Auteur Topic: [De Mol] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 90573 keer)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #380 Gepost op: 17-10-2020, 22:28:38 »
Precies daarom verbaast het me dat ze dit erin stoppen. Handschrift is makkelijk te vinden, in seizoen zelf dus al en ergens op internet bijvoorbeeld.

Of is dan de gedachten van de makers: mensen zullen toch wel blijven twijfelen?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #381 Gepost op: 17-10-2020, 22:29:11 »
Oh dan toch Jeroen de Mol

bummer
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #382 Gepost op: 17-10-2020, 22:30:07 »
Die T is echt onmiskenbaar :-\\
...óf niet!

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #383 Gepost op: 17-10-2020, 22:31:01 »
Wauw, dat lijkt er wel op!  ::ok:: Goed gezien!

En je ziet zijn handschrift ook als hij in zijn molboekje leest (was aan het eind van moltalk te zien). Vond dat ook wel behoorlijk overeen komen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #384 Gepost op: 17-10-2020, 22:32:38 »
Oh dan toch Jeroen de Mol

bummer

Ze moeten met hele goede molacties aankomen om mij niet teleurgesteld te maken, en dat zeg ik met pijn in mijn hart.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #385 Gepost op: 17-10-2020, 22:35:28 »
Kritisch naar de molacties kijken is prima, maar laten we dan ook onthouden dat de Mol het met doen met de mogelijkheden die hij van de makers krijgt om te mollen. Met andere woorden: soms zit een opdracht zodanig in elkaar dat mollen gewoon erg moeilijk is. (En dan mag je natuurlijk kritisch zijn op de redactie die de opdrachten verzint maar niet zozeer op de Mol.) Neem nou die vaten waarbij iedereen op elkaars lip zit. Ongeacht wie de Mol ook is: heel knap dat je dan nog vaten verplaatst en omkeert, ook al levert dat misschien niet veel op.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #386 Gepost op: 17-10-2020, 22:36:05 »
En je ziet zijn handschrift ook als hij in zijn molboekje leest (was aan het eind van moltalk te zien). Vond dat ook wel behoorlijk overeen komen.

Aha  ::ok::, dat moet ik dan nog even terugkijken.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #387 Gepost op: 17-10-2020, 22:36:13 »
Voor de vorm: ik bedacht me dat ik Jeroens handschrift ook bij mij thuis heb liggen. Het is niet één-op-één hetzelfde handschrift als op de spiegels (hij heeft o.a. een gekke extra poot aan de M toegevoegd), maar de overeenkomsten zijn wel schokkend, ja.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #388 Gepost op: 17-10-2020, 22:37:04 »
Ha, leuk zeg, persoonlijk "bewijs". :D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #389 Gepost op: 17-10-2020, 22:37:10 »
Vond het vooral een bummer dat het niet meer echt spannend is, en Nikkie is toch wel beetje mijn wensmol.

Maar goed, ben benieuwd! Ik heb niet zo op Jeroen gelet moet ik eerlijk zeggen dus ik laat me verrassen met de molacties
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #390 Gepost op: 17-10-2020, 22:41:58 »
Voor de vorm: ik bedacht me dat ik Jeroens handschrift ook bij mij thuis heb liggen. Het is niet één-op-één hetzelfde handschrift als op de spiegels (hij heeft o.a. een gekke extra poot aan de M toegevoegd), maar de overeenkomsten zijn wel schokkend, ja.

Dat briefje nog even vergeleken met de spiegel waar 'Ik ben de mol!' op stond, de E en de N komen ook bijna overeen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #391 Gepost op: 17-10-2020, 22:42:13 »

Maar goed, ben benieuwd! Ik heb niet zo op Jeroen gelet moet ik eerlijk zeggen dus ik laat me verrassen met de molacties

Ja dit. Natuurlijk is het jammer dat we met aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid nu Jeroen als mol al weten. Maar zoals voorbij kwam bij de test: Jeroen vliegt overal tussendoor. In elk geval wel voor mij als kijker. Dus ik ben benieuwd naar zijn mollenstreken.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #392 Gepost op: 17-10-2020, 22:50:06 »
Hij kwam bij die eerste opdracht wel extreem relaxed aanlopen bij Rik, daar was vast vaak op geoefend.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #393 Gepost op: 17-10-2020, 22:54:53 »
Ha, leuk zeg, persoonlijk "bewijs". :D

Ja, wat mooi Pac! Lijkt wel een persoonlijke hint zo.  ::jaja::

Iets anders: ik kreeg bij Jeroen ook de indruk dat hij zijn gezicht bijna niet meer in de plooi kon houden? Bijvoorbeeld tijdens de opdracht bij de mol en die enorme zenuwen bij de executie? Valt de rol als mol hem zwaar? Zo lijkt het soms wel, al lijkt hij er ook plezier in te hebben.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #394 Gepost op: 17-10-2020, 22:57:59 »
Ja, ik had ook het idee dat de opluchting van zijn gezicht te lezen was toen Rik de allerlaatste opdracht aankondigde. (Maar goed, ook als niet-Mol kan je blij zijn dat het erop zit.)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #395 Gepost op: 17-10-2020, 22:59:32 »
Ja, het kan inderdaad twee kanten op.  ::ok:: Zelf vermoed ik dat het afscheid van Ron niet zijn makkelijkste moment was.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #396 Gepost op: 17-10-2020, 22:59:47 »
Dat uitgerekend ík - herhaaldelijk van het forum gelazerd vanwege een te kritische toon - dit moet zeggen:

Zullen we de ontknoping en de molacties gewoon even afwachten en de kurk nog één week op de azijnfles houden?
Woosie down?

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #397 Gepost op: 17-10-2020, 23:02:34 »
Na de uitzending van vanavond was het voor mij duidelijk Nikkie, maar na het lezen van dit forum is het weer heel duidelijk Jeroen! En ik kan dan wel wensen op Nikkie, maar de realiteit zal zijn dat het Jeroen is. Degene die ik tot nu toe omschreef als 'neutraal' en 'saai', dus ik hoop dat in de finale mijn mening wordt veranderd.

Overigens wel knap dat er dan maar één kandidaat het goed heeft gehad én het grootste gedeelte van de mensen hem niet als Mol heeft verdacht.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #398 Gepost op: 17-10-2020, 23:04:38 »
Dat uitgerekend ík - herhaaldelijk van het forum gelazerd vanwege een te kritische toon - dit moet zeggen:

Zullen we de ontknoping en de molacties gewoon even afwachten en de kurk nog één week op de azijnfles houden?

Ja, eens. Al was het alleen maar omdat ook nog iemand anders de mol kan zijn.  ;) (Ik denk het niet, maar je weet het maar nooit natuurlijk)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #399 Gepost op: 17-10-2020, 23:14:01 »
Ja, wat mooi Pac! Lijkt wel een persoonlijke hint zo.  ::jaja::

Iets anders: ik kreeg bij Jeroen ook de indruk dat hij zijn gezicht bijna niet meer in de plooi kon houden? Bijvoorbeeld tijdens de opdracht bij de mol en die enorme zenuwen bij de executie? Valt de rol als mol hem zwaar? Zo lijkt het soms wel, al lijkt hij er ook plezier in te hebben.  ::vergroot::

Zei Rik een aflevering terug niet dat de Mol het moeilijk had? De aflevering waarin Jeroen zulke rode, zelfs natte, oogjes had vlak na de executie van Patrick?

Lijkt me moeilijk te acteren wanneer je geen acteur bent.