Auteur Topic: [Kandidaat] Tygo Gernandt  (gelezen 58641 keer)

Offline Danique89

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #380 Gepost op: 18-10-2020, 18:23:42 »
Zijn er nog mensen over die wel denken dat Tygo de mol is? Ik eigenlijk niet, ik zat nooit op hem. Maar ik heb me veel bezig gehouden met alle cijfertjes en uitspraken die mogelijk een hint kunnen zijn.

Als je van alle bruine briefjes die de kandidaten hebben gezien, dus:
- Als de nood het hoogst is is jullie redding nabij
- Je hoeft ze er niet in te gooien voor vervulling
- Is Napoleon de sleutel tot het verhaal?
- Je mag naar de kamer waar je meer inzicht krijgt
- Ik heb de avond voordat wij begonnen, toen jullie allemaal sliepen, jullie quotes op de spiegels met de hand geschreven. Groetjes, de mol

Als je hiervan telkens de 14de letter neemt, 14 was het seizoen van Tygo. Dan komen de letters: OELMO. Oftewel: EO MOL. Hij maakt programma's bij de EO, oa recent nog Tygo in de psychiatrie. https://visie.eo.nl/artikel/2020/06/tygo-ontmoet-gevaarlijkste-gek-van-hilversum-in-tygo-in-de-psychiatrie

Hij zal vast niet de mol zijn. Maar ik wilde dit toch nog even posten :-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #381 Gepost op: 18-10-2020, 18:44:48 »
Heel mooi gevonden  ::wijn::

Subtiel en toch mooi passend. Ja, ik zit nog steeds op een twist te wachten (was dit niet een seizoen 'voor de geschiedenisboekjes'?), maar geloof er eigenlijk niet meer in. Het lijkt echt het handschrift van Jeroen te zijn. De rest kun je nog wegredeneren, maar dat lukt me niet.

Qua lichaamstaal vond ik het de laatste afl. duidelijk dat het Tygo was, maar ja  ::bloos::  ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 18-10-2020, 19:27:02 door Amethyst »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #382 Gepost op: 18-10-2020, 18:58:03 »
En het silhouet waarnaar Napoleon wijst, is natuurlijk... Jeroen Kijk in 't Vegt!
Hoe kunnen we toch zo dom zijn...
« Laatst bewerkt op: 18-10-2020, 18:59:44 door Run »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #383 Gepost op: 18-10-2020, 20:45:24 »
Een van die mooie dingen van Tygo die in mijn hoofd zijn blijven zitten, is toen hij tegen Ron zei: 'Jeroen, die was aan het muiten, jongen! Ik moest hem die berg op sleuren!'. En ik maar denken: ja ja Tygo, overdrijven is ook een vak. ::rofl::

Ik had het Tygo wel gegund om nog een weekje verdacht te worden de eerste onontdekte Mol van 20 jaar WIDM te zijn. Had ie vast leuk gevonden.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2020, 21:28:16 door Newbie2 »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #384 Gepost op: 19-10-2020, 07:54:18 »
Ik vind het zoooo jammer dat Tygo niet de mol is. Dat had voor mij de verrassing van dit jaar geweest. Heerlijke vent die Tygo.  ::bravo::

En dat muiten, die uitspraak gebruik ik nu ook graag als mijn kat weer eens wat stouts doet. Dan zit ik hem te betichten van muiten, a la Tygo.  ::rofl::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #385 Gepost op: 20-10-2020, 00:38:39 »
Idd heerlijke vent! Wat heb ik genoten van deze jongen ;-) Wat een enthousiasme en openheid!



Ben ik overigens de enige, die de neiging heeft zijn haar eens lekker uit te borstelen?
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #386 Gepost op: 20-10-2020, 02:16:57 »
Ik heb besloten om toch weer volledig terug te kruipen in de Tygo Tunnel. Had zondag al mijn punten weer op hem ingezet, omdat ik toch een enorme twist verwacht.

Met dank aan een oude post mbt het handschrift van Tygo en de in hoofdletters geschreven tekst “ik ben de mol”, ga ik vol voor Tygo  ::love::

(zie mijn post:  https://www.wieisdemol.com/forum/2020-renaissance/?topic=70023.msg2344225#msg2344225)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #387 Gepost op: 20-10-2020, 08:55:13 »
Hahah ik dacht in de laatste aflevering, zie je wel, het is Tygo! Zijn lichaamstaal, wat een fantastische vent....zo jammer, hij was echt mijn wensmol en die andere twee mijn vreesmollen. Dank Tygo, je hebt het seizoen gemaakt voor mij. Met die humor en speelsheid  ::bravo::
Meer L

Offline Xummon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #388 Gepost op: 20-10-2020, 17:02:37 »
Er komt nog een twist aan, dat kan niet anders.

Tygo rolde zelf de i weg bij de tonnen opdracht en beschuldigde Nikkie daar vol van. Waarom zou je in de finale iemand anders zo vol verdacht maken in een finale als je kandidaat bent, zeker als je zelf op diegene zit.

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #389 Gepost op: 20-10-2020, 19:59:27 »
Er komt nog een twist aan, dat kan niet anders.

Tygo rolde zelf de i weg bij de tonnen opdracht en beschuldigde Nikkie daar vol van. Waarom zou je in de finale iemand anders zo vol verdacht maken in een finale als je kandidaat bent, zeker als je zelf op diegene zit.

Ik hoop het zo hard, maar verwacht het niet. Tygo zijn gedrag is de hele serie door niet te vergelijken met zijn eerste deelname. Jouw voorbeeld van afgelopen aflevering is inderdaad gek als kandidaat, maar dat heeft hij de hele serie gedaan, iedereen die hij verdacht kon maken binnen de groep, heeft hij verdacht gemaakt.

Hij zou als mol voor vuurwerk kunnen zorgen zaterdag en is al weken mn enige verdachte (lees: enige niet afgestreepte kandidaat) maar de makers van het programma kennende kan het niet meer. Een misleidende handschrifthint en Rik die de kijkers voorliegt liggen niet voor de hand.

Toch, ik houdt me eigenwijs vast aan mijn eigen gevoel waarin Tygo het wel moet zijn. De afleveringstitel deja vu en opbouw van de aflevering die gelijk is aan Tygo zijn laatste aflevering in zijn eerste seizoen geven me toch nog iets om stug te blijven volhouden (maar vraag me niet om het handschriftendebacle te verklaren ::rofl::)
« Laatst bewerkt op: 20-10-2020, 20:08:44 door sherlock »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #390 Gepost op: 20-10-2020, 20:10:27 »
Tygo als mol zou verschrikkelijk zijn. Niet omdat hij niet leuk zou zijn, maar je kan het einde van afgelopen aflevering nooit meer veranderen op een manier die geaccepteerd zou worden.

Plus Tygo is het absoluut niet. Ik zou niet weten waar hij zou moeten mollen :P

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #391 Gepost op: 21-10-2020, 14:55:42 »
Mochten er toch nog mensen twijfelen over Tygo. Ook bij het extra beeldmateriaal op Insta en Facebook staat nu Wat denk jij: is Tygo de winnaar of de verliezend finalist? Laatste sprankje hoop kan dus ook weg..

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #392 Gepost op: 21-10-2020, 21:50:04 »
Niet helemaal ;). Onder het filmpje van Tygo ‘Brief aan de mol‘,  is nog toegevoegd: of toch de mol?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #393 Gepost op: 21-10-2020, 22:31:28 »
Dat extra beeldmateriaal brengt mij helemaal in verwarring  ::rofl::
Meer L

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #394 Gepost op: 22-10-2020, 07:48:21 »
Idd heerlijke vent! Wat heb ik genoten van deze jongen ;-) Wat een enthousiasme en openheid!

Ben ik overigens de enige, die de neiging heeft zijn haar eens lekker uit te borstelen?
::rofl::



Toch, ik houdt me eigenwijs vast aan mijn eigen gevoel waarin Tygo het wel moet zijn. De afleveringstitel deja vu en opbouw van de aflevering die gelijk is aan Tygo zijn laatste aflevering in zijn eerste seizoen geven me toch nog iets om stug te blijven volhouden (maar vraag me niet om het handschriftendebacle te verklaren ::rofl::)
Ik vind eigenlijk ook alles nog steeds naar Tygo wijzen, behalve het handschrift van de mol en Peggy's exit  ::bloos::

De link naar Tygo's vorige seizoen idd, maar ook gewoon z'n lichaamstaal (was voor mij zaterdag de bevestiging dat ik goed zat... vooral bij de executie) en mollerig gedrag.

Nikkie verder de Jeroen-tunnel indouwen met 'Wat een show' ...maar daarna zelf doodleuk op haar inzetten bij de finaletest  ::rofl::

Dat soort dingetjes, maar ook het trollen en manipuleren bij de opdrachten zelf. Ik geloof er (nog) niet in, maar je kan me wegbrengen als ze staks net doen alsof Tygo het is en het toch gewoon Jeroen blijkt te zijn  ::rofl::

De hints naar Jeroen waren voor mij trouwens nooit doorslaggevend. Tuurlijk bewust erin gestopt, maar veel te veel wmb. Leuk voor de speurders, maar na de 10e sluitende hint wist ik het wel  ::)
« Laatst bewerkt op: 22-10-2020, 08:05:21 door Amethyst »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #395 Gepost op: 22-10-2020, 19:45:05 »
Na de promo voor de finale gezien te hebben, lijkt het me dat iedereen die nog in de Tygotunnel zit, er maar snel uit moet komen.
Die kan het toch echt niet meer zijn nu.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #396 Gepost op: 22-10-2020, 20:33:33 »
Faab (die op Jeroen zit) vat de vergezochte theorie dat Tygo het toch zou kunnen zijn mooi samen:


vanaf 0:50

Ook leuk die beelden uit seizoen 14. Zonder knipjes:


^^ vanaf 53:20 het 'jij bent niet de winnaar' fragmentje


Het zou idd wel vreemd zijn als het nu precies zo zou gaan als in die finale:

'jij bent niet de winnaar' --> mol

'jij bent niet de verliezer' --> winnaar

'jij bent niet de mol' --> verliezer


Benieuwd naar het idee erachter als Jeroen het is. Snap de mensen die geen twist verwachten, doe ik ook niet, ik hoop het alleen, maar vraag me ook af wat een een-op-een kopie van de ontknoping van S14 zou toevoegen.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #397 Gepost op: 22-10-2020, 22:59:23 »
Jaah, het zal wel niet, maar mocht het toch Tygo zijn, dan zit ik gewoon te juichen.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #398 Gepost op: 22-10-2020, 23:22:19 »
In de app vergeleken met eerder in de week toch gestegen naar 7% :P

Zijn dit mensen die alleen hiermee hun pooltje kunnen redden? Of toch willen geloven in extreme misleiding?

Offline Tannie85

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #399 Gepost op: 23-10-2020, 08:56:21 »
Volgens de website van wie is de mol kan het nog steeds....
Ik heb het hele seizoen geen moment gedacht dat het Tygo was, maar hoop nu toch zoooo dat er nog een twist aankomt.

Is het al zaterdag? 😊