Auteur Topic: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!  (gelezen 20959 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #60 Gepost op: 17-09-2020, 19:41:48 »
Tijd voor de uitslag van de doolhofwoordzoeker! De overgebleven letters vormen de vraag: "Wie is de drol?", en ja, die quote komt natuurlijk uit de mond van Tina de Bruin! Dat had bijna iedereen goed, maar wie was het snelst?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dat brengt ons op de volgende tussenstand (ik heb 'm ook toegevoegd aan de openingspost van dit topic!):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Veel plezier en succes met de participizza!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #61 Gepost op: 17-09-2020, 20:35:00 »
Die Michael is niet te vertrouwen hoor!  ::rofl::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #62 Gepost op: 17-09-2020, 21:15:07 »
Die Michael is niet te vertrouwen hoor!  ::rofl::
Je wil niet weten wat ik elke keer bij D*N moet doen voor de juiste antwoorden :-X

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #63 Gepost op: 17-09-2020, 21:16:48 »
Je wil niet weten wat ik elke keer bij D*N moet doen voor de juiste antwoorden :-X
1000 dollars op Paypal natuurlijk.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #64 Gepost op: 17-09-2020, 22:31:04 »
Jezus hoe snel zijn jullie ::rofl::
chipsverslaafde <3

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #65 Gepost op: 18-09-2020, 11:20:19 »
::jaja:: Dus gewoon insturen! Ik geef ook participatiepunten voor deze ;D
Hoe lang heb ik nog? Ik doe niet mee voor het klassement maar ik weet er wel een paar  ::hypocriet::
...óf niet!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #66 Gepost op: 18-09-2020, 11:26:22 »
Hoe lang heb ik nog? Ik doe niet mee voor het klassement maar ik weet er wel een paar  ::hypocriet::
Tot zondag 20:00 wanneer de nieuwe puzzel waarschijnlijk komt ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #67 Gepost op: 19-09-2020, 18:48:09 »
Slechts drie mensen met een poging tot nu toe, het kan nog mensen, de punten liggen voor het oprapen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #68 Gepost op: 20-09-2020, 21:16:32 »
Tot zondag 20:00 wanneer de nieuwe puzzel waarschijnlijk komt ;D
Not yet ::ohno::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #69 Gepost op: 20-09-2020, 21:18:28 »
Nee was een verwachting, maar ik heb Hans nog niet gehoord ::hypocriet::.

Ik zal de uitslag vanavond laat nog posten!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #70 Gepost op: 20-09-2020, 22:30:40 »
OEPS

Was een heel hectisch weekend en ben helemaal vergeten de puzzel te posten! ::sorry::

Ik zal 'm morgen rond 19u posten! Dat is, vermoed ik, toch een iets fijner tijdstip voor de puzzelaars dan bijvoorbeeld nu middernacht of morgenochtend. Je zult minder lang met die puzzel bezig zijn dan met de pizzapunten. ;)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #71 Gepost op: 20-09-2020, 22:45:34 »
Lol Ik zag de pizzapunten en wist meteen hier kan ik niks mee. Dus als de volgende nog korter wordt, lol.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #72 Gepost op: 20-09-2020, 22:59:47 »
Ah nee we kunnen de deadline gewoon een dagje langer laten doorgaan hoor :). Dan wordt woensdag wel de volgende puzzel gepost maar kan je tot donderdag nog de eerste inleveren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #73 Gepost op: 20-09-2020, 23:34:21 »
Dan eerst de oplossing van de Pizza Quotes! Ik zal proberen het moment van de quote er ook bij te beschrijven.

Nikkie
1. "Oh god ze kan het niet meer aan" tijdens de reünieaflevering toen Merel vertelde dat ze een jengablokje met mol tegen haar hoofd aanhield.
2. "Oh mijn god ze komen naar ons toe" wanneer de dansers in de Salsa opdracht op de kandidaten afkomen.
3. "Laat jenga nou net één van mijn favoriete spellen zijn!" uiteraard bij de Jenga opdracht
4. "Ik zweer het je, als jij mij zit te besodemieteren" tegen Rick-Paul als ze bovenaan staan om de letters te zien.

Tina
1. "Halloo? halloo?!" wanneer ze in de taxi opdracht op een verlaten plek op zoek gaat naar Rik.
2. "Shall I carry your boodschappen?" wanneer Tina een Chinees probeert over te halen mee te werken in de telefoonmarkt opdracht
3. "Ik ga voor wijsheid, wijsheid brengt geluk" wanneer ze als eerste de keus maakt in de opening van seizoen 20.
4. "Het was gewoon een hele zware dag, hou toch eens op met zeuren" tegen Johan wanneer hij informatie uit mensen probeert te halen aan tafel.

Ron
1. "Laat mij maar links liggen" wanneer hij de hotelkamer binnenkomt met Loes.
2. "Ik ben er letterlijk en figuurlijk ziek van" nadat hij een rood scherm kreeg
3. "Ze weten niet wat ze missen" nadat hij ook nog eens niet wordt teruggehaald in het theater.
4. "Kan ik jou op een kopje koffie trakteren?" wanneer hij met Loes aankomt bij de koffietent waar ze de opdracht beginnen.

Patrick
1. "Ja maar je doet er niets mee" in de reünie als reactie op elke keer dat hij Dennis iets verdachts zag doen.
2. "Ik heb het gewoon allemaal nodig, dat gezeik" wanneer hij tijdens het bagagespel geen afstand doet van ook maar iets uit zijn tas.
3. "Dat is een hele domme vraag, ik bel je later" geïrriteerd in de taxi opdracht tegen Edo.
4. "Die heb ik uh in en uh rondom het spel weten te vinden" wanneer hij zijn complete topo inlevert voor een vrijstelling midden in de nacht nadat hij een aantal topito's uit tassen heeft gestolen.

Jeroen
1. "Vervolgens moest ik in outfit komen" toen hij de Nederlandse Elvis moest spelen voor de rechtszaal opdracht
2. "Ik loop hier een beetje als kip zonder kop door het bos" tijdens de opening van seizoen 17 waarbij ze tickets moesten zoeken in het bos.
3. "En zeker ik met mijn, laten we zeggen, matige conditie" Jeroen vind een opdracht met grote puzzelstukken verslepen zwaar.
4. "Gaan we dit aan de rest laten zien, ik weet het niet" random Jeroen quote want hij had niet veel hoogstandjes.

Peggy
1. "Ik heb jouw sjekkel!" de iconische quote nadat ze de joker van Milouska heeft gestolen
2. "Vanaf nu is het oorlog" nadat Milouska twee jokers weggeeft aan Liz en Roderick
3. "Ik voel mij dan genaaid" haar zoveelste frustratie met Milouska
4. "Nee, het kan inderdaad niet zo makkelijk zijn" wanneer ze in de reünie terugkijken op de tango opdracht.

Horace
1. "The game is on" nadat ze horen dat de mol in de bus zat
2. "Oh dat wordt gezellig, even handen schudden maar nee niks van dat" nadat ze Pieter-Jan voor het eerst ontmoeten.
3. "Trust Nobody" de welbekende quote die nog steeds wordt gebruikt.
4. "Het was alles wat ze mij beloofd hadden" over de laseropdracht

Tygo
1. "Ik heb een vaarbewijs, dus ik wil lekker varen" wanneer ze een bestuurder moeten aanwijzen voor de speedboot
2. "Nu gaat het allemaal wat sneller hoor in mijn hoofd, in het leven" Tygo die te snel is in een opdracht waarbij ze seconden moeten uittellen.
3. "Dit is pikwaardig, dit kan je pikken" over de enveloppen waarmee ze geld de toekomst in kunnen sturen.
4. "Niemand zei dat we gingen survivallen, anders had ik echt 16 eieren gegeten" wanneer hij opeens in een aflevering Expeditie Robinson terecht komt.

Ellie
1. "Zoeking doen wij altijd met de klok mee" Ellie op zoek naar jokers tijdens witte mollengezichten opdracht.
2. "I don't need you" tegen de eerste beste man in de metro die ze niet nodig heeft omdat ze iemand zoekt met een specifieke naam.
3. "Wat er ook gebeurt, maar hij krijgt hem niet!" wanneer ze de pot moet afstaan en wil dat het absoluut niet Tim Hofman is die hem overneemt.
4. "Waar het om gaat is dat er etherdiscipline is" wanneer ze uitlegt hoe je met porto's omgaat nadat ze een opdracht verknald hebben daarmee.

Nadja
1. "Het lijkt wel of we met debielen..." nadat ze aan de portofoon zat met Menno Bentveld die haar vond hijgen in de telefoon en haar niet verstond.
2. "Oh ik ben eruit" nadat ze rechtdoor door de tempel loopt recht tegen het mannetje waar Eva net ook tegenaan is gelopen en uit het spel ligt, tot verbazing van de rest.
3. "Ja ik dacht, ik móet even op die olifant" toen ze tijdens een puzzelopdracht op een olifant ging zitten
4. "Hij heeft water met ijs voor mij gehaald, hij heeft mijn tas gedragen..." wanneer ze Paul heeft gewonnen bij de veiling.

Punten zijn next!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #74 Gepost op: 20-09-2020, 23:40:34 »
Ranking
12 punten voor:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
10 punten voor:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
8 punten voor:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Tussenstand:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #75 Gepost op: 20-09-2020, 23:45:01 »
Heel knap Monkeysuncle!! ::bravo::

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #76 Gepost op: 20-09-2020, 23:55:30 »
40/40  ::oink::  respect!


Ik was al trots op mijn 30 goede antwoorden
::rofl::
Talk less, smile more

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #77 Gepost op: 21-09-2020, 00:06:01 »
Als de puzzel morgen komt had de deadline van de pizza toch ook verplaatst kunnen worden :(
chipsverslaafde <3

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #78 Gepost op: 21-09-2020, 09:13:42 »
Thanks, misschien ben ik wel iets te verslaafd  :-[

Overigens heb ik wel een aantal keer gegokt hoor.

My fall will be for you

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Funstuff] Every Day I'm Puzzling!
« Reactie #79 Gepost op: 21-09-2020, 19:01:17 »
Yes, nu is ie er dan echt, puzzel nummer 5! Nogmaals mijn excuses, het was me gisteren helemaal ontschoten.

Maar daar gaan we dan! Wederom een rebus. Net als bij de eerste puzzel wil ik als antwoord in mijn pm-box: de oplossing van de rebus (dat is een vraag) én het antwoord op die vraag. Enkel volledig juiste antwoorden verdienen punten!

Succes allemaal ::ok::