Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence  (gelezen 24168 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #60 Gepost op: 28-09-2020, 16:44:29 »
Ik heb alle routes beeld voor beeld bekeken en eigenlijk loopt iedereen redelijk goed naar de locaties, alleen Ron en Nikkie verdwalen aan het einde op weg naar de Pinocchio winkel. Verder loopt het redelijk vlekkeloos. Opvallend: er lijkt (bijna) niet geknipt in de volgorde van de beelden. Bovendien zijn Patrick en Jeroen erg goed bezig, zij leggen een route van 38 minuten af binnen de limiet van 45 minuten en zitten ook nog eens op de draaimolen. Weer een streepje door beide heren.
Hm, zou een mol-tactiek kunnen zijn. Heel snel allemaal foto's maken die weinig waard zijn.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #61 Gepost op: 28-09-2020, 16:59:07 »
Hm, zou een mol-tactiek kunnen zijn. Heel snel allemaal foto's maken die weinig waard zijn.

Zeker, ware het niet dat uit het schema van Sanmol blijkt, dat deze dan niet gelukt is.

- Ze hebben twee foto's gemaakt waar ze evenveel voor kregen als andere kandidaten: uit de pot gehouden €0
- Ze hebben een foto gemaakt voor €50 waar een ander duo meer voor kreeg (€100): uit de pot gehouden €50
- Ze hebben een foto gemaakt voor €100 waar andere duo's minder voor kregen (€50): meer in de pot €50

Saldo €0 + €50 - €50 = €0 euro bespaard.

Ter vergelijking ook de andere groepjes:
Nikkie en Ron: €50 teveel; saldo = €50
Peggy, Ellie en Tygo: €200 bespaard, €200 teveel, €50 bespaard; saldo = €-50

Kortom dit kan van geen enkele mol de molactie zijn geweest? Of deze is niet geslaagd in mijn ogen.


Edit:
De foto's die gemaakt zijn en als molactie gezien kunnen worden zijn:
Bij PET Palazzo Pitti (besparing €200) en de Pinocchio uit het verkeerde rekje (besparing €50)
Bij RN geen
Bij JP de caroussel (besparing €50)

Edit 2:
De besparing van PET is 250 euro op het maximaal te behalen bedrag van 1350 euro, dat is bijna 20% van het bedrag. Daarbij is nog eens €300 blijven liggen, door niet gevonden locaties waardoor 40% van het bedrag hier niet verdiend wordt (dat laatste bedrag is uiteraard toe te rekenen aan alle groepjes). Maar PET is dus verantwoordelijk voor het missen van 25% van het bedrag. 
« Laatst bewerkt op: 28-09-2020, 17:09:29 door widm1992 »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #62 Gepost op: 28-09-2020, 17:29:17 »
Ja, Tygo is hier heel erg verdacht bezig tijdens de opdracht.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #63 Gepost op: 28-09-2020, 17:40:10 »
Bij PET Palazzo Pitti (besparing €200) en de Pinocchio uit het verkeerde rekje (besparing €50)

Nee, zoals Sanmol eerder ook al zei: dit is niet 'verkeerd'. Ze hadden echt nog maar een paar minuten over op dat moment. Als ze van Dante hadden moeten teruglopen naar het Palazzo Pitti, had het helemaal niets opgeleverd. Hiermee haalden ze toch nog even 50 euro binnen. Dus gewoon een goede actie.

De foto's die gemaakt zijn en als molactie gezien kunnen worden zijn:
Bij RN geen

Je gaat er nu vanuit dat het optimaal is om voor 250 euro te gaan, maar zoals ik eerder schreef is dat niet alleen tijdrovend maar ook risicovol. Een mol wéét dat het andere groepje die locatie direct kan zien en dat de kans groot is dat zij dus al een foto maken. Dus je kunt als mol heel stoer en fanatiek voor de 250 euro gaan, en stiekem hopen (en erop rekenen) dat je halverwege weer moet omkeren omdat de anderen de foto al maken.
Dit kan dus een mollenstreek zijn geweest van Ron of Nikkie, die onderweg nog alle gelegenheid hadden om verder te vertragen en P+E+T meer tijd te geven die foto te maken. En het kan een mislukte mollenactie zijn van Tygo of Peggy, die hoopten dat Ron of Nikkie in de tussentijd Dante zouden fotograferen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #64 Gepost op: 28-09-2020, 17:40:16 »
Gebouw met bogen is dus de San Lorenzo.

Nog een afbeelding voor de duidelijkheid: hier zie je de kiosk en het beeld van Dante. Dit is waarom ik eerder schreef dat Nikkie en Ron het beeld van Dante konden zien. Iedere omstander had ze er op kunnen wijzen. Maar ook: Peggy rende van het beeld van Dante naar deze kiosk om de Pinocchio-kaart te pakken. P+E+T hadden ook via een andere kant van het plein kunnen weglopen en deze kaarten niet kunnen zien. Dan hadden ze al hun resterende tijd verspild met teruglopen naar het Palazzo Pitti in Oltrarno.


Peggy/P.E.T. hebben al flink gemold door heel ver te lopen en zo maar weinig kaarten te kunnen doen + een kaart voor 50 euro te doen die bij anderen 250 waard was. Niet gek om daarna een openlijk wit voetje te halen door naar de andere kiosk te lopen en nog 50 euro te proberen, ipv terug naar de eigen kiosk te gaan.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2020, 17:43:44 door Theovv »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #65 Gepost op: 28-09-2020, 17:46:04 »
...en ik denk dat de Mol graag bij Pinocchio op de foto wil...

Lekker speuren en analyseren mensen  ::ok:: ::ok::

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #66 Gepost op: 28-09-2020, 17:50:07 »
Dat ze niet teruglopen naar hun eigen rekje is zeker logisch. Maar dat doen andere kandidaten ook niet. Ze voorkomen dus hoe dan ook dat de duurdere foto van Pinocchio nog gemaakt kan worden.

Het kan tijdrovend zijn, maar ik denk zeker haalbaar. Ik ga er ook van uit dat de makers opdrachten testen en in principe als iedereen meewerkt (wat normaal gezien maar 1 persoon niet zou doen, als er niet genepmold werd) zou het mogelijk moeten zijn om het maximale bedrag te halen. Daarvoor is 250 essentieel en de afstanden zijn niet per se (veel) verder voor de hoge bedragen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #67 Gepost op: 28-09-2020, 17:57:21 »
Dat ze niet teruglopen naar hun eigen rekje is zeker logisch. Maar dat doen andere kandidaten ook niet. Ze voorkomen dus hoe dan ook dat de duurdere foto van Pinocchio nog gemaakt kan worden.

Het kan tijdrovend zijn, maar ik denk zeker haalbaar. Ik ga er ook van uit dat de makers opdrachten testen en in principe als iedereen meewerkt (wat normaal gezien maar 1 persoon niet zou doen, als er niet genepmold werd) zou het mogelijk moeten zijn om het maximale bedrag te halen. Daarvoor is 250 essentieel en de afstanden zijn niet per se (veel) verder voor de hoge bedragen.

Ik ben het zeker eens met de analyse dat het groepje PET mols is en Peggy is 1 van mijn hoofdverdachten.

Maar bij nader inzien vind ik vooral Tygo verantwoordelijk voor de molse acties van team PET. Het begin is namelijk essentieel voor hun om te beginnen met Palazzo Pitti, waar ze naaststaan en die voor hun 50 euro waard is en voor beide andere teams 250. 1 van beide andere teams start ook niet ver daar vandaan.

Als de opdracht start loopt Peggy meteen naar het rek en wil een kaart onderin pakken. Dan zien we een tijdje de andere twee groepjes in beeld en als team PET weer in beeld kom is het Tycho die heel resoluut de kaart van Palazzo Pitti pakt. Dat is een andere kaart dan die Peggy wou pakken. Hij wijst ook meteen dat ze ernaast staan, dus ze moeten die wel doen. Ook is Tycho degene die veel tijd wil besteden aan exact het juiste perspectief vinden, terwijl dat helemaal niet zo nauwkeurig hoefde te zijn.

Vervolgens pakt Peggy nog de kaart van Pinokkio voor 50 euro door een rek te vinden dat dichtbij is. Tycho probeert daar nog van af te leiden door te zeggen dat er elders ook een kaartenrek is (Wat nooit een kaartenrek van het spel kan zijn, want die staan niet op hetzelfde plein).

Ik denk niet dat Peggy de Pinokkio van 50 pakt om de Pinokkio van 100 te voorkomen. Die stond bij hun eigen beginrek aan de andere kant van de rivier en die kans was niet zo heel groot, plus de tijd was al bijna voorbij, dus als een andere groep die zou pakken was dat waarschijnlijk al gebeurd.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2020, 18:00:19 door Theovv »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #68 Gepost op: 28-09-2020, 18:06:00 »
Ik zeg ook niet wie in de groep het meest verdacht is - al is dat voor mij over de hele serie bekeken Peggy. Maar dit groepje is het meest verdacht.

Overigens nog even over de these kleine bedragen is beter, met willekeurige casus N&R

250 euro halen kost 15 minuten (Pitti)

250 euro verdienen in kleine bedragen kost minimaal 0 (€50 Dante) + 7 (€100 Duomo) + 7 (retour) + 8 (€100 Porcellino) = 22 minuten. Plus je moet dan ook nog eens nieuwe mensen de weg vragen, precies de dichtstbijzijnde bedragen kiezen etc.



Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #69 Gepost op: 28-09-2020, 18:11:52 »
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar ik heb niemand zien claimen dat kleinere bedragen beter is qua tijd. Qua efficiëntie heb je volledig gelijk. Tenminste, als er maar 1 groepje zou zijn.

Punt is dat het risicovol is omdat er meerdere groepjes zijn. En dat jouw foto met een hoog bedrag voor een ander groepje meer voor de hand ligt (direct zichtbaar is). Voor zover wij weten mochten zij niet onderling communiceren in de app (dat had het natuurlijk allemaal veel makkelijker gemaakt). Dus hoe verder je loopt, hoe groter de kans dat je voor niets loopt omdat iemand anders je voor is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #70 Gepost op: 28-09-2020, 18:20:39 »
Door de extra foto's kunnen we weer wat toevoegen  ::bravo::. Dit lijkt de meest waarschijnlijke verdeling te zijn geweest:


Als je het gewoon saldeert dat plus en mingeld? Dan hebben Nikkie en Ron het nog steeds het slechtste gedaan met 150+50-50=150 euro.
Tygo, Ellie, Peggy 300+200-200=300 euro. Patrick en Jeroen 300+50-50=300

Mij valt op dat Patrick en Jeroen 1000 euro in hun eentje konden verdienen, en de andere 2 950 euro.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2020, 18:24:26 door foxhunter »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #71 Gepost op: 28-09-2020, 18:22:27 »
Ik zeg ook niet wie in de groep het meest verdacht is - al is dat voor mij over de hele serie bekeken Peggy. Maar dit groepje is het meest verdacht.

Overigens nog even over de these kleine bedragen is beter, met willekeurige casus N&R

250 euro halen kost 15 minuten (Pitti)

250 euro verdienen in kleine bedragen kost minimaal 0 (€50 Dante) + 7 (€100 Duomo) + 7 (retour) + 8 (€100 Porcellino) = 22 minuten. Plus je moet dan ook nog eens nieuwe mensen de weg vragen, precies de dichtstbijzijnde bedragen kiezen etc.

Nee, dat snap ik, ik ben het met je eens. Dat groepje is het meest verdacht. En als ik vervolgens ga kijken wie van de kandidaten binnen dat groepje het meest verdacht is, kom ik op Tygo uit:

Hij kiest de Pitti kaart, 50 euro, terwijl bij andere groepjes 250 waard.
Hij rekt tijd door lang over foto's maken te doen terwijl dat niet nodig was.
Hij zegt dat het beeld van Dante maar 3-4 minuutjes lopen is, maar dat is in werkelijkheid 20 minuten.
Hij kan prima doen alsof ze 250 bij het beeld van Dante gaan proberen te halen. Het beeld van Dante is de startlocatie van N-R, dus grote kans dat zij hem ondertussen voor minder pakken.
Hij probeert Peggy bij het kaartenrek weg te houden als zij nog even snel 50 euro wil pakken.

Peggy is dan weer onmols in deze opdracht omdat ze met een andere kaart dan de Pitti kaart wil beginnen.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #72 Gepost op: 28-09-2020, 19:00:22 »
Mjaah... Erg veel interpretatie zie ik hier nu ook wel :P Er zijn niet heel veel beelden van PET bij het rekje (ook nog eens zo'n irritant ronddraaiende, zoekt niet het meest makkelijk), en dan ineens Tygo die Palazzo Pitti herkent. Kan ook heel normaal bij een kandidaat passen. Voor alle andere kaarten moeten ze de rivier oversteken en waarschijnlijk meerdere keren vragen, hier is in ieder geval erg veel ruimte om tijd te rekken. Peggy wil vol voor die 250 gaan en Tygo gaat daar al snel in mee...
Er staat een camera bij de kiosk waar Peggy vervolgens op af loopt voor Pinocchio. Dit moet iedereen toch opvallen? :P Je zou net zo goed kunnen zeggen dat ze hiermee anderen heel erg verdacht kan maken door voor maar 50 euro een wit voetje te halen (zoals er meer zeggen). Al met al kan ik toch minder uit deze opdracht concluderen dan ik zou willen, dat zit em deels ook in de onlogica van de bedragen en de uiteindelijk gemaakte keuzes. Plus dat Ron en Nikkie zó slecht zijn  ::rofl::

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #73 Gepost op: 28-09-2020, 19:14:06 »
Mjaah... Erg veel interpretatie zie ik hier nu ook wel :P Er zijn niet heel veel beelden van PET bij het rekje (ook nog eens zo'n irritant ronddraaiende, zoekt niet het meest makkelijk), en dan ineens Tygo die Palazzo Pitti herkent. Kan ook heel normaal bij een kandidaat passen. Voor alle andere kaarten moeten ze de rivier oversteken en waarschijnlijk meerdere keren vragen, hier is in ieder geval erg veel ruimte om tijd te rekken. Peggy wil vol voor die 250 gaan en Tygo gaat daar al snel in mee...
Er staat een camera bij de kiosk waar Peggy vervolgens op af loopt voor Pinocchio. Dit moet iedereen toch opvallen? :P Je zou net zo goed kunnen zeggen dat ze hiermee anderen heel erg verdacht kan maken door voor maar 50 euro een wit voetje te halen (zoals er meer zeggen). Al met al kan ik toch minder uit deze opdracht concluderen dan ik zou willen, dat zit em deels ook in de onlogica van de bedragen en de uiteindelijk gemaakte keuzes. Plus dat Ron en Nikkie zó slecht zijn  ::rofl::
Alles is interpretatie, een mols probeert kandidaats te lijken, een kandidaat probeert mols te lijken. Maar de punten die ik van Tycho noem zijn gewoon duidelijk in de aflevering te zien en te horen. Dat is niet na allerlei aannames.


Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #74 Gepost op: 28-09-2020, 19:28:29 »
Was ook nog beetje reactie op wat je eerder zei over dat Peggy resoluut voor een andere kaart gaat (ik zie enkel dat ze komen aan lopen bij het rek en dat ze geïnteresseerd is in de eerste kaart die ze ziet - cut - Tygo pakt Palazzo Pitti). Uiteindelijk haalde dit je volgende lijstje niet, dus misschien was dat in je ogen al niet overtuigend genoeg :P

En dat weghouden bij het kaartenrekje op het eind... Je hoort hem zeggen 'daar is ook een draaimolen'. Vind ik ook nog niet heel sterk, vooral omdat je hem ook niet ziet. Wijst wel net als Ellie op dat de ansichtkaart terug gezet moet worden, maarja, die drie seconde.

Dat Tygo nou het meest van hen tijd rekt, vind ik ook moeilijk te beoordelen. Peggy is wel degene met twee keer de camera in handen en is dus degene die wel of niet op het knopje drukt. Wat met name wordt uitgelicht is de struggle tussen Tygo en Ellie om de kaart stil te houden etc. Bij Dante vind ik het wel meevallen, hij zegt wel iets over 'de rand, de rand', maar qua wat we zien en horen gaat het vrij soepel. Bij Pinocchio maakt Tygo de foto, keurt de eerste samen met Ellie af, weinig aandacht voor rekken.

Vind nog steeds met name de keuze voor de kaarten meest overtuigend voor deze opdracht, en kan twee kanten opvallen. Inderdaad handig dat Tygo voor die snelle 50 gaat. Peggy met een risico voor 250 ben ik nog in dubio. Zo een plakkaat onder een beeld is wel wat moeilijker te vinden denk ik, opvallend dat Tygo meteen zegt te weten waar het is. 'Op het grote plein'. Zou hij denken aan Piazza della Signoria waar ze opdracht 2 speelden en waar ook (een replica van) De David staat? In dat geval heeft het de montage niet gehaald dat het toch een ander plein is, dat dan toch verder lopen is. Als Mol Tygo, waarom dan weten waar kaart met veel geld is (tenzij je eerst fout zit)? Als je zegt te weten waar het is, heb je wel meer controle over je groepje en stel je het mogelijk uit nog eens te vragen waar het is.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2020, 19:31:54 door Uil »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #75 Gepost op: 28-09-2020, 20:03:50 »
Was ook nog beetje reactie op wat je eerder zei over dat Peggy resoluut voor een andere kaart gaat (ik zie enkel dat ze komen aan lopen bij het rek en dat ze geïnteresseerd is in de eerste kaart die ze ziet - cut - Tygo pakt Palazzo Pitti). Uiteindelijk haalde dit je volgende lijstje niet, dus misschien was dat in je ogen al niet overtuigend genoeg :P
Nee hoor, dat bedoelde ik niet. Misschien schreef ik het niet duidelijk genoeg. Peggy kiest als eerste voor een kaart (niet de Pitti kaart) en Tygo doet dat vervolgens wel, plus het roepen dat ze naast die locatie staan. Dat is mols van Tygo, omdat ze hiermee kandidaats lijken en met deze lokatie maar 50 euro verdien ipv een potentiele 250.

En dat weghouden bij het kaartenrekje op het eind... Je hoort hem zeggen 'daar is ook een draaimolen'. Vind ik ook nog niet heel sterk, vooral omdat je hem ook niet ziet. Wijst wel net als Ellie op dat de ansichtkaart terug gezet moet worden, maarja, die drie seconde.
. Peggy gooit hier roet in het eten door een draaimolen van een ander team te vinden. Nu kunnen ze nog een kaart doen, wat niet had gekund als ze terug moesten lopen naar hun eigen kaartenrek. Tygo is hier mols door te zeggen, daar is ook een draaimolen! Hij probeert de aandacht nog te verleggen. Wat Tygo ook zag of dacht te zien, het was nooit een draaimolen met widm-kaarten. Die stonden op totaal andere pleinen.

Dat Tygo nou het meest van hen tijd rekt, vind ik ook moeilijk te beoordelen. Peggy is wel degene met twee keer de camera in handen en is dus degene die wel of niet op het knopje drukt. Wat met name wordt uitgelicht is de struggle tussen Tygo en Ellie om de kaart stil te houden etc. Bij Dante vind ik het wel meevallen, hij zegt wel iets over 'de rand, de rand', maar qua wat we zien en horen gaat het vrij soepel. Bij Pinocchio maakt Tygo de foto, keurt de eerste samen met Ellie af, weinig aandacht voor rekken.
De afstand tussen de kaart en de camera, daar keihard over roepen dat die niet goed is, bij de ander is de rand weer niet goed, vervolgens moeten ze de foto opnieuw maken, hij rekt sowieso. Of het bewust is, en als mol, dat is interpretatie.

Vind nog steeds met name de keuze voor de kaarten meest overtuigend voor deze opdracht, en kan twee kanten opvallen. Inderdaad handig dat Tygo voor die snelle 50 gaat. Peggy met een risico voor 250 ben ik nog in dubio. Zo een plakkaat onder een beeld is wel wat moeilijker te vinden denk ik, opvallend dat Tygo meteen zegt te weten waar het is. 'Op het grote plein'. Zou hij denken aan Piazza della Signoria waar ze opdracht 2 speelden en waar ook (een replica van) De David staat? In dat geval heeft het de montage niet gehaald dat het toch een ander plein is, dat dan toch verder lopen is. Als Mol Tygo, waarom dan weten waar kaart met veel geld is (tenzij je eerst fout zit)? Als je zegt te weten waar het is, heb je wel meer controle over je groepje en stel je het mogelijk uit nog eens te vragen waar het is.
Het is slim om net te doen alsof een locatie vlakbij terwijl je weet (als mol zijnde) dat het in werkelijkheid heel ver lopen is. Het geeft je wel 250 euro, maar het koste ze 20 minuten de tijd, plus normaal gesproken geen tijd meer om nog terug te komen bij het eigen kaartrek. Dus prima om hier de kaart die Peggy kiest te gaan doen als mol zijnde. Mss had hij zelf liever een kaart van 50 euro gekozen, maar hij heeft geen reden de kaart van Peggy niet te willen doen zonder verdacht te lijken.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #76 Gepost op: 28-09-2020, 20:04:08 »
...en ik denk dat de Mol graag bij Pinocchio op de foto wil...

Lekker speuren en analyseren mensen  ::ok:: ::ok::

Corrigeer mij als deze al is genoemd: Maar Ron die random Nikkie vraagt om hem te portretteren als leugenaar Pinoccio, is toch uiterst hint-waardig voor aflevering 10?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #77 Gepost op: 28-09-2020, 20:13:30 »
En Nikkie die opeens reageert met zoiets als we moeten door we hebben geen tijd.
Nikkie bedoelt eigenlijk: dat heeft geen zin Ron, want ik ben de Pinokkio hier.

Jeroen wijst Patrick erop dat ze naar de overkant van de rivier moeten voor het goede perspectief bij de Ponte Vecchio. En dat klopt.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2020, 22:19:19 door foxhunter »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #78 Gepost op: 28-09-2020, 22:26:48 »
Corrigeer mij als deze al is genoemd: Maar Ron die random Nikkie vraagt om hem te portretteren als leugenaar Pinoccio, is toch uiterst hint-waardig voor aflevering 10?

Volgens mij ging het Ron hier om de plek van Pinocchio's neus.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #79 Gepost op: 28-09-2020, 23:48:50 »
Was de kaart die Ron 'liet vallen' veel waard?
Hij pakte m uiteindelijk wel weer op maar kan alsnog een (gefaalde) molsactie zijn