Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money  (gelezen 25143 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #220 Gepost op: 4-10-2020, 18:07:20 »
Volgens mij zit er sowieso een duidelijke knip ergens
Jawel, maar het feit dat dit zo duidelijk in beeld wordt gebracht doet mij toch Ron strepen.

Heb je Donald Trump gezien? Die kuchte en hoestte, en dat werd uit die ziekenhuisspeech geknipt. Dat kwam METEEN uit. Zo dom. Ze verdoezelen, is de conclusie.

Dat zou WIDM natuurlijk nooit doen. Die zijn hierin experts. En ALS ze het doen is om ons in de luren te leggen. Dus JA Ron zei Jan. Het feit dat dat is weggeknipt maakt hem dan juist NIET de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #221 Gepost op: 4-10-2020, 22:43:54 »
Jawel, maar het feit dat dit zo duidelijk in beeld wordt gebracht doet mij toch Ron strepen.

Heb je Donald Trump gezien? Die kuchte en hoestte, en dat werd uit die ziekenhuisspeech geknipt. Dat kwam METEEN uit. Zo dom. Ze verdoezelen, is de conclusie.

Dat zou WIDM natuurlijk nooit doen. Die zijn hierin experts. En ALS ze het doen is om ons in de luren te leggen. Dus JA Ron zei Jan. Het feit dat dat is weggeknipt maakt hem dan juist NIET de mol.
Iemand ander zei al "Jan" voor Ron en Nikkie. Dat is niet in beeld en geluid uit. Ik denk ook dat we hier Ron kunnen schrappen, hij wordt te verdacht in beeld gebracht.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #222 Gepost op: 25-10-2020, 11:26:07 »
Iemand ander zei al "Jan" voor Ron en Nikkie. Dat is niet in beeld en geluid uit. Ik denk ook dat we hier Ron kunnen schrappen, hij wordt te verdacht in beeld gebracht.
Wat een smiechten dat ze hier het geluid van Ron weg hebben gemonteerd terwijl hij niet (eerder dan Nikkie) "Jan" zei zoals wij dachten maar "Klaas". Met die wetenschap hadden wij toen Ron af kunnen strepen, niet omdat hij te verdacht in beeld kwam, maar omdat hij goed bezig was als kandidaat. Jeroen had hier veel molpunten gescoord omdat hij niet voor Klaas ging maar voor Jan. Sterker nog, ik denk dat hij misschien wel door de mand was gevallen. Typisch weer zo'n montage truc om ons op het verkeerde been te zetten, dan wel niet op het goed been.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 2: Follow the Money
« Reactie #223 Gepost op: 25-10-2020, 11:31:57 »
Hoort er allemaal bij. Wel eerlijk dat ze het in de slotaflevering erin hebben gelaten waarmee ze het "trucje" toegaven.