Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 91587 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #780 Gepost op: 20-10-2020, 17:45:37 »
Ik duik alsnog de Jeroen-tunnel in. Beter laat dan nooit. (Al verdenk ik Peggy nog steeds: ze stond elke keer op goede posities).

Ik verdenk Peggy ook nog steeds. Er klopt iets niet. Er zijn een paar dingen die ik echt niet kan verklaren als Peggy kandidaat is  :-X

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #781 Gepost op: 20-10-2020, 17:47:42 »
Echt kinderachtig waren alle haatreacties naar Nikkie toe, want was ze toch ''dom'' en ''ze kon niks tijdens de opdrachten''. Kan niet wachten tot ze als winnares word bekroont en iedereen hun mond even snoert. Deze dame is letterlijk een zakenvrouw die meer dan een miljoen per jaar verdient én alles behalve dom is. Wat heeft ze het toch goed gespeeld ::bravo::. 2020 is echt haar jaar. Jeroen als mol? Tja, ik wacht nog even af tot de ontknoping om echt een oordeel te geven. Ik kan snappen dat mensen Jeroen saai als kandidaat vonden, want veel hebben we nou ook weer niet gezien van hem. Daar is de ontknoping nog voor  ::rofl::.

Vooralsnog lees ik niets anders dan oordelen, maar enfin. En het commentaar op de soms best onhandige en weinig doordachte acties van Nikkie in het vorige seizoen kwalificeren als 'haatreacties' die 'de mond moeten worden gesnoerd'. Overdrijven is ook een kunst hoor.
Woosie down?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #782 Gepost op: 20-10-2020, 17:52:00 »
Ik denk dat Sanmol het over reacties buiten het forum heeft want hier gaat het gelukkig prima.

Nu nog weer on-topic gaan en ik ben helemaal tevreden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #783 Gepost op: 20-10-2020, 17:58:03 »
Ik denk dat Sanmol het over reacties buiten het forum heeft want hier gaat het gelukkig prima.

Nu nog weer on-topic gaan en ik ben helemaal tevreden.

Dankjewel voor je ondersteuning, want dit is precies wat ik bedoelde én meer ga ik er ook niet over zeggen. Alhoewel, als je comments op deze post leest dan zakt de moed je weer in de schoenen. Wat kunnen mensen toch naar zijn! Laten we elkaar accepteren in 2020.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #784 Gepost op: 20-10-2020, 18:03:39 »
Waarom gaat iedereen er van uit dat het jeroen al is? Het is Nikkie en jeroen kan het ook zijn maar aangezien de super weinige molacties en onmolse dingen ga ik daar niet van uit. En Nikkie is een super mol   ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #785 Gepost op: 20-10-2020, 18:05:16 »
Waarom gaat iedereen er van uit dat het jeroen al is? Het is Nikkie en jeroen kan het ook zijn maar aangezien de super weinige molacties en onmolse dingen ga ik daar niet van uit. En Nikkie is een super mol   ::bravo::

Ja, popje Nikkie kan het alsnog zijn  ::love::. In beide gevallen is ze een winnares. Getting that check haha.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #786 Gepost op: 20-10-2020, 18:06:01 »
Waarom gaat iedereen er van uit dat het jeroen al is? Het is Nikkie en jeroen kan het ook zijn maar aangezien de super weinige molacties en onmolse dingen ga ik daar niet van uit. En Nikkie is een super mol   ::bravo::

Is er een soort Nikkie-sekte waar ik niets van weet? Dat irrationele fangirlgedoe is zo onvolwassen... Is dit WIDM of RPDR?
Woosie down?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #787 Gepost op: 20-10-2020, 18:10:58 »
Ehm, ik ben fan van haar, maar ik denk gewoon dat ze de mol is, wat is daar sekte aan? En waarom ben je elke keer so rude tegen iedereen? Dat is pas onvolwassen naar mijn mening.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2020, 18:14:13 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #788 Gepost op: 20-10-2020, 18:23:19 »
Ehm, ik ben fan van haar, maar ik denk gewoon dat ze de mol is, wat is daar sekte aan? En waarom ben je elke keer so rude tegen iedereen.


Er zijn allerlei valide redenen om fan van Nikkie te zijn. Maar jij en Sanmol in het bijzonder lijken samen een soort eigen yaaasss queen idioom te hebben, dat - het spijt me dat ik het zeg - althans op mij een beetje irritant overkomt. In de huisregels - al is het natuurlijk niet aan mij om die te handhaven - staat trouwens ook het een en ander over Engels of Breezertaal (de huisregels dateren uit 1703). 

Het is trouwens in het geheel niet mijn bedoeling om 'rude' (=onbeleefd, ongemanierd) te zijn tegen wie dan ook, en volgens mij valt dat ook nogal mee. De één voelt zich nu eenmaal wat sneller op zijn teentjes getrapt dan de ander. Anders gezegd: If you can't stand the shade, don't throw the shade. Okuuurrr?

Maar weer on topic: er zijn zoveel aanwijzingen dat Jeroen de Mol is dat het wat mij betreft vaststaat. Alleen de Klaashint was nog duidelijker.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2020, 18:26:05 door Michmol »
Woosie down?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #789 Gepost op: 20-10-2020, 18:33:25 »
Maar jij en Sanmol in het bijzonder lijken samen een soort eigen yaaasss queen idioom te hebben, dat - het spijt me dat ik het zeg - althans op mij een beetje irritant overkomt. De één voelt zich nu eenmaal wat sneller op zijn teentjes getrapt dan de ander.

Hoevaak moet Heinz nog zeggen dat je on-topic moet gaan  ::). Als je onze manier van spreken niet leuk vind, dan kun je dat in een PM naar de moderators sturen. Daar is een PM voor. Je probeert meerdere malen al off-topic te gaan, en dat word pas irritant. Steek je hand niet in een vuur dat al brand.

Ontopic: Ze zijn allemaal leuk deze kandidaten, zelfs Jeroen ja  ::zwaai::. Wie ook de mol is ze hebben het goed gedaan. Boek gesloten.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #790 Gepost op: 20-10-2020, 18:37:19 »
ehm dat valt wel mee we kijken allebei het zelfde programma en volgens mij mag je gewoon Engelse woorden gebruiken hoor.

 En on topic, Alleen de handschrift hint is een ding, voor de rest wijzen alle molacties naar Nikkie, Aangezien Jeroen er bijna geen heeft.
chipsverslaafde <3

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #791 Gepost op: 20-10-2020, 18:48:28 »
Echt kinderachtig waren alle haatreacties naar Nikkie toe, want was ze toch ''dom'' en ''ze kon niks tijdens de opdrachten''. Kan niet wachten tot ze als winnares word bekroont en iedereen hun mond even snoert. Deze dame is letterlijk een zakenvrouw die meer dan een miljoen per jaar verdient én alles behalve dom is. Wat heeft ze het toch goed gespeeld ::bravo::. 2020 is echt haar jaar. Jeroen als mol? Tja
Ik vind het gewoon geinig dat je Nikkie zo hoog hebt maar nooit als mol. Ik zat weken wel op haar. Ik waardeer het dat je er geen problemen mee hebt dat ik de laatste weken Jeroen heb als mol. Je zou ermee kunnen inzien dat van haat naar Nikkie geen sprake is. Ik heb haar zelfs vanaf begin af als wensmol, en ik denk velen.

Dat ik haar kinderachtig noemde en van haar afstapte als mol is geen diskwalificatie van haar als persoon; ik heb een beter trackrecord dan jij...... niet zo lang op haar als mrchipie, maar toch. De dingen door elkaar halen is niet nodig, maar wel weer diva, dus dat vind ik dan wel weer leuk ::rofl:: ::jaja:: ::) ::bravo:: 8) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #792 Gepost op: 21-10-2020, 08:54:57 »
Zullen we dit in het feedbacktopic uiteindelijk doen? Zonder dat je de details weet, is het makkelijk oordelen. Wie weet heeft hij een deel van het geld hergebruikt als penningmeester of iets dergelijks. En als de mol altijd het minste zal verdienen dan heb je elk jaar de mol zo gevonden. Of ze moeten nog minder details geven en niet aangeven hoeveel er verdient is...
Als jullie vinden dat ik Jeroen heb aangevallen, mijn excuses. We zijn hier allen samen om op zoek te gaan naar de mol. Hopelijk sla ik de bal compleet mis en krijgen we straks enkele fantastische molacties te zien maar ik blijf momenteel moeite hebben met een mol die opdrachten die gemakkelijk kunnen mislopen, doet slagen.
Ik zit of zat niet in een tunnel zoals elders stond. Ik heb dit jaar minder op allerlei fora gezeten en geprobeerd de afleveringen max 2 keer te kijken.
Sinds de splitsing 4/2 heb ik zelf meer ingezet op Jeroen en kleiner deel op Tygo.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #793 Gepost op: 21-10-2020, 09:25:17 »
Dankjewel voor je ondersteuning, want dit is precies wat ik bedoelde én meer ga ik er ook niet over zeggen. Alhoewel, als je comments op deze post leest dan zakt de moed je weer in de schoenen. Wat kunnen mensen toch naar zijn! Laten we elkaar accepteren in 2020.

Helemaal mee eens. En ook in 2021 en de jaren daarna!

Volgens mij is het afgeven op mollen / kandidaten als je er weken naast hebt gezeten ook weer niet zo gek en je ziet het hier elk jaar gebeuren. Zo hoef je niet in jezelf “teleurgesteld” te zijn, je geeft gewoon de mol of een kandidaat de schuld voor hun niet passende gedrag.

Ik vind dat we de laatste jaren zowel in België als Nederland erg goede kandidaten hebben gehad, behalve in 2019 dan want die mollen / kandidaten speelden het spel wel heel apart. O ja, ik zat er in 2019 wel twee keer naast ;-).
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #794 Gepost op: 21-10-2020, 11:10:20 »
Pleit het feit dat er weinig molacties aan Jeroen zijn toe te schrijven niet juist in zijn voordeel? Is een Mol te opzichtig aan het mollen, dan schreeuwen we hier massaal moord en brand. Molt een Mol onder de radar, dan is het schijnbaar ook niet goed. Juist dit maakt Jeroen een sterke Mol, uitgaande van dat hij het daadwerkelijk is. Nikkie wílde waarschijnlijk graag verdacht zijn om ver in het spel te komen (missie geslaagd!) en de montage heeft haar daarbij goed geholpen richting de kijkers.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #795 Gepost op: 21-10-2020, 11:12:22 »
Het lijkt me het beste om de molacties eerst af te wachten alvorens de discussie over de molacties te starten. Nog een paar dagen geduld. ;)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #796 Gepost op: 21-10-2020, 11:13:53 »
Het lijkt me het beste om de molacties eerst af te wachten alvorens de discussie over de molacties te starten. Nog een paar dagen geduld. ;)

Volgens mij zijn discussies over (mogelijke) molacties een wezenlijk onderdeel van de zoektocht naar de Mol?  ;D

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #797 Gepost op: 21-10-2020, 11:26:32 »
Jazeker. De mogelijke molacties van Jeroen kunnen in zijn topic besproken worden, die van Nikkie in haar topic. Maar nu we er wel zo'n beetje uit zijn wie de Mol is dreigt dit poll-topic een algemeen topic te worden om over van alles en nog wat te praten, zoals ook hoeveel of weinig molacties er geweest zijn en hoe goed de Mol is, en dat maakt dat het wat onoverzichtelijk wordt allemaal. Vandaar dat ik de discussies af en toe wat probeer bij te sturen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #798 Gepost op: 21-10-2020, 11:29:46 »
Eens met Heinz. Ik weet voor 99,99% zeker dat Jeroen de mol is en ik ben heel benieuwd hoe hij het heeft gedaan. Daar oordeel ik nu niet over. Dat doe ik pas na de laatste aflevering. Een mol moet voldoen aan:
1. Onder de radar blijven --> Alleen Nikkie verdenkt hem en weinig molloten tot 2 afleveringen terug (dus erg goed gedaan!)
2. Lage pot --> Ook prima gedaan
3. Zelf niet veel in de pot brengen --> Volgens de meeste overzichten meer dan Nikkie, maar hij is penningmeester en kan geld misschien laten verdwijnen of hergebruikt hebben zoals eerder is gedaan door mollen
4. Goede molacties --> Die weten we nog niet.
Al met al --> Prima gedaan tot nu toe ::bravo::

Nikkie kan het in mijn ogen niet meer zijn doordat zij zichzelf opsloot met Tygo door de helikopter-envelop te pakken, door de duizenden spiegels dit seizoen, doordat het handschrift van de mol niet van haar is.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #799 Gepost op: 21-10-2020, 12:23:24 »
Tja, uiteindelijk ook uit mijn Tygo tunnel gekropen en Jeroen tunnel in, Geen twijfel meer mogelijk..