Auteur Topic: [Kandidaat] Peggy Vrijens  (gelezen 47195 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #100 Gepost op: 21-09-2020, 06:29:54 »
Eigenlijk vanaf minuut 1 hoofdverdachte. Ze zit telkens in de groep met de beste mol posities en ze heeft wat mij betreft mol op haar voorhoofd staan. Doet precies wat ze moet, volgens het boekje. Het is zo obvious dat ik me het daarom bijna niet meer kan voorstellen, ook met alle kandidaten en NL die haar verdenken. Even kijken hoe zich dit gaat ontwikkelen...ga toch nog steeds maar voor een ‘sleeper mole’, iemand die uit de luwte wordt gehouden vooralsnog. Maar Peggy heeft zeker al genoeg moois mols laten zien...
Meer L

Offline MentalMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #101 Gepost op: 21-09-2020, 11:48:31 »
Verborgen hint naar Peggy ???
In de leader komt de Medusa voor. Deze is van Caravaggio. Laat dat nou net een theaterstuk zijn waarin Peggy gespeeld heeft olv regisseur Arie de Mol. https://theaterencyclopedie.nl/wiki/Caravaggio_-_Els_inc._-_2002-12-19 Toeval ???

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #102 Gepost op: 21-09-2020, 12:32:53 »
Verborgen hint naar Peggy ???
In de leader komt de Medusa voor. Deze is van Caravaggio. Laat dat nou net een theaterstuk zijn waarin Peggy gespeeld heeft olv regisseur Arie de Mol. https://theaterencyclopedie.nl/wiki/Caravaggio_-_Els_inc._-_2002-12-19 Toeval ???

Wat mooi gevonden!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #103 Gepost op: 21-09-2020, 12:45:37 »
Mooi gevonden! Maar het kan natuurlijk ook prima toeval zijn, gezien het een Renaissance kunstwerk is.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #104 Gepost op: 21-09-2020, 22:10:01 »
In haar seizoen was ze ook bij veel kijkers en deelnemers verdacht.
Nu handelt ze weer hetzelfde en is ze weer bij velen verdacht.
Daarom denk ik dat zij niet de Mol is.
Wel een heel leuke kandidaat die hoop ik ver komt.
Ben benieuwd wanneer ze een sjekkel gaat stelen. Dat moet dan van de Mol zijn.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #105 Gepost op: 22-09-2020, 12:14:44 »
Wat ik opvallend vond bij de luikenopdracht: Peggy opent er resoluut 1 in ik geloof een kinderkamer (waarvan we niet zien of dat een -200 luik is). Als ik me die kamer herinner was dat luik achterin de ruimte gelokaliseerd, maar er lijkt aan de rechter kand van de kamer ook een luik te zijn (afgedekt met witte gordijnen?).
Kan het natuurlijk mis hebben, maar lijkt me een ultieme molactie. Heel snel het obvious luik openen terwijl je weet dat het eigenlijk het "verbogen luik" moet zijn. En volgens mij konden de spotters dit luik niet zien, dus een ideale set-up voor de Mol.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #106 Gepost op: 22-09-2020, 16:16:39 »
Sorry, wat mis ik, behalve de -b en de -l?
Dat subtiel een anagram is van besluit.

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #107 Gepost op: 22-09-2020, 16:51:37 »

NON
je ne regrette
RIEN

nee, ik heb nergens spijt van... goed gevonden, bah ik wil niet in de peggy tunnel. >:( Een follow the money lijstje ga ik toch maar even opmaken.
Want ondanks haar verdachte gedrag en ideale molposities meen ik dat ze veel heeft binnen gehaald.
 
Wbt die luiken, patrick maakte ook geen enkel uik open. Altijd was ze eerder, behalve het luik die hij met de bezemsteel opende.
Verder is het duidelijk dat die luiken wijdt open moeten om te blijven zitten in de klemmen in de muur. Beide groepjes hebben dat alleen niet door.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #108 Gepost op: 23-09-2020, 00:49:19 »
Wat ik opvallend vond bij de luikenopdracht: Peggy opent er resoluut 1 in ik geloof een kinderkamer (waarvan we niet zien of dat een -200 luik is). Als ik me die kamer herinner was dat luik achterin de ruimte gelokaliseerd, maar er lijkt aan de rechter kand van de kamer ook een luik te zijn (afgedekt met witte gordijnen?).
Kan het natuurlijk mis hebben, maar lijkt me een ultieme molactie. Heel snel het obvious luik openen terwijl je weet dat het eigenlijk het "verbogen luik" moet zijn. En volgens mij konden de spotters dit luik niet zien, dus een ideale set-up voor de Mol.
Heb dat nog eens bekeken. Dat raam rechts heeft een spiraal met een wit strak gordijntje er voor. Denk niet dat het de bedoeling was dat dat weggeschoven moest worden om van dat raampje luiken open te maken. Ik kon niet zien of er idd luiken achter zaten.
Peggy loopt regelrecht naar het raam waarvan de luiken zij te zien en opent die. Patrick is alleen maar bezig met jokers zoeken.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #109 Gepost op: 26-09-2020, 00:20:04 »
Er verdenken in de 50 forummers Peggy. Graag zou ik sterke hints willen lezen. In dit topic vind ik weinig en er wordt weinig getypt. Kunnen we sterke hints krijgen?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #110 Gepost op: 26-09-2020, 00:25:03 »
Dat is nu net niet de bedoeling van de regie ::ohno::
Maar een kleine aanwijzing is misschien dat Peggy bij de executie , na haar groene scherm, al opstaat vóór dat Rik haar gezegd heeft dat ze ook weg mocht net als Jeroen.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2020, 09:56:28 door Gadoesja »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #111 Gepost op: 26-09-2020, 00:26:38 »
Maar een kleine aanwijzing is misschien dat Peggy bij de executi , na haar groene scherm, al opstaat vóór dat Rik haar gezegd heeft dat ze ook weg mocht net als Jeroen.
Dat vond ik ook erg opvallend

Mol minpuntje dat er zo lang op haar hand met de sleutels werd ingezoomd

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #112 Gepost op: 26-09-2020, 02:03:14 »
Maar een kleine aanwijzing is misschien dat Peggy bij de executi , na haar groene scherm, al opstaat vóór dat Rik haar gezegd heeft dat ze ook weg mocht net als Jeroen.

Er kan nadat Jeroen weg moest, door Rik zijn gezegd dat dat voor iedereen ging gelden die groen had, om alles wat vlotter te laten lopen, zonder dat dit in de uitzending is geweest.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #113 Gepost op: 26-09-2020, 08:39:57 »
Graag zou ik sterke hints willen lezen.
Op wieisdemol.nl kun je de afleveringen terugkijken. Doe je best!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #114 Gepost op: 26-09-2020, 09:57:57 »
Dat vond ik ook erg opvallend

Mol minpuntje dat er zo lang op haar hand met de sleutels werd ingezoomd

De regie kan haar toch niet helemaal uit beeld houden ::jaja:: ::jaja::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #115 Gepost op: 26-09-2020, 10:42:28 »
Iedereen werd aan het begin van de opdracht Sleutel Bos filmisch in beeld gebracht. Iedereen heeft geposeerd met de kettingen en sleutels. Dat ze Peggy met de sleutels in de montage laten zien kan onderdeel zijn van de verdachte edit die ze iedere aflevering krijgt en waardoor de poll's omhoog schieten en niet alleen hier.

Ze zal wel ver komen maar of dat ook betekent dat ze de mol is?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #116 Gepost op: 26-09-2020, 12:25:05 »
Verborgen hint naar Peggy ???
In de leader komt de Medusa voor. Deze is van Caravaggio. Laat dat nou net een theaterstuk zijn waarin Peggy gespeeld heeft olv regisseur Arie de Mol. https://theaterencyclopedie.nl/wiki/Caravaggio_-_Els_inc._-_2002-12-19 Toeval ???

Waarom heb ik een déjà vû bij deze hint (maar dan echt al enkele seizoenen geleden).


+ als Peggy niet de mol is, weet ik gewoon echt niet wie het wel zou moeten zijn...  :-X

Ja, daarom staat Peggy nog altijd op één bij mij. Maar echt aan het tunnelen ben ik nog verre van.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #117 Gepost op: 26-09-2020, 13:44:35 »
De regie kan haar toch niet helemaal uit beeld houden ::jaja:: ::jaja::

Uit beeld houden? Ze hoeven toch niet op haar hand in te zoomen?

Stel nou dat dit een trucje was wat de regie met de mol afgesproken had.. dan ga je daar niet 20 sec op inzoomen  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #118 Gepost op: 26-09-2020, 23:57:43 »
Nog steeds mijn favoriete kandidaat. Heerlijk fanatiek maar altijd op een leuke manier.

Prachtig hoe haar Milouska-frustratie/fanatisme naar boven kwam bij de test. ::rofl::

(En als ze de Mol is tuin ik er volledig in.)

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #119 Gepost op: 27-09-2020, 19:09:12 »
Ik heb het idee dat het bij de koffer opdracht helemaal niet ging of de groep nu wel of niet de goede persoon volgde, maar dat het alleen maar ging over het herkennen van de oud mollen. Ik vond Peggy nogal actief over de porto over wat er nu precies met de koffers gebeurde. Was dat haar manier als mol om de aandacht af te leiden van de oud mollen?