Auteur Topic: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?  (gelezen 10125 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #60 Gepost op: 27-10-2020, 13:26:22 »
Seizoen 1 t/m 4: wel gevolgd, maar niet echt gespeurd naar de mol.  ::schaam::
(die reken ik niet mee)

Seizoen 5: Fout (ik wilde er niet aan dat het Yvon moest zijn)
Seizoen 6: Goed
Seizoen 7: Goed, vooral door die mega-hint.
Seizoen 8: Goed
Seizoen 9: Fout (twijfelde wel tussen verliezer en mol, fout gegokt)
Seizoen 10 en 11: niet (volledig) gevolgd
Seizoen 12: Fout: ook hier was ik te eigenwijs.  ::schaam::
Seizoen 13: niet gevolgd
Seizoen 14: Goed
Seizoen 15: Goed (ik was wel vrij laat de mol op het spoor, bijna op het einde pas)
Seizoen 16: Goed, kon niet anders door de megahint
Seizoen 17: Goed, mede door een bepaalde opdracht in het begin waarbij duidelijk was dat de mol geld had verduisterd
Seizoen 18: Goed, best snel ook. :-) Hier ben ik het meest trots op mezelf, haha.
Seizoen 19: Nog steeds Niels. Merel vond ik wel verdacht in het begin, maar heb ik toch weer losgelaten, niet handig. Fout dus
Seizoen 20: Fout. Rob heb ik wel verdacht maar losgelaten door dat theeservies.
Dit seizoen: Goed, maar wel na minstens drie molwissels. Na afl. 5 ben ik op Jeroen gaan tunnelen.

Vlaamse mol
Seizoen 7: Fout (twijfel tussen de mol en verliezend finalist)
Seizoen 8: Goed

10 uit 16 gevolgde seizoenen.
Beetje vertekende score, omdat er ook weleens met grote hints werd gestrooid door de makers. Ik weet niet zeker of ik zonder die hints de mol had gespot; misschien wel, misschien niet...

Juist de seizoenen die geen overduidelijke hint hadden, heb ik niet (volledig) kunnen volgen (ivm de donderdag-avond).

Seizoen 2019 was voor mij een blamage, haha. De Nederlandse én Vlaamse mol had ik toen helemaal fout.

Na Rob heb ik mij voorgenomen dat 'mijn mol' degene moet zijn die ik in aflevering 4 verdenk (want op dat moment in het spel zat ik wel op de juiste personen  ::rofl::)
Al gaat dat ook niet helemaal op, want nu verdacht ik Tygo na afl. 4 en ik ben toch blij dat ik na afl.5 definitief geswitcht ben naar Jeroen.  ;D

Ik geloof dat ik 'atypische mollen' redelijk goed doorheb, maar ik duik weleens een andere tunnel in (die hartstikke verkeerd blijkt te zijn) als iedereen op de juiste mol zit. Dat laatste is een beetje dom en wat eigenwijs, haha. Al pakte die ‘strategie’ wel goed uit in seizoen 18.  ::rofl::

En Jeroen zag ik dus ook vrij laat, maar nog wel voor het afvallen van Ron en Patrick. (voordat iedereen naar Elba ging)
Dus ja: uiteindelijk goed, maar ik vind het een grotere prestatie voor degenen die al eerder Jeroen in de smiezen hadden.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 27-10-2020, 16:09:02 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #61 Gepost op: 27-10-2020, 16:13:01 »
Vanaf wanneer kreeg ik de juiste Mol in het vizier?

Seizoen 7: Aflevering 8. Het eerste seizoen dat ik helemaal volgde. Ik verdacht eerst Sander (kwam ik gauw op terug), toen Renate. Inge kreeg ik pas door dankzij de handgebarenhint.
Seizoen 8: Aflevering 4. Geheel terecht *ahum* dankzij een zelf gevonden hint. De code van de duizenden foto's was 1106. 1+1+0+6 = 8 en Dennis liep de aflevering daarvoor met het bordje 'Ik-Acht'. Technisch gezien bleek te kloppen, alleen was 'ie wat complexer dan ik dacht.
Seizoen 9: Aflevering 10. Na Viviënne te hebben afgestreept bleef ik twijfelen tussen Anniek en Jon, zonder een echte keuze te maken.
Seizoen 10: Aflevering 6. Het hielp dat er twee weken tussen zaten door de Winterspelen, want in die tijd werd de kettinkjeshint ontdekt en een verspreking van Kim bij de trappen ontmaskerd.
Seizoen 11: Aflevering 3. Toen Horace eruit vloog, kwam ik al gauw op het spoor van Patrick.
Seizoen 12: Aflevering 8. Na Hadewych te hebben afgestreept geloofde ik 100% dat het Tim moest zijn. Gelukkig viel die nog op tijd af.
Seizoen 13: Schot voor de boeg. Met een korte dwaling in aflevering 2, toen ik ondanks de Priesterhint eigenwijs voor Zarayda koos.
Seizoen 14: Aflevering 9. Net als velen hier me eerst blindgestaard op Freek. Susan wel daarvoor als schot-voor-de-boegmol gehad, maar tijdens de eerste aflevering maande ik mezelf niet in een tunnel te belanden en verloor ik haar uit het oog.
Seizoen 15: Aflevering 6. Op een gegeven moment schreef ik Martine af en moest het Margriet zijn.
Seizoen 16: Aflevering 2. Hier maakte Klaas een ongekende klim van nummer 10 op mijn verdachtenlijstje na aflevering 1 naar nummer 1 in aflevering 2. Hoe zou dat nou komen...
Seizoen 17: Aflevering 3. Dit seizoen heb ik heel intensief gespeurd omdat ik toen een blog bijhield. Dat zorgde ervoor dat ik Thomas in aflevering 1 al hoger op mijn verdachtenlijstje zette en na de duinopdracht kon het niet anders meer.
Seizoen 18: Geen commentaar. Dit seizoen hield ik dezelfde blog bij, maar het mocht niet baten. Na Jan wel eventjes als hoofdverdachte te hebben gehad na aflevering 1, schreef ik hem geheel onterecht af. (Maar wat was 'ie goed!)
Seizoen 19: Aflevering 7. Of eigenlijk aflevering 4, als ik niet zo koppig bij Rick Paul was gebleven ook al had ik stiekem wel door dat er met de laseropdracht was geknoeid.
Seizoen 20: Aflevering 1. Waarbij ik eerlijkheidshalve moet vermelden dat ik ook lang getwijfeld heb over Nathan, en één aflevering lang zelfs officieel geswitcht ben.
Rennaissance: Aflevering 7. Ik moest met m'n neus op dat handschrift gedrukt worden voor ik Jeroen eindelijk doorhad.

Nu ik dit zo terug lees, doe ik het eigenlijk lang niet slecht. Alleen jammer dat ik sommige Mollen pas op het spoor ben gekomen door hints of verdachten die nét op tijd afvielen :-[
« Laatst bewerkt op: 27-10-2020, 16:52:10 door Pac »
...óf niet!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #62 Gepost op: 27-10-2020, 16:23:14 »
Ziet er goed uit Pac!

Jammer -maar wel weer leuk voor het speuren- is dat het handschrift in afl. 7 pas duidelijk werd.  ;) We hadden het eigenlijk in afl. 1 al kunnen weten.  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #63 Gepost op: 28-10-2020, 09:11:45 »
Ik kijk vanaf seizoen 2, ben dus ouwe rot in het vak. Herinner me waar ik falikant mis zat tot en met finale, bij Yvon Jaspers, Susan Visser, Patrick Stoof. Jeroen pas op het laatste moment in het vizier omdat het op een presenteerblaadje werd aangegeven, had hem halverwege afgeschreven. Een paar die ik vroeg(er) in het vizier had waren Merel Westrik, Thomas Cammaert, Rob Dekay. Ik denk gewoon ook vaak toeval dat je in de juiste tunnel zit. Vaak kreeg ik het door door heel minitueus alle draadjes in dit forum door te lezen, dan had ik het vaker goed dan als ik dat niet gedaan had. Zo heb ik dit seizoen niet op tijd meegekregen dat het handschrift op de spiegels herkend was. Advies dus altijd: lees alles door en negeer niet waar de meeste stemmen naartoe gaan. Steeds denk ik: men heeft een leger vrijwilligers ingeschakeld om hier om de verkeerde te stemmen maar tot nu toe blijkt het te kloppen wat hier wordt gedacht, althans op het einde. De Peggy-cultus heb ik hier terecht ontweken, ik zag in haar geen mol en gelukkig klopte mijn intuitie.
Eigenlijk ben ik er vrij slecht in om mensen te doorzien, 2017 was echt toeval, ik wist dat de winnaar heel slim was door een eerder persoonlijk contact en de tunnel waarin ik zat was toevallig goed.

Suggestie: stel we willen hier elkaar helpen en niet elkaars concurrent zijn, dan is het een idee om een apart draadje te maken met essentiële aanwijzingen, zodat je niet alle draadjes hoeft door te spitten.
« Laatst bewerkt op: 28-10-2020, 10:03:25 door Run »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #64 Gepost op: 28-10-2020, 14:09:12 »

Suggestie: stel we willen hier elkaar helpen en niet elkaars concurrent zijn, dan is het een idee om een apart draadje te maken met essentiële aanwijzingen, zodat je niet alle draadjes hoeft door te spitten.

Ja, ook eens. De keren dat ik de mol goed heb, zijn echt niet alleen het resultaat van mijn 'fantastische speurwerk', ahum.  ::rofl::
Dat ik Jan bijvoorbeeld goed had (en besloot om vroeg in die tunnel te zitten), kwam destijds ook door een goede opmerking van iemand anders in dat topic.

Hints of subtiele acties heb ik eigenlijk ook niet door, tot iemand daarmee komt. Ik kijk WIDM op een kleine tv, haha (wat -naast mijn tunnelvisie- stiekem ook een reden is voor mijn nicknaam  ;) ), dus ik zie echt niet alles.

Lastige is natuurlijk wel dat aanwijzingen soms vatbaar zijn voor meerdere soorten uitleg. En dat tunnelvisie ervoor kan zorgen dat je iets verdachts ook niet ziet bij een bepaalde kandidaat. Ik los het zelf op door de kandidaten-topics door te spitten en ook af en toe mee te schrijven waarom iemand het wel/niet kan zijn.

Zo kwam ik bij het Jeroen-topic een reactie van mezelf tegen dat ik hem had afgestreept (na afl. 2 ofzo). Dat las ik na afl. 4 terug en toen begon ik te denken: ehm, waarom eigenlijk?  ::rofl:: Het is dan ook mooi om te lezen dat anderen hetzelfde hebben. En zo help je elkaar.  :D Ik denk dat ik Jeroen wel had gevonden (aangezien ik het bij Nikkie echt niet zag), maar zonder dit forum had dat echt wel wat langer geduurd.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #65 Gepost op: 28-10-2020, 14:23:08 »
Suggestie: stel we willen hier elkaar helpen en niet elkaars concurrent zijn, dan is het een idee om een apart draadje te maken met essentiële aanwijzingen, zodat je niet alle draadjes hoeft door te spitten.

Het theorieënoverzicht is een aanrader: https://www.wieisdemol.com/widm21-theorieenoverzicht/
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #66 Gepost op: 28-10-2020, 15:27:36 »
Het theorieënoverzicht is een aanrader: https://www.wieisdemol.com/widm21-theorieenoverzicht/
Nee dat is een opsomming van zou dit dat betekenen?
Ik zit meer te denken aan een draadje waarin van alle kandidaten de grootste ontdekkingen qua feiten staan, zonder de discussie erover, gehaald uit het draadje over die kandidaat. Toen met Jan had ik ook 'we zitten niet in Kiev vriend' opgemerkt maar daarna kwamen er nog veel opvallende zaken die ik niet meer gelezen heb omdat ik dat draadje niet bijhield. Ik had ondertussen een andere mol maar dacht later: als ik dat wél gelezen had, was ik bij Jan gebleven. En dat is me vaker gebeurd dat er ergens een grote ontdekking wordt gedaan maar omdat je dat draadje niet leest, weet je het niet. Als je alles bij elkaar hebt, kun je nóg op een dwaalspoor raken maar je hebt wél alle belangrijke resultaten van molloten gelezen.
« Laatst bewerkt op: 28-10-2020, 15:31:29 door Run »

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #67 Gepost op: 30-10-2020, 20:24:03 »
Ik kijk vanaf 2006. In die 16 keer had ik het 10 keer goed en 6 keer fout.  :D

1. Milouska     - Fout (Frederique)
2. Inge           - Goed
3. Dennis        - Goed
4. Jon             - Fout (Anniek)
5. Kim            - Fout (Sanne)
6. Patrick        - Goed
7. Anne-Marie - Goed
8. Kees           - Goed
9. Susan         - Goed
10. Margriet      - Fout (Rik)
11. Klaas          - Goed
12. Thomas       - Goed
13. Jan             - Goed
14. Merel          - Fout (Sarah)
15. Rob             - Fout (Nathan)
16. Jeroen         - Goed

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #68 Gepost op: 30-10-2020, 22:42:26 »
Voor mij valt het lager uit:
9 goed, 11 fout = 45% percentage Inge, Kees, Klaas, Thomas uiteindelijk door de mega hint bevestigt, daarvoor kon ik anderen nog niet direct uitsluiten. (resp Nadja, Carolien, Annemieke, Diederik) De laatste drie seizoenen wel een finalist gekozen maar geen mol ::rofl::

En nu na Toscane staat het op 10 juist geraden en 11 niet. Maar ook dit seizoen zat ik niet meteen op Jeroen. Ron en Peggy waren het voor mij de mol. Tot de een na de andere vertrok voor de finale  :-\\ Was ook meteen de week waarin het nieuws over het handschrift insloeg als een bom. En toen kon ik na de gebaren/Kees/Klaas hint niet anders dan voor Jeroen gaan.

Kokervisie is soms gewoon te leuk om met Tygo te spreken en als je dan kokert op een winnaar of verliezer tja in de week van aflevering 9 naar ontknoping ga ik niet meer switchen over het algemeen. Of ze moeten het handschrift op een spiegel aanreiken  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #69 Gepost op: 7-11-2020, 15:37:01 »
Sjonge wat een lijsten allemaal. Ik ga eerlijk toegeven: ik heb het niet bijgehouden. :-[  Sterker nog, ik weet eerlijk waar echt niet meer wie zes jaar geleden de verliezend finalist was, of wie de winnaar was in seizoen 10. Ik weet niet, ik heb dat soort geheugen niet waarschijnlijk. Je hebt mensen (jongens) die de score Ajax-Juventus uit de voorronde CL 2000 nog weten, en wie de gele kaart kreeg in de 33'e minuut. Ik heb geen idee wie er in Ajax speelt, tot ik weer eens kijk.  ;D Op het moment zelf vind ik het hartstikke leuk om te speuren, ik ben tegenwoordig soms wel liever lui dan moe (laat anderen het werk doen)  ::rofl::
Maar ook best vaak tijdens het seizoen nachten doorgehaald om puzzels te ontwarren om de mol te kunnen vinden (de saloon opdracht om toch te bevestigen dat het Thomas was, de woordzoeker om 2x Jan te kunnen achterhalen) en ik heb wel vaak de Mol voor de finale in het vizier, ook al vul ik in de app of in de poll wel eens iets anders in door onzekerheid.

Ik weet nog wel dat ik Deborah meteen verdacht,
George met z'n (overwonnen) hoogtevrees verdacht vond.
Yvon onwaarachtig vond,
Milouska irritant, naief en verdacht,
Patrick raar vond,
Dennis te ontspannen 'amigo'-achtig,
Thomans in afl.1 op het dak doorhad,
Margriet te controllerig (icm met de bloemen in het eerste hotel),
Susan door een vissersbootje op de achtergrond,
Klaas door de verspreking van Susan in moltalk, etc.
Merel pas laat, door anderen weg te strepen
Jan 'Kiev' afl. 1
(mollen niet op de juiste chronologische volgorde  >:( ) maar er zijn genoeg seizoenen die ik niet goed heb gevolgd, geen tijd, niet bewust van dit forum, halverwege af moest haken of pas kon inhaken (reizen-touren) dat soort ruis op de lijn.
De laatste jaren zit ik vrijwel altijd wel goed na een paar afleveringen. Maar bijvoorbeeld bij Rob; het was op een bepaald moment (Parkeertarief) overduidelijk, maar ik bleef Nathan invullen, voor de fun of it. Het maakt me op dat moment ook niet zoveel uit of het goed is of niet, ik vind widm een van de leukste entertainmentprogramma's, en niet meer dan dat.

Maar altijd met enorm veel respect voor forumleden en andere molloten die 24u besteden aan speurwerk. En die hier dus ook impossante lijstjes tonen  ::respect::   (Brtdm, hoe dan  ??? )
« Laatst bewerkt op: 7-11-2020, 15:39:14 door Mollem »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #70 Gepost op: 7-11-2020, 16:42:56 »
Ik heb echt geen idee hoe vaak ik goed zat, maar ik ga een poging doen.

Seizoen 1 tot en met 3 heb ik achteraf (dus gespoiled) bekeken, dus die tellen niet mee.
Mol 4 Elise had ik als winnaar / favoriet, niet als mol.
Yvon weet ik eerlijk gezegd niet meer.
Milouska had ik niet door; ik zat op Frédérique.
Inge had ik door de gebarenhint snel door (eerste seizoen op het WIDM-forum).
Dennis heb ik nooit verdacht.
Jon verdacht ik pas helemaal aan het einde.
Kim had ik volgens mij redelijk snel door (maar ik zou mijn forumberichten terug moeten kijken om te zien of dat echt zo is).
Patrick kan ik me niet meer echt herinneren, maar volgens mij vond ik Art verdachter.
Anne-Marie heb ik niet verdacht; ik zat op Liesbeth.
Kees vond ik meteen enorm verdacht (maar ook mede door de Case is the mole)
Susan weet ik eigenlijk niet meer.
Margriet vond ik erg verdacht, door haar dwingende houding
Klaas viel bij mij ook snel door de mand (al heb ik hem lang afgestreept door die 1000 euro die hij binnenbracht in aflevering 1)
Thomas was té perfect als mol, hij viel mij daardoor meteen op.
Jan heb ik nooit verdacht; ik zat op Ruben (ook door zijn 'Wij zitten niet in Kiev, vriend' opmerking)
Merel verdacht ik meteen, ik vond haar zo anders overkomen dan ik haar kende.
Rob zat in een seizoen waar ik niet helemaal door gegrepen ben, dus heb niet echt een tunnel opgebouwd.
Jeroen heb ik steeds verdacht (naast Peggy), hij viel mij wel op omdat er iets ander was aan hem dan ik hem kende. Maar Peggy was mijn hoofdverdachte.

Wat mij opvalt in dit lijstje: de seizoenen die ik niet zo interessant vond, heb ik ook niet echt in een tunnel gezeten. Denk aan het seizoen van Patrick, Suzan en ook Rob.

Offline Revius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #71 Gepost op: 18-11-2020, 14:39:14 »
Echt live kijk ik pas vanaf seizoen 12. De andere seizoenen heb ik pas later teruggekeken, waar al bekend was wie de Mol was.

12: Ik zat op Hadewych. Dus fout. Wilde er niet aan dat het Anne-Marie en had toen nog mijn 'wensmol' waar ik vol op ging inzetten.
13: Ik zat op Kees best wel vroeg eigenlijk. Toen Daniel er uitvloog, alles op Kees ingezet. Dus goed.
14: Ik zat op Sofie, dus fout.
15: Ik zat op Rik, dus fout.
16: Klaas, dus goed. Vooral na die kloosterhint.
17: Thomas, dus goed. Jochem en Sanne nooit verdacht.
18: Jan, dus goed. Ik had Olcay al heel vroeg afgestreept en Ruben vond ik te verdacht in beeld gezet.
19: Merel, dus goed. Bij de andere twee finalisten nooit een molvibe gehad.
20: Buddy, dus fout. Al twijfelde ik vaak tussen hem en Rob, uiteindelijk de foute keus gemaakt.
20-II: Jeroen, dus goed. Ik verdacht hem steeds samen met Peggy, dus toen Peggy eruitlag, alleen maar nog Jeroen in het vizier gehad.

Totaal:
6 van 10. Hopelijk mag ik na seizoen 21 een 7 hier invullen.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2020, 14:46:42 door Revius »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #72 Gepost op: 23-11-2020, 19:24:49 »
2020: Peggy (fout), finale: Jeroen (goed)
2019: Leonie (fout), finale: Natan (fout)
2018: Sarah (fout)
2017: Jan (goed)
2016: Thomas (goed)
2015: Klaas (goed)
2014: Rik (fout)
2013: Jan-Willem (fout), finale: Sofie (fout)

Niet heel geweldig.. Ook veel afleiding door de blonde vrouwen de laatste jaren.

Spoiler: Vlaamse mollen (klik om te tonen/verbergen)

Zolang de blonde vrouw de mol is lult het goed precies...
« Laatst bewerkt op: 23-11-2020, 20:01:01 door Heinz »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #73 Gepost op: 26-11-2020, 16:19:04 »
Ik raad niet, ik deduceer.
Woosie down?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hoe vaak heb jij de juiste mol geraden ?
« Reactie #74 Gepost op: 28-11-2020, 15:44:43 »
Ik kijk vanaf seizoen 11;

seizoen 11: Art (fout)
seizoen 12: Liesbeth (fout)
seizoen 13: Carolien (fout)
seizoen 14: Susan (goed)
seizoen 15: Margriet (goed)
seizoen 16: Klaas (goed)
seizoen 17: Diederik (fout)
seizoen 18: Simone (fout)
seizoen 19: Jamie (fout), afl. 7 switch naar Merel (goed)
seizoen 20: Nathan (fout), afl. 8 toch switch naar Rob (goed)
seizoen 20-2: Nikkie (fout), afl. 6 toch switch naar Jeroen (goed)

Ik ben er niet erg goed in, maar dat maakt in mijn ogen het programma juist ieder jaar weer spannend  ::jaja::