Auteur Topic: Leader  (gelezen 27044 keer)

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Leader
« Reactie #40 Gepost op: 25-09-2020, 12:56:00 »
nog iets in de leader, alleen Nikkie beweegt
vreemd

Offline Uil

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #41 Gepost op: 25-09-2020, 18:43:28 »
Heel mooi werk zie ik voorbijkomen  ::ok::

Ik merk dat ik het meest gevoelig ben voor de hints richting Ellie  ::rofl:: Het is wel weer bijna van een hoeveelheid dat ik ga twijfelen of het wel kan kloppen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #42 Gepost op: 26-09-2020, 00:08:55 »
Ik heb de beelden uit de leader op een rijtje gezet, met steeds de deelnemers achteraan.
Wat mij opvalt is dat Ron na de letters MOL staat.

Verder zijn de getallen 50 (van de munt) en 6 (metro) samen 56, dit is de leeftijd van Ron

Maar in het midden boven M O L staat Tina en Ron staat linksonder toch?

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Leader
« Reactie #43 Gepost op: 26-09-2020, 00:24:30 »
Maar in het midden boven M O L staat Tina en Ron staat linksonder toch?

Blip heeft de beelden per 3 per regel laten zien.
Ik heb de grens voor een nieuwe regel na de kandidaten gelegd.
Verder dezelfde volgorde.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #44 Gepost op: 26-09-2020, 09:59:03 »
sowieso knap bedacht ::joehoe::

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Leader
« Reactie #45 Gepost op: 27-09-2020, 15:58:44 »
ik zie steeds meer in de leader, of het goed is weet ik natuurlijk niet en Ron is eigenlijk niet perse mijn mol maar hij komt overal als mol naar voren.

Als je van mijn vorige verdeling van de shots uitgaat, die waar de kandidaten op het eind van de regel staan, en als je dan kijkt naar het de onderwerpen die zij in hun rijtje shots hebben dan komen daar mogelijke letters uit.

dit is wat ik er van brouw:

MOL   B   O   S   Z   H   A   R   D   M

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leader
« Reactie #46 Gepost op: 27-09-2020, 22:11:30 »
ik zie steeds meer in de leader, of het goed is weet ik natuurlijk niet en Ron is eigenlijk niet perse mijn mol maar hij komt overal als mol naar voren.

Als je van mijn vorige verdeling van de shots uitgaat, die waar de kandidaten op het eind van de regel staan, en als je dan kijkt naar het de onderwerpen die zij in hun rijtje shots hebben dan komen daar mogelijke letters uit.

dit is wat ik er van brouw:

MOL   B   O   S   Z   H   A   R   D   M
Goed gevonden!
Tell me what your telescope says

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Leader
« Reactie #47 Gepost op: 27-09-2020, 22:16:16 »
ik zie steeds meer in de leader, of het goed is weet ik natuurlijk niet en Ron is eigenlijk niet perse mijn mol maar hij komt overal als mol naar voren.

Als je van mijn vorige verdeling van de shots uitgaat, die waar de kandidaten op het eind van de regel staan, en als je dan kijkt naar het de onderwerpen die zij in hun rijtje shots hebben dan komen daar mogelijke letters uit.

dit is wat ik er van brouw:

MOL   B   O   S   Z   H   A   R   D   M

Vanwaar de keuze voor 'arena'? Dit zou net zo goed 'kist', 'speelveld' of 'Meeslepend' kunnen zijn, toch?  ;D

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Leader
« Reactie #48 Gepost op: 28-09-2020, 10:21:05 »
Vanwaar de keuze voor 'arena'? Dit zou net zo goed 'kist', 'speelveld' of 'Meeslepend' kunnen zijn, toch?  ;D

dat is waar, je kunt ook nog andere letters nemen.
Maar de Z en de H waren zo duidelijk dat het wel naar Ron moest wijzen.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Leader
« Reactie #49 Gepost op: 28-09-2020, 10:46:59 »
Ik vind het nog wat wankel. Ik zie ook nog niet helemaal waarom de eerste 'Barok' is, en niet bijvoorbeeld Medusa, Schilderij of zelfs Caravaggio.  ;D

Offline Molisa

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #50 Gepost op: 28-09-2020, 16:05:26 »
De rode auto in de leader is een Triumph Spitfire, geen Jaguar  ;D.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #51 Gepost op: 28-09-2020, 16:58:13 »
nog iets in de leader, alleen Nikkie beweegt
vreemd
Nikkie beweegt het meest, maar er bewegen er wel meer. Zo laat een lachende Tina haar mondhoeken zakken alsof ze daar al wist welk lot boven haar hoofd hing.
Ook bij Peggy en Tygo duidelijke bewegingen waarneembaar, alleen niet zo sterk als bij Nikkie.

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #52 Gepost op: 28-09-2020, 20:35:45 »
ik zie steeds meer in de leader, of het goed is weet ik natuurlijk niet en Ron is eigenlijk niet perse mijn mol maar hij komt overal als mol naar voren.

Als je van mijn vorige verdeling van de shots uitgaat, die waar de kandidaten op het eind van de regel staan, en als je dan kijkt naar het de onderwerpen die zij in hun rijtje shots hebben dan komen daar mogelijke letters uit.

dit is wat ik er van brouw:

MOL   B   O   S   Z   H   A   R   D   M
Als we dan toch de hint gaan pushen: eerste mol van 9 was tpch Kees Tol? Dan heb ke de t te pakken die je zou moeten hebben.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Leader
« Reactie #53 Gepost op: 28-09-2020, 21:42:49 »
dit is een beetje letters naar de wenshint toepushen, maar creatief gedaan...

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Leader
« Reactie #54 Gepost op: 28-09-2020, 21:46:29 »
Als we dan toch de hint gaan pushen: eerste mol van 9 was tpch Kees Tol? Dan heb ke de t te pakken die je zou moeten hebben.

je bedoelt dat er dan zou staan

BOSZHARD MOLT

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #55 Gepost op: 29-09-2020, 13:44:22 »
Is het al iemand opgevallen dat het kompas uit de leader naar het noordoosten wijst? Jeroen is geboren in de gemeente Noordoostpolder. En nu Ellie weg is kan het shot van Isole Gemini (Tweelingeiland) alleen nog op het sterrenbeeld van Jeroen slaan.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Leader
« Reactie #56 Gepost op: 29-09-2020, 14:32:31 »
Die wijzer zit precies tussen NW en NE. Dat is dan Noorden. Geen Noord-Oost.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #57 Gepost op: 29-09-2020, 14:37:11 »
Die wijzer zit precies tussen NW en NE. Dat is dan Noorden. Geen Noord-Oost.
De kompasnaald staat verkeerd om. De S(outh)-pijl wijst (bijna?, moeilijk te zien) precies naar de noord-indicatie van de kompasroos. Als je deze kompas zo oppakt moet je eerst (ongeveer) 180 graden draaien voordat je de juiste richting in kunt lopen.

Een kompasnaald wijst (met de N-pijl) uiteindelijk altijd het noorden aan en dus in ieder geval niet het noord-oosten.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #58 Gepost op: 29-09-2020, 14:41:01 »
Oh, ik keek eigenlijk alleen naar de stand van de kompasnaald. Wat dat betreft hebben jullie natuurlijk gelijk.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Leader
« Reactie #59 Gepost op: 29-09-2020, 15:11:06 »
Even het Noorden naar boven gezet, naar aanleiding van de opmerking van Edgomo.