Auteur Topic: [Aflevering 7] - Deja Vu  (gelezen 14895 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #60 Gepost op: 18-10-2020, 23:05:10 »
Ik zou voor de leuk toch ook een handgeschreven stuk van Nikkie willen zien ( en dan niet de namenlijst uit de gastenlijstopdracht).

Ja, ik ook.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #61 Gepost op: 19-10-2020, 00:10:23 »
Haar handschrift (van insta)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #62 Gepost op: 19-10-2020, 10:37:06 »
Dank je. Dat is in groot contrast met het handschrift op de spiegels.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #63 Gepost op: 19-10-2020, 11:45:20 »
En duidelijk dat ze bij "gastenlijst" gewoon hetzelfde handschrift heeft.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #64 Gepost op: 19-10-2020, 22:11:36 »
OMG! Het is Jeroen die de Mol heeft gezien! En iedereen maar denken dat Nikkie de Mol heeft gezien. Dat handschrift is gewoon een trucje vanaf het begin.

Denk jij dat Nikkie niet net zo goed als jij die rechtse kopie van jou zou kunnen maken? Waarom zou jij dat wel kunnen en de Mol niet?
Ik zie toch een klein probleempje dan. Hoe weet Nikkie als Mol wie er de finale gaan halen, of zijn de kandidaten uitgezocht op hun handschrift? Je mag wel meedoen maar dan moet je hetzelfde handschrift hebben als Jeroen.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #65 Gepost op: 20-10-2020, 11:54:36 »
Wat nou Als Nicky in aflevering 1 daadwerkelijk de mol heeft gezien en dus sinds die tijd goed zit. En dat die mol Tygo blijkt te zijn? Dat verklaart al wat beter waarom beiden in de heli zaten; dan is het spel op Elba dus door 4 kandidaten gespeeld waarvan er in hoog tempo 3 zijn afgevallen.

Ik zie nog wel een twist komen komen in "Tygo is niet de mol". "Tygo is niet de mol gebleken in 2014" Of iets in die trant.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #66 Gepost op: 20-10-2020, 12:27:51 »
Wat nou Als Nicky in aflevering 1 daadwerkelijk de mol heeft gezien en dus sinds die tijd goed zit. En dat die mol Tygo blijkt te zijn? Dat verklaart al wat beter waarom beiden in de heli zaten; dan is het spel op Elba dus door 4 kandidaten gespeeld waarvan er in hoog tempo 3 zijn afgevallen.

Ik zie nog wel een twist komen komen in "Tygo is niet de mol". "Tygo is niet de mol gebleken in 2014" Of iets in die trant.
Rik zegt letterlijk: "Tygo, jij bent niet de Mol". Zoiets hebben ze al eerder gedaan. En waarom zat Peggy dan niet in de finale want die zat als enige op Tygo?

Offline MolPaul

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #67 Gepost op: 20-10-2020, 16:54:47 »
Rik zegt letterlijk: "Tygo, jij bent niet de Mol". Zoiets hebben ze al eerder gedaan. En waarom zat Peggy dan niet in de finale want die zat als enige op Tygo?
Precies. Niet alleen zou het heel flauw zijn als Tygo tóch de mol zou blijken te zijn na deze hele heldere uitspraak van Rik (vind ik dan), maar omdat ze het al eerder op deze manier hebben gedaan en ze in dit jubileumseizoen veel teruggrijpen op het verleden, is het ook heel onwaarschijnlijk dat er een twist volgt. En dan ook nog eens het vertrek van Peggy... en het handschrift klopt gewoon... het kan gewoon niet anders of Jeroen is de mol.

Offline Xummon

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #68 Gepost op: 20-10-2020, 17:55:27 »
Rik zegt letterlijk: "Tygo, jij bent niet de Mol". Zoiets hebben ze al eerder gedaan. En waarom zat Peggy dan niet in de finale want die zat als enige op Tygo?

De andere zitten op Nikkie, omdat Nikkie en Tygo samen zaten bij laatste opdrachten zijn sommige antwoorden ook op haar van toepassing.
Misschien had Peggy meer vragen fout, of had ze langer nodig voor de test.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #69 Gepost op: 20-10-2020, 19:49:03 »
Tygo zat op Peggy... Peggy zat op Tygo (toch?)

Tygo heeft meer antwoorden goed dan Peggy...
Zou betekenen dat Peggy meer overeenkomsten heeft met de mol dan Tygo. Als er veel vragen over de Elba opdracht in zaten heeft Peggy veel overeenkomsten met Jeroen en Nikkie met Tygo.

Dan zou Jeroen de mol moeten zijn
Wit is ook een kleur!

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #70 Gepost op: 20-10-2020, 19:49:23 »
OMG! Het is Jeroen die de Mol heeft gezien! En iedereen maar denken dat Nikkie de Mol heeft gezien. Dat handschrift is gewoon een trucje vanaf het begin.

Denk jij dat Nikkie niet net zo goed als jij die rechtse kopie van jou zou kunnen maken? Waarom zou jij dat wel kunnen en de Mol niet?
0
Ik zou voor de leuk toch ook een handgeschreven stuk van Nikkie willen zien ( en dan niet de namenlijst uit de gastenlijstopdracht).

Ik denk dat ik verkeerd begrepen ben, met " andere generatie " bedoelde ik dat er misschien minder handgeschreven brieven/kaarten van Nikkie bestaan

Edit: maar t tegendeel is hierboven al aangetoond
« Laatst bewerkt op: 20-10-2020, 19:56:10 door ERdoubleD »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #71 Gepost op: 20-10-2020, 20:11:28 »
Tygo zat op Peggy... Peggy zat op Tygo (toch?)

Tygo heeft meer antwoorden goed dan Peggy...
Zou betekenen dat Peggy meer overeenkomsten heeft met de mol dan Tygo. Als er veel vragen over de Elba opdracht in zaten heeft Peggy veel overeenkomsten met Jeroen en Nikkie met Tygo.

Dan zou Jeroen de mol moeten zijn

Peggy zat op Ron ::jaja::

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #72 Gepost op: 20-10-2020, 20:37:17 »
Peggy zat op Ron ::jaja::
Maar Ron was al vertrokken dus san begrijp ik ook dat zij weg moest. ::tandpastasmiley::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #73 Gepost op: 21-10-2020, 12:33:22 »
Haar handschrift (van insta)

super. bedankt voor het zoekwerk  ::ok:: als hier verder niet meer is gemanipuleerd (spiegel-handschrift echt van de mol...)
lijkt het me duidelijk.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #74 Gepost op: 22-10-2020, 00:31:18 »
Dat Nikkie de mol is indd ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #75 Gepost op: 23-10-2020, 14:11:23 »
Normaal gesproken ben ik heel erg van de duidelijkheid, haha.
Maar eigenlijk vind ik het jammer dat Tygo in deze aflevering al is aangemerkt als niet-mol. Voor mij is Nikkie echt onwaarschijnlijk als mol (hoewel ik dat wel leuk zou vinden hoor  ;) ).

Tygo verdenk ik al een tijdje niet meer (zeker niet met de kennis die we nu hebben  ;D ), maar het was spannender geweest als hij nog steeds in de race zou zijn voor het mol-schap.  :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #76 Gepost op: 24-10-2020, 01:37:57 »
Nikkie onwaarschijnlijk? Ze is de mol hoor en Jeroen is ook nog heel verdacht.
chipsverslaafde <3

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 7] - Deja Vu
« Reactie #77 Gepost op: 24-10-2020, 10:32:35 »
Voor mij dan, maar inderdaad: het kan nog steeds. Ik had het zelf wel leuk gevonden als er nog drie opties waren. Iets meer verdeling in de tunnels.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)