Auteur Topic: HD Downloads (spoilervrij)  (gelezen 9485 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #40 Gepost op: 25-10-2020, 15:57:59 »
Ik zal vanavond aflevering 8 ook weer beschikbaar maken. :)

https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/x0EJ9MRDzsIxc80
« Laatst bewerkt op: 26-10-2020, 08:30:40 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #41 Gepost op: 25-10-2020, 16:17:47 »
Ik zou niet weten waar het aan ligt. De hele map is gewoon beschikbaar via de link. Ik kan daar weinig aan wijzigingen. Wellicht gewoon een tijdelijk probleempje op stack??

Daar lijkt het op, want het lukt nu wel om de aflevering te downloaden.  ::ok::

Stack wilde eerder ook de pictogrammen bij de afleveringen én in het menu niet laden, dus zal inderdaad een probleem bij Stack zelf zijn geweest.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #42 Gepost op: 26-10-2020, 14:49:41 »
Ik heb ook alles weer bijgewerkt, tot januari?! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #43 Gepost op: 26-10-2020, 15:10:02 »
Ik zou zeggen, tot snel! ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #44 Gepost op: 10-11-2020, 16:31:02 »
Ik kreeg vandaag een wat minder leuk bericht van Stack.

een paar jaar geleden was het mogelijk om via dit bedrijf gratis 1TB aan online opslag te krijgen en hier heb ik, zoals jullie wel weten, dankbaar gebruik van gemaakt.
Echter kreeg ik vandaag een mail dat deze gratis accounts vanaf februari worden verwijderd. Tenzij deze geupgrade worden.

Ik ga even kijken of het mij waard is om hiervoor te betalen. Gelukkig is het niet heel duur, dus ik denk dat het voorlopig wel goed gaat komen. Maar het is toch vervelend.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #45 Gepost op: 10-11-2020, 16:33:23 »
Ik kreeg vandaag een wat minder leuk bericht van Stack.

een paar jaar geleden was het mogelijk om via dit bedrijf gratis 1TB aan online opslag te krijgen en hier heb ik, zoals jullie wel weten, dankbaar gebruik van gemaakt.
Echter kreeg ik vandaag een mail dat deze gratis accounts vanaf februari worden verwijderd. Tenzij deze geupgrade worden.

Ik ga even kijken of het mij waard is om hiervoor te betalen. Gelukkig is het niet heel duur, dus ik denk dat het voorlopig wel goed gaat komen. Maar het is toch vervelend.

Wat jammer. Ik maakte er veelvuldig gebruik van. Als je iets kleins nodig hebt, laat het maar weten. Ik denk niet dat het forum zo beroerd is om je niet te helpen. En anders: zijn er echt geen andere opties van online deelservices waar zoveel op te delen valt?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #46 Gepost op: 10-11-2020, 16:39:34 »
Als je iets kleins nodig hebt, laat het maar weten. Ik denk niet dat het forum zo beroerd is om je niet te helpen.
Dit! Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar als trouwe gebruiker zou ik het echt niet erg vinden een kleine donatie te doen ::ok::
Talk less, smile more

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #47 Gepost op: 10-11-2020, 22:21:49 »
Komt vast goed! En ik heb altijd nog gratis 500 GB, hopelijk volgend jaar een upgrade naar 1 TB. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: HD Downloads (spoilervrij)
« Reactie #48 Gepost op: 11-11-2020, 09:15:44 »
[...].
Echter kreeg ik vandaag een mail dat deze gratis accounts vanaf februari worden verwijderd. Tenzij deze geupgrade worden.

Ik ga even kijken of het mij waard is om hiervoor te betalen. Gelukkig is het niet heel duur, dus ik denk dat het voorlopig wel goed gaat komen. Maar het is toch vervelend.

Oei, ik haal de afleveringen ook altijd van jouw plek. Als er een kleine donatie nodig is wil ik je ook graag helpen.