Auteur Topic: [Aflevering 4] Meesterlijk  (gelezen 9356 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 4] Meesterlijk
« Gepost op: 26-09-2020, 11:55:01 »
Bespreek hier alles over de aflevering wat je niet in de specifieke opdrachtentopics kwijt kunt.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2020, 20:31:59 door Loezel »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #1 Gepost op: 26-09-2020, 20:39:26 »
Ik wilde net schrijven: waar zijn de andere drie, en dacht even dat dat de verrassing was......

Offline Mollemolen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #2 Gepost op: 26-09-2020, 20:57:09 »
Peggy heeft een Rob de mol hoed op!

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #3 Gepost op: 26-09-2020, 21:35:24 »
Wat een fantastische aflevering! Zo afwisselend en divers qua opdrachten.

Offline #DeMolJager

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #4 Gepost op: 26-09-2020, 21:37:29 »
Leuk hoe ze bij opdracht 1 de groep hadden opgesplitst. Maar ben ik de enige die deze aflevering een beetje vond tegenvallen? De opdrachten waren erg leuk, maar had toch iets meer verwacht na die cliffhanger van vorige week...
“Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug."

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #5 Gepost op: 26-09-2020, 21:38:31 »
Prima aflevering, maar helaas viel Ellie af.

Online keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #6 Gepost op: 26-09-2020, 21:39:28 »
Eerste opdracht was super ::ok:: ::ok:: Wederom een prachtaflevering voor de casual kijker. Ik ga er steeds meer van genieten!

Jammer voor Ellie

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #7 Gepost op: 26-09-2020, 21:40:08 »
Heerlijke aflevering ::bravo:: De 'wordt vervolgd' was zoals ik wel verwachtte niet superspectaculair maar ik heb wel flink gelachen deze aflevering én heb het idee dat we hier echt wat mee kunnen voor het Mollespeuren ::vergroot:: Ben echt nog drie keer deze aflevering van Mol gewisseld ::rofl::
...óf niet!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #8 Gepost op: 26-09-2020, 21:41:02 »
Leuk hoe ze bij opdracht 1 de groep hadden opgesplitst. Maar ben ik de enige die deze aflevering een beetje vond tegenvallen? De opdrachten waren erg leuk, maar had toch iets meer verwacht na die cliffhanger van vorige week...

Door die cliffhanger en doordat Rik heeft aangekondigd dat er een verassing komt, verwachten we wat.
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #9 Gepost op: 26-09-2020, 21:48:27 »
Uitstekende aflevering met hele leuke opdrachten op prachtige locaties. ::bravo::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #10 Gepost op: 26-09-2020, 21:55:54 »
Prachtige aflevering.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #11 Gepost op: 26-09-2020, 22:07:02 »
Overall gezien wel een leuke aflevering, tot de (onbedoeld) grappigste kandidaat het spel moest verlaten.

Opdracht 1 kon de kijker ook goed zien of er gemold werd. Opdracht 2 kon ik totaal niet volgen en opdracht 3 was wel aardig..

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #12 Gepost op: 26-09-2020, 22:07:43 »
Ondanks de tegenvallende cliffhanger waren het super leuke opdrachten ::bravo::

Opdracht 2 hadden ze wel anders moeten doen En die oud mollen ::love::

Opdracht 3 was lekker basic.


En niet Ellie nooooo :\'(
chipsverslaafde <3

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #13 Gepost op: 26-09-2020, 22:10:02 »
Opdracht 2 kon ik totaal niet volgen

Snap ik. Maar Rik zei al vooraf tegen de kijkers dat het om iets anders ging dan het volgen van het koffertje. En je kon direct Klaas zien als je goed keek. Als je op die manier de opdracht bekeek, alleen maar speurend naar de andere oud-mollen had je een heel andere ervaring.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2020, 22:14:50 »
Dat heb ik helaas niet meegekregen dat we op andere dingen moesten letten. De enige die mij opviel was Dennis omdat hij bijna tegen die mensen met de koffer opbotste, maar ik had op dat moment geen idee dat het Dennis was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2020, 22:15:59 »
Ik heb dan weer het hele koffertjesgebeuren gemist en hoe de kandidaten hierop reageerden. Dus dat wordt lekker terugkijken. 8)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2020, 22:17:33 »
Ik had net als de kandidaten oog voor de koffertjes en vind nog steeds dat de oud mollen lang niet zo duidelijk zichtbaar waren. De camera zwenkt wel heel makkelijk over een Klaas, Dennis en Patrick heen. Maarja dankbaar gebruik maken van het gorilla pak effect.

Wel vond ik de aflevering zeer vermakelijk. Eerst de artistieke talenten van de kandidaten, daarna de koffertjes opdracht (knipoog naar serie 3/5 misschien?) en ook de groeten uit is een mooie knipoog naar Petra, Jordanië. En ik weet wat ik ga doen zodra ik in Florence ben. Alle groeten uit foto's zelf maken en dan later de ansichtkaart erin fotoshoppen  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2020, 22:17:44 »
Als de afleveringstitels traditioneel naar de Mol wijzen zou de titel "Meesterlijk" kunnen betekenen dat de Mol heeft geschilderd

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #18 Gepost op: 26-09-2020, 22:20:39 »
Ja, dit was een heel leuke aflevering. Goede amusementswaarde en het gevoel dat er wat te mollen viel en dus ook te speuren  ::vergroot::

Ik had ook meteen bij één van die eerste shots: 'Dat was toch Klaas?!' Maar Dennis op z'n rug en vervolgens drukte met dat koffertje en Patrick daar doorheen had ik echt niet gezien :P

Probeer nog steeds een alternatief voor Peggy te vinden, en dat was toch Ellie in eerste instantie, dus er is weer echt werk aan de winkel...  ::rofl::

Blij dat Patrick (en beetje Jeroen), die toch als zeer onverdacht worden gezien, eigenlijk in mijn ogen hun toch best verdachte lijn door zetten. En Ron en Nikkie... Tja...

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Aflevering 4] Meesterlijk
« Reactie #19 Gepost op: 26-09-2020, 22:36:34 »
Heerlijke aflevering! ::bravo::