Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 22426 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #80 Gepost op: 24-09-2020, 08:07:33 »
Wow nu al zin in zaterdag!

Het lijkt mij dat wij hier twee verschillende dingen zien en horen. 1) beeld: opdracht met schilderijen uit de Renaissance en 2) geluid: voice-overs over de plot twist die komen gaat..


Vooral heel benieuwd wat dat gaat zijn  ::bravo::
Meer L

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #81 Gepost op: 24-09-2020, 11:31:27 »
Ik weet niet of je De Mol 4 (België) gezien hebt, maar daarin ging het zo: één persoon ziet de schilderijen en geeft omschrijvingen door via de porto. Een groepje schildert de schilderijen op basis van die omschrijvingen. Een ander groepje moet uit vergelijkbare werken opmaken welke schilderijen er zijn nageschilderd. Hierbij waren juist die details erg belangrijk.

Geen idee natuurlijk of het nu ook zo gaat.
Waarschijnlijk hebben ze gefilmd in het Uffizi ::jaja:: Ik zie wel een variant van deze opdracht voor me waarin ze door het hele museum moeten zoeken in plaats van op basis van 10 vooraf geselecteerde schilderijen moeten kiezen. (Zou ik wel na sluitingstijd tijd doen als ik de productie was..)

Wow nu al zin in zaterdag!

Het lijkt mij dat wij hier twee verschillende dingen zien en horen. 1) beeld: opdracht met schilderijen uit de Renaissance en 2) geluid: voice-overs over de plot twist die komen gaat..


Vooral heel benieuwd wat dat gaat zijn  ::bravo::
Yes! Het lijkt er in ieder geval sterk op dat we om de één of andere reden niets van de kandidaten in actie mogen zien de komende aflevering  ::vergroot::
...óf niet!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #82 Gepost op: 25-09-2020, 00:30:39 »
Niet dat ik denk dat hier iets uit te halen is, maar aangezien ik het toevallig weet, is het misschien ook wel leuk voor wie wil weten welke kunstwerken we in de promo zien:

- Madonna del Magnificat van Sandro Botticelli
- Aanbidding der wijzen van Leonardo da Vinci
- Venus van Sandro Botticelli
- Bacchus van Caravaggio
- De annunciatie van Leonardo da Vinci
- De doop van Christus van Andrea del Verrocchio (en een van de engelen en achtergrond, mogelijk door zijn toenmalige leerling Leonardo da Vinci)
- Aanbidding der herders door Gentile da Fabriano

En deze hangen allemaal in het Uffizzi in Florence, dus daar komen de busjes wel aan  ::jaja::

Edit: overigens allemaal werken uit de Renaissance (sommige wel vroeg, dus dat kan men ook nog late Middeleeuwen vinden), behalve de Bacchus van Caravaggio, dat is een echt barokwerk.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2020, 00:36:25 door widm1992 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #83 Gepost op: 25-09-2020, 19:27:50 »
Is dat niet gewoon Nikkie?
Ik denk het ook, want je hoort 1 voor 1 alle kandidaten een zin zeggen, dus dan moet Nikkie afsluiten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #84 Gepost op: 26-09-2020, 12:59:26 »
Jeetje, in het Uffizi in Florence... ::oink:: Als je wist hoeveel NL's daar heen gaan... niet te geloven dat er niets is uitgelekt..
« Laatst bewerkt op: 29-09-2020, 09:51:50 door Mollem »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #85 Gepost op: 26-09-2020, 13:01:19 »
Na sluitingstijd neem ik aan. ;)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #86 Gepost op: 26-09-2020, 13:43:08 »
Denk ik ook. We hebben daar ooit in de rij gestaan maar zijn er naar héél lang wachten(en geen meter opgeschoten) uitgestapt. Zelfs de bezoekers die van te voren een kaartje hadden besteld stonden aan de overkant van de straat in een lange rij. Het is er gewoon veel te druk.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #87 Gepost op: 26-09-2020, 18:18:12 »
Denk ik ook. We hebben daar ooit in de rij gestaan maar zijn er naar héél lang wachten(en geen meter opgeschoten) uitgestapt. Zelfs de bezoekers die van te voren een kaartje hadden besteld stonden aan de overkant van de straat in een lange rij. Het is er gewoon veel te druk.

Dat hangt ook wel heel erg van het moment af. Ik ben twee keer geweest, buiten het vakantieseizoen en dan zijn de rijen goed te doen   ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #88 Gepost op: 26-09-2020, 19:38:13 »
Ik ga het volgende week meemaken. Pak vaak een fast lane ticket, zodat je sneller naar binnen kan. Werkte goed in Rome, verwacht eenzelfde iets in Florence  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #89 Gepost op: 26-09-2020, 19:53:17 »
Als je vroeg in de ochtend gaat net na opening, heb je soms het hele museum voor jezelf ;)
Tell me what your telescope says

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #90 Gepost op: 26-09-2020, 20:00:47 »
Dat hangt ook wel heel erg van het moment af. Ik ben twee keer geweest, buiten het vakantieseizoen en dan zijn de rijen goed te doen   ::jaja::

Ja dat kan natuurlijk. Ik was 2x in Toscane/ Florence maar beide keren in de zomer.

Vroeg in de ochtend gaan is inderdaad ook het beste.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #92 Gepost op: 29-09-2020, 08:09:58 »
Als je vroeg in de ochtend gaat net na opening, heb je soms het hele museum voor jezelf ;)

Ik ben benieuwd. Zie als eerste tijdslot 8:30 en een deze dagen ben ik in Florence. Het museum zag er super uit dus het zo goed als mogelijk voor mezelf hebben zou ik helemaal niet erg vinden  ;D
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/voor-de-groep-bij-elkaar-kwam/?fbclid=IwAR1nPZgOkl_ZIQDF30qPCjMLU26Imdep-v-jLGYiV37DjuI-m6akOJVXieo

Nou, das duidelijk. Ellie doet volgend jaar weer mee  ::rofl::

Bij de komende seizoenen wordt het een running gag: er zal altijd 1 'oude' kandidaat terugkomen naast een aantal nieuwe  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #93 Gepost op: 29-09-2020, 08:43:50 »
^^ de laatste video is voor mij een bevestiging dat Ron het niet echt naar z'n zin heeft.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #94 Gepost op: 29-09-2020, 08:48:17 »
^^ de laatste video is voor mij een bevestiging dat Ron het niet echt naar z'n zin heeft.
Ja voor mij ook. Hij heeft het echt zwaar. Zijn lichaamshouding en opmerking bevestigen dat voor mij. Hij hoeft geen derde keer  ::rofl::
Meer L

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #95 Gepost op: 29-09-2020, 09:51:10 »
Ik vind Ron echt zo niet leuk overkomen. Zal in de groep wellicht anders zijn.

Mag ook echt hopen dat hij echt de mol niet is  ::oink::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #96 Gepost op: 29-09-2020, 10:19:06 »
Na sluitingstijd neem ik aan. ;)

Maandag opgenomen, als Uffizi dicht is  ;)

(maandag 11 november 2019, dag voor de verjaardag van Ron)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #97 Gepost op: 29-09-2020, 10:45:39 »
Maandag opgenomen, als Uffizi dicht is  ;)

(maandag 11 november 2019, dag voor de verjaardag van Ron)

Grappig. Klopt mooi zo!
Spelletje ?! - It's a way of life !

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #98 Gepost op: 29-09-2020, 11:54:16 »
^^ de laatste video is voor mij een bevestiging dat Ron het niet echt naar z'n zin heeft.
Hmm. Toch verdacht dan wel. Was Ron niet degene die de productie heeft gesmeekt in brieven of hij niet eindelijk eens een keertje mee zou mogen doen? Raar dat hij het dan niet naar zijn zin zou hebben, zou kunnen zijn omdat hij de rol van Mol zwaar vindt. (Maar Jean-Marc en Evi viel het ook tegen, dat is waar.)
...óf niet!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #99 Gepost op: 29-09-2020, 14:20:48 »
Misschien is dat wel een rol die hij speelt als Mol. Het is nog nooit gebruikt en het zou een goede onderbouwing kunnen zijn waarom hij zo klunzig is in de opdrachten. Ik denk dat veel kandidaten daar in zouden trappen.