verschilt bij binnenkomst, het pakken van de enveloppe, het vormen van duo's)  Ik ga er wel vanuit dat bij de 2e take dezelfde enveloppen gepakt zijn.

Ik had er geen theorie over maar vond dat een 2e take minder spontaan was wat betreft snelheid van pakken enveloppen. Dus lastig om conclusies uit te trekken.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #517 Gepost op: 24-10-2020, 22:14:34 »
Ik vond het een fantastische mol! ::bravo:: Ik denk zelfs, misschien door het geweldige seizoen, een top 5 mol ::love::

- Brutaal
- Lage pot
- Leuke acties
- Lang onder de radar bij mij, kandidaten en kijkers

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #518 Gepost op: 24-10-2020, 22:15:22 »
In 2017 vond ik Jeroen al een heel sympathieke deelnemer en dat vind ik dit seizoen wederom. Top dat ze het hebben aangedurfd om iemand met zo'n niet-de-mol-profiel als mol te casten. En wat kon hij glashard liegen en bedriegen! Leuk dat hij er zo van genoten heeft. Voor mij persoonlijk een van de betere mollen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #519 Gepost op: 24-10-2020, 22:16:40 »
In 2017 vond ik Jeroen al een heel sympathieke deelnemer en dat vind ik dit seizoen wederom. Top dat ze het hebben aangedurfd om iemand met zo'n niet-de-mol-profiel als mol te casten. En wat kon hij glashard liegen en bedriegen! Leuk dat hij er zo van genoten heeft. Voor mij persoonlijk een van de betere mollen.

Precies dit. Ik was ook aangenaam verrast! Ik twijfelde, maar gaf al eerder aan: eerst de laatste aflevering afwachten. Wat een geweldige mol ::bravo::