Auteur Topic: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)  (gelezen 7259 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #20 Gepost op: 16-10-2020, 08:42:06 »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #21 Gepost op: 16-10-2020, 10:18:18 »


Lijkt mij duidelijk dat Nikkie absoluut niet is gecharmeerd van Tygo zijn aanhankelijkheid.
Was trouwens ook al eerder duidelijk. Denk dat het dus niet om het geld gaat maar om de chemie tussen die twee.

Online widm1992

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2020, 14:11:49 »
Lijkt mij duidelijk dat Nikkie absoluut niet is gecharmeerd van Tygo zijn aanhankelijkheid.
Was trouwens ook al eerder duidelijk. Denk dat het dus niet om het geld gaat maar om de chemie tussen die twee.

Ik denk eerder dat ze dit gewoon grappig bedoelde. Die chemie tussen die twee is meer dan prima. Zie ook de 'Tyyyyyyggooooooo!' in de eerste aflevering, toen Tygo ook bleek mee te doen.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #23 Gepost op: 16-10-2020, 14:51:01 »
Let op het handgebaartje van Peggy bij het geldpunt. Ik heb niets gezien, ik keek ergens anders naar.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2020, 14:59:43 door Jezet »
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #24 Gepost op: 16-10-2020, 16:30:58 »
Lijkt mij duidelijk dat Nikkie absoluut niet is gecharmeerd van Tygo zijn aanhankelijkheid.
Was trouwens ook al eerder duidelijk. Denk dat het dus niet om het geld gaat maar om de chemie tussen die twee.

Dat denk ik ook niet. Hij komt duidelijk in haar persoonlijke zone, volgens mij. Zou ik zelf ook niet zo tof vinden als ik Nikkie was, geloof ik.  :-X
Nikkie pakt zorgvuldig het geld, kijkt er even naar, vouwt het op... Ik vermoed daarom ook dat het niet door het geld komt dat ze zo verbolgen kijkt.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2020, 16:35:13 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #25 Gepost op: 17-10-2020, 00:23:38 »
Lijkt mij duidelijk dat Nikkie absoluut niet is gecharmeerd van Tygo zijn aanhankelijkheid.
Was trouwens ook al eerder duidelijk. Denk dat het dus niet om het geld gaat maar om de chemie tussen die twee.
Toen ik dit gedrag in de aflevering zag, zag ik hoe nors ze keek, Ik zie dit als volgt: Als mogelijke winnaar, omdat ze misschien de mol heeft gezien, is ze duidelijk niet blij met het gewonnen bedrag. Dus in mijn ogen niet de mol heeft gezien maar zelf de mol is en baalt dat er weer geld in de pot is gekomen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Mol-gifjes (gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal)
« Reactie #26 Gepost op: 17-10-2020, 00:35:49 »
Zou ook best kunnen hoor.