Auteur Topic: [Kandidaat] Tygo Gernandt  (gelezen 58561 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Tygo Gernandt
« Gepost op: 3-08-2020, 11:25:41 »
Afkomstig van wieisdemol.nl:



“Er zijn eigenlijk geen opdrachten waar ik niet naar uitkijk!” Lees meer over hoe deze kandidaat het spel instapte.

Wat was je eerste reactie toen je gevraagd werd nog een keer deel te nemen aan Wie is de Mol?

Hou op! Dit is een grap?! Dat meen je niet?! Ja, natuurlijk ga ik mee! Naar overal en nergens... Een tweede keer mee mogen doen is echt een droom!

Was je voorbereiding voor deze tweede keer anders?

Ik heb ervoor gekozen me deze keer niet voor te bereiden en er vol in te gaan. Je weet toch niet wat er op je afkomt!

Wat ga jij anders doen?

Ik ga proberen rustiger in het spel te staan.

Wat was je verwachting van dit seizoen met allemaal oud-deelnemers?

Bij Wie is de Mol? kan je alles verwachten! Ik dacht wel dat het deze tweede keer nog veel moeilijker werd, omdat iedereen het spel echt goed kent… En ik hoopte natuurlijk op leuke oud-deelnemers, maar wie? Dat kregen we niet te horen...

Op welke opdracht hoopte je het meest & welke niet?

Je hoopt altijd op een hele spannende, grote opdracht. Van een waterval af klimmen... Met een speedboot door een haven racen... En natuurlijk lasergamen! Er zijn eigenlijk geen opdrachten waar ik niet naar uitkijk! Want al is het rijtjes van een muur af leren, het spel van het zoeken naar de Mol speelt altijd mee... Dat maakt elke opdracht te gek!

Met welke tactiek ben je deze keer het spel ingegaan?

Ik heb dezelfde tactiek als de vorige keer: juist op de momenten dat iemand niet weet dat je diegene observeert, observeren. Zo leer je het meest van de Mol.

Hoe ga jij de Mol ontmaskeren?

Ik ontmasker de Mol door dichtbij te blijven. ‘Beter een goede buur dan een verre vriend’ is in Wie Is De Mol? soms wel handig.

Waarom zou jij een goede Mol zijn?


Ik zou een goede Mol zijn omdat ik goed inlevingsvermogen heb.
« Laatst bewerkt op: 5-09-2020, 20:31:41 door Heinz »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #1 Gepost op: 24-08-2020, 13:30:38 »
Tygo! Toffe kandidaat, paste prima in dit programma. Hopelijk is hij net als in z'n vorige seizoen. Eén van m'n favoriete kandidaten ooit.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #2 Gepost op: 24-08-2020, 13:32:29 »
Tygo! Toffe kandidaat, paste prima in dit programma. Hopelijk is hij net als in z'n vorige seizoen. Eén van m'n favoriete kandidaten ooit.

Vond hem ook top! Lekker fanatiek ook.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #3 Gepost op: 24-08-2020, 13:32:41 »
Ja dit lijkt me idd Tygo  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #4 Gepost op: 24-08-2020, 14:13:40 »
Je hoopt altijd op een hele spannende, grote opdracht. Van een waterval af klimmen... Met een speedboot door een haven racen...
Tygo ::jaja:: (Was een stuwdam, maar toch.)
...óf niet!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #5 Gepost op: 24-08-2020, 14:26:56 »
Hebben ze echt eerst Daphne gevraagd en toen pas Tygo?  ;D
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #6 Gepost op: 24-08-2020, 14:59:25 »
Oei, als het Tygo is weet ik nog niet of ik Ron (als Ron het is) als schot-voor-de-boeg Mol houd. Tygo was in 2014 in het begin ook mijn Mol dus een aantal argumenten van toen kan ik rustig recyclen. (Gelukkig doet Freek niet mee, tunnelsgewijs! :-X)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #7 Gepost op: 24-08-2020, 15:00:58 »
Oei, als het Tygo is weet ik nog niet of ik Ron (als Ron het is) als schot-voor-de-boeg Mol houd. Tygo was in 2014 in het begin ook mijn Mol dus een aantal argumenten van toen kan ik rustig recyclen. (Gelukkig doet Freek niet mee, tunnelsgewijs! :-X)

Tygo wordt sowieso mijn wensmol ;D

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #8 Gepost op: 27-08-2020, 12:27:30 »
Ik hoop zo dat ie de mol is! Dat kan in potentie één van de tofste mollen ooit worden met zijn mentaliteit in het spel :D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2020, 21:40:46 »
Verdacht wel.. Maar aan de andere kant: zou het er niet te dik bovenop liggen? We gaan het zien!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #10 Gepost op: 5-09-2020, 22:03:26 »
Ik zag deze hint voorbij komen op het Fok forum: hij had tijdens de aflevering een shirt aan met ATAN er op. Als je dat in spiegelbeeld (titel eerste opdracht) leest, staat er NATA en dat is Italiaans voor 'geboren'

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #11 Gepost op: 5-09-2020, 23:38:44 »
Ik zag deze hint voorbij komen op het Fok forum: hij had tijdens de aflevering een shirt aan met ATAN er op. Als je dat in spiegelbeeld (titel eerste opdracht) leest, staat er NATA en dat is Italiaans voor 'geboren'
En hoe is dit een hint? Ze zijn allemaal geboren ?

Overigens vind ik het grappig dat zo veel mensen hem hier zo leuk vinden terwijl ik echt niks met hem heb.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #12 Gepost op: 5-09-2020, 23:39:17 »
Ik zag deze hint voorbij komen op het Fok forum: hij had tijdens de aflevering een shirt aan met ATAN er op. Als je dat in spiegelbeeld (titel eerste opdracht) leest, staat er NATA en dat is Italiaans voor 'geboren'

Nou bedankt hoor, ik had me nog zo voorgenomen om niet gelijk na aflevering 1 tunnelvisie te krijgen, maar je maakt het niet makkelijk voor me  :)

En hoe is dit een hint? Ze zijn allemaal geboren ?

Overigens vind ik het grappig dat zo veel mensen hem hier zo leuk vinden terwijl ik echt niks met hem heb.

Dit is het Renaissance seizoen, wat letterlijk 'wedergeboorte' betekent, vandaar dus 😊
« Laatst bewerkt op: 5-09-2020, 23:42:34 door Lythianc »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #13 Gepost op: 6-09-2020, 00:12:42 »
Tygo is de enige kandidaat die in zijn seizoen de Mol heeft gevonden. Hij heeft dus geen tweede kans nodig - is hij de Mol? ::vergroot::

Nee, ik verwacht niet dat het een hint is, vond het vooral een interessant gegeven. Een potentiële winnaar is 'ie zeker :)
...óf niet!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #14 Gepost op: 6-09-2020, 00:26:41 »
Tygo  ::bravo::

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #15 Gepost op: 6-09-2020, 02:32:55 »
Echt weer genoten van hem. Ik wist na deze aflevering opeens ook weer waarom ik zo dol op Tygo was: Lekker fanatiek, scherpe blikken, druk maar niet té. Hopelijk blijft hij er lang in.

Oh en zijn haar, dat wordt steeds mooier, niet?  ::rofl::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #16 Gepost op: 6-09-2020, 10:32:09 »
Oh en zijn haar, dat wordt steeds mooier, niet?  ::rofl::

Mja, met het kapsel zag er weer op en top Tygo uit haha.

Gezien ie het in zijn eigen seizoen ver heeft weten te schoppen denk ik wel dat Tygo ditmaal wel in de finale kan komen. Maar ik zie hem adhv aflevering 1 nog niet echt als mol verdachte.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #17 Gepost op: 6-09-2020, 11:31:37 »
Tygo  ::bravo::
::bravo::

Ik zie hem ergens wel als winnaar, maar mol sluit ik ook zeker nog niet uit.
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2020, 13:45:38 »
Wat ik wel interessant vind is hoe Tygo tegen Patrick zegt: "Zullen we even doorlopen?" wanneer Patrick een spiegel vind en op wil pakken. Alsof Tygo graag had willen vertragen, dus eerst nog even met Patrick verder had willen zoeken, om dan bijvoorbeeld per ongeluk te vergeten waar die spiegel stond. Maar Tygo lijkt een fractie te laat met z'n opmerking. Je ziet Patrick nog even opkijken, maar dan blijft hij de spiegel toch vasthouden. ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline truuskes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2020, 14:09:55 »
Oud-mol Inge zegt letterlijk tegen Tygo; mijn college, de mol.
Ook zegt Tygo bij het zien van het lege bakje zonder groene vrijstelling; ik wist het!