Auteur Topic: [Kandidaat] Tygo Gernandt  (gelezen 58563 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #60 Gepost op: 9-09-2020, 23:39:17 »
Maar dat wil toch niet zeggen dat hij nu vooraf al geen mol zou kunnen zijn? 6 jaar geleden was dat misschien vooraf zo maar nu liggen de kaarten toch anders? Niet op basis hiervan gelijk afstrepen, dat kun je beter doen op basis van de uitzendingen.
Is idd geen reden om te strepen. Dat bedoelde ik er niet mee. Alleen dat ik het niet meteen verwacht, omdat Tygo er m.i. toen ook al geknipt voor was. Dus ja, dan heb ik er mss ietsje minder vertrouwen in omdat ze hem toen blijkbaar niet eens in overweging hebben genomen. Want die kwaliteiten waren er ook toen al. In spades.

Tuurlijk kan Rick er nu om een of andere reden anders over hebben gedacht. Ik hoop het echt.

Wat Syllie zegt over die docu's is ook waar. Ik weet dat die van na z'n 1e deelname zijn, maar die kant heeft Tygo altijd al gehad, als je sommige van z'n oude interviews leest.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #61 Gepost op: 11-09-2020, 21:53:48 »
Ik vond het apart dat Tygo de coordinaten van Istanboel op de kraag van zijn jas had staan. Als we doorborduren op de mogelijke warrior/spiegelbeeld hint, kunnen we door dan ook wat mee misschien? Wat deden ze daar in de Renaissance?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #62 Gepost op: 12-09-2020, 10:18:40 »
Ik vond het apart dat Tygo de coordinaten van Istanboel op de kraag van zijn jas had staan. Als we doorborduren op de mogelijke warrior/spiegelbeeld hint, kunnen we door dan ook wat mee misschien? Wat deden ze daar in de Renaissance?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Istanboel (Voor wat het waard is)

Woorden op zijn rode kleding: warrior, satan. De mol is duivels, een krijger die tegenstanders uitschakelt.
« Laatst bewerkt op: 12-09-2020, 10:36:14 door molE13 »

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #63 Gepost op: 12-09-2020, 10:48:12 »
Istanbul was vroeger Constantinopel ..
Wedergeboorte, nieuwe naam, ben maar wat aan het speculeren ..

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #64 Gepost op: 12-09-2020, 12:32:23 »
Ik denk dat de makers niet voor Tygo hebben gekozen als mol. Ik denk dat hij relatief veel overeenkomt met voorgaande mollen. Hij wordt van zichzelf al snel verdacht, wat werkt als een bliksemafleider.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #65 Gepost op: 12-09-2020, 22:46:22 »
Nog steeds geen reden gevonden waarom hij het niet zou kunnen zijn. Ja, zijn persoonlijkheid, maar als je hem als productie de mol gaat maken dan kan het juist in dit seizoen wel.
Maar ik heb dan ook weer niet per se redenen gevonden waarom hij het wel zou zijn, behalve de steenopdracht. Ik vind hem wel vaak bij de verdachte groepen zitten.
Hij staat bij mij zeker nog aan de 'verdacht' kant op het spectrum.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #66 Gepost op: 12-09-2020, 23:10:07 »
Tijdens de stenenopdracht van aflevering 2 is hij degene die de groep van 5 wijst op het eerste inwisselpunt, waar Peggy, Nadja en Nikkie al voorbij zijn gelopen.

Zou een Mol niet lekker achter de eerste groep doorwandelen zonder iets te zeggen? De schuld is immers makkelijk af te schuiven op de voorlopers.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #67 Gepost op: 13-09-2020, 00:46:27 »
Tygo probeerde heel hard om Patrick in die stoel te krijgen.

Als Tygo de mol is, probeerde Tygo dus om Patrick een vrijstelling te bezorgen (want dan wist hij wat die stoel betekende).

Niet onmogelijk, maar ik betwijfel of de mol iemand zomaar zo'n groot voordeel zal gunnen.

Patrick Stoof die Art een joker gaf is tot daar aan toe, maar dit zou dan wel erg ver gegaan zijn als Patrick ook echt daar was gaan zitten (en Ellie dat toeliet).

Ik streep Tygo nu even af als mol.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2020, 01:05:10 door Ralph21 »

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #68 Gepost op: 13-09-2020, 01:07:55 »
Je zou het toch ook gewoon kunnen stempelen als Tygo die nog meer aandacht op Patrick wil richten vanwege zijn titel als penningmeester aangezien veel kandidaten dat al steeds opvallender gaan vinden (Jeroen, Ellie, Nadja, Nikkie). Vind het niet per se verdacht of onverdacht.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #69 Gepost op: 13-09-2020, 04:44:39 »
Heb de indruk dat hij veel over acteert (zoals bondje Ron) maar bij de executie lijken we de gewoonlijke rollercoaster in zijn hoofd te zien. En waarom zou hij per se Patrick op die stoel willen hebben als hij de mol is?

Zie niet zoveel echt verdachte dingen tot nog toe. Hoop wel dat hij lang blijft.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #70 Gepost op: 13-09-2020, 11:55:24 »
Even een terloopse constatering over hoe Tygo bij de executie zit. Tot en met het moment dat hij zijn eigen scherm te zien krijgt heeft hij een bril op, een teken dat hij goed mee wil krijgen wat er gebeurt, gefocust is. Na zijn eigen groene scherm gezien heeft zet hij zijn bril af, zo van: “chill, ik kan relaxt de rest van de executie volgen”.

Lijkt mij niet passen bij een Mol.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #71 Gepost op: 13-09-2020, 12:23:15 »
Tygo probeerde heel hard om Patrick in die stoel te krijgen.

Als Tygo de mol is, probeerde Tygo dus om Patrick een vrijstelling te bezorgen (want dan wist hij wat die stoel betekende).

Niet onmogelijk, maar ik betwijfel of de mol iemand zomaar zo'n groot voordeel zal gunnen.


Ja, dit is wel heel goed gezien. Mee eens.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #72 Gepost op: 14-09-2020, 12:41:08 »
Bij de test van Tygo zien we een shot van vier stenen van elk 5 euro (samen 20 euro). Tygo de mol 2020?

Edit: laat maar, dit beeld zie je op de site altijd als je de stream op pauze zet  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 14-09-2020, 12:47:58 door Joff »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #73 Gepost op: 14-09-2020, 12:56:43 »
Tygo probeerde heel hard om Patrick in die stoel te krijgen.

Als Tygo de mol is, probeerde Tygo dus om Patrick een vrijstelling te bezorgen (want dan wist hij wat die stoel betekende).

Niet onmogelijk, maar ik betwijfel of de mol iemand zomaar zo'n groot voordeel zal gunnen.
Lijkt me juist wel. Ze delen een kamer en als Patrick niks vermoedt wil je dat als Mol zo houden.

Je kunt je ook afvragen waarom Tygo als kandidaat zonder voorkennis z'n roomie Patrick zo graag in die stoel wilde hebben.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #74 Gepost op: 14-09-2020, 13:41:12 »
Tygo, waarom wel? Waarom niet? Juist omdat hij is zoals hij is, kan hij het wel of niet zijn. Snappen jullie wat ik bedoel? Nee zeker? Ik heb er maar een gevoel bij dat wij hem niet moeten onderschatten.
Hij is op zich al een bijzonder mens, onvoorspelbaar soms. Maar wel een ervaren acteur.
Kan zijn kansen pakken om te mollen op het moment dat die zich voordoen. Zal waarschijnlijk niet volgens een vast plan te werk gaan.
Tygo is niet mijn MOL, maar het zou mij niet verbazen als hij het wel blijkt te zijn.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #75 Gepost op: 14-09-2020, 13:47:50 »
Ik heb mixed feelings.....net zoals Gadoesja beschrijft, ik denk: ze zullen hem wel geen mol maken, too obvious.....aan de andere kant denk ik dan meteen weer: tja, waarom niet eigenlijk. Niets is wat het lijkt haha. Hij viel mij vooral meteen op bij de eerste spiegelopdracht: in een onschuldig wit autootje, met een spiegel die hij even niet zag, door reflectie...daar ging wel een alarmbel af. Dit in combinatie met dat hij een briljant acteur is. Om vervolgens weer in aflevering 2 te denken, neeeeee, too obvious, ook kandidatengedrag.
Meer L

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #76 Gepost op: 14-09-2020, 23:01:46 »
Het leek voor mij op 'over-acting', zoals hij zich gedroeg tijdens de executie. Mede-kandidaten uitgebreid feliciteren en ik geloof zijn opluchting niet helemaal. Ik zie niet meteen hele molse dingen, maar vind hem toch wel heel erg verdacht nu.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #77 Gepost op: 15-09-2020, 00:22:54 »
Het leek voor mij op 'over-acting', zoals hij zich gedroeg tijdens de executie. Mede-kandidaten uitgebreid feliciteren en ik geloof zijn opluchting niet helemaal. Ik zie niet meteen hele molse dingen, maar vind hem toch wel heel erg verdacht nu.
Dat bedoel ik, zo is Tygo, soms. Inderdaad ook over-acting, maar dat past ook bij hem, toch?

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #78 Gepost op: 15-09-2020, 03:40:48 »
Tygo probeerde heel hard om Patrick in die stoel te krijgen.

Als Tygo de mol is, probeerde Tygo dus om Patrick een vrijstelling te bezorgen (want dan wist hij wat die stoel betekende).

Niet onmogelijk, maar ik betwijfel of de mol iemand zomaar zo'n groot voordeel zal gunnen.

Patrick Stoof die Art een joker gaf is tot daar aan toe, maar dit zou dan wel erg ver gegaan zijn als Patrick ook echt daar was gaan zitten (en Ellie dat toeliet).

Ik streep Tygo nu even af als mol.


Of Tygo ziet Ellie als een gevaar?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #79 Gepost op: 15-09-2020, 08:52:21 »
Dat bedoel ik, zo is Tygo, soms. Inderdaad ook over-acting, maar dat past ook bij hem, toch?

Misschien wel. Dat deed hij in zijn 1e seizoen ook. Op een of andere manier lijkt het nu anders. Maar even afwachten of hiervoor bewijs is/komt. Het kan inderdaad ook niks zijn, maar je weet het maar nooit. Voor mij nog niet afgestreept om die reden.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)