Auteur Topic: [Kandidaat] Tygo Gernandt  (gelezen 58548 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #360 Gepost op: 17-10-2020, 22:45:53 »
Ik heb Tygo vooral rond afl. 4 heel erg verdacht en wat zou het tof zijn geweest als hij de mol zou zijn. Hij zou het fantastisch hebben gedaan, daarvan ben ik overtuigd.  ::bravo::

Ik vrees dat hij ook niet de winnaar is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #361 Gepost op: 17-10-2020, 22:49:25 »
Zo jammer dat Tygo de mol niet is, mijn mond viel letterlijk open  ::oink::
Hoop dan dat mijn reservemol Nikkie de mol is, en Tygo de winnaar !

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #362 Gepost op: 17-10-2020, 22:54:48 »
Iedereen huilend in de tunnel nu  ::ohno::.

Nee hoor, lang niet iedereen. Sommigen zitten ook heel onvriendelijk te zuchten.
Woosie down?

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #363 Gepost op: 18-10-2020, 00:43:55 »
Wat als alles wat Rik zei op het einde niet waar is? Hij houdt een spiegel voor.
Is dat niet de verrassing?
Dus Tygo is wel de mol?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #364 Gepost op: 18-10-2020, 01:06:21 »
In de app kan je nog wel op m inzetten  ;D

Zou wel tof zijn maar geloof er niet in

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #365 Gepost op: 18-10-2020, 08:33:08 »
Hahaha ja ik heb mijn punten ook meteen weer op Tygo gezet, maar ik denk dat het toch wel tijd wordt om de waarheid onder ogen te zien.

Dan maar Jeroen. Moet alleen nog even op zoek naar zijn mol acties in de eerste vijf afleveringen  ???

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #366 Gepost op: 18-10-2020, 08:50:09 »
Heel jammer! Gelukkig verloor ik alleen punten die ik had ingezet op Peggy (en had ik mijn punten verdeeld over 4 personen).

Geen mol, geen winnaar.

Zo jammer dat Tygo de mol niet is, mijn mond viel letterlijk open  ::oink::
Hoop dan dat mijn reservemol Nikkie de mol is, en Tygo de winnaar !
Jeroen of Nikkie? Allebei vervelend.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #367 Gepost op: 18-10-2020, 10:47:03 »
Jullie hebben mij overtuigd.

Vijf voor twaalf switch ik van Jeroen naar Tygo.

Beter ten halve gekeerd, dan ten heele gedwaald.  :)

 ::schaam::

Offline bananana

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #368 Gepost op: 18-10-2020, 13:15:19 »
Hij denkt nu in ieder geval even dat hij de winnaar is..

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #369 Gepost op: 18-10-2020, 13:21:13 »
Best ironisch dat ie in 2014 onterecht de finale miste en nu onterecht in de finale denkt dat ie de winnaar is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #370 Gepost op: 18-10-2020, 13:44:17 »
Ja, best ironisch idd. M'n zusje vond Tygo nu veel minder scherp dan toen. Alsof ie rechtstreeks uit de afkickkliniek was ingevlogen.

Maar ik dacht dat Tygo al een paar decennia geen coke meer gebruikte. Hij leek in het spel ook altijd nuchter. I.t.t. kroegtijger Rob Dekay, die af en toe half bezopen z'n molwerk leek uit te voeren. Wat ook wel weer lachen was, daar niet van.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #371 Gepost op: 18-10-2020, 13:56:34 »
Speculeren over alcohol- en drugsgebruik van de kandidaten lijkt me niet relevant en ook niet gepast. Laat dat maar aan de roddelrubrieken over. ;)

Ik denk trouwens dat Tygo zijn verlies (als Jeroen de Mol is) wel sportief op zal nemen. Hij had ook geen moeite om na het vertrek van Peggy direct naar Nikkie te schakelen. ;D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #372 Gepost op: 18-10-2020, 14:08:26 »
Ik vind Tygo een superleuk persoon, maar in spelletjes vind ik hem vaak wat irritant. Dit seizoen vond ik hem erg sympathiek en heb ik van hem genoten, veel meer dan in 2014! ::bravo:: Hopen inderdaad op een leuke reactie als Jeroen de Mol blijkt ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #373 Gepost op: 18-10-2020, 14:54:03 »
Ik geloof het nog niet helemaal. Was eigenlijk 98% overtuigd.  :-[
Stel dit was een fake opzetje en hij is het toch?

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #374 Gepost op: 18-10-2020, 15:22:21 »
Ik heb uit protest toch mijn punten op hem ingezet nu nog  ::rofl::

Maar eerlijk, heb echt genoten van Tygo. Wat een vent is dat zeg! Zijn deelname in dit jubileumseizoen maakte alles weer zo heerlijk. Ook echt leuk hoe hij van alles stond te genieten, om de haverklap weer aan een andere kandidaat stond te frunniken en zo lekker direct was. En zijn blikken bij het laatste praatje van Rik over hem, genieten!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #375 Gepost op: 18-10-2020, 15:36:15 »
Ik vond het ook heel leuk hoe hij over Nikkie praatte in de laatste biecht, van: "Mol, wat heb je het toch goed gedaan..." Als hij zelf de mol zou zijn, was dat helemaal mooi geweest daardoor.  ;D

Mocht Jeroen kloppen als mol (en dat denk ik best lang), verwacht ik dat Tygo steil achterover slaat na de ontknoping. En dan gaat hij Jeroen zoenen.  ::rofl:: Hij zal het wel sportief opnemen, denk ik ook!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #376 Gepost op: 18-10-2020, 16:36:16 »
Speculeren over alcohol- en drugsgebruik van de kandidaten lijkt me niet relevant en ook niet gepast. Laat dat maar aan de roddelrubrieken over. ;)

Ik denk trouwens dat Tygo zijn verlies (als Jeroen de Mol is) wel sportief op zal nemen. Hij had ook geen moeite om na het vertrek van Peggy direct naar Nikkie te schakelen. ;D
Yes, Zaddy  ::hypocriet::

Eens met jou en Tunneltelevisie trouwens dat Tygo het sportief op zal nemen. Hij is eigenlijk een heel gevoelige jongen. Met een randje, dat wel  ::love::

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #377 Gepost op: 18-10-2020, 17:07:39 »
Zo, mijn tunnel is even snoeihard ingestort zeg.

Maar omdat ik en eigenwijs en ben en gewoon niet wil dat Jeroen of Nikkie de mol is, blijf ik het gewoon nog maar een week ontkennen. Gelukkig geven de makers daar nog wel ruimte voor.

De aflevering heet deja vu en nu willen de makers natuurlijk laten geloven dat dit vanwege de eerste opdracht is. In mijn hardnekkig eigenwijze tunnel is dit een verwijzing naar Tygo zijn seizoen. Ook toen viel er in de laatste aflevering 1 persoon na de eerste opdracht af (Tygo zelf) en kregen we te horen van de 3 finalisten wat ze niet waren. Deja vu.
Er zit een grote verassing in dit seizoen, de presentator heeft voor het eerst zelf gelogen, niets is wat het lijkt.

Ik weet het, het is niet realistisch, maar ik kan de teleurstelling in ieder geval nog een weekje uitstellen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #378 Gepost op: 18-10-2020, 18:06:57 »
Ik heb helemaal niet het idee dat Tygo denkt dat hij gewonnen heeft. Volgens mij beseft hij heel goed dat hij de verliezend finalist is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tygo Gernandt
« Reactie #379 Gepost op: 18-10-2020, 18:10:50 »

De aflevering heet deja vu en nu willen de makers natuurlijk laten geloven dat dit vanwege de eerste opdracht is. In mijn hardnekkig eigenwijze tunnel is dit een verwijzing naar Tygo zijn seizoen. Ook toen viel er in de laatste aflevering 1 persoon na de eerste opdracht af (Tygo zelf) en kregen we te horen van de 3 finalisten wat ze niet waren. Deja vu.
Er zit een grote verassing in dit seizoen, de presentator heeft voor het eerst zelf gelogen, niets is wat het lijkt.
Hmmm, dat is idd opvallend ja, dat de laatste afl. op locatie precies naar Tygo's seizoen linkt.

Maar zit je nog steeds met het handschrift van de mol, wat bijna een perfecte match is met dat van Jeroen.