Auteur Topic: [Kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 34468 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #40 Gepost op: 6-09-2020, 17:54:18 »
Ron speelde tot drie keer toe dom tijdens deze aflevering + de spiegel vinden om als kandidaat te kijken.  Zou zo maar de mol kunnen zijn  ::zwaai::.

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #41 Gepost op: 6-09-2020, 18:31:17 »
Sterker nog, hij was de eerste die fraudeerde als we de beelden mogen geloven (met Michael Angelo).

Volgens mij had hij gewoon iemand gevonden die echt Michelangelo heet en was hij daar dus niet aan het frauderen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #42 Gepost op: 6-09-2020, 19:26:57 »
Volgens mij had hij gewoon iemand gevonden die echt Michelangelo heet en was hij daar dus niet aan het frauderen.
Dat waag ik te betwijfelen. De manier waarop Ron deze man aanwijst en zegt dat hij Michelangelo heet klinkt niet echt als een vraag. Kijk ook maar even naar de biecht van Jeroen die volgens mij uitlegt dat de man echt niet Michelangelo heet.

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #43 Gepost op: 6-09-2020, 19:37:18 »
Het kwam bij mij over alsof Jeroen gewoon niet kon geloven dat ze echt een Michelangelo hadden gevonden.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #44 Gepost op: 7-09-2020, 15:23:31 »
Het kwam bij mij over alsof Jeroen gewoon niet kon geloven dat ze echt een Michelangelo hadden gevonden.

Exact, dit is ook hoe ik dit opvatte.

Over Ron verder gesproken, ben ik blij voor hem dat hij zijn eerste groene scherm gezien heeft.

Ik vond hem scherper uit de hoek komen, zowel met het opmerken dan het Wie is de Mol is, en daardoor de lijst beter klein gehouden kon worden.

Evenals het pakken van joker, omdat hij goed door had dat het bakje er na wellicht leeg zou kunnen zijn.

Toch ook het eerlijk toegeven aan Horace dat hij daadwerkelijk die joker pakte, doet mij denken dat Ron een kandidaat is, maar hij is nog niet definitief afgeschreven bij mij.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #45 Gepost op: 7-09-2020, 15:42:29 »
Ron grapte eerst nog een beetje dat ie al het geld pakte dat ie kon vinden maar zei toen snel eerlijk dat ie de joker nam. Dat kwam eigenlijk best verdacht op me over, juist omdat het helemaal niet zo voor de hand ligt om als kandidaat eerlijk te zijn over dit soort dingen in WIDM. En als Mol kan je er maar beter wel eerlijk over zijn om je niet onnodig in allerlei bochten te moeten wringen. (Iets wat Rob in China juist weer wel deed, haha.)

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #46 Gepost op: 7-09-2020, 16:35:22 »
Ron grapte eerst nog een beetje dat ie al het geld pakte dat ie kon vinden maar zei toen snel eerlijk dat ie de joker nam. Dat kwam eigenlijk best verdacht op me over, juist omdat het helemaal niet zo voor de hand ligt om als kandidaat eerlijk te zijn over dit soort dingen in WIDM. En als Mol kan je er maar beter wel eerlijk over zijn om je niet onnodig in allerlei bochten te moeten wringen. (Iets wat Rob in China juist weer wel deed, haha.)

Ja dit is dus inderdaad mijn twijfel, hij brengt het ala Ron.
Eerst een grapje maken dat hij de bakjes met geld heeft weggepakt, maar vervolgens netjes toegeven de joker te hebben gepakt.

Bij mij kwam het oprecht over, en dit word versterkt door het aanhalen van de lijst met namen in opdracht 2, waarbij hij duidelijk aangeeft dat de lijst niet groter hoeft te worden dan hij al is.

Uiteraard kan dit allemaal gespeeld zijn, maar voorlopig ga ik er van uit dat dit oprecht is.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #47 Gepost op: 7-09-2020, 16:44:04 »
Ik weet het niet. Het niet groter laten worden van de lijst was geen doorslaggevende positieve actie. Net als het vinden van die ene spiegel, waarbij Ron komisch opmerkt dat het gewoon een kwestie van goed zoeken was. Door dit soort actietjes en vooral door zijn rode-scherm-geschiedenis lijkt hij na afl. 1 erg onverdacht te zijn in de groep en bij veel kijkers. Linke soep. :P

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #48 Gepost op: 7-09-2020, 16:49:02 »
Ik weet het niet. Het niet groter laten worden van de lijst was geen doorslaggevende positieve actie. Net als het vinden van die ene spiegel, waarbij Ron komisch opmerkt dat het gewoon een kwestie van goed zoeken was. Door dit soort actietjes en vooral door zijn rode-scherm-geschiedenis lijkt hij na afl. 1 erg onverdacht te zijn in de groep en bij veel kijkers. Linke soep. :P
Vind ik ook wel. En het is wel razendscherp van hem om die joker te pakken. Ik denk dan: tip van de redactie om het trauma niet groter te laten worden, of... hij is de mol dit keer. Tactiek: heel erg van de domme houden maar ondertussen lijkt het of hij ontzettend geleerd heeft van de vorige keer.

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #49 Gepost op: 7-09-2020, 18:18:29 »
Of hij nou de mol is of niet, Ron gaat hoe dan ook zijn "dommigheden" gebruiken dit seizoen - zeker aangezien Milouska blijkbaar zijn favoriete mol is & in zijn brief aan de mol zegt/schrijft hij ook "houdt jij je maar van de domme". En dan die gunfactor er nog bij... ja, zou me niks verbazen als hij ver gaat komen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #50 Gepost op: 7-09-2020, 18:57:32 »
Het verkeerd herhalen van een van de nummer op een bordje voor hij gaat bellen is wel een echte.

Er stond:

3804

Hij zegt:

3840

Het feit dat hij op 9:59:56 niet in zijn auto zat en ook niet bij het bord stond, is op zijn minst curieus.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #51 Gepost op: 7-09-2020, 19:02:26 »
Het verkeerd herhalen van een van de nummer op een bordje voor hij gaat bellen is wel een echte.

Er stond:

3804

Hij zegt:

3840

Het feit dat hij op 9:59:56 niet in zijn auto zat en ook niet bij het bord stond, is op zijn minst curieus.

Scherp gezien!
Dat duwt mij toch wel een stukje deze tunnel in. Sowieso staat hij bij mij op nr. 2 op dit moment. Ik zal de komende afleveringen bedenken of dat stiekem toch niet plek 1 moet worden.  ::oink::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #52 Gepost op: 7-09-2020, 19:36:36 »
Het feit dat hij op 9:59:56 niet in zijn auto zat en ook niet bij het bord stond, is op zijn minst curieus.

Hij zit wel in de auto, alleen heel ver over de passagiersstoel gebogen! Als je heel goed kijkt zie je nog net z'n kruin bewegen, even links van het midden :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #53 Gepost op: 8-09-2020, 01:11:53 »
Zou het een stunt vinden maar het hem wel gunnen!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #54 Gepost op: 8-09-2020, 08:37:02 »
Ik vond de reactie van de zoon van Ron nogal heftig. Tuurlijk was het spannend, maar

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #55 Gepost op: 8-09-2020, 08:41:25 »
Ik vond de reactie van de zoon van Ron nogal heftig. Tuurlijk was het spannend, maar

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hij is toch op de leeftijd dat hij misschien niet meer thuis woont? In dat geval mag Ron ook geen contact met hem maken volgens mij, ook niet als hij alweer thuis zit.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #56 Gepost op: 8-09-2020, 09:14:56 »
Natuurlijk zou hij een leuke, verrassende mol zijn maar de kans is er dat er iets misgaat, Ron die valt over een stapel spiegels: oh, sorry, dit was als molspoging bedoeld! Hele programma voor niets. Ik denk niet dat ze dat risico nemen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #57 Gepost op: 8-09-2020, 12:33:55 »
Natuurlijk zou hij een leuke, verrassende mol zijn maar de kans is er dat er iets misgaat, Ron die valt over een stapel spiegels: oh, sorry, dit was als molspoging bedoeld! Hele programma voor niets. Ik denk niet dat ze dat risico nemen.
Over struikelen gesproken. Wat denk je van Patrick?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #58 Gepost op: 8-09-2020, 13:29:41 »
Over struikelen gesproken. Wat denk je van Patrick?
Idem, te onrustig type voor de mol en dat struikelen was wel echt dacht ik.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #59 Gepost op: 8-09-2020, 16:58:24 »
Idem, te onrustig type voor de mol en dat struikelen was wel echt dacht ik.

Mol of niet, dat struikelen van Patrick was sowieso echt. Het was niet vertragend, en het zag er niet gemaakt uit hoor. Ik geloof er echt niks van mocht dat expres zijn.

Over Ron gesproken: aan de ene kant denk ik ja, zou heel goed kunnen. Aan de andere kant kan ik er gewoon niet bij met m'n hoofd dat Ron de mol zou kunnen en wíllen zijn. Ik denk dat hij veel te graag als kandidaat ook gewoon dit spel in zou willen duiken.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92