Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 86210 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #740 Gepost op: 18-10-2020, 00:00:50 »
Als Jeroen het is ga ik voortaan ook echt voor de saaiste  ::jaja::

Thomas, Rob en Jeroen vond ik allemaal saai van tevoren  ;D (en die laatste twee nog steeds)

Maar Jan V. niet!  :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #741 Gepost op: 18-10-2020, 00:11:06 »
Lol op social media denken veel iets te hoopvolle mensen dat Rik misschien precies t tegenovergestelde heeft gezegd aangezien spiegels n beetje n thema waren dit seizoen EN omdat je in de app nog steeds voor Tygo kan stemmen

 ::)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #742 Gepost op: 18-10-2020, 00:11:39 »
Maar Jan V. niet!  :)

Excuse me, maar Jan V. was echt heel erg entertaining!  ::love::. En leuk om naar te kijken hoor.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #743 Gepost op: 18-10-2020, 00:17:48 »
Oké, nu toch de neiging om naar Jeroen te switchen. Handschrift is te overtuigend.
In totaal heb ik hem maar 2 afleveringen verdacht (maargoed, dat was in 2017  ::schaam::)

Dit seizoen vooral afgestreept vanwege de kist die hij over de finish bracht en het gescheurde briefje dat niet in de pot kwam.
Maargoed, die kist was toch bijna leeg en wellicht is hij met het briefje gewoon simpelweg betrapt of probeerde reversed psychology uit.

Het snel pakken van de envelop die het duo naar de helikopter leidde is zeker wel verdacht. Geen geld vinden, maar wel afschermen is ook goed mols. De telefoon meenemen, wss misschien niet de beste tactiek om minder geld te verdienen, maar hij saboteerde wel de opdracht.
En de laastste aflevering lekker stoken richting Tygo is ook prachtig als hij de mol is. 'Ja, die Nikkie die verstopte de I'

Ik moet echt even dingen terugkijken, want ik heb hem nooit serieus overwogen dit jaar.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #744 Gepost op: 18-10-2020, 00:18:42 »
Toch wel geestig, dat eenrichtingsverkeer.

Hoe bedoel je?  ::rofl::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #745 Gepost op: 18-10-2020, 00:21:46 »
Hoe bedoel je?  ::rofl::

Mij maakt het persoonlijk niet veel uit hoor, maar een tijdje geleden was er wat gedoe hier in de panelen over opmerkingen van mannelijke forummers inzake aantrekkelijke kandidates. Andersom zouden we dat moeten volkomen.  ;)
Woosie down?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #746 Gepost op: 18-10-2020, 00:25:29 »
Mij maakt het persoonlijk niet veel uit hoor, maar een tijdje geleden was er wat gedoe hier in de panelen over opmerkingen van mannelijke forummers inzake aantrekkelijke kandidates. Andersom zouden we dat moeten volkomen.  ;)

Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt, maar leuk betekent niet dat ik Jan Versteeg aantrekkelijk vind als man ::rofl::. Hij ziet er zeker goed uit dat moet ik toegeven. Maar ik bedoelde meer in context dat hij een leuke persoonlijkheid heeft en dus leuk is om naar te kijken in die zin. Gewoon steengoede mol en zeker niet saai.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #747 Gepost op: 18-10-2020, 00:50:19 »
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt, maar leuk betekent niet dat ik Jan Versteeg aantrekkelijk vind als man ::rofl::. Hij ziet er zeker goed uit dat moet ik toegeven. Maar ik bedoelde meer in context dat hij een leuke persoonlijkheid heeft en dus leuk is om naar te kijken in die zin. Gewoon steengoede mol en zeker niet saai.


Jan was geweldig! Zo'n mol die je hooguit een of twee keer per decennium krijgt. En leuke vent om te zien ook, hij had alles mee. Beste seizoen van de laatste 10 jaar ook vond ik. Zal de consternatie na afvallen van Simone en Stine nooit meer vergeten

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #748 Gepost op: 18-10-2020, 00:52:17 »

Jan was geweldig! Zo'n mol die je hooguit een of twee keer per decennium krijgt. En leuke vent om te zien ook, hij had alles mee. Beste seizoen van de laatste 10 jaar ook vond ik. Zal de consternatie na afvallen van Simone en Stine nooit meer vergeten.

Wat was dat een moment ja.

Spoiler: Vlaamse mol.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #749 Gepost op: 18-10-2020, 01:10:44 »
Wat was dat een moment ja.

Spoiler: Vlaamse mol.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja de Belg stelt zelden teleur, vond de mol van vorig jaar bij hen ook echt fantastisch.
Even afwachten volgende week hoe Jeroen of Nikkie het ervan af heeft gebracht

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #750 Gepost op: 18-10-2020, 01:33:10 »
Ik heb heel lang op Nikkie gezeten (afl. 1-6), maar vanaf eind aflevering 6 weet ik het zeker: Jeroen is de mol. Ik ben benieuwd of hij een beetje flink heeft gemold. Het is het Jubileum, dus ik verwacht wel wat volgende week  ::jaja::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #751 Gepost op: 18-10-2020, 04:52:06 »
« Laatst bewerkt op: 18-10-2020, 05:07:54 door AvOgadrO »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #752 Gepost op: 18-10-2020, 08:19:14 »
In totaal heb ik hem maar 2 afleveringen verdacht (maargoed, dat was in 2017  ::schaam::)
::rofl::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #753 Gepost op: 18-10-2020, 09:06:42 »
Peggy eruit  ::oink::


Hoewel ik Jeroen (te duidelijk neergezet in aflevering 6) en Nikkie (waarom in de helikopter als je geen invloed hebt op het geld) altijd wel iets verdacht vind, vond ik ze geen van beiden overtuigend. Moeilijk kiezen nu.
Graven, graven, graven...

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #754 Gepost op: 18-10-2020, 09:21:52 »
Qua verdachte acties vind ik Jeroen en Nikkie elkaar niet veel ontlopen. Toch is het duidelijk Jeroen dankzij (1) het handschrift, (2) Rons waarschijnlijke verdenking van Nikkie en (3) Nikkies keuze voor de envelop met de rode auto waardoor ze anderhalve aflevering geen invloed had op de pot.

Als (1) en (2) minder duidelijk waren en Nikkie/Tygo vanuit hun cel ook geld konden verdienen, was het waarschijnlijk nog spannend geworden in mijn hoofd. Nu kijk ik vooral uit naar volgende week omdat ik wil zien wat mol Jeroen buiten de camera’s nog gesaboteerd heeft.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #755 Gepost op: 18-10-2020, 09:39:56 »
Vooraf had ik 3 kandidaten liever niet als mol gezien:
- Ellie: ik denk niet dat ze het zou kunnen om zo ver van haarzelf te spelen. Ze zou snel door de mand vallen
- Nikkie: de ‘ik kan niets’ en ‘ik doe niets’ mol, vind ik geen mol voor een jubileum-editie
- Jeroen: de grijze muis van het gezelschap. Lijkt me geen mol die indruk kan maken.

Blijkt het dus wel 1 van deze 3 te zijn.. dan toch maar Jeroen, maar dan moet ik toch veel gemist hebben. Jammer dat ze me alle hoop op mol Tygo hebben ontnomen  ::hypocriet::

Online Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #756 Gepost op: 18-10-2020, 09:46:17 »
Door de handschrift op de spiegels is het (voor mij) nu duidelijk dat Jeroen de mol is. Vorige aflevering twijfelde ik nog omdat hij te verdacht werd neergezet maar nu kan ik er niet omheen (mijn vorige verdachte Peggy is afgevallen, Nikkie heb ik eerder afgestreept).

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #757 Gepost op: 18-10-2020, 10:19:29 »
Toegegeven, het handschrift lijkt overtuigend, maar als Peggy het niet is dan blijft voor mij Nikkie over als enig mogelijke Mol, zeker na Jeroens molonwaardige 100% score bij de laatste opdracht.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Sjeel

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #758 Gepost op: 18-10-2020, 10:24:46 »
De finale wordt hoe dan ook bijzonder..
Ik heb me lange tijd afgevraagd waarom een 2e mol serie in 1 jaar, en dan ook maar 8 afleveringen? 20 is nu ook weer niet echt een heel bijzonder jubileum. Zou er iets zijn waarom er maar 8 afleveringen zijn gemaakt? Het weer, agenda's van kandidaten, een speciale datum? 24 oktober vieren we de nacht van de nacht, maar of dat nu bijzonder genoeg is, betwijfel ik.

Op 24 oktober staan de 3 finalisten dus in de schijnwerpers.

In blauwe schijnwerpers misschien? 

Op de dag dat de VN haar 75 jarig bestaan mag vieren is de finale van widm?
En wie ging dit jaar voor de VN werken in NL?  Nikkie! Zijn die V tekens van Tygo toeval of horen ze bij dit jubileum ???

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #759 Gepost op: 18-10-2020, 10:35:46 »
Jeroen. Nikkie geloof ik niets van. Dat is een geweldige nep mol maar de echte is toch echt Jeroen. Als mol zet je jezelf niet anderhalve aflevering lang buitenspel door de controle over het geld weg te geven. Nikkie valt dus af.
En het handschrift is duidelijk van Jeroen. Voor mij een prima optie als mol, is goed onder de radar gebleven bij de rest. Ben benieuwd naar zijn mol acties.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.