Auteur Topic: [Aflevering 1] Renaissance  (gelezen 21515 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #40 Gepost op: 5-09-2020, 22:24:25 »
Ik moet zeggen dat ik van tevoren niet zo'n trek had in een allstars, maar nu het weer begonnen is vind ik het toch wel weer erg leuk. Ik ben superblij dat ze geen finalisten gedaan hebben, en ook wat echt vroege afvallers, en ook wat mensen uit wat oudere seizoenen. En superblij dat Horace meedoet, hij is fantastisch ;D En Tina ook, maar ja :\'(

Ik was bang voor een groep met veel drukke mensen, maar dat valt echt heel erg mee. Het is eerder het tegendeel. De keuze voor Tygo voor deze serie was ik niet per se fan van, maar nu zo in deze groep denk ik dat hij wel echt een toevoeging is. Hij maakt het spel wel gelaagder :) Volgens mij zijn dit echt allemaal toffe mensen die dit spel heel mooi kunnen maken. Alhoewel dat bij die bakjes dan weer wat tegenviel :P (Is dat nou echt door de mol weggehaald? Ik hoop het, maar dat is echt supergewaagd)

Leuk dat een paar oud-mollen nog langskomen (Milouska! ::love:: )

Ik heb er echt weer zin in en ga denk ik ook weer molpunten doen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #41 Gepost op: 5-09-2020, 22:32:51 »
Het valt me ook op dat de 250 van Horace nog niet is meegerekend op de site...

Als ze dan 1000 verdienen in de eerste opdracht, 250 verliezen in de tweede en de 250 van Horace maakt 1000

Toch vreemd dat er dan 750 op de site staat...  ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #42 Gepost op: 5-09-2020, 22:39:02 »
Het valt me ook op dat de 250 van Horace nog niet is meegerekend op de site...

Als ze dan 1000 verdienen in de eerste opdracht, 250 verliezen in de tweede en de 250 van Horace maakt 1000

Toch vreemd dat er dan 750 op de site staat...  ::vergroot::

Rik heeft bij executie aangegeven dat er geld gepakt is. wil niet zeggen dat t ook al in de pot zit... Ik ga er dus vanuit dat Horace het geld (nog) niet afgegeven heeft aan Patrick.

overigens zou je dat als mol-actie kunnen zien, al schiet je hier als mol niet heel erg veel mee op (denk ik).

Of hij moet weten dat er een opdracht komt waarbij ze zelfstandig geld moeten verdienen en wil de 250 daar in t spel brengen, zodat hij juist niet verdacht is. we komen er vanzelf achter neem ik aan...
"niets is wat het lijkt"

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #43 Gepost op: 5-09-2020, 22:43:47 »
Ik moest het eerste kwartier wel even met mijn ogen rollen over alle nietszeggende clichépraatjes ::) maar deze aflevering heeft me aangenaam verrast. Als ik dan toch even mag zeuren; waarom in plaats van cameos van 5 oud-mollen niet all the way gegaan en 10 oud-mollen gerekruteerd?

Ik hoop stiekem dat de overige 15 mollen ook nog langskomen dit seizoen. Misschien iets te veel van het goede, maar ook de foto op facebook. Ik blijf hopen...  ::joehoe::

Alhoewel ik van tevoren ook kritisch keek naar zo'n allstar seizoen, viel het me alleszins mee. Toch gek om een seizoen te beginnen met een bepaald beeld bij alle kandidaten, zorgde er bij mij in ieder geval voor dat ik de executie nog spannender vond dan normaal. Ben benieuwd naar volgende week!
« Laatst bewerkt op: 5-09-2020, 22:57:01 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #44 Gepost op: 5-09-2020, 22:48:28 »
Heerlijk weer vanavond!

Ik had ook het gevoel dat iedereen al wist wie er mee zou doen. En zat zooo hard met Ron mee te hopen dat hij niet weer meteen een rood scherm zou krijgen. Wel zuur voor Tina!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #45 Gepost op: 5-09-2020, 22:51:08 »
Ik vind het een leuke eerste aflevering met goede opdrachten. Van de meeste kandidaten vind ik het heel leuk dat ze weer mee doen. Een vind ik wat minder en een heb ik niet zo'n mening over.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #46 Gepost op: 5-09-2020, 22:54:09 »
Euh... de kosten van tien vliegtickets? Of wie weet komt de rest van de 15 mollen nog terug in andere opdrachten.


Dat jij oprecht denkt dat WIDM terugdeinst voor de kosten van vliegtickets naar Italië vind ik echt heel schattig. Heb je de opening van seizoen 18 niet gezien? Hoeveel vliegtickets denk je dat er doorheen zijn gegaan om die ene quote 'wij zijn niet in Kiev vriend!' op te kunnen nemen?

En zelf weet je ook wel dat het een beetje onzin is, want je houdt de mogelijkheid open dat de andere 15 mollen ook nog zullen opduiken.
Woosie down?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #47 Gepost op: 5-09-2020, 22:55:15 »
De vliegtickets zijn de kosten niet inderdaad.  ::ohno::
Ik heb nog wel een boekje waar de kosten van zulke programma's in staan... even kijken hoor.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #48 Gepost op: 5-09-2020, 22:56:17 »
Dat jij oprecht denkt dat WIDM terugdeinst voor de kosten van vliegtickets naar Italië vind ik echt heel schattig.
Dank je.

Ik zeg ook niet dat het zo is, maar het zou een reden kúnnen zijn. Aangezien dit het tweede seizoen in een jaar is.
Tell me what your telescope says

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #49 Gepost op: 5-09-2020, 22:58:52 »
Denk niet dat we nog andere oudmollen gaan zien. Zou wel heel toevallig zijn als ze alle 20 beschikbaar en willen meedoen. Dan liever alleen deze 5 dan dat we uiteindelijk een paar missen. Zou raar zijn.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #50 Gepost op: 5-09-2020, 23:01:26 »
Wat ik opvallend vond was die ene vraag in de test: "Tegenover welke Mol stond jij in de kerk?" Dat is toch geen vraag die je helpt om aan te geven op wie je zit? Of zit ik hier nou mis?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #51 Gepost op: 5-09-2020, 23:04:51 »
Wat ik opvallend vond was die ene vraag in de test: "Tegenover welke Mol stond jij in de kerk?" Dat is toch geen vraag die je helpt om aan te geven op wie je zit? Of zit ik hier nou mis?
Er stond tegen over welke oud-Mol stond de Mol, dus toch wel een vraag over de Mol ;)
...óf niet!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #52 Gepost op: 5-09-2020, 23:05:08 »
Denk niet dat we nog andere oudmollen gaan zien. Zou wel heel toevallig zijn als ze alle 20 beschikbaar en willen meedoen. Dan liever alleen deze 5 dan dat we uiteindelijk een paar missen. Zou raar zijn.

Dat zou leuk zijn inderdaad. Maar als regisseur zou ik in ieder geval al 10 hebben ingezet bij de derde opdracht. Dan hadden die 10 achtereenvolgende reveals echt impact gehad. Nu was het: ha, Kees! Inge! Kim! Thomas! Milouska!

O... en nog een keer Kees. O, en Inge... ja, Kim. Thomas... en Milouska...


Woosie down?

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #53 Gepost op: 5-09-2020, 23:08:21 »
Er stond tegen over welke oud-Mol stond de Mol, dus toch wel een vraag over de Mol ;)
Aah, that makes sense. Had het nog niet nagekeken, bedankt!  :-[
« Laatst bewerkt op: 5-09-2020, 23:19:38 door McMholly »

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #54 Gepost op: 5-09-2020, 23:15:53 »
Geen idee waar ik het moest plaatsen, maar ik vond het hilarisch dat ik vandaag mijn avatar heb aangepast naar Layton en er in de aflevering Layton muziek is gebruikt.  Ik hoop dat Horace en Jeroen heel ver komen en eigenlijk zijn alle kandidaten top  ::love::.
Så hva gjør vi nå?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #55 Gepost op: 5-09-2020, 23:21:17 »
Waar dan? Die heb ik gemist. Die games hebben zulke goede muziek.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #56 Gepost op: 5-09-2020, 23:29:40 »
Geen idee waar ik het moest plaatsen, maar ik vond het hilarisch dat ik vandaag mijn avatar heb aangepast naar Layton en er in de aflevering Layton muziek is gebruikt.  Ik hoop dat Horace en Jeroen heel ver komen en eigenlijk zijn alle kandidaten top  ::love::.

Ik dacht voor dit seizoen nog: Layton muziek zou zo goed in WIDM passen :D Het is mij niet zo goed opgevallen, maar ik ken dan ook niet alle Layton muziek weer zó goed dat ik ze gelijk zou herkennen hahaha
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #57 Gepost op: 5-09-2020, 23:30:52 »
Wat genieten weer! Moest wel echt even schakelen dat er toch echt een mol is tussen deze oud kandidaten, raar idee.
Arme Tina

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #58 Gepost op: 5-09-2020, 23:38:49 »
Nu weet ik het niet zeker meer ::rofl::. Het leek er wel op en de locaties zouden ook zo uit een game kunnen komen. Ik dacht tussen de eerste opdracht door Laytonmuziek te horen, maar als ik het Shazam geeft het iets anders aan. Zal vast aan het decor liggen dat ik het me heb ingebeeld.  ::rofl::
Så hva gjør vi nå?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #59 Gepost op: 6-09-2020, 00:03:30 »
Leuke aflevering!  ::ok::
Jammer van de afvaller  :\'(, maar dat is het spel. Leuke groep!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)