Auteur Topic: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!  (gelezen 4578 keer)

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Gepost op: 25-10-2020, 02:05:56 »
Hoi! Voor De Telegraaf mag ik maandag de Mol interviewen, een grote eer voor mij als molloot. Nu wilde ik het hem niet te makkelijk maken, dus vroeg ik mij af of jullie n.a.v. de ontknoping nog vragen hebben voor hem! Ik heb maar een kwartiertje, maar ik probeer er uiteraard zoveel mogelijk doorheen te jassen  ::tandpastasmiley::

Heb er zelf natuurlijk ook al een hoop genoteerd, maar ben heel benieuwd waar jullie nog mee komen. Brand los!  ::trots::

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #1 Gepost op: 25-10-2020, 02:08:38 »
Wat was je backup plan indien je betrapt/gezien zou worden tijdens het wegnemen van de vrijstellingen en het geld uit de bakjes?

Offline WieisdeMol_Gido

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die molloot met die youtubefilmpies.
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #2 Gepost op: 25-10-2020, 02:31:00 »
Hey Max, inderdaad een grote eer. Ik heb wat vragen bedacht:

Waarom koos Jeroen alsnog voor 2 juiste antwoorden (500 euro) in de opdracht 'mijn geluid'?
Waren er totaal geen verborgen aanwijzingen dit seizoen?
Waar is het resterende geld gebleven (1100 euro) in 'OnvoorstELBAar'?

Succes met het interview!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #3 Gepost op: 25-10-2020, 07:44:32 »
Mooie gelegenheid Max.

Jeroen: die Michelangelo die je wegstuurde in San Quirico.. zat hij niet uiteindelijk gewoon naast je aan tafel?

Jeroen: in het kasteel van Poppi op sokken achter de rug om de vrijstellingen wegnemen.. gewaagde keuze! Hoe was het voor je dat het misging bij Nikkie? Hoe voel je je als mol als je in aflevering 1 ontmaskerd bent? Heb je er samen nog over gepraat? Werd je door Nikkie nog geconfronteerd? Hoe ging dat verder door de weken heen? (jokeJD stelde deze al in het afleveringstopic)
« Laatst bewerkt op: 25-10-2020, 07:50:08 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #4 Gepost op: 25-10-2020, 07:52:04 »
Jeroen,

Wat is de leukste of bizarste theorie die je tijdens het seizoen hebt gezien of gehoord over waarom jij de mol zou zijn?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #5 Gepost op: 25-10-2020, 09:39:26 »
Jeroen: Weet jij wat er in de enveloppen van de kandidaten (en die van jouzelf) zat bij de opdracht (weer) achter je rug?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #6 Gepost op: 25-10-2020, 09:48:07 »
Mijn vraag is:

Ben je Nikkie na het wegnemen van de groene vrijstellingen zoveel mogelijk uit de weg gegaan om geen (speltechnisch) ongemakkelijke situaties te veroorzaken, of zou dat misschien juist averechts hebben gewerkt?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #7 Gepost op: 25-10-2020, 10:09:51 »
Ik zou de vraag over de Nikkie-draait-om-scene anders willen vragen aan Jeroen:
1. Wist je meteen dat Nikkie je had gezien of was dit niet meteen duidelijk?
2. Zo niet, heeft de productie je uiteindelijk geïnformeerd, op welke manier en wanneer?
3. Heeft Nikkie in haar persoonlijke biechts met de productie, gesproken over dat zij jou heeft gezien en (wanneer) ben je hierover geïnformeerd?
4. Heeft het voorval jou tactiek als Mol doen veranderen in daarop volgende opdrachten en/of in samenwerking/contact met Nikkie?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #8 Gepost op: 25-10-2020, 10:10:42 »
Leuk Max! Ik heb er meerdere, kijk maar of je er eentje en zo ja, welke vraag je er dan eruit pikt aangezien je maar 15 minuten hebt :)

1. We hebben bijna alle molcaties gezien, maar wat was jouw molactie/strategie bij de opdracht 'Groeten uit Florence'?

2. Met wat voor gevoel heb jij de voice-overs van RTL Boulevard over Wie is de Mol ingesproken? En hoe lastig was dat om te doen zonder ook maar  iets weg te geven, aangezien jij natuurlijk alle voorkennis had.

3. Jouw verspreking op Radio 2 (als ik eruit lig, of win of de mol ben), zorgde ervoor dat menig molloot je heeft afgeschreven, was dit gepland  of kwam dit spontaan in je op?

4. Na afloop van seizoen 20 maakte Jan Willem en jij een Q&A video waarin je zei dat je niet wist of je nog een tweede keer zou willen deelnemen (terwijl je dat dus al een paar maanden eerder had gedaan), hoe moeilijk was het om bij die opname niks te verklappen tegenover Carmen, Jan-Willem en ook de kijkers? En wanneer gaat Carmen nou eens meedoen, haha ;)

5. Heb je (vooraf of tijdens de opnames) nog tips gehad van één of meerder oud-mollen die aanwezig waren of wilde je liever zelf het spel maken als mol?

6. Heb je nog overwogen om bij de lasergame opdracht geld of jokers uit de kist te halen en het bedrag van 260 euro nóg lager te maken?

7. Was het een bewuste actie om 500 euro te verdienen in de laatste opdracht met het mijntreintje om Tygo nog verder de Nikkie tunnel in te krijgen?

8. Hoe reageerde je moeder, die je na aflevering 1 had gebeld, toen ze zaterdag hoorde dat je de mol was?

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #9 Gepost op: 25-10-2020, 10:31:04 »
Waarom heeft Nikkie haar joker nooit ingezet?

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #10 Gepost op: 25-10-2020, 10:34:31 »
vraag over de opdracht op Elba:
Hoe heb je ervoor gezorgd dat Patrick en jij beide telefoons hadden?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #11 Gepost op: 25-10-2020, 17:56:45 »
Vond je het lastig dat Nikkie je gezien had? Of deed je net alsof er niets gebeurd was? Heb je het er met haar over gehad?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #12 Gepost op: 25-10-2020, 19:48:51 »
vraag over de opdracht op Elba:
Hoe heb je ervoor gezorgd dat Patrick en jij beide telefoons hadden?

Ja, goede. Dat vraag ik mij ook af!

En verder: is het goedgekomen tussen jou en Ellie?  :-X Want ik kan me voorstellen dat het bondjesgebeuren voor haar minder tof was.

En inderdaad: wat zat er in de enveloppen van ‘achter je rug’?

Hoe is het om een kandidaat te zien vertrekken waar je op gesteld bent? Met welk vertrek had je de meeste moeite?

Wat was jouw mooiste moment als mol?

Je zei dat het moeilijk zou worden om het Oregon-seizoen te evenaren. Is het gelukt? En welk seizoen heeft jouw voorkeur?  >:D

Ik ben benieuwd! Leuk dat je vragen mag stellen.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #13 Gepost op: 25-10-2020, 20:11:51 »
Bij de eerste executie zagen we Jeroen angstig om zich heen kijken. Bij latere executies zag je hem zwaar ademen, en bij zijn groene scherm bij de dubbele executie zat hij als een dood vogeltje in elkaar gedoken. Voelde hij die spanning echt of was een deel ervan gespeeld?

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2020, 11:08:08 »
Heeft Jeroen geldstenen weggegooid bij Steenrijk?
Is er gemold bij Mijn Geluid-opdracht?
Waarom in het kasteel van Poppi de vrijstelling weghalen? Die hebben toch geen invloed op geld verdienen voor de pot. Waarom niet het geld eruit halen?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2020, 11:23:40 »
Hoe anders is het om mee te doen als Mol dan als kandidaat? Jeroen is de enige die dat weet :) Ben benieuwd of hij nog achter-de-schermen-dingen heeft ontdekt die verborgen blijven voor kandidaten ::vergroot::
...óf niet!

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2020, 18:02:54 »
Hierbij het interview op de Mol met antwoord op veelgestelde vragen!



Of klik hiero

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2020, 18:21:33 »
Leuk man! Fijne weetjes. ::ok::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #18 Gepost op: 26-10-2020, 18:28:32 »
Leuke interview is het geworden Max  ::bravo:: ::ok::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Vragen voor de Mol? Stel ze hier!
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2020, 18:34:36 »
Leuk, Max! Toch weer een paar dingen opgehelderd. Oei, dus Jeroen had zich vlak voor Elba nu eens echt versproken, maar het liep gelukkig met een sisser af. :)

En tof dat je mijn vraag hebt gesteld, dank je wel!