Auteur Topic: [Kandidaat] Tygo Gernandt  (gelezen 58560 keer)

Offline Karlijntje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #20 Gepost op: 6-09-2020, 14:11:23 »
Ik zag deze hint voorbij komen op het Fok forum: hij had tijdens de aflevering een shirt aan met ATAN er op. Als je dat in spiegelbeeld (titel eerste opdracht) leest, staat er NATA en dat is Italiaans voor 'geboren'

Nata is de vrouwelijke vorm van geboren (nato voor mannen) waardoor het in deze vorm niet meteen op Tygo zou slaan maar eventueel wel op het woord mol (la talpa).
« Laatst bewerkt op: 6-09-2020, 14:53:06 door Heinz, Reden: quote hersteld »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2020, 15:01:11 »
Tygo's introductiefilmpje ::joehoe::

Probeert hij nou zijn lach in te houden op het einde? ::vergroot::
...óf niet!

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2020, 16:47:22 »
Ik denk dat Tygo heel ver kan komen, zat destijds al snel op het goede spoor van Susan en had pech dat hij de finale misliep door een vrijstelling voor Freek (die fout zat!). Van alle kandidaten die nu meedoen degene die mij het meest heeft overtuigd in zijn seizoen. Supersociaal en volgens mij iemand met heel veel mensenkennis.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2020, 17:40:42 »
Oei, als het Tygo is weet ik nog niet of ik Ron (als Ron het is) als schot-voor-de-boeg Mol houd. Tygo was in 2014 in het begin ook mijn Mol
Oh dit is interessant. Ik had hem toen helemaal nooit als mol. Ik zie nu duidelijke verschillen met toen. Jij ook?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2020, 17:58:06 »
Welke verschillen zie jij?

Ik heb daar nog geen goed antwoord op, daarvoor hebben we erg weinig gezien. Maar wel reuze interessant dat Tygo zegt een dubbelrol te willen gaan spelen. Zouden we nu dan eindelijk de Mol krijgen die de kandidaat speelt die de Mol speelt? (Driedubbelrol dus.) Zou er wel het seizoen voor zijn.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #25 Gepost op: 6-09-2020, 17:59:31 »
Tygo's introductiefilmpje ::joehoe::
Probeert hij nou zijn lach in te houden op het einde? ::vergroot::

Ik zie een tong?  ::rofl::
Zou zomaar kunnen. Ik heb hem niet echt op rare dingen kunnen betrappen en in 2014 heb ik hem nooit echt verdacht, maar de molradar slaat nu wel aan (bij meerdere kandidaten trouwens). Een soort ‘buikgevoel’ zoals hij het zelf zegt, haha.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2020, 18:18:52 »
Welke verschillen zie jij?

Ik heb daar nog geen goed antwoord op, daarvoor hebben we erg weinig gezien. Maar wel reuze interessant dat Tygo zegt een dubbelrol te willen gaan spelen. Zouden we nu dan eindelijk de Mol krijgen die de kandidaat speelt die de Mol speelt? (Driedubbelrol dus.) Zou er wel het seizoen voor zijn.

mooie tactiek, Kim Pieters deed dit ook min of meer in seizoen 10, veel kandidaten hadden haar toch door, misschien dachten ze eigenlijk een level lager dan Kim vantevoren had ingeschat?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2020, 18:33:43 »
Volgens mij was dat niet per se de tactiek van Kim, al vond ze het inderdaad niet erg om ook af en toe wat verdacht over te komen. Kim vooraf: "Ik ga het spel fanatiek spelen. Ik ben zelf ook fanatiek, dus dat past bij me." Dat ze in een van de eerste opdracht "een beetje ging fucken" was volgens haar omdat Erik hier het initiatief toe nam. Ze liet zich eigenlijk door Erik in de val lokken.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2020, 18:46:57 »
Welke verschillen zie jij?

Ik heb daar nog geen goed antwoord op, daarvoor hebben we erg weinig gezien. Maar wel reuze interessant dat Tygo zegt een dubbelrol te willen gaan spelen. Zouden we nu dan eindelijk de Mol krijgen die de kandidaat speelt die de Mol speelt? (Driedubbelrol dus.) Zou er wel het seizoen voor zijn.
Oh, ik hoop het zo. Lijkt me trouwens dat Tygo een latere toevoeging was aan de cast, omdat er hier eerder werd gepost dat Daphne Bunskoek (uit Tygo's seizoen) benaderd was en die het blijkbaar niet zag zitten. Dat kwam als betrouwbare info op me over toen.

Dan is er i.i.g. geen seizoen om (Mol) Tygo heengebouwd.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #29 Gepost op: 6-09-2020, 19:26:21 »
Ik vind Tygo erg op de achtergrond in aflevering 1, waarin hij in zijn eigen eerste seizoen erg op de voorgrond was, ook in de biecht...?!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #30 Gepost op: 6-09-2020, 19:51:10 »
"Een heel goede acteur". Ik vind hem een gruwelijk geweldige acteur! Zoals hij gegroeid is sinds Fort Alpha, vind ik waanzinnig.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #31 Gepost op: 6-09-2020, 20:43:21 »
Ik vind Tygo erg op de achtergrond in aflevering 1, waarin hij in zijn eigen eerste seizoen erg op de voorgrond was, ook in de biecht...?!

Toevallig geturfd bij het terugkijken Tygo (samen met Nikkie, Ron, en Horace) de meeste biechts......

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #32 Gepost op: 6-09-2020, 22:28:52 »
Het T-shirt WARRIOR:
De W omgekeerd is M
De R staat in spiegelbeeld en misschien duidt R op Renaissance
Het is rood van kleur, geen schrik van rood, NOOIT rood = mol  ???

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #33 Gepost op: 6-09-2020, 22:38:03 »
Leuk dat hij weer meedoet, vond hem de vorige keer een leuke kandidaat. Hoop dat hij er lang in blijft.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2020, 22:45:30 »
Toevallig geturfd bij het terugkijken Tygo (samen met Nikkie, Ron, en Horace) de meeste biechts......

Heb je dit lijstje toevallig ergens? Interessant :D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2020, 23:23:01 »
Geen uitgewerkt bestand maar een "kladje" op een post it:

Nadja   5x
Tina      5x
Ellie      3x
Peggy  6x
Nikkie 10x

Tygo      8x
Ron        9x
Patrick   6x
Horace   8x
Jeroen    5x

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #36 Gepost op: 7-09-2020, 00:38:46 »
Tygo. Mijn wensmol in 2014 en nu wéér in 2020. Wat een geweldige gozer. Hoewel ik wel echt een verschil opmerk tussen 2014 en 2020. Hij lijkt een stuk afstandelijker in de opdrachten zelf, maar in de groep/voor de camera zie ik zijn fanatisme veel meer terug. Is dit het dubbelspel waar hij het over had? Voorlopig voor mij wel  ::bravo::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #37 Gepost op: 7-09-2020, 02:20:28 »
Tygo's introductiefilmpje ::joehoe::

Probeert hij nou zijn lach in te houden op het einde? ::vergroot::


Buikgevoel :D Mollen zijn gevoelig voor trillingen....

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #38 Gepost op: 7-09-2020, 10:49:04 »
Ik meen te herinneren ergens destijds gelezen te hebben dat het kiezen van de Mol in 2014 nog een hele klus was, en dat ze uiteindelijk bij Susan dachten "deze kan nog wel". Als het zo lastig was om een geschikt iemand te vinden in dat jaar en je hebt iemand als Tygo erin zitten.. dan denk ik dat ze dit jaar weer niet voor hem gegaan zijn
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #39 Gepost op: 7-09-2020, 10:57:03 »
Zoiets negatiefs ("deze kan nog wel") zouden ze nooit over een Mol zeggen.

Wat wel zo is, is dat Susan eigenlijk de Mol niet wilde zijn. Uit de VARAgids #50 2014: "'Susan Visser (...) wilde aanvankelijk de Mol niet zijn,' aldus (toenmalig) eindredacteur Anton Jongstra. Hij overtuigde haar om toch de rol op zich te nemen, juist omdat ze zo'n atypische Mol zou zijn. Ze sliep de nachten voor de reis niet. Ze wilde vlak voor vertrek haar molschap teruggeven. Dat kon niet, het point of no return was al lang geleden gepasseerd.

Dat zegt dus nog niks over hoe ze over Tygo als Mol dachten.