Auteur Topic: [De winnaar] Nikkie de Jager  (gelezen 81494 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #380 Gepost op: 19-10-2020, 21:28:46 »
sameee ::bravo:: ::bravo:: En je zag Jeroen, Oh nee ik verlies
chipsverslaafde <3

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #381 Gepost op: 20-10-2020, 01:05:12 »
Ik vond Nikkie vorige seizoen niet zo gemotiveerd, naast het feit dat ze eerder naar huis moest door persoonlijke omstandigheden. Zal ze nu toegezegd hebben met de voorwaarde: alleen als ik de mol kan zijn? Met de nog nooit vertoonde tactiek: een luie mol?
Kandidaten die voorwaarden stellen om mee te mogen doen moeten volgens mij nog geboren worden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #382 Gepost op: 20-10-2020, 09:10:24 »
Weet iemand of Nikkie in haar 1e seizoen de mol eigenlijk ook al op het spoor was? Zoals bekend heeft ze de test toen slecht ingevuld vanwege haar broertje. Had ze al veel namen gestreept, denk ik.

Als Jeroen het is heeft ze het echt niet normaal goed gedaan. Ik denk dat ze n'm bij de spiegels al in het vizier had.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #383 Gepost op: 20-10-2020, 09:55:27 »
Als ik het me goed herinner, leek het inderdaad alsof Nikkie ook toen de juiste mol verdacht in de eerste afleveringen en zelfs expres de verkeerde mol koos voor de test, want die was het sowieso niet, maar dan kon ze naar huis.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #384 Gepost op: 20-10-2020, 10:02:56 »
Nikkie had Merel inderdaad snel door en maakte het haar lastig door haar grappend 'Molly' te noemen. En over het jengablokje dat Merel tegen haar hoofd hield zei Nikkie in de slotaflevering: "Ik had Meer zeker in mijn vizier. En toen ze dit deed dacht ik o jezus, ze kan het niet meer aan." ::rofl::

Offline sillosio

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #385 Gepost op: 20-10-2020, 10:09:04 »
Ik meende hier ergens op het forum te lezen dat gisteren de ontknoping is opgenomen. Gisteravond heeft Nikkie deze foto's op haar instagram story gezet. Onzeker over haar prestatie als mol?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #386 Gepost op: 20-10-2020, 11:48:37 »
Jammer dat de meest onverdachte kandidaat van heel het seizoen de alternatieve mol is. Nu maken ze het ons wel heel gemakkelijk. Maar Nikkie, als kandidaat heb je het knap gespeeld.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #387 Gepost op: 20-10-2020, 12:08:28 »
Jammer dat de meest onverdachte kandidaat van heel het seizoen de alternatieve mol is. Nu maken ze het ons wel heel gemakkelijk. Maar Nikkie, als kandidaat heb je het knap gespeeld.

Nou Patrick was nog wel minder verdacht hoor :P

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #388 Gepost op: 20-10-2020, 12:38:00 »
Ja, ze heeft het fantastisch gedaan.  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #389 Gepost op: 20-10-2020, 16:21:02 »
Mwoah, persoonlijk lijkt ze me een verrukkelijke en grappige flapuit, maar zou haar succes in het ontmaskeren van de mol niet domweg te verklaren zijn doordat ze in het kasteel achter zich om keek en 'iets' heeft gezien? Dat zou gewoon domme mazzel zijn (een beetje zoals Marc-Marie die een buitensporig groot voordeel had door zijn bestaande vriendschap met de *uiteindelijke* mol). Ik gun dat Nikkie heus wel, maar al die superlatieven lijken me ook weer overdreven.
Woosie down?

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #390 Gepost op: 20-10-2020, 19:18:30 »
In de eerste opdracht verdenken de kandidaten degene die voor hun spiegel fout gaan staan.
Zo verdacht Patrick Ellie omdat zij voor zijn brief ging staan.
Om dezelfde reden is Jeroen al vanaf het begin verdacht voor Nikkie omdat hij voor haar spiegel stond.
Daarmee had ze onbedoeld een grote informatie voorsprong op de andere kandidaten.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #391 Gepost op: 20-10-2020, 19:20:41 »
In de eerste opdracht verdenken de kandidaten degene die voor hun spiegel fout gaan staan.
Zo verdacht Patrick Ellie omdat zij voor zijn brief ging staan.
Om dezelfde reden is Jeroen al vanaf het begin verdacht voor Nikkie omdat hij voor haar spiegel stond.
Daarmee had ze onbedoeld een grote informatie voorsprong op de andere kandidaten.

O, was dát het? Ja, dat is inderdaad een meevaller geweest voor Nikkie.
Woosie down?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #392 Gepost op: 20-10-2020, 19:38:25 »
Nee Jeroen dacht aah Nikkie staat voor mijn spiegel, die hou ik in de gaten.
chipsverslaafde <3

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #393 Gepost op: 20-10-2020, 22:44:28 »
O, was dát het? Ja, dat is inderdaad een meevaller geweest voor Nikkie.

Volgens mij volgde dat nadat Nikkie tegen Jeroen had gezegd dat ze haar eigen uitspraak niet meer wist. Er ging de theorie rond dat ze dat expres gedaan had om te zien of ze de mol in de val kon lokken. Als dat klopt dan is het wel briljant gedaan.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2020, 22:55:30 door Leendert »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #394 Gepost op: 21-10-2020, 00:05:43 »
Volgens mij volgde dat nadat Nikkie tegen Jeroen had gezegd dat ze haar eigen uitspraak niet meer wist. Er ging de theorie rond dat ze dat expres gedaan had om te zien of ze de mol in de val kon lokken. Als dat klopt dan is het wel briljant gedaan.

Als dat klopt, moet ik inderdaad mijn zuinige mening over Nikkies speltechniek duchtig herzien.

(Of ik tot het kikikikikikiki van haar fanclub zal komen laat ik evenwel nog even in het midden).
Woosie down?

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #395 Gepost op: 21-10-2020, 09:34:47 »
Ik vind Nikkie strategisch behoorlijk briljant. Kleine valletjes voor de Mol zetten om uit te testen. Ook vond ik het heel knap dat ze als Tygo haar aanvalt op de weggerolde 'I', ze alleen maar zegt. "Ik weet niet waar je het over hebt". Op een manier die Tygo alleen maar verder de tunnel inzuigt.
Ze heeft volgens mij nergens met iemand haar verdenkingen gedeeld en laat die ook niet blijken in het spel. Iedereen vind haar gesloten. Ik denk dat ze doorheeft, al heel lang, dat ze de enige is die goed zit. Dus dat ze als ze haar verdenking bij zichzelf houdt ze doorstoomt naar de winst. Vind ik ook knap, heel veel spelers uit wie is de mol duiken uiteindelijk bondjes in en delen alles met iemand. Ook volgens mij omdat het fijn is om met iemand vrij te praten. Dat is niet het slimst om te doen als je als enige goed zit. Zelf verdenking op je laden en stiekem in je eentje de mol verder uittesten is superslim. Heel verdiend gewonnen. (denk ik)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #396 Gepost op: 21-10-2020, 10:06:04 »
Nikkie lijkt me inderdaad een gewiekste kandidaat - die in haar beide seizoenen de Mol al vroeg heeft ontmaskerd - maar ik wacht netjes met mijn lof tot ze zaterdag inderdaad de winnaar blijkt ;D
...óf niet!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #397 Gepost op: 21-10-2020, 10:34:46 »
Volgens mij volgde dat nadat Nikkie tegen Jeroen had gezegd dat ze haar eigen uitspraak niet meer wist. Er ging de theorie rond dat ze dat expres gedaan had om te zien of ze de mol in de val kon lokken. Als dat klopt dan is het wel briljant gedaan.
Ja, ik denk dat ze n'm in het dorp al in het vizier had. Jeroen reageerde daar al secundair. Niet handig van de productie om de mol meteen te koppelen aan de beste speurder ...want de 1e ontmoeting in het spel tussen Nikkie & Jeroen was duidelijk geregisseerd.

Trouwens opvallend dat Nikkie & Merel een maand (dacht ik) voor de opnames v/h seizoen een afspraak hadden. Zag het net op m'n telefoon, maar kan het nu zo snel niet vinden.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #398 Gepost op: 21-10-2020, 13:04:30 »
Trouwens opvallend dat Nikkie & Merel een maand (dacht ik) voor de opnames v/h seizoen een afspraak hadden. Zag het net op m'n telefoon, maar kan het nu zo snel niet vinden.

Zou slim zijn, een ex-mol als vertrouwenspersoon.  ;)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #399 Gepost op: 21-10-2020, 14:52:27 »
In het extra beeldmateriaal op Insta/Facebook van WIDM zie je dus nu ook duidelijk het handschrift van Nikkie.. Waarom? Als je in de aflevering al bekend maakt dat het handschrift van de mol op de spiegels te zien is en je vervolgens een halve week voor de finale het handschrift van de winnaar laat zien, neem je toch werkelijk elke kans op een spannende finale weg?  :-X