Auteur Topic: [poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 17200 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[poll] Wie is NIET de Mol?
« Gepost op: 5-09-2020, 21:42:37 »
Wie is NIET de Mol?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2020, 21:44:40 »
Sluit alleen Horace nu uit door ..

Het doorgeven van de spiegels zodat de anderen ze alvast konden vinden
Het vinden van de 3 spiegels
Het geld pakken in de derde opdracht

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2020, 21:46:15 »
En vooral: als je dan geld gepakt hebt zoals Horace, dan zou je het als Mol natuurlijk wel laten zien aan de kandidaten om jezelf onverdacht te maken. En dat deed ie niet.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2020, 21:47:13 »
Patrick. Die is daar veel te onhandig voor en zie ik er wel voor aan om zich te verspreken ofzo  ::rofl::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2020, 21:51:25 »
Horace en Ron. Horace om dezelfde redenen die Sanmol gaf en Ron omdat hij zei dat het lijstje in opdracht 2 niet zo lang moest zijn. Maar er is nog maar 1 aflevering geweest, dus ze zijn allesbehalve definitief uitgesloten.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 5-09-2020, 21:52:34 »
Voor nu gestemd op: Horace, Patrick, Ron en Nikkie.

Echter is Horace de enige waarvan ik wel vrij zeker ben dat die het niet is. Heel opvallend bezig bij dat etentje met die valse namen, werd ook opvallend in beeld gebracht. Pakt tevens €250 terwijl dat niet nodig is.

Patrick zakt ook wat vanwege zijn indeling van de groepen bij het etentje. Als mol heb je m.i. veel meer invloed op de opdracht bij het namen opschrijven en mensen zoeken dan bij het geld inzetten, dus dan zou ik mezelf als mol daar neerzetten. Je kunt wel besluiten om bij het geld inzetten te gaan, maar dan moet je niet samen met een vrij gedisciplineerde kandidaat als Ellie gaan.

Bij Nikkie zie ik het gewoon niet. Ze lijkt me veel te open en spontaan om een mol te kunnen spelen... verder nergens op gebaseerd, behalve dat ik het echt niet verwacht.

Tot slot Ron. Ik kan hem op niets betrappen waaruit blijkt dat hij onmols is, maar het zit me gewoon niet lekker bij hem. Ik vraag me namelijk sterk af of de makers het gedurfd hebben om hem als mol te vragen. Na zijn zure exit in 2018 wil je natuurlijk dolgraag dat hij verder komt dan de eerste ronde, en de enige manier om dat 100% te bewerkstelligen is om hem de mol te laten zijn. Maar zou dat niet te obvious zijn, zeker met de bekende 'Ron is de mol' uitspraken erbij die je overal voorbij hoort komen?
Het klinkt allemaal wat vaag, I know, maar ik denk dat hij door heel veel kijkers verdacht gaat worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2020, 21:53:33 »
Horace, mol pakt geen geld
Patrick, zou je jezelf als mol in opdracht 2 buiten de groep plaatsen? Nee.
Ron, gewoon geen molvibe bij.

Ik twijfel over Ellie. Potlood streepje, nu dus nog niet op gestemd.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2020, 21:57:34 »
Ron,Nadja en tygo eigenlijk

Ron: Ja gewoon geen molvibe bij

Nadja: Erg stil in het programma en zie je niet veel misschien wel een volgende afvaller.

Tygo: Zou een fantastische mol zijn, maar daarom denk ik juist dat hij het niet is.
chipsverslaafde <3

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2020, 22:14:51 »
Het is nog vooral een gevoelsdingetje, naar ik denk dat niet de mol zijn: Patrick, Ellie, Horace & Nikkie.

Patrick krijgt de penningmeester rol in zijn schoot geworpen en weet dit zonder moeite te verdedigen. Hij zet zichzelf en Ellie in een positie waarin ze veel invloed hebben op het te verdienen geld, maar ik zie niet terug dat ze dat uitbuiten. In de andere groep gebeuren juist wel dubieuze dingen.

Horace pakt geld in de laatste opdracht. Geld pakken, helemaal als het gaat om slechts €250, is voor mij geen reden om een kandidaat af te schrijven als mol, maar dan verwacht je wel dat hij er gebruik van maakt. Het verzwijgen daarvan vind ik onmols.

Nikkie straalt naar mijn mening geen molvibe uit. Ze komt oprecht over bij de executie.

Dit zijn nog slechts hele dunne streepjes met potlood.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2020, 22:33:22 »
Jeroen is voor mij sowieso niet de Mol, alleen al door de blik in zijn ogen toen hij bij het lege vrijstellingsmandje kwam. Overigens was de verbazing ook bij Ellie, Patrick en Tycho goed te zien, maar dat zou eventueel nog geacteerd kunnen zijn. Dat Ellie en Patrick de Mol niet zien wordt voor mij bevestigd door hun mollige een-tweetje voor de spiegels, waarbij ze zichzelf verdacht willen maken / aan het uitchecken zijn.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #10 Gepost op: 6-09-2020, 11:23:46 »
Patrick
Frankje Lapi

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #11 Gepost op: 6-09-2020, 12:23:26 »
Ik ga vooralsnog voor Patrick en Ellie (die laatste wil de Mol helemaal niet zijn, denk ik). Ook Jeroen acht ik niet waarschijnlijk.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2020, 14:30:05 »
Ron niet; bij de spiegels claimt hij zijn plek. Kwam op mij onmols over.
Ook doorziet hij de lijst met Italiaanse namen en de joker bij de bakjes. Kan het m.i niet zijn, hoe leuk ook.

Patrick, zondert zich af van de groep. Vind ik onmols.

Jeroen, wil het noemen van mannen namen corrigeren. Is m.i. authentiek

Horace niet, pakt ad random geld.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #13 Gepost op: 6-09-2020, 15:19:42 »
Alleen over Patrick ben ik redelijk zekerdat hij niet de mol is.
Al direct penningmeester, slechte positie om te mollen bij Gastenlijst, zichzelf en Ellie kiezen..

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #14 Gepost op: 6-09-2020, 17:31:37 »
Ik sluit me bij iedereen die Patrick noemt aan.

- Patrick zegt bij de spiegels: jongens er is daar een stellage, daar moeten ze in. Als mol laat je de kandidaten lekker doen, spiegels verplaatsen naar geen idee waar. Des te groter de kans op chaos of er 1 kwijtraakt en 2x 1000 euro niet in de pot komt.
- Patrick direct in de Spotlights als penningmeester (heel random)
- Patrick vindt de spiegel die Tygo niet ziet

Verder streep ik voor nu Jeroen len ook Ellie even af
- Ellie vindt 3 spiegels (Horace lift beetje op mee)
- Jeroen corrigeert goed in de mannennamen discussie
- Jeroen vindt als eerste een spiegel (een mol zou dat niet doen lijkt me, die wil zo lang mogelijk duurt voor men die vindt)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #15 Gepost op: 6-09-2020, 17:31:58 »
Jeroen is voor mij sowieso niet de Mol, alleen al door de blik in zijn ogen toen hij bij het lege vrijstellingsmandje kwam. Overigens was de verbazing ook bij Ellie, Patrick en Tycho goed te zien, maar dat zou eventueel nog geacteerd kunnen zijn
Ja ik zou hier de reactie van Tycho (secundair) t.o.v. die van Jeroen (primair) willen zetten. Ma.w. Jeroen is duidelijk de mol niet, Tygo wel.

Horace, Patrick, Jeroen en Nikkie zijn voor mij het meest primair verbaasd en reageren vanuit hun kern. Niks verhullends aan, geen tweede lagen, geen mol.

Ik denk dat ook te zien bij Ellie en Ron maar dat zijn stiekem mijn wensmollen ;D en Peggy en vooral Nadja zijn erg moeilijk te lezen maar zullen vast mijn stem hier ook snel krijgen  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #16 Gepost op: 6-09-2020, 18:39:26 »
Lastig om nu al iemand uit te sluiten, maar voor nu zeg ik Nadja en Horace zijn het niet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #17 Gepost op: 6-09-2020, 18:54:02 »
ik heb de neiging om de meerderheid al te strepen nu, maar laat ik het maar bij Patrick houden.

« Laatst bewerkt op: 11-09-2020, 19:17:24 door Amethyst »

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2020, 22:58:38 »
Voor nu Jeroen gestemd. Wat kan die onschuldig kijken zeg  :)
...maar soms even niet :)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2020, 23:15:14 »
Arme Ron hahaha die weet niet wat hem overkomt  ::love::

Dus Ron is het denk ik niet.
Horace denk ik ook niet (zo'n fanatieke speler zou hij dat wel willen, vraag ik mij af?) Ook vanwege de spiegels en het geldbedrag (zou evt nog verspeeld kunnen worden).
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris