Auteur Topic: [De Mol] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 90442 keer)

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #20 Gepost op: 6-09-2020, 02:36:09 »
Jeroen is zo fijn voor het evenwicht in de groep. Wat rustiger, een allemansvriend zoals al gezegd, het kan echt wel de groep binden.
Je vergeet hem inderdaad wel snel zeg, ik betrap mezelf er nu al op, dus ik schrijf hem nog maar niet af dan!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Joke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2020, 07:40:42 »
Hij viel me op, op de momenten dat de camera niet specifiek op hem gericht was: hij kijkt erg naar de anderen kandidaten en reageert trager dan de rest.
Dat kan betekenen, dat hij besloten heeft veel te observeren (maar hij is een van de weinigen die dat niet noemt als tactiek), maar het kan ook mollengedrag zijn.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2020, 10:09:33 »
Mollicitatie, wat meer teruggetrokken... goede punten. Vind hem ook erg zenuwachtig overkomen, iets wat veel oud mollen ook wel aangeven dat eerste opdrachten onwijs spannend zijn.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2020, 10:30:49 »
Ik ben fan :D zo leuk ook dat hij een paar maanden terug met Jan Willem Roodbeen een interview gaf over zijn belevenissen bij WIDM. Ik keek dat filmpje en paar weken terug terug en je ziet hem echt binnenpretjes hebben bij vragen als 'was het niet moeilijk om het niet te kunnen delen dat je meedoet tussen het moment van opname en dat de kandidaten bekend worden gemaakt'

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2020, 10:35:47 »
Jeroen, mja valt inderdaad niet zo op in de groep tov andere kandidaten. Kan daardoor dus ideaal het molschap op zich nemen. Maar op basis van de eerste aflevering zie ik nog weinig moldingen naar voren komen. Wel goed om te weten dat ie in zijn eigen seizoen heeft gemolliciteerd.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #25 Gepost op: 6-09-2020, 10:59:48 »
Vind hem ook erg zenuwachtig overkomen

...Maar hebben we een zenuwachtige mol dit jaar met die bakjes opdracht al in afl 1? Daar moet je toch stalen zenuwen voor hebben.

Ik vlak Jeroen echt nog niet uit, hoor. Hij heeft er duidelijk een hoop lol in, ook in het bewaren van z'n geheimpjes, dus ja, toch maar in de gaten houden.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2020, 11:26:39 »
Ik weet het niet zo goed met Jeroen. Nog geen echte molvibes, maar schrijf hem ook nog niet af. Gewoon nog te weinig van gezien. Doet ook niet erg veel lijkt het  ;D
Frankje Lapi

Offline truuskes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2020, 14:01:04 »
Bij de excecutie van Tina zie je Jeroen direct achter haar zitten. Het valt me op dat hij onrustig wordt; hij begint te slikken, beweegt nauwelijks en na het rode scherm blijft hij eerst heel stil/bewegingsloos zitten in tegenstelling tot anderen. Voorkennis? Of gewoon zoals Jeroen is?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2020, 14:07:20 »
Bij de excecutie van Tina zie je Jeroen direct achter haar zitten. Het valt me op dat hij onrustig wordt; hij begint te slikken, beweegt nauwelijks en na het rode scherm blijft hij eerst heel stil/bewegingsloos zitten in tegenstelling tot anderen. Voorkennis? Of gewoon zoals Jeroen is?

De mol weet niet wie er uit gaat en ook niet welke schermen er worden laten zien. De regie wil juist niet dat de mol voorkennis bij de executie heeft, kan anders op gaan vallen ;)

Offline truuskes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #29 Gepost op: 6-09-2020, 14:12:34 »
De mol weet niet wie er uit gaat en ook niet welke schermen er worden laten zien. De regie wil juist niet dat de mol voorkennis bij de executie heeft, kan anders op gaan vallen ;)
Ja, dat zou ook wel logisch zijn. Als de mol niet weet wie afvalt, maakt dat het voor hem/haar wel makkelijker bij de excecutie. Het viel me gewoon op, maar kunnen ook de normale zenuwen zijn. Ook al lijkt Jeroen de rust zelve, ook hij voelt natuurlijk de spanning.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #30 Gepost op: 6-09-2020, 14:48:30 »
Jeroen zijn introvideo :)

Lijkt zich vooral heel goed voorbereid te hebben voor een tweede keer als kandidaat ::vergroot:: Klinkt alsof hij dit keer wil winnen en daar ook wat voorwerk voor gedaan heeft.
...óf niet!

Offline Hippie

  • Forumlid
  • Love, Peace and a Mole
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #31 Gepost op: 6-09-2020, 21:32:19 »
Wat opvalt bij Jeroen:
1. Speigelbeeld: hij zoekt niet hard mee naar de spigels en staat bij de verkeerde quote op de foto. Hij staat daar achter (de rug van) de anderen. Past goed bij tip van Kees.

2.Diner: hij oppert dat er ook vrouwennamen mogen, dan was de lijst nog langer geweest. Als Nikkie het langste lijstje aan Tina geeft, zegt Jeroen: dan ga ik met jou mee. Hij is niet actief bij het werven, laat Ron en Tina het woord voeren. Bij het oude vrouwtje voor het raam is hij zelfs helemaal afwezig. Hun groepje gaat mee in het vervalsen van namen.

3. Oud-mollen: Jeroen krijgt als enige geen speciale, persoonlijke opdracht van Kees. Ook geen verwijzing naar mislukking vorige keer. Hij kan zijn lachen niet goed houden. Beetje vreemde reactie.

Maar ik ga nog niet de tunnel in...  :)

Offline Marmolleke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #32 Gepost op: 6-09-2020, 21:36:13 »
Bij de excecutie van Tina zie je Jeroen direct achter haar zitten. Het valt me op dat hij onrustig wordt; hij begint te slikken, beweegt nauwelijks en na het rode scherm blijft hij eerst heel stil/bewegingsloos zitten in tegenstelling tot anderen. Voorkennis? Of gewoon zoals Jeroen is?
Viel mij ook op. Maar ik denk dat hij door had dat hij na Tina de volgende zou zijn. En kan me voorstellen dat je bloednerveus wordt, zeker bij kans op tweede keer exit.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2020, 22:02:38 door Marmolleke »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #33 Gepost op: 7-09-2020, 10:55:11 »
geeft Jeroen aan dat hij in ieder geval gemolliciteerd heeft. Geen reden om hem af te strepen dus in elk geval

Dat ie corrigeert over het 'alleen maar mannennamen' is best wel onmols. Ik denk dat veel van de huidige kandidaten gemolliciteerd hebben. Het is niet zomaar een groep, die wisten bij voorbaat al hoe het programma werkt.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #34 Gepost op: 8-09-2020, 19:22:52 »
Kijk in de spiegel
of toch Kijk in de Vegte?

Ja oke dit is vast niets. :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #35 Gepost op: 11-09-2020, 18:32:56 »


3. Oud-mollen: Jeroen krijgt als enige geen speciale, persoonlijke opdracht van Kees. Ook geen verwijzing naar mislukking vorige keer. Hij kan zijn lachen niet goed houden. Beetje vreemde reactie.
Kees verwijst daar toch wel naar? Voor de rest eens.

Jeroens mimiek is vreemd, ja. Hij kan z'n gezicht niet in de plooi houden, behalve als het over het falen in z'n 1ste deelname gaat. Dan lijkt ie niet eens geïnteresseerd.

Ik ga Jeroen toch maar goed in de gaten houden. Vond 'm zo op het 1ste gezicht niet de meest geschikte Mol-kandidaat en had 'm daardoor eigenlijk al gestreept.

Maar dat secundair reageren wat hier al genoemd is valt op, ja.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #36 Gepost op: 12-09-2020, 13:14:41 »
Los van zijn molschap of niet, ik moet even kwijt hoe leuk Jeroen is. Ik merk dat velen hem een beetje saai vinden maar ook in deze aflevering zaten een aantal gouden momentjes, bijvoorbeeld toen hij met Nikkie door het dorpje naar spiegels zocht. Leuke kandidaat, goed gevoel voor humor. Ik hoop dat hij ver komt ::bravo:: ::bravo::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #37 Gepost op: 12-09-2020, 14:14:48 »
Los van zijn molschap of niet, ik moet even kwijt hoe leuk Jeroen is. Ik merk dat velen hem een beetje saai vinden maar ook in deze aflevering zaten een aantal gouden momentjes, bijvoorbeeld toen hij met Nikkie door het dorpje naar spiegels zocht. Leuke kandidaat, goed gevoel voor humor. Ik hoop dat hij ver komt ::bravo:: ::bravo::

Ik hoop ook dat hij veg komt.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #38 Gepost op: 12-09-2020, 23:23:43 »
Staat voor mij op een gedeelde eerste plek met Ron. Komt kandidaats over, doet weinig goed en wordt weinig verdacht door Nederland. Heeft er duidelijk plezier in, op een manier die mij een mols gevoel geeft. Hij lijkt zich zorgeloos te vermaken zonder kandidatenspanning. Althans, dat zegt mijn gevoel

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #39 Gepost op: 15-09-2020, 20:01:21 »
ik hoorde hem gewoon als voice over in het programma.. dacht ik.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”