Auteur Topic: [Kandidaat] Peggy Vrijens  (gelezen 45550 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2020, 22:30:35 »
Peggy is aan de lijn met Horace als de verbinding opeens verbroken wordt. Klassiek gevalletje mol en knopjes?
Tell me what your telescope says

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2020, 22:36:02 »
Naar aanleiding van de eerste aflevering is Peggy wel mijn mol.. Het is natuurlijk onmogelijk te verwachten dat ze in 14 jaar niets veranderd zou zijn, maar ze speelt het spel nu wel vanaf het begin af aan al heel anders.. Meer rustig en berekenend?

Het is vooral onderbuikgevoel, maar het misverstand met die mannennamen pakte ze wel héél gemakkelijk op!

Hiernaast verwacht ik in dit jubileumseizoen behoorlijk wat nostalgische hints.. Dus ik wacht op een groen t-shirt met een ENORME witte M erop haha!
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2020, 23:59:00 »
Peggy lijkt aan te sturen op de mannennamen en het gebruik van valse namen. Beetje verdacht :)
Het lijkt niet zo, het was zo. Zij was diegene die zei: Alleen mannennamen toch?
Met ook vrouwennamen was er meer kans geweest om meer gasten aan tafel te krijgen, dus meer geld te verdienen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2020, 00:13:22 »
Peggy en Tygo kennen/kenden elkaar vrij goed, denk ik. :P

Zie bijgevoegde foto's uit 2004. via schlijper.nl

Ze hadden in die tijd allebei een hoofdrol in de film Joyride (2005) Veel interactie tussen die twee.


ik vond Peggy wel verdacht (en ook weer niet omdat dat van die mannennamen er wel heel dik bovenop lag in de edit), maar ik denk niet dat ze haar zouden kiezen als Mol als een andere kandidaat haar van dichtbij meegemaakt heeft. Idem voor Tygo natuurlijk.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2020, 01:19:59 »
Dat Peggy stuurt naar alleen mannennamen is toch juist onmols?
Daardoor minder namen op de lijst (anders hadden ze ook nog vrouwennamen moeten verzamelen).

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #25 Gepost op: 6-09-2020, 02:31:12 »
Ik vond Peggy het minst leuk van alle kandidaten deze afleveringen, geen idee waarom want ze is zo'n sympathiek mens. Ze moet nog even gaan floreren gok ik :) Wel lekker op de achtergrond, valt niet op, heeft subtiele acties; Ze staat op m'n verdachtelijstje.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2020, 09:50:52 »
Top om Peggy in dit programma terug te zien ::bravo:: Al ging ze nu duidelijk anders aan de slag. Meer rustig, maar zeker sturend met de mannen opmerking + mensen onder valse namen uit te nodigen >:D Als ze dat al in aflevering 1 doet komt het jokergesteel er vast ook van ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2020, 11:35:56 »
"Met stilstaan bereiken we niks" - die is echt niks veranderd hoor  ;D

 ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2020, 11:59:29 »
Hallo tunnel...  ::rofl::

Eigenlijk met name ook door de andere kandidaten en wat ze meenemen uit hun eerste deelname/persoonlijkheid.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #29 Gepost op: 6-09-2020, 14:58:32 »
De video van Peggy :)

Wat vinden we hiervan? Ergens klinkt ze heel voorbereid en gebrand om dit keer te winnen, anderzijds geloof ik er geen snars van ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #30 Gepost op: 6-09-2020, 15:02:24 »
Ik vind het wel heel geloofwaardig. Maar ja, goeie actrice.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #31 Gepost op: 6-09-2020, 17:52:38 »
Je verdiepen in hoe mensen liegen en secuur daarop letten kan ook gewoon zijn om als Mol niet door de mand te willen vallen..

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #32 Gepost op: 7-09-2020, 00:41:29 »
Peggy vind ik heel lastig te peilen. Mede omdat ik haar seizoen niet live heb gezien en dus niet met een eigen blik er naar heb kunnen kijken. Daarbij was ik 6 en had ik er niet veel van begrepen :P

Echter vind ik haar wel allemaal frappante dingen doen; mannennamen oproepen (hoewel dat niet per se alleen maar negatief hoeft te zijn, want minder namen in het algemeen). 1 aflevering is duidelijk niet genoeg, maar staat wel op nummer 2 op m'n lijstje.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #33 Gepost op: 7-09-2020, 14:39:29 »
Is het noemen van mannennamen nu positief of negatief? Met vrouwennamen wordt het lijstje misschien groter, maar ga je je ook daar op focussen en krijg je toch een grotere poule van zowel frequente vrouwen- als mannennamen. Als je enkel focust om mannennamen komen er de gekste en meest nutteloze namen uit. Ik zie het dus zeker als molactie, maar er valt over beide kanten iets te zeggen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #34 Gepost op: 7-09-2020, 15:07:10 »
Een molactie kan ook een molactie zijn als het eigenlijk helemaal niet negatief voor de pot is. Daar wordt in de laatste aflevering niet zo zwaar aan getild. Zeker niet als het een spontane actie van de Mol was, en dan denk ik in dit geval eerder aan iemand die inhaakte op het voorstel (Nikkie?) dan degene die ermee kwam.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #35 Gepost op: 7-09-2020, 15:09:58 »
De kans dat er geld op goede namen wordt gezet, wordt kleiner bij een langere lijst. Er liepen weinig vrouwen, maar dat weten degenen die het geld verdelen niet.

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #36 Gepost op: 7-09-2020, 15:16:34 »
Misschien hebben we vooral mannen op straat gezien omdat ze niet aan vrouwen zouden gaan vragen hoe zij heten, aangezien ze alleen mannennamen hadden.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #37 Gepost op: 7-09-2020, 16:09:29 »
Peggy zei in een biecht dat ze genoeg te noemen hadden. Ze zullen dus wel aardig door hebben geschreven, totdat Ron het wel genoeg vond. Als je dan alleen mannennamen hebt, is de kans op geld in de pot kleiner vanwege de lastigere vindbaarheid.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #38 Gepost op: 7-09-2020, 16:29:47 »
Voor mijn gevoel is de kans dat er op een gegeven moment hele ouderwetse, zeldzame, Spaanse/Portugese/etc. of anderzijds onzin namen genoemd worden inderdaad groter als je je alleen richt op mannennamen. Als je het 50/50 doet, doen je voor beiden eerst de obvious namen en voordat je met de echte onzin komt. Maar hierbij ga ik er wel vanuit dat je in beide gevallen met een ongeveer even lange lijst komt.

Verder zorgt het natuurlijk ook gewoon voor verwarring, iets wat zowel voor een Mol als een kandidaat soms wel fijn is om te hebben. Zeker in zo'n eerste aflevering kan ik me zeker voorstellen dat een Mol zoiets roept om een beetje te voelen wat de reacties daarop zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #39 Gepost op: 7-09-2020, 16:38:58 »
Ik neig er toch naar dat het opperen van alleen mannennamen niet een actie van de Mol was. Hoe kan je van tevoren inschatten of je hier mensen in mee krijgt of niet? Wat bij mij thuis gebeurde was dat ik zei dat ik Rik dat niet hoorde zeggen terwijl mijn vrouw er behoorlijk van overtuigd was dat Rik dit wel gezegd had, waarna ik ook ging twijfelen. Precies wat er in de groep gebeurde maar het lijkt me niet een scenario dat je kan plannen.