Auteur Topic: [De winnaar] Nikkie de Jager  (gelezen 81493 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #80 Gepost op: 12-09-2020, 20:03:58 »
Zeker zijn van je mol in aflevering 1?
De Mol weet toch zeker wel dat die zelf de Mol is?
« Laatst bewerkt op: 12-09-2020, 20:07:18 door Avogadro »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #81 Gepost op: 12-09-2020, 20:07:03 »
Denk dat Nikkie anders is dan in haar eerste seizoen omdat er nogal wat is voorgevallen in haar leven tussen toen en nu. Toen zal ze sowieso met haar hoofd niet erg bij het programma gezeten hebben vanwege haar broertje en ze wilde er logisch ook uit. Bovendien is er een poging gedaan haar te chanteren waardoor ze gedwongen vol uit de kast is gekomen. Ze is in die tijd ook erg sterk geworden denk ik. Verklaart mijns inziens wel de veranderingen.


Haar coming out, of hoe je dat in dit specifieke geval ook wil noemen, kwam pas in januari, dus haar opstelling in het spel in haar tweede kans heeft daar niets mee te maken.

Ze staat duidelijk anders in het spel, dat is waar, en ik ben benieuwd hoe ver ze ermee komt.


Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #82 Gepost op: 12-09-2020, 21:38:24 »
Vind haar vandaag steeds irritanter worden, sorry.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #83 Gepost op: 12-09-2020, 22:27:53 »
Dit is mijn mol op dit moment.  ::vergroot::

Haar gedrag is opvallend anders dan bij haar vorige deelname. Ze stond fout bij de spiegel en nam sleutel rol in tijdens 2e opdracht.
Ook wordt in beeld gebracht dat zij de enige is die zich omdraait bij opdracht 3. Maar daar gebeurt natuurlijk niets als zij de mol is.
Ook renaissance=wedergeboorte is toepasselijk op haar.

Ze is nog steeds wel 1 van mijn molkandidaten.

In de interviews zei ze wel 1 of 2 maal iets waarbij ik dacht "hmmm daar kan ze mee hinten naar zichzelf als mol."

Ze zat in de groep die langs de 25 euro stenen liep bij de 1e opdracht.

Het is wel vreemd dat de mol als eerste bij opdracht 2 gaat en vervolgens gelijk af wordt geschoten. de mol wilt toch min geld pakken hier lijkt me.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #84 Gepost op: 12-09-2020, 22:32:13 »
Nog steeds onpeilbaar, zoals ze het graag heeft. Ik geniet nog steeds van d'r ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #85 Gepost op: 12-09-2020, 23:25:11 »
Heel gek hoe ze zich Rons uitspraak over ‘het eigen record verbeteren’ toe-eigent. Ook lijkt ze voorkennis te hebben over de lengte van de wandeling (Rik heeft die twee kilometer toch nergens gezegd?). Of ze de mol is, geen idee, maar dit vond ik toch twee bijzondere uitspraken deze week.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #86 Gepost op: 12-09-2020, 23:38:14 »
Nikkie is nog steeds mijn hoofd mol omdat ze in mijn ogen Elke opdracht wel iets doet ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #87 Gepost op: 13-09-2020, 01:00:02 »
Raar is dat ze de kist hoog op een plank zet. De bedoeling is dat je de kist voor je uitschuift op de grond. De jokers en het geld liggen ook laag. Is ze zo dom dat ze dat niet door had? Of is ze aan het nepmollen?

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #88 Gepost op: 13-09-2020, 07:13:04 »
Raar is dat ze de kist hoog op een plank zet. De bedoeling is dat je de kist voor je uitschuift op de grond. De jokers en het geld liggen ook laag. Is ze zo dom dat ze dat niet door had? Of is ze aan het nepmollen?

Kan ook een manier zijn om te mollen, camera's stonden meer op de grond en boobytraps gericht, vanaf hier kan je het mingeld er makkelijker in doen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #89 Gepost op: 13-09-2020, 10:53:54 »
- Ze kende Tina al... en dat klopt eigenlijk niet
- Ze probeert al twee afleveringen dat penningmeesterschap ter discussie te stellen. De plek waar de mol met voorkennis zou willen zitten.

Al met al nog niet van mijn verdachtenlijstje.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #90 Gepost op: 13-09-2020, 12:25:19 »
- Ze kende Tina al... en dat klopt eigenlijk niet
De meeste kandidaten kennen elkaar best wel goed, dat specifiek deze combi een probleem zou zijn is dan raar ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #91 Gepost op: 13-09-2020, 13:11:35 »
Nikkie is het.

Alle opdrachten hebben wel een link naar haar:
* Spiegels -> in your face. Wie is er beroepsmatig de hele dag met een spiegel in de weer
* Gastenlijst -> Voor haar YouTube maakt ze gastenlijsten bekend. Wie heeft er een nieuwe naam?
* Achter je rug -> De eerste hint naar make up. Onbewerkte bakjes (niet des mols) op prachtig bewerkte tafeltjes
* Steenrijk -> Spreekt voor zich. Ook weer onbewerkte paaltjes met stift beschreven met daaronder prachtig op gemaakte, bedrukte zilveren en gouden stenen.
* Meeslepend -> Ze sleept haar make up overal heen
* Vragenvuur -> In haar YouTube videos stelt ze veel vragen

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #92 Gepost op: 13-09-2020, 13:21:18 »
Vind haar vandaag steeds irritanter worden, sorry.

Dat ben ik met je eens. En volgens mij hoeft niemand zich hier te verontschuldigen voor zijn of haar mening.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #93 Gepost op: 13-09-2020, 13:32:47 »
Dat ben ik met je eens. En volgens mij hoeft niemand zich hier te verontschuldigen voor zijn of haar mening.

Was jij niet degene die er heilig van overtuigd was dat Nikkie de kandidatenbegeleidster was  ::vergroot::. Dat je haar niet mag is inmiddels wel duidelijk, maar daar we hoeven we niet elke week aan herinnerend te worden. Er is veel ruimte voor discussie over het spel en de manier van mollen op dit forum. Echter, vind ik als je iemand zijn of haar persoonlijkheid elke week gaat afkraken gewoon niet netjes. Laat iedereen in zijn waarde en respecteer een mens zoals die is. Vind je Nikkie de Jager geen leuke kandidate? Fijn, maar houd dat voor jezelf in plaats van er elke week weer op terug te komen. Dat is pas irritant.

Offline Crysus101

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #94 Gepost op: 13-09-2020, 14:12:44 »
Nikkie is het.

Alle opdrachten hebben wel een link naar haar:
* Spiegels -> in your face. Wie is er beroepsmatig de hele dag met een spiegel in de weer
* Gastenlijst -> Voor haar YouTube maakt ze gastenlijsten bekend. Wie heeft er een nieuwe naam?
* Achter je rug -> De eerste hint naar make up. Onbewerkte bakjes (niet des mols) op prachtig bewerkte tafeltjes
* Steenrijk -> Spreekt voor zich. Ook weer onbewerkte paaltjes met stift beschreven met daaronder prachtig op gemaakte, bedrukte zilveren en gouden stenen.
* Meeslepend -> Ze sleept haar make up overal heen
* Vragenvuur -> In haar YouTube videos stelt ze veel vragen

Ben je serieus? Dit soort associaties kan je met iedere kandidaat maken.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #95 Gepost op: 13-09-2020, 14:48:34 »
Ben je serieus? Dit soort associaties kan je met iedere kandidaat maken.
Ik verdenk Nikkie ook, maar eens dat deze associaties niet sterk genoeg zijn om écht een sterke hint te vormen ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #96 Gepost op: 13-09-2020, 17:48:46 »
Ik zie er wel wat in.
En ook het thema van aflevering 2: de verblindende schoonheid van het Toscaanse landschap.
Het gaat niet om een beetje schoonheid, het gaat om de creme de la creme: verblindende schoonheid.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #97 Gepost op: 13-09-2020, 18:30:15 »
Kan ook een manier zijn om te mollen, camera's stonden meer op de grond en boobytraps gericht, vanaf hier kan je het mingeld er makkelijker in doen.
Welk geld? en door wie? Ik denk dat Ron er niet eens bij kon. (moet nog terugkijken). De bedoeling was de kist naar de eindstreep te brengen en dat doe je niet door hem op een plank te zetten, toch?
Bovendien deed ze het in zicht van de camera.
Dit en andere gedragingen sluiten Nikkie voor mij 100% uit als MOL

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #98 Gepost op: 13-09-2020, 19:18:30 »
Heel gek hoe ze zich Rons uitspraak over ‘het eigen record verbeteren’ toe-eigent. Ook lijkt ze voorkennis te hebben over de lengte van de wandeling (Rik heeft die twee kilometer toch nergens gezegd?). Of ze de mol is, geen idee, maar dit vond ik toch twee bijzondere uitspraken deze week.
Tijdens haar vorige deelname is ze er toen als tweede uitgegaan? Wie weet dat?
Verder doet ze wel erg dom deze aflevering. Ron zegt bij de laseropdracht: afknippen, Nikkie zegt met wat. Ja met wat NIkkie als jezelf die kniptang vindt.
Verder weet ze niet eens waar Italie ligt en waar ze zijn. Zo word je niet de winnaar van deze serie.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2020, 19:30:49 door yessie »

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #99 Gepost op: 13-09-2020, 19:27:15 »
Ja, in molboekje uit te printen info over Nikkie, staat 2 de afvaller  ::jaja::