Auteur Topic: [Kandidaat] Tygo Gernandt  (gelezen 58673 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #40 Gepost op: 7-09-2020, 11:19:24 »
Het zou ook kunnen dat Tygo de mol wel had willen zijn, maar dat de makers hem niet wilden als mol omdat hij enigszins qua karakter hetzelfde zou zijn als Kees ??? Sociaal, bevlogen, seemingly fanatiek, uitdagend en gedurfd.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #41 Gepost op: 7-09-2020, 11:34:38 »
Ik denk dat hij voor beide seizoenen sowieso gemolliciteerd heeft. Hij zou volgens mij ook wel echt een goede mol kunnen zijn, is ook mijn wensmol voor dit seizoen eigenlijk.
Maar hij werd in zijn eigen seizoen vrij veel verdacht (net als een paar andere kandidaten in deze groep). Zouden de makers dat meegenomen hebben bij het kiezen van de mol of juist niet?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #42 Gepost op: 7-09-2020, 13:04:26 »
Volgens mij heeft Rick de vorige keer verteld dat ze Tygo niet gekozen hadden in 2014 omdat hij bij wijze van spreken Mol op zijn voorhoofd  had staan. Hij zou bij voorbaat al te verdacht zijn. Daarnaast was Tygo nogal een ongeleid projectiel.

Wat Heinz zegt over Susan klopt idd.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #43 Gepost op: 7-09-2020, 13:08:26 »
Mijn absolute wens mol, ook na de eerste aflevering.

Ik ben bang dat ze niet het risico nemen met Tygo, omdat hierboven ook al beschreven staat dat je bij Tygo als mol eigenlijk direct al weet dat er kandidaten zijn die direct vragen op hem gaan invullen.

Ik hoop vooral dat hij er weer lang in blijft, dit keer hoop ik het als mol, maar zo niet, dan maar als winnaar, aangezien hij in zijn seizoen de finale had gehaald als Freek geen vrijstelling had.

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #44 Gepost op: 7-09-2020, 14:31:28 »
Ik zou als maker ook een beetje afzien van Tygo als Mol, precies vanwege dat 'ongeleid-projectiel'-stempel. Als je ziet hoe hij quasigeheimzinnig (en overdadig) zit te Instaposten, zou ik mijn hart elke week weer vasthouden met hem. Maar wat ben ik blij dat hij meedoet, gewoon de ultieme kandidaat voor dit programma.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #45 Gepost op: 7-09-2020, 14:34:45 »

Ik heb daar nog geen goed antwoord op, daarvoor hebben we erg weinig gezien. Maar wel reuze interessant dat Tygo zegt een dubbelrol te willen gaan spelen. Zouden we nu dan eindelijk de Mol krijgen die de kandidaat speelt die de Mol speelt? (Driedubbelrol dus.) Zou er wel het seizoen voor zijn.

Mmm, een kandidaat die zich te hard als mol voordoet wordt niet persé minder verdacht omdat het over the top is. Kijk naar Leonie vorig jaar... Als mol een heel riskante techniek, maar ik zie Tygo wel in staat deze uit te voeren.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #46 Gepost op: 7-09-2020, 14:40:34 »
Hij is in ieder geval wel mijn wensmol en hoop dat hij er lang in blijft !  : ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #47 Gepost op: 7-09-2020, 14:40:41 »
Dank voor de info, Moedermol. Vind het jammer dat Tygo blijkbaar al bij voorbaat geen kans maakte. Ik denk dat die veel meer met zo'n rol zou kunnen dan sommige andere mollen die vrijwel meteen door zowat de hele groep werden verdacht. :\'(

Dat die wel door de selectie kwamen en Tygo niet is moelijk te verteren voor mij als fan. Je kan er toch rekening mee houden door anders te casten dan normaal? Door meer heftige types te selecteren.

Maar goed, ik verwacht dat het dit keer ook weer van dat is. Hopen maar dat ie er lang inzit.

Offline Ikweethetnietmeer

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #48 Gepost op: 7-09-2020, 16:11:41 »
Dank voor de info, Moedermol. Vind het jammer dat Tygo blijkbaar al bij voorbaat geen kans maakte. Ik denk dat die veel meer met zo'n rol zou kunnen dan sommige andere mollen die vrijwel meteen door zowat de hele groep werden verdacht. :\'(

Dat die wel door de selectie kwamen en Tygo niet is moelijk te verteren voor mij als fan. Je kan er toch rekening mee houden door anders te casten dan normaal? Door meer heftige types te selecteren.

Maar goed, ik verwacht dat het dit keer ook weer van dat is. Hopen maar dat ie er lang inzit.

Maar dat wil toch niet zeggen dat hij nu vooraf al geen mol zou kunnen zijn? 6 jaar geleden was dat misschien vooraf zo maar nu liggen de kaarten toch anders? Niet op basis hiervan gelijk afstrepen, dat kun je beter doen op basis van de uitzendingen.

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #49 Gepost op: 7-09-2020, 16:40:42 »
In de 36e minuut van de aflevering laat Rik weten hoeveel de kandidaten hebben verdiend. Je hoort voornamelijk Tygo's microfoon op de achtergrond. 'Zie je nou wel,' zegt hij. Vervolgens zegt hij nog iets, maar ik kan zijn woorden niet filteren. Ik ben heel erg benieuwd wat Tygo nog meer zegt. Misschien heeft iemand het antwoord.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #50 Gepost op: 7-09-2020, 20:26:07 »
Heinz, hier zijn de verschillen die ik ook zag:
echt een verschil opmerk tussen 2014 en 2020. Hij lijkt een stuk afstandelijker in de opdrachten zelf, maar in de groep/voor de camera zie ik zijn fanatisme veel meer terug. Is dit het dubbelspel waar hij het over had? Voorlopig voor mij wel  ::bravo::

Ik vind Tygo erg op de achtergrond in aflevering 1, waarin hij in zijn eigen eerste seizoen erg op de voorgrond was

Dat moment bij de bakjes ook, je ziet dat het gespeeld is. Voorkennis?!

We zijn ook vele jaren later nu. Tygo was destijds te jong maar zou nu een goede mol zijn. Bovendien heeft de productie een mol als Jan al aangedurfd. Precies hetzelfde type. Dus ze durven het nu met Tygo ook wel.
« Laatst bewerkt op: 7-09-2020, 20:28:25 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #51 Gepost op: 8-09-2020, 01:08:05 »
Mogelijk juist omdat men denkt dat Tygo het wel niet zal zijn vanwege zijn hierboven genoemde kwaliteiten kan het hem wel zijn. Eerder durfde de productie het kennelijk niet met hem aan, maar nu, jaren later, waarom niet?
Hij is gegroeid als acteur, neem aan dat de wilde haren wat zijn uitgevallen (sorry Tygo) hij zou een verrassend slimme MOL kunnen zijn.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #52 Gepost op: 8-09-2020, 02:27:59 »
Maar technisch gezien was jan ook een beetje een  gedurfte mol wat tygo ook kan zijn, maar ik verdenk hem ook niet vanwege dat iedereen hem gelijk zou verdenken.
chipsverslaafde <3

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #53 Gepost op: 8-09-2020, 07:48:11 »
Ik snap de bezwaren tegen Tygo als Mol ook wel, dat ie er teveel een ongeleid projectiel voor is. Je moet als Mol soms ook geconcentreerd zijn zodat je je op het juiste moment in een discussie kan mengen om een beslissing te beïnvloeden. Neem het moment dat er verwarring over de mannennamen ontstaat. Tygo lijkt dan al een tijdje doodleuk met een heel ander gesprek met Horace bezig te zijn en geen invloed uit te oefenen op de beslissing van de groep.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #54 Gepost op: 8-09-2020, 23:53:19 »
Zeker mee eens
« Laatst bewerkt op: 9-09-2020, 08:15:56 door Heinz, Reden: Enorme lege ruimte na bericht weggehaald »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #55 Gepost op: 9-09-2020, 17:47:02 »
Blijft mijn wensmol

Ik zie hem al helemaal naar de bakjes trippelen en met een dikke grijns de vrijstellingen weg pakken.

Denk ook wel dat hij snel woordje mol krijgt van mede kandidaten, maar denk wel dat hij het kan en in zich heeft om een brutale mol te zijn.

Heb hem ook in zijn docu's gezien en daar pakt hij het toch allemaal netjes en serieus aan en op.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #56 Gepost op: 9-09-2020, 19:17:04 »
Ik heb de uitzending nog eens teruggezien. Vele dingetjes zijn opvallend. Hij kwam in de uitzending als eerste in beeld en is de eerste in de leader. Kan geen toeval zijn.

Met die spiegels zoeken was het steeds Patrick die er een vond. En wat in de laatste terugkijkaflevering natuurlijk terugkomt, dat Patrick dan tegen hem zegt: "Ik heb je, mol!"

In de biecht zie ik ook een aantal keren de edit snel wegknippen, er komt nog iets achteraan wat we later pas zullen horen en waaruit blijkt dat de mol spreekt.

Dan aan tafel met die mannennamen zie je hem meebewegen dat het wel alleen mannen moesten zijn. Hij zag de opdracht terecht al helemaal in de soep lopen, dit is zo geweldig voor een mol.

En er waren nog meer van die kleine dingetjes, zoals in de kerk Rik zijn tekst 'boven staat iemand op je te wachten' en daarbij zien we Tygo in beeld.

En Tygo zelf aan de beurt biecht 'ik kijk nog 1 keer terug' voor dat hij gaat opzoeken wie dan op hem wacht. Dat terugkijken is dubbel, en dat Inge daar met de rug naar hem toe staat had hij toch allang gezien?!

Het enige puntje wat wel tegen hem spreekt als mol was in de vooruitblik. Daarin gaat Jeroen zowat achter hem aan rennen om hem te fouilleren, wat Tygo weigert. Dan loop je wel erg in de kijker als mol, met zo'n situatie, maar we moeten dat nog zien zaterdag!

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #57 Gepost op: 9-09-2020, 20:34:06 »
Als je op de site van de avro de aflevering terugkijkt, dan spreekt Tygo als eerste. De ondertiteling geeft het volgende aan: Hey Beau...

Maar als je goed luistert, zegt hij dat ook?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #58 Gepost op: 9-09-2020, 21:36:47 »
Dat zag ik ook al vond dat zo raar  ::rofl::.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #59 Gepost op: 9-09-2020, 23:13:45 »
Ik hoop eigenlijk niet dat Tygo het is.  Leuker zou ik het vinden om een heel ander type te kiezen.
Tygo's quote op de spiegel met "wat had ik graag in jouw schoenen gestaan", laat wel erg duidelijk zien dat hij de mol wilde zijn. Toch een riskante quote om te kiezen voor de mol.